/spanien/barcelona/forum/26530.aspx/spanien/barcelona/forum/26530.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Patrik Andersson
2004-08-09 20:50
Tror inte det eftersom de sänder OS fotbollen även om det är uppehåll 25 aug. Sedan sänder nog femman Dif matchen 25:e, blir liten krock då kanske.
Men hoppas kan man alltid.
Barcelona rory
2004-08-13 19:41
är det någon som har erfarenhet från att köpa biljetter av barcelona eatb
2004-08-12 18:59
Puyol har lagkänsla han, det så man ställer upp för klubben i hjärtat.
Barcelona ZonD
2004-08-13 19:22
Är det bara jag som har märkt att det står "BA(r)CELONA" på svenskafans/spaniens startsida?
Barcelona O fenômeno
2004-08-09 20:12
Patrik Andersson, Sant så sant för i CL finalen var han mycket duktig,
Barcelona Belletti
2004-08-09 21:09
Patrik Andersson//
Förlåt, glömde bort Edmilson... kände på mig att nåt var fel. Ska ändra på uppställningen nu.

Skrattbladet är igång igen. De anser att Luis Garica är en UNG spelare. Killen är 26 år gammal, då är man inte ung, i alla fall inte i fotboll!
Barcelona Belletti
2004-08-09 20:03
O fenômeno
Ja, jag har för mig att han gjorde fler mål. Tror Ronaldinho gjorde några frisparksmål och straffmål.

Jag tror också att kaninen och Henke skulle vara mycket farliga, men det blir som du säger mycket svårt. I och med att Barça har väldigt många spelare som hör hemma i startelvan är det svårt att sätta någon på bänken.

Man får tänka lite på att Deco haft det väldigt tufft. Innan Em hade han spelat hela Champions League, och gått till final och vunnit. Han hade spelat i portugisiska ligan och cupen, så man får förstå att det blir tufft för killen.
Barcelona svenskafans.com
2004-08-12 18:56
Puyol har gått med på att sänka sin lön med 35%!
Barcelona Gamlajaka
2004-08-12 16:21
många personer här inne som sitter på höga hästar.. kan någon hoppa ner därifrån och svara på en enkel fråga som jag antar att många vill ha svar på:

finns det ngn som helst möjlighet att se barca-parma någonstans?
Barcelona Skarpheden
2004-08-12 18:17
Luis Garcia spelade forward på högerkanten i ett 4-3-3-system. Snabb, bra inlägg, löper bra rätt bra skott. Blev uttagen till landskampen inför EM men blev skadad. Soccerage tog ut honom i årets lag. Jag menar att han utvecklades mycket starkt under förra säsongen.
Passa i England? Tror jag säkert, men jag gillar honom och hoppas att han stannar.
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-12 18:37
Jag tror fortfarande att barca kommer köpa en defensiv spelare till..jag tror på en ny mittback eller en ny defensiv mittfältare..!

-----------------Valdes-------------------
-------------Puyol----Edmilson------------
--Belletti----------------------Silvinho--
-------------------Ny Def?----------------
----------------Xavi-----Deco-------------
------------------------------------------
--Giuly----------------------------Dinho--
------------------Eto'o-------------------
Det kommer bli en till spelare =)
Barcelona GeRrInHo
2004-08-09 20:31
patrik andersson
om vi inte köper honom nuu så kan priset höjas ännu mer (!) han kan ju göra en grym säsong.. han kan vinna skytteliga o så helt plötsligt så kostar han 500 milj kronor bara sådär.. så tänk på de :P
2004-08-13 18:06
Vi får väl hoppas att Rustu försvinner från klubben eftersom han innehar en av de viktiga Icke EU-platserna. Sedan får vi hoppas att Sylvinho får sitt pass snart, då kanske man inte behöver peta Marquez. Vilken jag föredrar framför Oleguer i backlinjen. Eftersom en av platerna alltid är vikt till Dinho så är det bara en plats att spela om.
Barcelona GeRrInHo
2004-08-09 20:23
patrik andersson//

jooo.. den uppställningen fast istället för larsson o in me eto'o så vore de perfekt..
Barcelona ErikSvens
2004-08-10 10:07
Är i Barclona i september och vill se matchen mot Sevilla.
Vilket är bästa sättet att köpa biljett i förväg på?
Barcelona Izquierda
2004-08-10 09:31
Enligt Laporta är det klart, men något säger mig att Perez får sin vilja fram. Usch, vad illa jag tycker om den klubben.
Nåja, idag KAN Eto'o bli vår!
2004-08-09 20:27
GeRrInHo//Eller så spar vi dom pengarna till nästa säsong, eftersom vi inte kommer få honom billgt när det Real vi ska köpa honom ifrån.
Känns som det är färdig shoppat nu.
2004-08-09 20:20
O fenômeno// Deco ska nog hålla sig centalt på mittfältet, visst nån match kanske han blir placerad till höger i anfallet men det är inte speciellt troligt.

Kanske en trolig uppställning

...................Valdes......................
Belletti......Puyol........Marquez.....Silvinho
...................Edmilson....................
.............Xavi..............................
............................Deco...............
........Giuly........Larsson.......Dinho.......
Barcelona Belletti
2004-08-12 17:15
Var det inte Laporta som sa att vi bara skulle "handla" för 40 miljoner Euro den här sommaren? Jag tror det var 40 miljoner. Men nu har vi värvat mycket mer. Bara Etoo och Deco har kostat 40 miljoner... Enligt Aftonbladet så har vi köpt för 600 miljoner kr, om det stämmer vet jag inte då jag inte har tid att räkna ihop allt nu.

Får väl hoppas vi har pengar kvar till nästa säsong.
Barcelona Dobermann
2004-08-12 17:12
http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=219332&cpid=8&CLID=&lid=10&title=Reds+agree+Barca+deal

Luis garcia till liverpool?
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-12 17:07
Nu har F.c barcelona gjort klart med sitt 8:de Nyförvärv..!! Samuel Eto'o
R-H-G
2004-08-12 17:04
Luis Garcia jagad av Liverpool
Barcelona O fenômeno
2004-08-09 20:12
Belletti, Det ska dock bli riktigt kul att se Dinho-Henke tillsammans med troligtvis Giuly eller varför inte Deco!
2004-08-09 20:00
O fenômeno //
Jag tror aldrig Rijkaard skulle spela med både Henke och Kanien på topp samtidigt.
Han kör inte med 4-4-2 uppställning.
Sedan bara för att Deco gör ett dåligt EM är han inte än dålig spelare. Listan kan göras lång över världsspelare som presterade långt under sin kapacitet i EM, så han var inte den ända.

Belletti// Låter som en bra idè, gärna så man kan tippa interna skytteligan osv.
Barcelona GeRrInHo
2004-08-09 21:01
Belletti //

aa just det.. det skulle dem.. men att kalla de för en prestigefylld match är lite att ta i faktiskt,, hoppas o f.o.m. så kommer jag att be till Gud att låta tv4+ visa barça - milan matchen!! håll tummarna grabbar
Barcelona O fenômeno
2004-08-09 19:53
Belletti,
Jaha gjorde han mer än Dinho (spelmål)?

Jag tror ärligt talat Henke-Saviola skulle vara mycket farliga tillsammans. Jag är speciellt rädd för Henke. Om han får en bra början så han får igång självfötroendet blir han en riktig målmaskin.

Däremot brukar ni ju spela med 3 "anfallare" fast då kan man ha Dinho där uppe och Giuly nedanför, typ

Fast ni har så många bra spelare helt plötsligt så alla kan inte spela samtidigt. Jag undrar vad det ska bli med Deco t.ex? Dock tycker jag inte han är duktig. Tyckte han var dålig i EM...
Barcelona Hristo_S
2004-08-13 19:54
Jag ska åka till barcelona i November o se Barca- Deportivo. Vet någon nåt ställe där man kan köpa den nya matchtröjan?
Barcelona Tompa
2004-08-13 16:38
Owen verkar klar för Real och Veira stannar i Arsenal. Våra ärkerivalers silly season imponerar inte på mig. OK, Samuel är en en av världens bästa mittbackar men vad ska de med Owen till? Sportsligt sett är värvningen heltokig men vi får väl tacka och ta emot. I valet mellan Etóo och Owen väljer jag Etóo 10 gånger av 10! Jag upprepar - det är (som läget ser ut nu) Valencia och inte Real som är vår främsta konkurrent om ligasegern!
Barcelona Tompa
2004-08-13 16:38
Owen verkar klar för Real och Veira stannar i Arsenal. Våra ärkerivalers silly season imponerar inte på mig. OK, Samuel är en en av världens bästa mittbackar men vad ska de med Owen till? Sportsligt sett är värvningen heltokig men vi får väl tacka och ta emot. I valet mellan Etóo och Owen väljer jag Etóo 10 gånger av 10! Jag upprepar - det är (som läget ser ut nu) Valencia och inte Real som är vår främsta konkurrent om ligasegern!
2004-08-12 15:44
Barca har mer Lysande stjärnor, Real har mer avdankande stjärnor som är påväg neråt i sin strjärnstatus. Om något år har de inte många kvar som kan kallas världsstjärnor. Medan Barca har många unga hungriga stjärnor(undantag Henke på ung).
Annons: