/spanien/barcelona/forum/26538.aspx/spanien/barcelona/forum/26538.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Puyolinho
2004-08-01 18:11
Varför åker Barca till Asien o spelar mot dåliga lag??
Varför pker man inte till någe bra träningsläger med bra lag i???
Det finns juh ett bra träningsläger i USA tror jag inte säker om det är i USA men Det finns jävlit bra lag med t.ex Ajax,Roma,Chelsea,Roma,Byren Munchen för att nämna några!
Barcelona Tompa
2004-08-04 10:40
Jag har väldigt svårt och tro att Puyol flyttar till Real Madrid. Det är en sak att Real VILL värva honom men en helt annan om Puyol vill det. Även om Ronaldinho spelar som en "gud" så är ändå Puyol själen i laget och den perfekta lagkaptenen. Det enda som jag kan tänka mig kan få Puyol att flytta till Real är att han känner sig illa behandlad av klubbledningen men så är knappast fallet även om vissa rykten säger något annat.

Vi kan nog ta det ryktet med en rejäl nypa salt, Puyol kommer spela för Barca många år framöver. Jag tror förresten inte Real gör några mer inköp inför nästa säsong när Vieira verkar klar för flytt till Madrid.
Barcelona ZonD
2004-08-01 11:20
Min bristningsgräns är nära nu! Stämmer det att, som Marca idag skriver, Rijkaard inte vill ha Etoo, ja, då vet jag inte vad jag gör. Än så länge verkar det bara vara spekulationer då det inte finns några citat från Rijkaard men om det stämmer är det ju helt sjukt!
Real Madrid Geremi
2004-08-04 12:07
hehe, ni böhöver inte vara oroliga, Puyol skulle aldrig gå till Real o då menar jag aldrig !!! Han e ju Barcelona för tusan
Barcelona Majsan
2004-08-04 08:07
Kan inte förstå varför Barca inte ger Puyol en högre lön. Är väl medveten om att man inte ska tro allt som skrivs, men jag tror mig ha läst någon annnan stans också att Laporta vill pressa ned Puyols lön. Men att Perez tror sig kunna värva Puyol är väl ändå lite väl optimistiskt? Skaplig judas Puyol skulle bli om han mot förmodan gick med på en flytt..
Barcelona BARCA BLOD
2004-08-01 00:52
Jag blir riktigt arg och besviken på er alla som vill att han ska komma tillbaka eller de som skyller på att han är för gammal m.m.
Ni får ursäkta men ni kan dra tillsammans med figo, Att vi barca fans ska ens ha sådana tankar är inte bara klokt. jag har sagt det tidigare, jag var nog den största figo fansen men det han gjorde kan man bara inte förlåta. Ni snackar ofta om att barcelona ska köpa spelare med barca hjärta, Då undrar jag varför ni ens pratar om barcelona, vad har ni för hjärta egentligen!!!?
Detta säger jag bara till de som vill att figo kommer/har inget emot eller skyller på fotbollsskunandet.
Barcelona stålthet är viktigast!

Redaktionen får ursäkta om jag omedvetet sagt något illa, men ni får ta hänsyn till att jag är riktigt förbanad!!.

Barcelona Patrik
2004-08-04 11:59
Pengar kommer det alltid att finnas. Ingen på det här forumet har en aning om hur saldot ser ut och kommer att se ut nästa säsong. Nyförvärv kommer det alltid finnas pengar till.
Barcelona Daniel17
2004-07-31 23:28
Ronnie
är det för att han gick till Real Madrid som du är sur på honom.
JAg slår vad om att om han hade gått till Arsenal eller Valencia så hade du nog acceptert det.
Barcelona RonalDanho
2004-08-01 00:21
figo my ass .. klarar oss utan sånna giriga spelare o dessutom gnälliga som fan ..han e inte direkt glädjespridare ..en gamling som gnäller gör knappast lön för mödan ..bort me han totalt ur barcas synvinkel ..att ens nämna en svikare tycker jag visar på totalt dålig moral hos vissa barca fans..den som sviker barca sviker oss ..jag e barca fans i vått o torrt ..
Barcelona Patrik
2004-08-04 11:59
Pengar kommer det alltid att finnas. Ingen på det här forumet har en aning om hur saldot ser ut och kommer att se ut nästa säsong. Nyförvärv kommer det alltid finnas pengar till.
Barcelona Daniel17
2004-07-31 23:20
det var väll bättre än att lämna oss som Bosman eller hur.
Real Madrid La Belleza Blanca
2004-07-31 22:42
ROFL. Förlåta Figo? Var har han gjort er?

Den enda svikaren är ju Luis "Judas" Enrique!
Barcelona Daniel17
2004-07-31 23:16
Ronnie Ronnie Ronnie
när ska du inse att FIgo blev såld till Real MAdrid BArca fick faktiskt pengar av Real så då kan han väll inte vara en svikare då vi fick pengar för honom.
Barcelona Daniel17
2004-07-31 23:09
Figo gjorde ett bra Em så han håller än
och det där med grishuvudet var väll ändå inte skärlskilt schysst vare sig han är en svikare eller inte så kommer jag att minnas honom som en av dom största i Barca så det så och jag hoppas verkligen han kommer tillbaka.
Och föresten blev han ju såld till Real Madrid så det är väll ledningen ni borde vara arga på för att dom sålde honom?
Barcelona Daniel17
2004-07-31 22:36
Ronnie
skulle du förlåta Figo om han kom tillbaka svara ärligt.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-07-31 22:29
Jag tycker inte att vi ska vika ner oss och skriva ett brev till Figo :) Dessutom så skulle inte jag vilja ha honom i laget om han spelade gratis för oss, för jag tycker att han har varit riktigt dålig de två senaste säsongerna och han lär inte vara bättre nästa säsong!
Real Madrid Ronnie
2004-07-31 21:59
Belletti, jag tror att Guily och Ronaldinho kommer ligga längre upp i banan, sträcket över Deco är mer troligt tror jag. Tror även att GVB kommer finnas med i våran start-11 även om det inte är något jag vill så tror jag det.
Barcelona Ronnie
2004-07-31 21:59
Belletti, jag tror att Guily och Ronaldinho kommer ligga längre upp i banan, sträcket över Deco är mer troligt tror jag. Tror även att GVB kommer finnas med i våran start-11 även om det inte är något jag vill så tror jag det.
Barcelona Patrik Andersson
2004-08-06 06:34
Van Bommel skulle kunna funka, han skulle man nog kunna få loss för en lite mindre peng. Frågan om Rijkaard vill ha Holländare bara?
Barcelona Belletti
2004-07-31 22:06
Ronnie//
Håller med dig om att Giuly och Ronaldinho kommer vara längre upp. Men jag tror inte Gio kommer vara lika given som förra året. Sylvinho klassar jag som en bättre back, hoppas att även Rijkard gör det med.

Förra säsongen spelade Rijkard med Gio bara för att det inte fanns nån annan där, visst fanns Navarro, men Rijkard är inte känd för att vara nån storsatsare med unga spelare.
Barcelona Daniel17
2004-07-31 22:18
Undra om Figo vill tillbaka till Barca. Så som vi har behandlat honom så är jag ganska osäker.
Jag tycker som Barca supporter att vi alla borde skriva ett gemensamt förlåt brev till Fígo och fråga om han vill tillbaka.
Barcelona Gamlajaka
2004-08-05 17:12
gustaf// tackar för en eminent sida som med all säkerhet kommer komma till användning fler gånger..
Real Madrid Ronaldinho Gaucho
2004-08-05 20:04
Adriano till Barca?

Aa9a .Skulle inte tro det!
Han stortrivs där.
Barcelona Gustaf
2004-08-05 16:53
Gamlaja//
Välkommen hit till att börja med. Klicka på mitt länktips så får du en utmärkt sida som kan översätta bl.a. spanska till engelska. Att det är lugnt här just nu beror nog på att serien inte dragit igång ännu och för att Silly Season har lugnat ner sig för Barcelonas del.
mw
2004-08-05 20:31
Izquierda: Jo jag är utan tvekan att "Saviola fan" o skulle bli hemskt besviken om han skulle säljas... men som du säger "Han kommer inte att spela någon framträdande roll i Barça som det ser ut nu."

Saviola passar bäst i ett 2 manna anfall... vilket vi tyvärr inte kommer lira... Men nu när vi har så många centrala mittfältare så har jag svårt o se Barça spela på något annat sätt än de dom gör nu (möjligtvis 4-2-3-1).

Men vill iaf helst att han får vara kvar.. Henke har 1år högst 2år kvar på sin karriär...
Barcelona arco
2004-08-05 14:30
Henke är den ultimata anfalaren för Barca, hög lägsta nivå, bra i allt, ger alltid allt för laget, är ALDRIG divig och gör motoriskt mål oavset motstånd. Längtar efter serie premiären=)
Barcelona Patrik Andersson
2004-08-05 18:22
Även om man säljer Saviola är inte Etoo klar än. Så när ska de börja spela ihop laget inför liga starten. Även om Rijkaard inte tror på Saviola så måste vi ha en ersättar av rang innan vi släpper iväg han. Säsongen är väldigt lång och om Henke blir skadad då har vi Messi att tillgå om vi säljer "kaninen". Eftersom det är så många matcher så kommer vi behöva rotera laget för att orka igenom hela säsongen, då behöver vi minst tre anfallare av klass.
Barcelona Extremebarca_boy
2004-08-05 19:07
ZonD:nej det är det inte. vad vi behöver är en spelartyp som är lik Larsson.
Några förslag??

(Försöker fixa ett nytt samtalsämne)
Barcelona CruzitoZ
2004-08-05 17:46
det skulle fan vara skönt om dom säljer saviola för han har inte gjort mycket i barca fast jag skulle vilja a Aimar
Barcelona ZonD
2004-08-05 18:53
Jag har nu gjort en helomvändning vad gäller Etoo. Från att ha tyckt att det är den bästa möjliga värvningen, till att vara riktigt tveksam. Anledningen? Jo, Samarbetet mellan Dinho,Henke och Giuly känns på nått sätt alldeles för välkombinerat för att spräcka. Och Etoo är trots allt inte den spelartyp vi behöver. Han vill gärna ha mycket boll själv vilket jag tror skulle förstöra samarbetet. Vad tycker ni andra, är det verkligen värt att betala 200 mille för en spelartyp vi knappast behöver?
Annons: