/spanien/barcelona/forum/26506.aspx/spanien/barcelona/forum/26506.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ZonD
2004-07-24 14:06
Har varit på en veckas semester långt ifrån närmaste dator den gågna veckan. Därför känner jag mig inte speciellt uppdaterad för tillfället.

1. Har Saviola fått EU-pass?
2. Har Edmilson EU-pass?
3. Edu skulle väl komma i december om han överhuvudtaget kommer, eller har något annat sagts?
4. Har länge är Ronaldinho skadad?
5. Varför ryktas det nte längre om någon def.mitt
6. Vila gjorde mål/spelade bra i 6-0 matchen?

Någon som kan svara lite snabbt, skulle uppskattas!
Barcelona Rickiboy
2004-07-23 21:53
ok mannen.. tack så mkt..ska kolla d...
Barcelona BARCA BLOD
2004-07-23 21:51
Rickiboy:som någon tidigare skrev, så kan man kolla barca matcherna på turkiska kanalen på hotbird, kanalen heter TRT finns flera men det är TRT3 som visar matcherna. hoppas på att de visar ofta barca matcher.
Barcelona penta
2004-07-24 00:33
Har inte haft koll på nått i sommar förutom att deco, henke, beletti o giuly kom, men uppdatera mig gärna o snälla är det nån som vet om copa america finalen sänds på nån kanal?!?!?! MÅSTE VETA DET!!
Barcelona Rickiboy
2004-07-23 21:00
tjenna grabbar..e det nån som vet hur man kan kolla på barca matchen förutom Barca TV eller?..vore jätte snällt..ciao
Barcelona el magico
2004-07-23 22:54
vill bara tilläga att dom turkiska kanalerna sänder ofta barcas matcher eftersom rustu spelar där och dom väntar fortfarande på att se honom in "action"
Barcelona Xavi
2004-07-24 13:21
Motta: Italeniare
Sylvinho: Spansk
Saviola:Spansk
Belletti:Italeniare
Barcelona Patrik
2004-07-26 09:38
Om vi nu ska värva ytterligare en anfallare och Icke Eu-spelare borde vi kolla in Carlos Tevez från Boca. Det är ett superlöfte som kommer bli extremt dyr att köpa loss om någon annan klubb i europa får tag på honom.

Kolla in hans frisparksmål i matchen mot Peru, Ronaldinho-klass! Klicka på länken sedan på highlights i menyn.
Barcelona Barca The Dream Team!
2004-08-14 01:58
Någon som har en bra bild på etóo?
så här tycker jag barca ska ställa upp
valdes mål
backar:Puyol belleti edmilson gvb
mittfältare:ronaldinho xavi deco
anfallare:Saviola larsson etóo
Barcelona Patrik
2004-07-26 09:38
Om vi nu ska värva ytterligare en anfallare och Icke Eu-spelare borde vi kolla in Carlos Tevez från Boca. Det är ett superlöfte som kommer bli extremt dyr att köpa loss om någon annan klubb i europa får tag på honom.

Kolla in hans frisparksmål i matchen mot Peru, Ronaldinho-klass! Klicka på länken sedan på highlights i menyn.
Barcelona Nemo
2004-07-26 12:21
...och en hel fotbollsnation lider.

gamle Overmars var något extra. Han blev tyvärr aldrig världsstjärnan som fick dom flesta rubrikerna. Men, men... det blir väl skönt att lägga skorna på hyllan. Ni kommer väl ihåg när han sprang på kanterna i Ajax ? "vrooom, vrooom"
Barcelona Lullé
2004-07-26 12:46
Hur tror ni rivaldo klarar sig i olympiakos..?
Är det nån mer än jag som saknar honom..?
Barcelona ludovic giuly
2004-07-23 20:49
Här är Barcas egna hulligangrupps hemsida!
Barcelona BARCA BLOD
2004-07-23 20:42
izquerda: självklart ska vi inte glömma davids, vi måste lära oss att en sån typ av spelare behövs. jag var nog mest positiv till värvningen av davids, men det jag nu menar är att det inte finns många spelare i davids klass. därför måste vi gå vidare och försöka värva nån i hans stil och sluta jämföra var enda spelare med honom.
Läste nyss att Emre är positiv till en klubb byte eftersom han får konkurera med davids om samma position och att davids har redan garanterad plats. C.zaneti ska ha ochså sagt att han hällre ser emre.
så vist spelar emre på den positionen, Barcelona borde höra av sig
Barcelona Frazzé
2004-07-26 02:14
Vad har hänt me Riqulme!?..E han helt försvunnen eller?
Barcelona Xavi
2004-07-26 11:45
Är det någon här som är medlem på cmsverige.com?
Real Madrid Ronnie
2004-07-26 01:56
Vad hände med föryngringen? Har för mig att många holländare fick gå för att de börja bli gammla. Men medelåldern måste ha stigit markant inför denna sesången, då vi gjort oss av med de unga och lovande och köpt in äldre mer rutinerade, kanske också billigare men endå.

Har för mig att Laporta snacka i börjanom att föryngra, fattar inte vad som händer? Om man inte börjar föryngra, helst detta året så kommer vi hamna i en riktigt stor kris snart då hela lager blir för gammla...
Barcelona Ronnie
2004-07-26 01:56
Vad hände med föryngringen? Har för mig att många holländare fick gå för att de börja bli gammla. Men medelåldern måste ha stigit markant inför denna sesången, då vi gjort oss av med de unga och lovande och köpt in äldre mer rutinerade, kanske också billigare men endå.

Har för mig att Laporta snacka i börjanom att föryngra, fattar inte vad som händer? Om man inte börjar föryngra, helst detta året så kommer vi hamna i en riktigt stor kris snart då hela lager blir för gammla...
Barcelona Olequer
2004-07-23 20:17
el magico// håller helt klart med dig PS. har bytt namn från davids till olequer.....=)
Barcelona el magico
2004-07-23 20:02
edu och motta är lika i sin spelstil förutom mottas temprament så är dom ganska lika,jag ser inte varför dom ska eller vill värva edu och plus att motta är mycket yngre
Barcelona Gaucho_90_11
2004-07-23 19:18
Davids//Edu gjorde en mycket bra säsong i Arsenal
och jag tror att han kommer att spela i Barca det här året
Barcelona Davids
2004-07-23 18:40
hoppas verkligen inte att man värvar Edu. anser att han inte håller för ett lag som barca, därför tycker jag att man skall lägga ner denna diskussion på forumet eftersom vi redan har likvärdiga spelare som edu i motta och gerard som båda dessutom är yngre.
Barcelona Fedor
2004-07-24 02:07
Skulle förmodligen funka bra om vi mötte bottenlagen i la liga. Men om vi skulle spela så mot dom bättre lagen i ligan eller i ch så skulle vi förlora med ungefär 3-10. Behövs nån bra def mitt. Plus att vi kommer spela 4-3-3. Plus bort med Gvb!!!
Spinbad
2004-07-27 10:06
Skarpheden:
Är inte Puyol given i landslaget? Edmilson är väl också rätt ordinarie om vi räknar med att han värvas?
Barcelona Belletti
2004-07-23 18:09
En annan sak.
Barca ska spela en vänskapsmatch på Millenium Stadium i Cardiff mot Parma den 15:e augusti.
Barcelona juanito
2004-07-27 04:29
Jonathan: Bättre kan jag gå med på men betydligt hetare är ändå att ta i. Jag är nog för kräsen men samtidigt försöker jag förstå att man med dom senaste värvningarna vill parera den förlust av rutinerade spelare som uppstått i år. Belletti känns okej, inte mer. Sylvinho har man ju sett en del tidigare (han har gjort några riktiga praktmål, bla mot Barça) men, är han på uppgång eller nergång? Känns aldrig lockande att värva spelare från lag som åkt ur högsta-ligan. Edmilsons karriär borde däremot vara på väg uppåt men Barça och försvarare från franska ligan tycks vara en dålig kombination.

Lite kuriosa.. har sett Edmilson live en gång på Camp Nou för några år sedan när Lyon mötte Barcelona. I den matchen missade han (eller hans mittbackskolega?) att markera Kluivert som avgjorde matchen på ett väldigt snyggt sätt. Har också sett Sylivnho live då jag såg Celta spela på Camp Nou men jag har inget minne av honom..
Spinbad
2004-07-26 16:00
juanito:
Du har rätt i att det inte är en spelartyp vi behöver för tillfället. Eto'o hade nog varit den ultimata anfallsvärvningen egentligen, riktigt tråkigt att det inte verkar bli så. Vad finns det annars för realistiska nyförvärv vad gäller anfallare?

Cissé som det ryktats om tror jag inte är en omöjlighet, allt hänger på hur Benitez rankar honom och övriga anfallare (det var inte Benitez värvning). Barcas intresse tror jag finns där. Han känns som den typen av spelare klubben verkar leta efter. Fast å andra sidan är Cissé inte från Brasilien så han kanske inte är så intressant.

Vad finns det mer för alternativ egentligen?
Barcelona Skarpheden
2004-07-27 08:41
Holländaren,l
nej vi har inte ens EN back med given landslagsplats. Tänkte närmast på att han spelade alla matcher från start i EM och så långt jag minns blev han aldrig utbytt.
Barcelona ZonD
2004-07-27 10:50
The_Razzol: Det lutar åt Motta.

Izquierda: Lika bra den här gången också ;)

Juanito: Jag är ledsen men jag förstår fortfarande inte vad som var ett steg bakåt. Du kanske tog tillbaka det i ditt föra inlägg?
Barcelona Kim
2004-07-27 10:27
Även Márquez är given i sitt landslag.
Annons: