/spanien/barcelona/forum/26555.aspx/spanien/barcelona/forum/26555.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana_1899
2004-08-24 17:42
Om du ska ner till Barcelona
så kommer du inte få svårt att hitta en underbart fin blåröd tröja där nere, utanför Camp Nou säljer dom Barça grejer!
Barcelona Belletti
2004-08-28 10:48
Surman//
Tror det är så här:
----------------------Valdes----------------------
--Belletti-------Puyol-------Marquez-------Gio---
-------------Edmilson------Xavi-------------------
-----Giuly------------------Deco(Ronaldinho)------
---------------------Etoo-------------------------

Bänk:
Jorquera
Navarro
Oleguer
Gabri
Gerard
Motta
Iniesta
Larsson

Barcelona Bopi
2004-08-25 02:37
när e de matchen e imorgon? tid?
Barcelona Couture
2004-08-28 11:16
Edmilson är avstängd.
Barcelona ZonD
2004-08-24 21:42
Strunt i holländaren. Han är (förhoppningsvis) ordet ironi personifierad.

Alx: Det är just det där som gör att man håller på Barca. Det finns en lagmoral och mentalitet som inte finns någon annanstans i Europa och det är helt förståeligt att toppspelare lockas utav det. Den här känslan kring klubben har dock varit borta ett par säsonger och det är först nu som jag vill påstå att den är tillbaka.

Eto'o, Deco och Ronaldinho (många andra också såklart) har alla visat vart de vill, och har tagit tag i saken själva. Deco Tackade nej till Ryssen, Eto'o till Perez (Eto'o, God bless him!) och Dinho genom att utan att ens nämna en flytt till Chelski skrv på nytt kontrakt. Förutom dessa nyförvärv har ALLA spelarna i egna leden visat att det är här de hör hemma. Har någon någonsin hört att någon skulle vilja bli såld istället för utlånad, eller någon som inte velat sänka lönen (!) eller ännu bättre, att någon har klagat överhuvudtaget? Nej, alla vill ta del av klubbkänslan kring Barca!

Hoppas ni förstår min poäng :)
Barcelona nima
2004-08-28 01:06
någon som har tips om bra ställen att boka biljetter till barcelona - milan?
Barcelona Izquierda
2004-08-26 15:47
Puyol är ensam Barcaspelare i landslagstruppen inför landskamperna mot Bosnien-Hercegovina och Skottland. Sorgligt men sant. De baskiska ytterbackarna Aitor López Rekarte och Asier del Horno debuterar.

Maestro_//
Tanka ner den på download.com t.ex.

Barcelona Gaucho_90_11
2004-08-27 20:49
Milan hade skit bra spelare med sig ju jag tror inte att det var deras b-lag
Barcelona Gabriel
2004-08-28 00:43
ska bara testa en sak bry er inte om detta..
Barcelona ZonD
2004-08-28 11:02
Belletti: Även om vi har en bra trupp tror jag att även vårat lag borde spela med 11 man för att kunna lyckas ;)
Barcelona Axione
2004-08-26 16:32
Är det ingen som kollar på lottningen som kan berätta hur det går...
joakim
2004-08-28 02:25
Det var ju faktiskt Billy Ohlsson som kommenterade de flesta barca-matcherna förra säsongen, ser inget skäl att byta ut honom då han var riktigt bra i mina ögon.
Barcelona Couture
2004-08-28 01:05
Quaresmas mål.

http://64.91.228.225/~abujasim/mohsau/final/port.zip
Barcelona RonalDanho
2004-08-26 15:39
säger bara etoo in ut me saviola som han spelar denna etoo finta bort nesta på ett enkelt men ack så effektivt sätt..hans snabbhet kombinerat me små rörelse från vänster till höger gör att backarna inte hänger med otrolig snabb spelare ..super henke imponerar mer o mer för varje match som går vilken lobb till etoo vilken nickduell vinnare han är boll vinnare överallt på plan super henke ska spela framme me etoo de kommer o bli nya super paret i fotbollsvärlden ..kommer o påminna oss om bebeto o romario!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mw
2004-08-26 15:07
Rickiboy, dom visar visst på Eurosport...
Barcelona Andreas
2004-09-04 12:25
Till alla som gissa på laguppställingar kan jag berätta att Edmilson är avstängd i matchen mot Sevilla.
Barcelona Andreas
2004-09-04 12:25
Till alla som gissa på laguppställingar kan jag berätta att Edmilson är avstängd i matchen mot Sevilla.
mw
2004-08-26 15:04
Spinbad, tackar =)

Himla fint mål av Iniesta som iofs är Eto'o´s
Tror och hoppas att Eto'o kommer lyckas mycket bra i Barça
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-09-04 14:16
Zlobban//

Verkar bli en hård dag på jobbet för Márquez ;)
Barcelona Rickiboy
2004-08-26 15:19
mm jag ser d men om du kollar på den addressen som jag var inne på så står d inget..
Barcelona Lucho
2004-08-24 21:10
Holländaren: Ärligt talat, hur vågar du säga något sådant som att Cocu skulle stå för det enda hjärta som fanns kvar i klubben?! Puyol, Oleguer, Motta, Xavi, Valdes, Iniesta och Ronaldinho. Dom har minst lika mycket (eller mer!) "hjärta" för klubben Barcelona. Tycker snarare att det känns bättre än på länge. Vi har inte längre en hög tröga, pengakåta holländare som förpestar klubben..
Barcelona Rickiboy
2004-08-26 15:07
e du säker?..för jag kollade på tablån idag.. det stod inget..?
Spinbad
2004-08-26 14:35
Målen från igår om ni vill se.
Barcelona Daniel17
2004-08-26 18:13
CHevanton vad vet du om Shaktar???
Visst är dom Underdogs men se på Grekland.

Förövrigt tror jag sluttabellen blir denna

1.Barcelona
2.Milan
3.Celtic
4.Shaktar Donetsk

Barca och Milan säkra Celtic och Skaktar Donetsk
vet ej deras form.
Barcelona Tompa
2004-08-27 22:58
Lucho:
Har jag skrivit att det är OK att Puyol lämnar dörren lite på glänt för en flytt till Real Madrid? Nej, jag hade verkligen inte gillat om han flyttat. Men till skillnad från dig är jag inte så¨naiv att jag går omkring och inbillar mig att lagkaptenen (oavsett lag) aldrig skulle komma på tanken att flytta till ärkerivalen om ett erbjudande kommer. Att money talks (i de allra flesta fall) borde du veta. Och därför uppskattar jag verkligen att Puyol är kvar. De allra flesta hade packat resväskan direkt om de erbjudits löneförhöjning med 100 % oavsett om han är kapten eller ej. Tror du något annat så lever du i en fantasivärld.
Barcelona Tompa
2004-08-27 22:58
Lucho:
Har jag skrivit att det är OK att Puyol lämnar dörren lite på glänt för en flytt till Real Madrid? Nej, jag hade verkligen inte gillat om han flyttat. Men till skillnad från dig är jag inte så¨naiv att jag går omkring och inbillar mig att lagkaptenen (oavsett lag) aldrig skulle komma på tanken att flytta till ärkerivalen om ett erbjudande kommer. Att money talks (i de allra flesta fall) borde du veta. Och därför uppskattar jag verkligen att Puyol är kvar. De allra flesta hade packat resväskan direkt om de erbjudits löneförhöjning med 100 % oavsett om han är kapten eller ej. Tror du något annat så lever du i en fantasivärld.
Barcelona la saeta rubia
2004-08-26 12:02
Gott folk: Barcelona är Sveriges fjärde mest populära utländska klubb (länk).

Barcelona Awinho
2004-08-26 03:43
OK, 2-1, grymt! Guily, Iniesta. Vinnarlaget:

http://www.fcbarcelona.es/imagenes/Trofeu_
JoanGamper/250804_FotoEquipGamper.jpg

Det blir trippeln i år, eller? :)
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-26 17:51
Ämne: Puyolinho,

Milan ....
men du vet dom hade nästan sin ordinare backlinje o det tyder på GRYMT ANNFALL UTAN RONALDINHO !
Barcelona Holländaren
2004-08-24 20:10
Barcelona kommer nästa säsong att ångra försäljningen av Cocu. Man slängde ut det lilla hjärta som fanns kvar i klubben och ersatte det med en brasiliansk omskolad mittback som dessutom helt klart kommer att vara mer skadad än Cocu var. Han klarar heller av Davids roll eftersom han är för slapp helt enkelt.
Annons: