/spanien/barcelona/forum/26559.aspx/spanien/barcelona/forum/26559.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldo_7
2004-07-01 11:44
Gerard Pique är klar för United
Barcelona Patrik
2004-07-10 16:40
Jairzinho

Instämmer med Belletti här nedan, Saviola kommer att stanna. Senast för ett par dagar sedan läste jag på Sport.es att han ingår i planerna. Köpet av Larsson och lånet (?) av fabiano ersätter delvis Kluivert dessutom kommer nästa säsong att bli tuff med många matcher. Bredden behövs.

juanito och B_a_r_c_a

Om vi börjar med Milito är han sällan bättre än Marquez som dessutom redan finns i truppen.

Ballack är bättre än Costinha alla dagar i veckan.

Maniche kan jag väl erkänna är en tillräckligt bra spelare. Däremot skulle han inte vara självskriven i startelvan, och såna har vi tillräckligt många av och därför känner jag att det är ett onödigt köp. Pengarna skall gå till positioner som behöver stärkas. En Def mitt att föredra. Ballack alltså.

juanito: "Vad förväntar du dig för spelare? Henry och Nesta eller?"

Varför ska vi nöja oss med mindre? FC Barcelona är den största klubben i världen.
Barcelona Davids
2004-07-10 12:23
ZonD/ jo visserligen men det är alltid nått eller hur???
Barcelona Patrik
2004-07-10 16:40
Jairzinho

Instämmer med Belletti här nedan, Saviola kommer att stanna. Senast för ett par dagar sedan läste jag på Sport.es att han ingår i planerna. Köpet av Larsson och lånet (?) av fabiano ersätter delvis Kluivert dessutom kommer nästa säsong att bli tuff med många matcher. Bredden behövs.

juanito och B_a_r_c_a

Om vi börjar med Milito är han sällan bättre än Marquez som dessutom redan finns i truppen.

Ballack är bättre än Costinha alla dagar i veckan.

Maniche kan jag väl erkänna är en tillräckligt bra spelare. Däremot skulle han inte vara självskriven i startelvan, och såna har vi tillräckligt många av och därför känner jag att det är ett onödigt köp. Pengarna skall gå till positioner som behöver stärkas. En Def mitt att föredra. Ballack alltså.

juanito: "Vad förväntar du dig för spelare? Henry och Nesta eller?"

Varför ska vi nöja oss med mindre? FC Barcelona är den största klubben i världen.
Barcelona Belletti
2004-07-10 16:00
Saviola kommer stanna, tro mig.
Angående försäljningar så är Rustu,Kluivert och Overmars kvar. Ledningen vill som sagt sälja dom. Men är det nån klubb som är intreserad av nån av dom? Jag har hört att Rustu kanske ska tillbaka till Fenerbache, Kluivert kanske ska till At.Madrid eller nån engelsk klubb. Men Overmars har jag inte hört något om. Har ni?
perry
2004-07-01 20:43
Räkna inte med Ballack - han har många erbjudanden. Däremot Deco ser det ljusare ut med.
Barcelona Belletti
2004-07-10 16:29
Tänk om ingen vill ha dom (Kluivert och Overmars)?
Rustu tror jag försvinner ganska lätt. Men de andra två?

Ska bli kul att se Saviola i OS tillsammans med Quaresma. Det betyder att Saviola inte kommer vara med i Asien turnén...men ska som sagt bli kul att se de två.
perry
2004-07-01 03:12
Den som säger att Guily är en medelmåtta har tyvärr idiotförklarat sig själv.
Barcelona aL
2004-07-10 14:24
Zoran

30 betyder inte att han har 2-3 år kvar ;) titta på vår (milans) Maldini
aL
2004-07-10 14:24
Zoran

30 betyder inte att han har 2-3 år kvar ;) titta på vår (milans) Maldini
Barcelona Gabriel
2004-07-01 11:38
Om Guily är en medelmåtta va fan är Beckham då!?
Alltså ni måste förstå att det är madridfan, tom när Barca köpte Ronaldinho förra året så kallade dom honom för "en bra spelare, men ingen stjärna!" haha skratt*

Inte undra att man inte tar er på allvar.
Barcelona Davids
2004-06-30 22:04
Satt å fundera på detta angående Deco i barca nu när jag ser han spela och komå tänka på att han kanske mycket väl skulle kunna passa i barcas starelva om man ställde upp den på detta viset och då antar jag mot förmodan att davids finns med till nästa år!!! Både deco och Giuly kan ju skifta position med varann har inte kommit helt underfund med var båda skall spela mer än att dom kan tänkas finnas på högerkanten. Sen så hoppas jag på att Navarro lyckas peta G.v.B denna säsong som kommer?? Vore även trevligt om man lyckades värva Ballack och nån mycket bra mittback framöver. Vill gärna ha svar på er andra på forumet tack.

Ronaldinho---Larsson/Saviola---Deco

Davids---Ballack?/Xavi---Giuly

G.v.B/Navarro---Oleguer--Puyol--Beletti
------------------Valdes------------
Barcelona Cryuff
2004-07-10 14:51
barca borde köpa cihvu en otrolig bra back.Roma är oxå lite skuldsatta så lite billigare vad han egentligen är värd kan man få han för.
Barcelona Xavi
2004-06-30 18:36
Luis Fabiano känns som ända heta 9:a namnet just nu.
Spanien swencia
2004-07-01 22:28
Ike
det enda bra med köpet av henke e just att han kom gratis. men om fabiano också kommer då, hur många anfallare ska barca ha.visst kan klubben tycka att det e bra med många bra forwards, men det e såna spelare som inte gillar sitta på bänken. ingen spelare gör ju det men det e alla storstjärnor.
Barcelona Izquierda
2004-06-30 18:54
Två spelare på varje position var tanken.
På vänsterbacken är det tydligen tänkt att van Bronckshit (kolla in honom noga ikväll förresten!) och Navarro ska husera. Till höger har vi då Beletti, Gabri och López. En för mycket. Tidigare ryktades det om att Gabri eventuellt skulle bytas bort. Vad tror ni händer där?
Gabri är landslagsman, och om inte Beletti visar prov på storartat backspel känns den värvningen helt onödig. Vi vet att Gabri klarar högerbacksjobbet finfint.
Barcelona Kim
2004-06-30 20:14
Barca_91

Lägg till mig på din MSN så slipper vi belägga forumet här med en massa utvecklingsprat om din sida. Jag finns på khalderot@hotmail.com
Barcelona Skarpheden
2004-06-30 21:38
Jo, Rille. Tycker att det det fanns två olika budskap: Grattis Guily å ena sidan och Barça värvar medelmåttor å andra. Det första känns inte - vad ska man säga - helt genuint efter det andra.

Sedan tycker jag det är ok med respekt mellan Barças Penya och er (eller har ni någon?) men någon polemisk udd måste finnas!
Barcelona Izquierda
2004-07-10 16:24
Belletti//

Det enda i ryktesväg jag hört om Overmars, är att Inters nye tränare Mancini skulle vara intresserad av honom.
...och jag som trodde att det redan fanns tillräckligt många bänkvärmare i den klubben.
Barcelona Barca_91
2004-06-30 19:15
Izquierda//
Gabri kan väl spela på mittfältet också?
Btw kolla in Barca sidan som jag gjort.
KOlla länken!
Barcelona Davids
2004-07-02 00:04
såg nyss grekland-tjeckien spela och jag kan inte förstå att man inte upptäckt en spelare som seitaridis tidigare. Tycker absolut man borde värva han för billiga pengar men tyvärr så vet ja inte vem han skall peta nu när man värvat belletti???
Barcelona Sir Ronaldinho
2004-07-10 15:14
Cryuff//
Har sagt det förr och jag säger det igen, Chivu är icke eu och det har vi redan max av.
Spanien linusjo
2004-07-10 15:03
När startar spanska ligan? Finns det något spelschema klart eller halvklart man kan kolla på?
Barcelona aL
2004-07-10 12:09
Är de officiellt att fabiano kommer?
aL
2004-07-10 12:09
Är de officiellt att fabiano kommer?
Barcelona ZonD
2004-07-10 12:10
Davids: som du kanske har märkt är de bara svenska källor ;)
Barcelona Tompa
2004-07-10 11:30
Dani:
Håller med om att Ballack verkligen är en spelare jag också skulle vilja se i Barca - oerhört bra både offensivt OCH defensivt! Tyvärr verkar ju Bayern helt ointresserade av en försäljning. Milito hade varit en kanonförstärkning i mittförsvaret.

Vissa uppgifter gör ju gällande att Fabiano nästan är klar. Jag tycker man borde satsa på defensiven istället nu. Skulle det ändå finnas pengar kvar (vilket jag tvivlar på)så ska ytterligare en anfallare införskaffas. Jag tror Henke kommer lyckas riktigt bra och Saviola gör utan vidare 20 ligamål om han får förtroende från Rijkaard. Men vi har ändå inte så många "renodlade" anfallare. Hur blir det med Sergio Garcia nästa säsong? Blir han kvar eller lånas han ut?
Barcelona Tompa
2004-07-10 11:30
Dani:
Håller med om att Ballack verkligen är en spelare jag också skulle vilja se i Barca - oerhört bra både offensivt OCH defensivt! Tyvärr verkar ju Bayern helt ointresserade av en försäljning. Milito hade varit en kanonförstärkning i mittförsvaret.

Vissa uppgifter gör ju gällande att Fabiano nästan är klar. Jag tycker man borde satsa på defensiven istället nu. Skulle det ändå finnas pengar kvar (vilket jag tvivlar på)så ska ytterligare en anfallare införskaffas. Jag tror Henke kommer lyckas riktigt bra och Saviola gör utan vidare 20 ligamål om han får förtroende från Rijkaard. Men vi har ändå inte så många "renodlade" anfallare. Hur blir det med Sergio Garcia nästa säsong? Blir han kvar eller lånas han ut?
Spinbad
2004-07-01 19:57
Rille:
Haha, jo han kan ju spela det på Championship manager. Ring Reijkard någon!

Sport skriver att Tiago Cardoso från Benfica är aktuell som defensiv mittfältare, han har jag aldrig sett spela och vet knappt något alls om honom. Någon som vet mer?

Saviola gjorde mål mot Peru då Argentina vann med 2-1.

Quaresma verkar vilja stanna i spanska ligan och ska prata om det med Laporta enligt el mundo deportivo.

Barcelona Ronaldinho_barca
2004-07-10 13:27
------------------Valdes---------------------
--Belletti--Puyol-Marquez--Silvinho/Zambrotta--
-------------Motta--------Xavi---------------
---Giuly-----------------------------rdinho----
-------------------DeCo---------------------
----------------Saviola/Henke/Fabiano----------------
Annons: