/spanien/barcelona/forum/26522.aspx/spanien/barcelona/forum/26522.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dinho
2004-08-08 22:49
Hej läste idag att den uttalde förstaelvan med stor sannolikhet blir denna:
...................Valdes......................
Belletti......Puyol:.......Oleguer.....Silvinho
...........Deco......Edmilson...Bronckorst.....
........Giuly........larsson.......Dinho.......
Känns inte så jättekul tycker jag, mittfältet känsn itne trevligt med xavi,Motta och Iniesta på bänken (3 mkt bra egna prokuter) jag skulle nog hellre se edmilson i backlinjen o motta som defensiv mittfältare och jag skulle gärna se Xavi istället för Bronckorst som inte spelat på mitten på flera år o defenitivt inte håller för högsta nivå på den positionen
Barcelona Belletti
2004-08-09 19:33
O fenômeno//
Jag vill ha Saviola från start. Men Rijkard är inte så förtjust i El Conejo... Om inte Etoo köps in tror jag Henke har första platsen.

Om Henke får spela hela säsongen tror jag han gör runt 16-17 mål.
Barcelona RonalDanho
2004-08-09 03:07
Alx// håller med dig ..så är det pengar förstör ibland lite för mycke för spelarna..me tanke på att ronie har ankle problem så vore det ju önskvärt för han o vår egen del me lite vila i mellanåt ..men så är det när sponsring o sånt faller in o förstör spelarna o låter de göra saker emot sin egen vilja ..
Barcelona Rivald0
2004-08-08 22:59
ngn vet var man tanka målen ?....har de kommit på Elsesports.net än ?
Real Madrid Ronnie
2004-08-08 21:23
Våra problem med den defensiva mittfälts platsen hade inte funnits om Laporta jobbat lite för att behålla Cesc... Efter att ha sett matchen Arsenal - Mam Utd kan man undra va fan Laporta syssla med! Men som sagt så kan alla göra misstag hoppas bara att Laporta inte gör så många fler.
Barcelona Ronnie
2004-08-08 21:23
Våra problem med den defensiva mittfälts platsen hade inte funnits om Laporta jobbat lite för att behålla Cesc... Efter att ha sett matchen Arsenal - Mam Utd kan man undra va fan Laporta syssla med! Men som sagt så kan alla göra misstag hoppas bara att Laporta inte gör så många fler.
Real Madrid Ronnie
2004-08-08 22:34
Zoran // Men kolla hur bra det gått för Messi när han kom med till Asien, man måste våga satsa lite på de unga. Tycker dessutom att han påminner mer om Guardiola än om Gerard.
Även om du älskar någon men de agerar dåligt gentemot än så lämnar man dem, det spelar ingen roll hur stor kärleken är.
Barcelona Ronnie
2004-08-08 22:34
Zoran // Men kolla hur bra det gått för Messi när han kom med till Asien, man måste våga satsa lite på de unga. Tycker dessutom att han påminner mer om Guardiola än om Gerard.
Även om du älskar någon men de agerar dåligt gentemot än så lämnar man dem, det spelar ingen roll hur stor kärleken är.
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-08-08 19:59
Gerinho./ För om Edmilson ska spela def mitt så Tycker jag att man måste ha en anna bra back i Hög Klass..! marquez kommer lixom inte få spela ligan lr ?:S..Men en Ny annfallare skulle inte vara fel...Men som sagt man kan inte bara tänka på offensiven..Offensiven är ju med Viktig Men Defensiven när nästan lite Viktigare..!
Barcelona Barca Barca
2004-08-11 22:05
Är Eto klar eller???
läs länk
http://www.sport.es/

Barcelona GeRrInHo
2004-08-08 19:52
Ronaldinho_barca//
vaddå en ny back?

spelade dinho idag?
Barcelona Barca Barca
2004-08-11 22:05
Är Eto klar eller???
läs länk
http://www.sport.es/

Real Madrid Ronnie
2004-08-08 19:02
Barça har grym bredd offensivt, nästa som att vi har 2 dugliga spelare på varje posotion.

Höger forward; Guily och L. Garcia
Central forward; Henke och Saviola
Vänster forward; Ronaldinho

Offensiv mittfältare; Xavi, Deco, Iniesta och Messi.

Deffensiva mittfältare; Motta, GVB, Gabri, Edmilson, Marques och Gerard

Om våran deffensiv håller kan detta bli ett riktigt roligt år, med mkt Barça på TV!
Barcelona Ronnie
2004-08-08 19:02
Barça har grym bredd offensivt, nästa som att vi har 2 dugliga spelare på varje posotion.

Höger forward; Guily och L. Garcia
Central forward; Henke och Saviola
Vänster forward; Ronaldinho

Offensiv mittfältare; Xavi, Deco, Iniesta och Messi.

Deffensiva mittfältare; Motta, GVB, Gabri, Edmilson, Marques och Gerard

Om våran deffensiv håller kan detta bli ett riktigt roligt år, med mkt Barça på TV!
Barcelona Gaucho_90_11
2004-08-08 18:20
Jag ser framemot att Henke gör något bra i Barca
Barcelona Zoran
2004-08-08 15:37
Ni kan se live resultat för alla typ av matcher på http://www.goalslive.com/en/
Barcelona svenskafans.com
2004-08-08 23:01
Dinho//

Skämtar du? GVB SKA inte peta Xavi, ahr hällre Xavi än Deco.
Spanien Fernandez
2004-08-08 13:17
Om någon har tips om vart man kan kolla på försäsongsmatcherna på internet så tipsa gärna!

Hoppas Baros/Eto ó blir klar snart! :)
Barcelona Henke#17
2004-08-08 22:44
nåra fler fina nyförvärv på gång?
Barcelona Zoran
2004-08-08 22:12
Vad var som det Cesc gjorde så bra i den matchen? Jag tittade på matchen och tyckte inget speciellt om honom, han påminner mig om Gerrard.

Hade man plockat upp honom i Barca A så hade han bara fått nöta bänk i ett par år, vill pojkarna bort och prova lyckan i andra klubbar så låt dem prova. Det jag vill är att vi tar betalt för dem då dom fostrats hos oss. Det Barca fått känna av den senaste tiden med både Cesc och Pique är vad dom stora klubbarna gjort mot dom små i åratal.

Jag tror däremot att Laporta och co. har fått sig en tankeställare, men å andra sidan så kan man inte låta pojkarna bestämma hur deras kontrakt skall se ut och hur och var dom skall spela.

Älskar dom Barca så blir dom kvar och provar lyckan hos oss, gör dom det ej så byter dom klubb!
Real Madrid Ronnie
2004-08-11 07:21
ludovic giuly, Eftersom att det pågår kval till Cl så är inga grupper klara...
Barcelona Ronnie
2004-08-11 07:21
ludovic giuly, Eftersom att det pågår kval till Cl så är inga grupper klara...
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-13 09:43
exxet//

Det verkar som att det är för sent, Liverpool har tydligen vävat eller är väldigt nära att värva honom. Jag tycker definitvit att vi borde satsa mer på en def. mitfältare t.ex Alonso istället för en anfallare dock är jag glad att vi fick Eto´o då han är en av mina favoritspelare!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-08-11 20:49
Kolla in Eurosport. Argentina leker med Serbien. Jag har inte sett hela matchen men jag såg bl.a att Tevez som jag har gillat starkt väldigt länge gjorde två mål på 40 sekunder. Men planens dominant ä min absoluta favorit som jag har gillat väldigt länge nämligen Andres D¨alessandro som precis blev utbytt mot just det. SAviola!
Spanien Hazze
2004-08-08 20:00
Ronnie// Var inte menat att reta er, skulle bara säga tack till en fin talang, om 13 år kommer han tillbaks till er;) så oro er inte. Han har förklarat sin kärlek till barca flertal ggr. Men han trivs i Arsenal nu ( hur kan man inte trivas när man har Wenger som tränare:-)

Det är första gången jag ser honom live också, man hörde mycket om honom innan, men jag väntade tills jag såg honom live för att kommentera han kunnade och jag var mycket imponerad av "Cesc" idag.
Barcelona Blaugrannapaugen
2004-08-10 20:41
Mexes, Chivu, Dellas... Ja Roma har en ganska hyfsad backlinje. Tror inte Mexes säljs i första taget. Min stora fråga till vem som helst på forumet som har koll på Edmilson är: Vad är han för spelartyp? Markeringsspelare (Typ Keown förr), Spelande back (typ f.De Boer förr), värdelös (Christanval ännu), eller ett rivjärn som kan gå in och leka Davids med någon reda?

Ge mig Gattuso i laget any time!
Barcelona Hristo_S
2004-08-13 13:31
Marquez till Lazio?
Barcelona Puyolinho
2004-08-13 12:57
Grabbar Läs & NJUT !
Barcelona Fedor
2004-08-12 22:38
Nej han är inte med i truppen.
Real Madrid Ronnie
2004-08-10 21:06
Blaugrannapaugen, Skulle nog placera in honom någonstans mellan, spelandeback och rivjärn.
Annons: