/spanien/barcelona/forum/26527.aspx/spanien/barcelona/forum/26527.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Ninhó .5.
2004-04-25 21:47
Grattis till segern Barca!

Ni gjorde en mycket fin match måste jag erkänna, jag kom inte hit för att skapa tjafs om t.ex. Figos utvisning.

Jag kom hit för att gratulera er till en seger som utfördes väl...
Barcelona Relay
2004-04-25 23:09
Porre på reprisen ser inte dobbarna ut att ens nudda Pouyls ben. sedan ser det teatraliskt ut.
Real Madrid Dani
2004-04-25 22:30
Jago!
Att det ska vara gult har vi redan konstaterat =) men nu diskuterar vi om Figo verkligen träffade Puyol... Jag tycker det, men har som sagt inte tillgång till någon repris...
OM Puyol filmar, är det olikt honom...

Luis Enrique har f.ö. mycket att tillföra en sådan här match...
Barcelona S.W.A.T
2004-04-25 22:58
måste hylla hela laget som gjordet ett strålande match! men vi vinner inte ligan tyvärr, Jag tror sten hårt på att Valencia grejar det! Barca förlorade chanserna till ligan, matcherna mot Viareall hemma och Betis borta, där förlorade vi 4 poäng! och försesten såg ni bara på Beckham fyfan falskt alltså
Barcelona Dani
2004-04-25 22:30
Jago!
Att det ska vara gult har vi redan konstaterat =) men nu diskuterar vi om Figo verkligen träffade Puyol... Jag tycker det, men har som sagt inte tillgång till någon repris...
OM Puyol filmar, är det olikt honom...

Luis Enrique har f.ö. mycket att tillföra en sådan här match...
Barcelona Blaugrana_1899
2004-04-25 23:23
Asså skärp er! För det första så är jag inte säker om han träffade eller inte, men.. MEN !

Man får inte satsa med dobbarna före i en närkamp!

Jag har flera gånger sätt att domaren ger personen gult fast dobbarna i träffar!

Så svikaren fick sitt andra gula helt riktigt så vad är det att diskutera??

Força Barça !
Real Madrid Dani
2004-04-25 22:15
Är du helt säker, Relay???
Jag har ingen repris att tillgå, men är helt övertygad att Figos sula träffar Puyol... (För den delen spelar det ingen roll, det ska vara varning ändå...)
Barcelona Relay
2004-04-25 23:05
Tompa sant det var Rivaldo klass på den filmingen Beckham gjorde sedan bvar det virrigt ribbträff och många målsituationer där Valdez kunde briljera. Vilken målvakt nu lär Rustu säljas till lägstbjudande i sommar vi har ju redan Valdez :)
Barcelona Dani
2004-04-25 22:15
Är du helt säker, Relay???
Jag har ingen repris att tillgå, men är helt övertygad att Figos sula träffar Puyol... (För den delen spelar det ingen roll, det ska vara varning ändå...)
Barcelona Ronigol
2004-04-25 21:45
Ronaldinho är världens bästa fotbollsspelare. Fan va gött med seger idag... igen!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-25 21:19
Just nu ÄLSKAR jag hela LAget+ Rikjaard.

Ingen kan neka till att han har byggt LA Ligas kanske näst bästa försvar.
Vi har enorma resurser på bänken. Det känns som vi bara kan göra vackra mål.
"Huka er vittröjor för mästarna"
citat den utvisade "hjälten" FIGO
Barcelona Porre
2004-04-25 23:26
det är inget att diskutera, för man får inte gå in med dobbarna så, det ska vara gult!
och han ska ut, det är skönt att figo åker ut! svikaren var vär det!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-25 21:19
Just nu ÄLSKAR jag hela LAget+ Rikjaard.

Ingen kan neka till att han har byggt LA Ligas kanske näst bästa försvar.
Vi har enorma resurser på bänken. Det känns som vi bara kan göra vackra mål.
"Huka er vittröjor för mästarna"
citat den utvisade "hjälten" FIGO
Barcelona Porre
2004-04-25 23:07
om puyol inte hade hoppat så hade figo brytit hans ben varit av på mitten just nu!men han fick istället hans dobbar fint på benet! så var det en filmning? ALDRIG!
Barcelona rico
2004-04-26 14:41
Hpller me fullständigt att valdes e värt mer än 3 i betyg...om inte 5...han var grymt bra igår
Real Madrid Stjärnorna
2004-04-25 21:25
Grattis..
Real Madrid Ronnie
2004-04-25 21:13
JAAA! Fy fan va gött, han har varit så blek idag och nu avgör han... RONALDINHO!!
Atlético Mathias
2004-04-25 21:21
Grattis Barca!
Barcelona Ronnie
2004-04-25 21:13
JAAA! Fy fan va gött, han har varit så blek idag och nu avgör han... RONALDINHO!!
Atlético Mathias
2004-04-25 21:21
Grattis Barca!
Barcelona Blaugrana_1899
2004-04-25 23:05
jag skiter i alla om och men, orkar inte prata om detaljer som hände i matchen för jag är så oerhört lycklig och framförallt stolt.

MAS QUE UN CLUB ! STOLTHET BRÖDER ! STOLTHET!

VI VANN EL CLASICO ! VI VISADE ATT VI HAR HJÄRTA!

VIVA FUTBOL CLUB BARCELONA !
Barcelona Cryuff
2004-04-25 21:31
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssss
Barcelona Relay
2004-04-25 22:56
Tompa
när det gäller MVP glöm inte att Pouyl hindrade ett givet mål samt att han återigen var ovärderlig med sitt försvarsslit han är oersättlig i dagens Barcelona. Valdes gjorde en bragdmatch idag vilka räddningar. Han bara måste få chansne på allvar i landslaget. Beckham är en PAJAS jag säger det PAJAS och sedan är det fina filmnummer från reals sida inom loppet av en minut under dom första fem minuterna av matchen. Men jag tycker ändå Pouyl filmar i Figo situationen. tittade på alla repriser dom visade under matchen. Kan inte få det till nåt annat. Först såg det ut som en brutal tackling men efter att ha sett samma situation ur olika vinklar tycker jag det ser ut som en filmning. Jag hoppas det inte var det men jag är tveksam.
Barcelona Joniniho
2004-04-25 21:24
min gud ska de va
Barcelona Bopi
2004-04-26 13:25
varför real killarna här inne e arga e för att dom inte ade me sig domarn för en gång skull!!!..så nu vet dom hur det e å spela fotboll på samma set som alla andra!!...sorry men så e det!!...
Barcelona Jago_86
2004-04-26 12:56
Ja, domaren klarade helt klart pressen. Många domare har fallit för alla dessa superstjärnor. Men domaren tog väl lite väl lång tid på sig att bestämma sig igår va?
Barcelona polly
2004-04-26 13:40
Bopi//
Får faktiskt säga att visst var figo på bollen... men d det gula kortet var han ändå värd pga att han går in med dubbarna före och satsar lite väll mycket.. sen var det ingen solklar träff på Pyols ben utan antagligen var det motlägget som gjorde att han flög...
Real Madrid Ike
2004-04-26 12:19
RC_3.
Hur känns det att torska den viktigaste matchen iår mot oss???
Hur kännas det att det finns spelare i ditt lag som inte kan träffa öppet mål från 5m avstånd.
Hur känns det att ni har en tränare som tar in guti när laget ligger under, i årets viktigaste match.
Sånt divigt spel av vissa i real, så oförvånande liksom :)
beckham få en tap på axeln å våltar nästan bakåt och håller sig för knät... jisses..
Vilket patatiskt l.....
Barcelona Lampan
2004-04-26 13:23
R9//

Vem var det som slog ut england i kvartsfinalen av VM -02?. Jo, det var Ronaldinho! Ett mål och en assist. Så kom inte och säg att Ronaldinho var dålig då.
Barcelona Skarpheden
2004-04-25 20:21
Oh, vilken nervpärs. Började ganska bra. Men spelet föll ihop den sista kvarten. Test på Rijkaard förmåga att coacha. Ohälsosamt spännande.
Annons: