/spanien/barcelona/forum/26540.aspx/spanien/barcelona/forum/26540.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Underbarn_N1
2004-10-26 16:54
Visar dom matchen i cupen någonstans.
Någon länk?
Barcelona barcaanders
2004-10-26 17:11
alltså, "ett par fina grejer". jag skulle vilja påstå att han gorde minst fem saker i världsklass.
1. passningen fram till etoo
2. skapade en straff, dock filmning men ändå mycket skickligt
3. slog in straffen
4.gjorde tittfinten och friställde en spelare i andra halvlek
5. i mottagningsögonblicket, spekte han bollen över försvararen, tar den på andra sidan, lyfter bollen fram till deco som får ett friläge.
Ronaldinho, är som, den mycket omdebatterade holmqvist, utrycker et, en typisk momentspelare.
De momenten han stod för i Söndagens match var av en klass, som ingen i Barca eller hela la Liga, i dagens läge, kan åstadkomma under en och samma match.
Enligt min mening har Ronaldinho varit totalt outstanding de senaste två matcherna.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-28 20:11
Den J**** poängen som enligt mig är en bra poäng, är troligen att Reiziger kan ta hand om Jouacin på ett bättre sätt än Gabri.
Reiziger är bra defensivt och Rikjaard tänkte nog anfalla på högerkanten om matchen spelats.
Mach1
2004-10-26 23:30
Jag måste bara säga att jag hade aldrig trott att vi skulle vara så bra som vi är nu, det känns lite overkligt, hoppas att grabbarna fortsätter prestera lika bra , till och med bättre så att vi tar hem LA LIGA....
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-28 20:11
Den J**** poängen som enligt mig är en bra poäng, är troligen att Reiziger kan ta hand om Jouacin på ett bättre sätt än Gabri.
Reiziger är bra defensivt och Rikjaard tänkte nog anfalla på högerkanten om matchen spelats.
Barcelona Kluivert9
2004-10-26 22:52
äntligen!
vad jag har försökt säga länge...hysen är sämst och tror verkligen att de italienska lagen är de överlägsna och när det tex är barca matcher så verkar han inte kunna någonting alls och bara drar en random och säger tex han gör inte svårt för sig och spelar alltid enkelt.

Sen att Thomas Nordahl är så insatt i milan förstår man ju, fastän han har sagt att han tycker att barca är en av de bästa lagen.
Barcelona juanito
2004-03-22 15:17
Det är väl självklart att man ska ifrågasätta det som sker i Barça. Både i motgång och medgång. Jag är oerhört glad över att det går bra för laget men det skulle kunna gå bättre. Jag nöjer mig inte förrän Barça är bäst. Det sker fortfarande många misstag som gör mig irriterad. Det här kortsiktiga tänkandet verkar tyvärr finnas kvar: ** Man satsar på spelare som förmodligen kommer att lämna klubben i sommar. Är det inte bättre att spela med dom som ska vara kvar?! Sen när nästa säson börjar måste nya spelare vänjas in vilket kan leda till dåligt spel.
** Man ratar unga egna spelare som gör jobbet lika bra till förmån för äldre spelare som är dyra i drift. Kolla bara på Reiziger och GVB. Är det någon som påstår att dom är bättre än Oscar Lopez eller Gabri?

Jag tror Barça måste bli av med detta tänkande om det ska bli någon ny storhetstid.
Barcelona cheito_guacho
2004-03-22 12:35
vi kan bara tacka sandro rosell som värvade ronaldinho till barca, hehe jag vill inte säga nåt men varför blir alla madrids fans så himla stressade när ronaldinho visar sin magi, dom börjar pratta om zidane, varsågod säg zidane zidane zidane! vi alla barca fans vet vart ronaldinho plats i världen är, vi är tysta pratta ni bara vi vet ändå vart barca och ronaldinho ska ligga.grattis till gaucho, grattis till riijkard och hela truppen, sen vill jag tillägga jag vill inte menat nåt illa men du (jag) snälla sluta tracka van bronchost gå spela i hans plats istälet och sluta tracka vårt jävla äsklings lag barca om du ska klagga nu med 9 vinster ,tycker jag du en falsk barca fans. ha en bra dag till allihopa även dig(jag)/visca el barca
Barcelona Izquierda
2004-03-25 22:29
Nu har Celtic helt slutat att spela fotboll.
Måtte vi reda ut det här!
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-10-26 22:16
Tompa//
Då får jag väl för att förhindra eventuella missförstånd tillägga att jag inte heller gillar Hysén som kommentator. Han gör inte mycket annat än att konstatera det redan uppenbara.
...fast inte ska du väl ge dig på Lasse Holmqvist! Han har väl aldrig utgett sig för att kunna nåt om fotboll? Nä, låt den gamle "Här har du ditt liv"-programledaren vila i frid! ;)
(Kunde bara inte låta bli, sorry)
Barcelona Cabbage
2004-04-04 00:03
Luís García vilken lirare. alla finter funkar och alla hans inlägg kommer alltid till rätt spelare. Vilken lirare!!! lol
Aimar10
2004-03-28 20:33
fan då att matchen är inställd! Inte nog med att dem inte visar en Valencia match! Dem skippar t.o.m Barca matchen p.g.a regn.. Nu finns det bara R eal Madrid att se.. hoppas dem förlorar,hoppas!!!
Barcelona Barca_91
2004-03-28 19:28
När kommer matchen spelas?
Barcelona Barca Barca
2004-10-26 23:16
Ämne: Angående kommentator....
Kan bara hålla med..Cris Häremstam är den bästa kommentatorn.
Barcelona Barca Barca
2004-10-26 23:16
Ämne: Angående kommentator....
Kan bara hålla med..Cris Häremstam är den bästa kommentatorn.
Barcelona Skarpheden
2004-03-28 18:32
Saviola spelar väl landskamp?!
Barcelona Teknikos
2004-10-26 22:03
nån som har en länk till cupmatchen så att man kan se den?
Atlético Ronaldinho_10
2004-03-28 20:14
vet någon när REAL BETIS-BARCELONA kommer att spela.
Atlético Ronaldinho_10
Atlético Ronaldinho_10
Barcelona Izquierda
2004-03-28 20:04
Såg ni förresten att Rijkaard hade planerat att starta med Gabri till höger och Reiziger till vänster?
Vad f-n skulle det vara för poäng med att byta kant på de två?
Det kan iofs ha varit fel på den laguppställningen som visades i rutan, men det verkar skumt.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-28 19:13
Jo, visst men fan,,,,,, jag har ju sett fram emot detta
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-03-28 19:13
Jo, visst men fan,,,,,, jag har ju sett fram emot detta
Barcelona Der Afro
2004-10-26 11:05
Vet någon vilken tid matchen i morgon börjar?

Hasse Holmqvist kan man lära sig saker av och det är ju det jag vill ha expertkommentatorer till.

Majsan skrev:
"hur Pontus Kåmark markerade Romario i en match och inte kan prata om annat 12 år senare"

När Kåmark spelat mot Romario i VM 94 gick han fram efteråt och bad om att få byta tröja. Romario såg sur ut, sa något tillbaks och pekade typ mot läktaren. Det var tydligt att han inte ville byta med stackars Kåmark :o)
Detta kan föresten ses i SVT:s VM-krönika från 94, för den som är intresserad.
Barcelona Der Afro
2004-10-26 11:05
Vet någon vilken tid matchen i morgon börjar?

Hasse Holmqvist kan man lära sig saker av och det är ju det jag vill ha expertkommentatorer till.

Majsan skrev:
"hur Pontus Kåmark markerade Romario i en match och inte kan prata om annat 12 år senare"

När Kåmark spelat mot Romario i VM 94 gick han fram efteråt och bad om att få byta tröja. Romario såg sur ut, sa något tillbaks och pekade typ mot läktaren. Det var tydligt att han inte ville byta med stackars Kåmark :o)
Detta kan föresten ses i SVT:s VM-krönika från 94, för den som är intresserad.
Barcelona fc_2002
2004-03-22 17:20
BarcA FOREVER//

Real 61p... Valencia 60p.. Barca 55p!!!!
Hoppas att du kan matte :)

http://www.tribalfootball.com/march/spanishnews3220304.html

nnu en kandidat till mittback positionen.. greken Giourkas Seitardis!!

Var står det konkret att Barca e intersserad av Militio!!!??? Hittar ingenstans.

luder
2004-10-26 19:23
Hallå allihopa!

Då jag skall åka till Barcelona på måndag undrar jag hur man bör göra för att få tag på biljetter och om det verkligen inte finns biljetter för mindre än 2000 kronor.

Tack på förhand!
Barcelona Izquierda
2004-03-28 19:19
Klart man har sett fram emot det, men det kommer att bli pinsamt, det kommer inte att bli nån fotboll. Dessutom kommer det att bli skador. Tappar vi hänget på täten genom en förlust under såna här förutsättningar så kommer vi att älta det i evighet.
Nej, ställ in, säger jag!
Barca_Best
2004-10-26 18:55
spelar barca idag elr imorn i så fall vilken tid?
Barcelona Barca_91
2004-03-27 17:59
Gabriel:
Jag har bara sett när Dinho fintar bort en Portugisisk back på tv4 tror jag det var;)
Annons: