/spanien/barcelona/forum/26535.aspx/spanien/barcelona/forum/26535.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2004-01-14 21:46
GOOOOOOL!!!

Iniestaaa

Härligt att våran Framtids spelare får göra mål
Barcelona Izquierda
2004-01-18 02:26
Två saker:
1. Jag är mycket imponerad av Davids. Jag trodde inte att han skulle hålla så hög klass redan, men han var magnifik matchen igenom. Han kommer att göra mycket nytta. Tror också att hans närvaro på plan kommer att lyfta Ronaldinho och Kluivert ytterligare.

2. Måste säga att jag tycker synd om Rüstü. Vi plockar hit en av världens bästa målvakter, och sedan slarvar vi bara bort honom. Hoppas innerligt att han hamnar i ett lag som förstår att uttnyttja hans kvalitet. Fast ikväll saknades han ju inte...
Barcelona juanito
2004-01-18 01:58
Är jävligt missnöjd med resultatet men vilken underhållning! Det var länge sen det var sån fart på spelet. Ronaldinho var fenomenal! Vilka framspelningar och vilken teknik!! Davids gav också ett bra intryck. Hoppas nu att Rijkaard dumpar Cocu. Om Barça ska nå toppen så är han definitivt ett hinder på vägen dit. Men förmodligen får väl Cocu fortsätta och det kommer antingen att drabba Xavi eller Marquez (skulle tippa på den senare).

Försvaret orkar jag inte kommentera. Jag som har lobbat för en ny anfallare har nog fått ändra uppfattning. Vi måste ha åtminstone en kvalitetsback till i laget. Barça är för beroende av Puyol. Dom alternativ som finns när han blir skadad är närmast skrattretande om Barça vill vara med i toppen. Marquez/Cocu, Marquez/Reiziger, Cocu/Reziger, Cocu/Oleguer osv.. samtliga alternativ ger mig kalla kårar.

En sak till.. ikväll visade Jorquera att Rüstu inte behövs i Barça!
Barcelona Bopi
2004-01-14 23:42
saviola
e grym!!
Real Madrid Ike
2004-01-14 23:06
3-0 ronaldinho på straff, som saviola fixar!!
Barcelona Barca_91
2004-01-14 17:28
Dåligt av svt att inte ha Barcas resultat på text tv men dom har alla andra lag...tur att tv4s text tv har resultaten!:D
Real Madrid Ronnie
2004-01-21 17:52
Är det vad ni tycker forumet ska handla om?
Barcelona Tompa
2004-01-20 18:07
Barca forever:
Visst är Reyes en gudabenådad spelare men jag tror inte Barca har råd att köpa loss honom I synnerhet inte när vi dessutom behöcer förstärka laget med en riktigt giftig nia och en mittback som håller världsklass.
Barcelona Ronnie
2004-01-21 17:52
Är det vad ni tycker forumet ska handla om?
Real Madrid Dani
2004-01-14 23:34
SLUT 3-1!!!
Barca är vidare!!!
Barcelona Tompa
2004-01-20 18:07
Barca forever:
Visst är Reyes en gudabenådad spelare men jag tror inte Barca har råd att köpa loss honom I synnerhet inte när vi dessutom behöcer förstärka laget med en riktigt giftig nia och en mittback som håller världsklass.
Barcelona Dani
2004-01-14 23:34
SLUT 3-1!!!
Barca är vidare!!!
Real Madrid Ronnie
2004-01-14 23:04
3 - 0 Ronaldinho underbart känns säkert nu. Vad vinner man om man vinner Copa del rey, är det en kval plats till CL eller UEFA cupen?
Barcelona Alx
2004-01-14 21:18
Davids befinner sig på läktaren. Det värsta är att Davids har satts att träna extrapass på grund av det usla fysiska skick han är i. Davids är tänkt som den motor som driver Barcelona, men har motorn rostat sönder?
Barcelona Ronnie
2004-01-14 23:04
3 - 0 Ronaldinho underbart känns säkert nu. Vad vinner man om man vinner Copa del rey, är det en kval plats till CL eller UEFA cupen?
Real Madrid Ronnie
2004-01-14 22:25
2 - 0 Saviola!
Barcelona Ronnie
2 - 0 Saviola!
Barcelona Bopi
vad står det??
Barcelona Izquierda
2004-01-15 16:34
Med tanke på att Saviola verkar ha hittat målformen, Segio García visat klass på sistone, och Kluivert är på väg tillbaka, samtidigt som Puyol är skadad, så känns ju ett lån av Vieri som ett riktigt genidrag just nu.
Barcelona Barca_91
2004-01-20 16:55
Läste här på svenskafans Malaga att Barca ville köpa en spelare med namnet Dani Pacheco som är 13 år(!)
Barcelona RonAldinho
2004-01-16 08:24
Xavi//
E du frisk i huvvet eller??!!
Bänka Puyol för Cocu?!!! Köp gärna in Hofland. Men bänka Cocu eller gör en bytesaffär med PSV. De vill säkert ha tillbaks deras skit hollandare.
Real Madrid Dani
2004-01-14 21:44
Delindster!
Rätt ska vara rätt, Motta är brasilianare... Förhastade mig en aning och han blev plötsligt katalan =) Hoppas du förlåter mig för detta hemska misstag =))
Men hur är det, han har EU-pass, va??? Jag har nämligen fått för mig att han är spanjor eller italienare också (s.k. andra-nationalitet).

Angående laguppställningar börjar man irritera sig på dem en hel del, men om de är väl underbyggda (motivering) har de självklart rätt att existera på forumet =)

Någon hade en länk till någon lags live-goal-sida.. Den hittar jag inte, och skulle bli glad om någon la upp den igen.
Barcelona JAG
2004-01-14 22:22
Hoppas på att det inte är något allvarligt med Iniesta som går ut för Gerard. Levante är med bra i matchen, bl a skulle de haft en straff...!
Barcelona RonAldinho
Xavi//
Bänka Puyol för Cocu?!!! Köp gärna in Hofland. Men bänka Cocu eller gör en bytesaffär med PSV. De vill säkert ha tillbaks deras skit hollandare.
Barcelona Dani
2004-01-14 21:44
Delindster!
Rätt ska vara rätt, Motta är brasilianare... Förhastade mig en aning och han blev plötsligt katalan =) Hoppas du förlåter mig för detta hemska misstag =))
Men hur är det, han har EU-pass, va??? Jag har nämligen fått för mig att han är spanjor eller italienare också (s.k. andra-nationalitet).

Angående laguppställningar börjar man irritera sig på dem en hel del, men om de är väl underbyggda (motivering) har de självklart rätt att existera på forumet =)

Någon hade en länk till någon lags live-goal-sida.. Den hittar jag inte, och skulle bli glad om någon la upp den igen.
Barcelona RonAldinho
Xavi//
Barcelona BARCA BLOD
2004-01-14 22:22
kan nån säga villken kanal de visar matchen, barca barca du verka följa matchen......!!
Barcelona RonAldinho
Xavi//
Barcelona juanito
2004-01-15 15:57
Enligt italiensk press kan Vieri vara nästa spelare som Barça lånar. Enligt vissa uppgifter har dock Rasputin i Chelsea lagt ett bud värt 16 miljoner pund.
Barcelona marcus_keta
2004-01-14 20:16
PUYOL=Hjärta

mycket bra uppstälning.. men dedär skulle nog kosta runt 55 mille. hehe har du de?:p
Annons: