/spanien/barcelona/forum/26529.aspx/spanien/barcelona/forum/26529.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona juanito
2004-08-01 21:29
Adabisi: Är det någon som klagat på Henke på sistone eller? Tycker snarare att det varit väldigt tyst om honom på sistone. Däremot skrev Playmo följande: Att eto skulle vara bättre än Henke vilket skämt.
Barcelona Fedor
2004-08-01 22:00
Installera Bit torrent.
Sen går du till http://www.soccerpulse.com/forum/index.php?showtopic=5615. Typ 2/3 ner så finns det en fil som heter

BAT.BarcelonavsKashimanAntlers.soccermedia.torrent
Klicka på den så ska det gå att ladda ner matchen. Ibland går det fort ibland långsamt beroende på hur många som delar med sig av filen.
Barcelona Adabisi
2004-08-01 21:13
Anledningen till att många är skeptiska till Henke är p.g.a det väldigt ohippa i att heta Henrik Larsson och komma från Helsingborg. Hade han hetat Luis Buttanegra och kommit från den argentinska slätten hade nog de flesta femtonåriga fotbollsrebeller hyllat honom. Missförstå mig rätt nu, Eto är en världsspelare som jag inte säger nej till, men dyker han inte upp är det ingen katastrof. Jag var själv skeptisk till henke innan jag på plats i Portugal såg vilken otroligt bra spelare det faktiskt handlar om. Får han chansen kommer han ta den, lita på mig.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-01 19:28
Daniel17/

Nä jag tycker faktskt att TV4+ visade många barca matcher förra säsongen så vi ska inte klaga!
Barcelona Fedor
2004-08-01 21:32
Hittade ett ställe där ni kan ladda hem matchen på. Gå in på http://www.soccerpulse.com/forum/index.php?showtopic=5615

Klicka på filen BAT.BarcelonavsKashimanAntlers.soccermedia.torrent men ni måste ha bit torrent installerad på datorn. Om ni inte har det så kan ni ladda ner det på sidan http://bitconjurer.org/BitTorrent/ Under downloads. Verkar kanske lite krånglit men det lätt.
Barcelona Rivald0
2004-08-02 00:22
Ahminho_A10 de är inget fel på de laget men skulle gärna vilja se Saviola med :), för han vill ja inte ska försvinna från Barca som Quaresma gjorde. Vi borde ha satsat på Perotta som Defensiv Mitt, han e grym :) & Belletti har ett Italiensk eu-pass.
Barcelona Gaucho_90_11
2004-07-28 22:57
Varför tycker ni att Deco är dålig flesta inlägg jag läser så står det något negativt om honom
Barcelona Patrik
2004-08-01 17:11
Kolla på målen från idag. Klicka på länken.
Barcelona Izquierda
2004-07-28 16:17
RonalDanho//

En gång??
Min första reaktion när jag läste det var att du knappast kan ha sett honom i särskilt många matcher, men det har du säkert gjort. Det handlar nog mer om att du är ett stort fan av Ronaldinho och skulle försvara honom oavsett vad jag kritiserar honom för.
Jag har sett honom filma hur många gånger som helst, både i Barça och i landslaget. Tycker det händer i näst intill varje match.
Barcelona Rawazinho
2004-07-29 13:24
"patrik"
vad fan menar du med att puyol kommer att särpa sig?
Barcelona Patrik
2004-08-01 17:11
Kolla på målen från idag. Klicka på länken.
Atlético Delijannis
2004-08-13 17:58
@ Fel,fel,fel....
Marquez,Etoo,Ronaldinho,Sylvinho och Rustu har ej Eu-pass. Och man får endast ha 2 icke-eu spelare,den stora frågan är:"vilken uppställning ska vi ha".

-vi kan inte ha Etoo och Henke på topp
-får endast ha 2 icke-eu spelare
min barca-uppställning:

Valdes
Belletti,Puyol,Oleguer,Sylvinho
Deco,Edmilson,Xavi
Giuly,Etoo,Ronaldinho

Av:Rustu,Gio,Marquez,Motta,Iniesta,Larsson.
Barcelona Belletti
2004-07-28 17:05
Filmning är inte okej! Det är nåt vi får leva med i dagens fotboll, tyvärr. En domare är ju bara en människa. Han kan inte se om det är en filmning eller inte om han står 10 meter ifrån och knappt ser spelaren som filmar.
Sydamerkianska spelare har ju också en tendens att falla väldigt lätt i vissa situationer. Det är dock inte alla sydamerkikanska spelare ska jag säga också.

Skönt att Puyol blev lagkapten istället för Ronaldinho!
Spinbad
2004-07-28 22:51
Enligt sport kommer Edmilson få italienskt pass inom 10 dagar. Han var i Neapel och fixade de sista byråkratiska detaljerna innan han åkte till Barcelona.
Atlético Delijannis
@ Fel,fel,fel....
Marquez,Etoo,Ronaldinho,Sylvinho och Rustu har ej Eu-pass. Och man får endast ha 2 icke-eu spelare,den stora frågan är:"vilken uppställning ska vi ha".

min barca-uppställning:

Valdes
Deco,Edmilson,Xavi
Giuly,Etoo,Ronaldinho

Barcelona Fedor
2004-07-28 23:06
Tycker Deco är en av dom bästa!!Men tyvärr så är han 10 gånger värrre filmare än inzaghi någånsin var (:!!! Och jag ogillar filmare starkt så..............
Atlético Delijannis
@ Fel,fel,fel....

min barca-uppställning:

Valdes
Deco,Edmilson,Xavi
Giuly,Etoo,Ronaldinho

Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-02 06:29
Ahminho_10..För det första kommer det inte bli Makelele..han är nästan lika gammal som davids, Barca tar hälre davids än Makelele..
Barcelona Puyolinho
2004-08-01 19:46
Daniel17
Har du nummer?
Barcelona Jopa
2004-08-04 13:38
Juanito,
du glömmer bort att Henke har en internationell erfarenhet som är vida överlägsen Etoo's. Dvs han har mött betydligt bättre motstånd genom åren än Eto'o. Givetvis håller jag med dig att det är bra med Eto'o i laget, men inte som någon självklar delantero. Den uppgiften känns vikt åt Henke. Jag tycke det är skitroligt att vi har en skitbra svensk i ett superlag! Skitskoj är det. Jag håller alla tummar för att Henke skall lyckas och givetvis Barca.
Barcelona juanito
2004-07-28 15:43
Izqeirda: Håller med.. ingen spelare får ju vara större än klubben heter det ju och det känns nästan lite som att det håller på att bli så med Ronaldinho.
Spanien Romano Africano
2004-07-29 00:34
Är Ineista kvar i barca? Jag blev imponerad av han när han var med förra sässongen och han ska utvecklas till den stora spelare han kommer bli måste han bli utlånad för han lär inte få spela i år.
Barcelona Puyolinho
2004-08-01 19:36
Belletti
Kan du va snäll o säga om tv4+ sänder matchen mellan Barca o Milan Så fort du får svar...
Barcelona RonalDanho
2004-07-29 00:04
deco hit deco dit negativa signaler om han bara här inne avakta med eran kritik efter säsongens slut vet jag ..så fort han gör mål o vinner viktiga matcher kommer ni plötsligt o höja han till skyarna ..man ska gilla alla som spelar i barcelona fc för de ju laget i vårt hjärta
Barcelona BARCA BLOD
2004-08-01 21:45
Deco_äger: Barcelona möter milan den 25 agusti.
Barcelona Puyolinho
2004-08-01 21:43
Fedor...
Asså jag förstår ingenting...
Jag har försökt ladda hem Torrent många ggr men har aldrig lyckats...
Skulle behöva lite hjälp här ut av nån...
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-01 13:10
Gott o se att Giuly och Hrnke sköter sig. Giuly är det bästa nyförvärvet iår, han kommer göra sucée, 100%
Barcelona Daniel17
2004-08-01 19:07
Kul med en 5-0 vinst och att henke gjorde mål han är nog inte slut trots allt.
Barcelona Daniel17
2004-08-01 19:45
ett tips varför inte bara ringa Tv4as tittar ombudsman och få svar direkt.
Barcelona Super-Barca
2004-08-01 13:12
jag gillade Figo innan han gick till madrid men nu e han död för mig så figo tillbaka i Barca nej tack han e inte välkommen tillbaka

Judas figo
Annons: