/spanien/barcelona/forum/26549.aspx/spanien/barcelona/forum/26549.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona (Barça)
2004-08-13 10:44
jag vill ha kvar saviola tycker han är bättre en Eto. man ska absolut inte sälja han han är för bra och för stor talang.
Barcelona la saeta rubia
2004-08-14 13:26
Varför står det "Bacelona" på startsidan? Ganska störande...
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-13 11:05
Barcelona kommer inte att Sälja eller låna ut Saviola ! Men det är många som snackar om att barca vill ha Xabi alonso.? men är inte han typ på väg till liverpool ? för att om barca skulle lyckas att Värva Xabi alonso Då har barca det bästa laget i Europa !
Barcelona Zlobban
2004-08-13 10:23
Jaha, då har vi kastat ut 24 milj.Euro på Etoo, trots att vi redan har inköpt/införskaffat:
- Henke Larsson, redan gjort 4 mål på försäsongen och mer än kapabel att göra minst 15 mål under säsongen.
- Giuly, ingen renodlad spets utan mer en kantlöpare som skall servera Henke
- Deco, kreatör på mitten
m m

Sen tidigare finns även Luis Garcia (även han gjort 4 mål på försäsongen), Saviola (14 mål förra säsongen) samt Dinho, världens just nu bästa fotbollsspelare i offensiv riktning...Någon mer än jag som anser att köpet av Etóo känns konstigt?? Offensivt stod vi redan tidigare jäkligt bra rustade. Skall bli jäkligt roligt att se hur Rijkaard matchar laget nu när "hans" lirare Henke plötsligt får konkurrens av "klubbledningens" val, Etóo....

Deportivo Fabian
2004-08-09 06:46
Ronaldinho är väl för fan alltid motiverad, han är fan den enda som är det. Tänk att jag har fortfarande inte begripit hur Barca ska ställa upp laget. Fill me in Please
Barcelona juanito
2004-08-09 01:32
Ronaldinho var inte på spelhumör idag. Han såg lite trött ut och jag undrar just hur det var med motivationen. Bara man inte sliter ut honom nu innan säsongen börjar. Förutom dagens match så har han väl spelat samtliga 90 minuter i dom senaste träningsmatcherna. Hoppas att han får lite vila innan ligastarten. En som däremot var intressant att skåda var Luis Garcia. Han är väldigt giftig även om han ofta misslyckas i sina försök. Vid ett tillfälle under matchen blev nog Henke irriterad då Luis Garcia istället för att passa försökte göra ett tredje mål. Han och Henke gjorde för övrigt flest mål under Asien-vistelsen. Giuly får se upp!

För övrigt har jag svårt att förstå hur Oleguer kunde bli utvisad. Han och en kines knuffsde lite på varandra. Hur många gånger skedde inte det under just denna match?
Barcelona RonalDanho
2004-08-09 08:25
tycker att barcelona rent av e kass på att försöka el förminelse till o behålla talanger som får utvecklas i andra lag ..men frågan är kommer vi nånsin o bringa tillbaka de men om inte så fallet så är det enligt mitt tycke det värsta nederlaget och rent ekonomiskt katastrof o lägga pengar på andra spelare när vi har egna som duger bättre..vi vill inte bli ajax offer som utvecklar o säljer det borde inte va en sån policy i en klubb som barcelona ..Laporta har bara gjort en enda vettig värvning hitills och den va inte självklar heller ..han lova ju beckham om han skulle bli vald som president och det säger då mycke om hans dåliga fotbollskunnande mr Laporta ja du vad hade du gjort utan ronaldinho värvningen vem skulle kunna göra så stor succe som ronaldinho ingen absolut ingen ..men ta inte åt dig något av den äran mr beckham beundrare laporta släng dig i väggen o sluta le så falskt varje gång du ställer dig bredvid ronaldinho!!!!!!!!
Barcelona fc_2002
2004-08-09 14:03
Nog är dom flesta här medvetna om att Deco och Xavi är för lika, men man vill ju så gärna att ska funka :).. de skadar inte att försöka i någon av de kommande träningmatcherna mot bättre lag. Den kommande mot Parma tex.
Dessutom så tycker jag att Deco är rätt bra defensivt, så farför skulle de inte kunna funka i ett sådant här 3-manna mittfärlt:

Deco-------Motta/Edmilson-----Xavi

Som sagt Deco har inte medverkat i mtcherna i Asien!
Barcelona Retaeht Maerd
2004-08-09 12:18
Någon som vet ifall det finns en svensk Barca fanclub. Jag har letat på nätet men ingen lycka.
Barcelona S.W.A.T
2004-08-11 21:41
etoo värkar vara klar f ör barca! han säger att ingen kan stoppa honom för att spela för braca, inte äns Real Madrid kan stoppa honom! Etoo har skat oxå att han alldrig tänker återvända till Real Madrid! ja gillar killen som fan, skulle bli mycket glad om han kommer till barca!!!!
Barcelona Dinho
2004-08-08 23:03
ja jag oxå men detta e inte hur jag vill ha d, jag vill ha xavi-motta-deco på mitten tyckere iten edmilson ska spela där nä'r han behövs i backlinjen
Barcelona Andreas
2004-08-09 12:41
Ronaldinho är populär i Kina. Se länk.
Barcelona Andreas
2004-08-09 12:41
Ronaldinho är populär i Kina. Se länk.
Barcelona Rivald0
2004-08-09 08:48
Fabian, japp Ronnie är alltid motiverad men va säger du om Puyol ?..är inte han det lr ?...ALLA är motiverade men de kanske är de lite extra.
Barcelona Dinho
2004-08-08 22:49
Hej läste idag att den uttalde förstaelvan med stor sannolikhet blir denna:
...................Valdes......................
Belletti......Puyol:.......Oleguer.....Silvinho
...........Deco......Edmilson...Bronckorst.....
........Giuly........larsson.......Dinho.......
Känns inte så jättekul tycker jag, mittfältet känsn itne trevligt med xavi,Motta och Iniesta på bänken (3 mkt bra egna prokuter) jag skulle nog hellre se edmilson i backlinjen o motta som defensiv mittfältare och jag skulle gärna se Xavi istället för Bronckorst som inte spelat på mitten på flera år o defenitivt inte håller för högsta nivå på den positionen
Barcelona Belletti
2004-08-09 19:33
O fenômeno//
Jag vill ha Saviola från start. Men Rijkard är inte så förtjust i El Conejo... Om inte Etoo köps in tror jag Henke har första platsen.

Om Henke får spela hela säsongen tror jag han gör runt 16-17 mål.
Barcelona RonalDanho
2004-08-09 03:07
Alx// håller med dig ..så är det pengar förstör ibland lite för mycke för spelarna..me tanke på att ronie har ankle problem så vore det ju önskvärt för han o vår egen del me lite vila i mellanåt ..men så är det när sponsring o sånt faller in o förstör spelarna o låter de göra saker emot sin egen vilja ..
Barcelona Rivald0
2004-08-08 22:59
ngn vet var man tanka målen ?....har de kommit på Elsesports.net än ?
Real Madrid Ronnie
2004-08-08 21:23
Våra problem med den defensiva mittfälts platsen hade inte funnits om Laporta jobbat lite för att behålla Cesc... Efter att ha sett matchen Arsenal - Mam Utd kan man undra va fan Laporta syssla med! Men som sagt så kan alla göra misstag hoppas bara att Laporta inte gör så många fler.
Barcelona Ronnie
2004-08-08 21:23
Våra problem med den defensiva mittfälts platsen hade inte funnits om Laporta jobbat lite för att behålla Cesc... Efter att ha sett matchen Arsenal - Mam Utd kan man undra va fan Laporta syssla med! Men som sagt så kan alla göra misstag hoppas bara att Laporta inte gör så många fler.
Real Madrid Ronnie
2004-08-08 22:34
Zoran // Men kolla hur bra det gått för Messi när han kom med till Asien, man måste våga satsa lite på de unga. Tycker dessutom att han påminner mer om Guardiola än om Gerard.
Även om du älskar någon men de agerar dåligt gentemot än så lämnar man dem, det spelar ingen roll hur stor kärleken är.
Barcelona Ronnie
2004-08-08 22:34
Zoran // Men kolla hur bra det gått för Messi när han kom med till Asien, man måste våga satsa lite på de unga. Tycker dessutom att han påminner mer om Guardiola än om Gerard.
Även om du älskar någon men de agerar dåligt gentemot än så lämnar man dem, det spelar ingen roll hur stor kärleken är.
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-08 19:59
Gerinho./ För om Edmilson ska spela def mitt så Tycker jag att man måste ha en anna bra back i Hög Klass..! marquez kommer lixom inte få spela ligan lr ?:S..Men en Ny annfallare skulle inte vara fel...Men som sagt man kan inte bara tänka på offensiven..Offensiven är ju med Viktig Men Defensiven när nästan lite Viktigare..!
Barcelona Barca Barca
2004-08-11 22:05
Är Eto klar eller???
läs länk
http://www.sport.es/

Barcelona GeRrInHo
2004-08-08 19:52
Ronaldinho_barca//
vaddå en ny back?

spelade dinho idag?
Barcelona Barca Barca
2004-08-11 22:05
Är Eto klar eller???
läs länk
http://www.sport.es/

Real Madrid Ronnie
2004-08-08 19:02
Barça har grym bredd offensivt, nästa som att vi har 2 dugliga spelare på varje posotion.

Höger forward; Guily och L. Garcia
Central forward; Henke och Saviola
Vänster forward; Ronaldinho

Offensiv mittfältare; Xavi, Deco, Iniesta och Messi.

Deffensiva mittfältare; Motta, GVB, Gabri, Edmilson, Marques och Gerard

Om våran deffensiv håller kan detta bli ett riktigt roligt år, med mkt Barça på TV!
Barcelona Ronnie
2004-08-08 19:02
Barça har grym bredd offensivt, nästa som att vi har 2 dugliga spelare på varje posotion.

Höger forward; Guily och L. Garcia
Central forward; Henke och Saviola
Vänster forward; Ronaldinho

Offensiv mittfältare; Xavi, Deco, Iniesta och Messi.

Deffensiva mittfältare; Motta, GVB, Gabri, Edmilson, Marques och Gerard

Om våran deffensiv håller kan detta bli ett riktigt roligt år, med mkt Barça på TV!
Barcelona Gaucho_90_11
2004-08-08 18:20
Jag ser framemot att Henke gör något bra i Barca
Barcelona Zoran
2004-08-08 15:37
Ni kan se live resultat för alla typ av matcher på http://www.goalslive.com/en/
Annons: