/spanien/barcelona/forum/26537.aspx/spanien/barcelona/forum/26537.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona E!
2004-08-03 21:51
ronaldo kommer visa att han inte är en slocknande stjärna och plus det var dumt av er att sälja quaresma
Real Madrid Wake
2004-08-04 00:10
Ja, säsongen är i antågande och tänkte kommentera lite inför denna säsong som ser ut att bli mkt intressant.

Eran SS har ju varit imponerande minst sagt. Belleti, Sylvinho och Edmilson. Tråkigt starka värvningar på smarta platser som ger många alternativ.

Och sedan grädden på moset. "Ghod" och Giuly. Bäst SS i Fotbollseuropa. Grattis. Som någon sa, så här bra trupp har ni inte haft på många år.

Våran SS har varit bra, dock inte lika bra då vi skulle behövt bredda mera men Vieira är nära nu och då ser vi farliga(re) ut, köpet av Samuel var nödvändigt.

Väl Mött!
Barcelona Kickboxer
2005-03-14 16:51
Aubri

Jag skulle inte vilja ha Reyes. Han är självklart en duktig spelare. Men han har för många gånger uttryckt sin önskan att bära på sig Real träjan och spela för dem en dag. Sådana spelare som önskar sig tillhöra marängerna, får gärna dra dit och de är verkligen inte välkomna i Blaugrana.

För övrigt så håller jag med dig angående snacket om våra anfallare.

Visca el Barça!!!
Barcelona Lynfen
2004-08-01 13:10
Barcelona Tompa
2004-08-03 21:50
Barca har nu på papperet det bästa laget man haft på mycket länge. Chanserna är goda till att vi vinner ligaguld nummer 17, känner mig mer optimistisk än på väldigt länge. Tror också att kommande säsong blir året då Ronaldinho verkligen bevisar vem som är fotbollsvärldens kung!
Barcelona Tompa
2004-08-03 21:50
Barca har nu på papperet det bästa laget man haft på mycket länge. Chanserna är goda till att vi vinner ligaguld nummer 17, känner mig mer optimistisk än på väldigt länge. Tror också att kommande säsong blir året då Ronaldinho verkligen bevisar vem som är fotbollsvärldens kung!
Osasuna Josetxo
2004-08-03 23:30
!--TEMP_B--!El piojo!--TEMP_/B--!
Barcelona CruzitoZ
2005-03-14 14:10
jag skulle vilja ha torres då skulle vi ha ruskig bra framåt så drar man etoo på kanten o torres i mtten ör han e ockås en bra huvud spelare=)=)
Barcelona Izquierda
2004-08-03 15:19
C.R//
Han är inte klar och verkar inte bli det heller.
Barcelona Tompa
2004-08-03 21:42
Daniel17:
Jag tycker det är kanon att vi fick Ronaldinho istället för "popstjärnan" och det har jag tyckt ända från den dag det blev klart att Barca köpt Ronaldinho och Beckham gått till Real Madrid. Skulle aldrig komma på tanken ens att byta bort Dinho mot Beckham, vilket du visserligen inte antydde.

Det verkar som att Vieira kommer gå till Real Madrid men jag blir ändå inte särskilt skrämd. Zizou, Figo, Raul o CO blir inte bättre och Beckham har alltid varit överskattad.
Barcelona Tompa
2004-08-03 21:42
Daniel17:
Jag tycker det är kanon att vi fick Ronaldinho istället för "popstjärnan" och det har jag tyckt ända från den dag det blev klart att Barca köpt Ronaldinho och Beckham gått till Real Madrid. Skulle aldrig komma på tanken ens att byta bort Dinho mot Beckham, vilket du visserligen inte antydde.

Det verkar som att Vieira kommer gå till Real Madrid men jag blir ändå inte särskilt skrämd. Zizou, Figo, Raul o CO blir inte bättre och Beckham har alltid varit överskattad.
Atlético Jannis.
2004-08-14 20:36
Om ni går in på Spinbad så ska nu trycka på "Al Minuto" och om ni är bra på spanska(som jag) kan ni läsa min efter min.
Atlético Jannis.
Om ni går in på Spinbad så ska nu trycka på "Al Minuto" och om ni är bra på spanska(som jag) kan ni läsa min efter min.
Atlético Jannis.
Barcelona Lucho
2004-08-14 17:44
Gunner1: Varför jämföra Eto'o med Cissé? Kamerunaren har redan bevisat att han håller på hög nivå under 1-2 säsonger. Det har knappast Cissé gjort ännu. Dessutom har han en internationell erfarenhet som få 23-åringar kan matcha.

LGL: Oscar Lopez är född -80 och får väl fortfarande anses som en talang. Om bara Rijkaard inte tillåtits agera så förbannat kortsiktigt så hade nog Oscar Lopez redan varit mer än just en talang dock. Trots en strålande försäsong så valde Frank att satsa på sin kompis GVB förra säsongen. Saken har inte blivit bättre av att vår holländske tränare endast vid ett fåtal tillfällen vågat ge canteranon några minuter. Vi får hoppas att han får mer speltid i Lazio (om det nu blir det).
Real Madrid realorre
2004-08-14 17:26
hah
vad borde real madrid köpa,, ?
mw
2004-08-03 21:06
Izquierda mycket bra artikel...
Men tycker du borde delat in den i lite mera stycken så man slapp markera halva texten för att inte tappa bort sig hela tiden ;)
Spanien C.R
2004-08-03 14:13
när spelar barca sin nästa träningsmatch.Ge mig gärna info om nåt ställe man kan se den på,internet/tv osv FORZA BARCA!!!!!!
Barcelona ludovic giuly
2004-08-03 21:36
Någon som vet vart man kan se Barcas matcher från Asien på Internet?
Barcelona CruzitoZ
2004-08-03 19:11
jag hoppas värkligen etoo hamnar i barca =)
Barcelona fc_barca
2004-08-14 22:34
va det nån som såg matchen..vad tyckte ni ??
Atlético Jannis.
2004-08-14 20:59
nej är de sant,missar han premiären med?
Atlético Jannis.
Atlético Jannis.
Barcelona Ahminho_A10
2004-08-14 22:27
någon som vet om etoo har eu-pass eller inte
Barcelona Rivald0
2004-08-01 18:37
Puyolinho, Barca kmr möta parma tror ja i en tränings matchen, men denna turne som de e på just nu e juh för pengarna så klart :D.lätt förtjänta pengar om ja inte har fel ?..
Real Madrid Ronnie
2004-08-01 00:56
BARCA BLOD, Vad jag har sett är det bara en person som vill ha tillbaka honom så du behöver ju inte beskylla alla...
Barcelona Nemo
2004-07-31 23:45
Figo sa ju efter det: "Jag lämnade pga fansen. Det kändes inte som dom uppskattade mig" A tjenna. Vi älskade ju våran kära portugis. Men nu är han död för mig.

"Svin, förtjänar svin!"
Barcelona Ronnie
2004-08-01 00:56
BARCA BLOD, Vad jag har sett är det bara en person som vill ha tillbaka honom så du behöver ju inte beskylla alla...
Barcelona Tompa
2004-08-04 10:40
Jag har väldigt svårt och tro att Puyol flyttar till Real Madrid. Det är en sak att Real VILL värva honom men en helt annan om Puyol vill det. Även om Ronaldinho spelar som en "gud" så är ändå Puyol själen i laget och den perfekta lagkaptenen. Det enda som jag kan tänka mig kan få Puyol att flytta till Real är att han känner sig illa behandlad av klubbledningen men så är knappast fallet även om vissa rykten säger något annat.

Vi kan nog ta det ryktet med en rejäl nypa salt, Puyol kommer spela för Barca många år framöver. Jag tror förresten inte Real gör några mer inköp inför nästa säsong när Vieira verkar klar för flytt till Madrid.
Annons: