/spanien/barcelona/forum/26517.aspx/spanien/barcelona/forum/26517.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Dani
2005-03-08 21:15
Ryssen bjuder in med armbågen... Tacka för inviten och ös på.... Det är ju dryga timmen kvar.
Barcelona Amazing
2005-03-08 20:57
Nu får jag nästan panik!
Är det någon som vet en länk där jag kan lyssna på macthen på radion?!!
Jag måste få veta vad som händer!
Barcelona Dani
2005-03-08 21:15
Ryssen bjuder in med armbågen... Tacka för inviten och ös på.... Det är ju dryga timmen kvar.
Señor Laporta
2005-03-08 21:22
Hallå eller!

Ser jag rätt men det kan väl inte stämma att det är 141 inloggade medlemmar på Les Rambles nu?
Julinho
2005-03-08 21:24
3-2!!!!
Barcelona barcapimp
2005-03-08 21:23
Det går ju inte att se matchen på mms://vod-vip.cnctv.cn/ESPN.Det är ju katastrofalt kvalite.Kanske bara hos mig.
Barcelona Adaminho
Vart kan man se matchen på internet gratis???!?!!?
Barcelona _RichiePuyol_
2005-03-08 21:21
KOM IGEN BARCA FÖR FAAAN ETT MÅL VI KALRAR AV DE HÄÄR!!!
Barcelona Barcelona_4Life
2005-03-08 20:13
kan man se barca matchen på denna address elr?

mms://vod-vip.cnctv.cn/ESPN

Deco_Barça
2005-03-08 20:03
Ämne: Jag har vanlig parab....
Al jazzera sport brukar visa barca
Deco_Barça
2005-03-08 19:58
HAr någon sett laguppstälningen till matchen?
Señor Laporta
2005-03-08 19:04
SUPER-C

Det räcker att du har registrerat ett nick på Spanska Sidan här på SvenskaFans.
Barcelona - Xaviii -
2005-03-08 20:05
Om någon kollar på ESPN just nu så gör dom en interjuv med Deco !

mms://vod-vip.cnctv.cn/ESPN
Barcelona hammabarça
om man tänker efter, 1 mål är inte mkt, men bara man inte släpper in mer, kom igen nu! vi klarar av detta!
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 21:21
Otrolig match. Högt tempo och böljande spel. Teknik. ALLT.
Barcelona Hadinho
2005-03-08 21:20
aha oke
Barcelona Dreyfus
2004-04-23 10:27
Wo Henrik larsson tll Barca!!! hoppas vi!
Barcelona Jönsson_A
2004-04-23 13:28
På söndag smäller det! Jag tror Barca kommer att plocka hem tre pinnar på Santiago Bernabeu! Ronaldinho o co kommer att snurra upp Reals backar så att de inte vet var de är! Viva la Barca!!(??)
Barcelona Kickboxer
2005-03-08 19:15
Ibra

Kul att det finns Chelseafans som kan diskutera, för de i "the shed" är roliga faktiskt. Man kan knappt säga något negativt om Chelsea innan det förklaras krig mot en.

Självklart bemötar man motståndarfans med respekt, när de kommer in som du och visar respekt tillbaks. Alltså, du är inte här för att provocera utan för att prata fotboll, därför du blir bra bemött. PÅ så sätt ska även vi tacka dig för att du bidrar till en bra disskussion på vårt forum.

Visca el Barça!!!
Barcelona Anders
2004-04-23 15:57
Ike:
tror att Rijkaard kommer att forstätt med cocu i mitten! dvs.
-------cocu------
xavi----------davids
Real Madrid Ike
2004-04-25 16:35
Nästan så man sitter och räknar ner sekunder till matchstart.
Allt i kroppen säger att det kommer bli stor seger med 3-4 mål.
Barcelona juanito
2004-04-23 00:35
B_a_r_c_a: Snacka om att du gör det enkelt för dig..

Det har spekulerats i att Luque skulle acceptera en övergång men det sägs också att Deportivo inte vill sälja honom. Ett lag som ändå är så pass stort som Deportivo släpper nog inte sina spelare helt utan vidare efter att dom gått så långt i CL.

Inte för att jag har hört något nyligt om att Barça bjudit Rustu och Riquelme för Torres men om dom nu gör det så måste man fråga sig om Ath Madrid är intresserade av en sådan affär. Kanske av Rustu men knappast av Riquelme. Dom har redan Ibagaza och att få ännu en sådan spelartyp och dessutom förlora den spelare som i så fall skulle ta emot Riquelmes eventuella passningar kommer dom inte tacka ja till. Tro mig!

Vore jag athletico-anhängare skulle jag känna samma sak som jag antar att vi culés känner angående ett Ronaldinho-mot-Beckham-byte..
Real Madrid rrr
2004-04-23 15:08
Puyol spelar mot Realm Mardrid enligt Marca.
Real Madrid rrr
2004-04-23 15:08
Puyol spelar mot Realm Mardrid enligt Marca.
Celta Vigo SUPER-C
2005-03-08 18:45
//Kickboxer

Tack för det svaret om Sylvinho. Gio är bra och javisst Sylvinho kan faktiskt göra en del tabbar ibland, men när sylvinho är bra då är han BRA.

Ni själva vet bättre änn jag, har släppt taget om honom eftersom han inte spelar för mitt kära Celta längre.

En sto eloge ska alla här i Barcelonaforumet ha, för att man inte behöver vara registrerad för att skriva en del ord här, mycket bra gjort, fortsätt med det. En del forum är verkligen löjliga, men dett håller bra klass.

ps: besöker inte ert forum ofta.

Hala Celta, Suerte Para Barca !
Barcelona Sonde
2005-03-08 18:37
Ibra: Bara en fråga. Känner du aldrig att Abramovich har förstört själen i Chelsea? Visst, ni har alltid varit ett lag med mängder av utländska spelare men personligen är jag livrädd för stämpeln "köplag". Våra 7 värvningar i sommar är i överkant, även om jag kunde gå med på det nu då det innebar hejdå för den holländska kolonin. Inter är ju ett riktigt skräckexempel. Laget har ju helt och hållet förlorat sin identitet sedan Moratti började sprida pengar överallt. Du känner aldrig att Chelsea kan gå samma bittra öde till mötes?
Espanyol Ibra
2005-03-08 18:47
Sonde//
Det kan låta märkligt, det förstår jag, men helt tydligt har "själen" stärkts.
På ytan ser man ju bara ett "köpt" lag, men väldigt mycket annat händer också.
Jag är säker på att vi numera kommer att tåla även en och annan motgång.
Flera av våra bästa är ju faktiskt också britter, det stärker.
Kid Congo Powers
2005-03-08 18:59
Oavsett vad man tycker om herr Abramovitj så kan man ju knappast lasta Chelseafansen för vad han sysslar med. Man kan ju inte bara ändra på vilket laget i ens hjärta är för att klubben får en ny ägare som man inte sympatiserar med, eller?
Espanyol Ibra
2005-03-08 18:49
Tack för ett trevligt bemötande ......
Vi ses , jag måste byta om nu :-)

PS ! Jag tror på en härligt, ärlig, virvlande match som kommer att gå till fotbollshistorien
Barcelona Gabriel
2004-04-23 10:28
Läste precis på AS och elmundodeportivo att Real Madrid ska försöka köpa Totti.

Han kan enligt uppgifter säljas vid en summa omkring 20-25 Miljoner Euro. Om detta är fallet så tycker jag defenitivt att vi ska hänga på tåget. Tänk er att han Ronaldinho och Totti i samma lag. 25 Miljoner Euro är inte ens så himla mycket på tanke att det är en spelare av Tottis kaliber. Vissa kanske tycker att spelare som filmar inte borde spela i Barca men enligt mig är det bara sjukt argument för varför man inte ska ha en av de bästa i världen i sitt lag.

Jag tror faktiskt att vi skulle kunna pressa in pengar till båda Totti och Trezeguet om det nu stämmer att Totti kommer att släppas vid det här priset.

Totti: 25M
Trezeguet: 15M

----------------Valdés-----------------
-Puyol----Oleguer----Marquéz--Rieziger-
-------------------Davids--------------
------Totti-------Xavi-------Ronaldinho-
----------Saviola----Trezeguet----------

Det här må vara mer ett önsketänkande en realist men med tanke på summan som betgärs av Totti så kan det hända!
Annons: