/spanien/barcelona/forum/26502.aspx/spanien/barcelona/forum/26502.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dinho
2004-07-19 12:31
Kan någon ge mig en analys vad som har hänt i barca senaste 2 veckorna vad d gäller övergångar? jag har nämligen varit bortrest. Tack
Real Madrid La Belleza Blanca
2004-07-14 20:24
Jompdinho

Mhmm, du jämför Barcas troliga backlinje under kommande säsongen med Reals under förra säsongen. Intressant!
Real har värvat Samuel och kommer att värva en mittback till.

Barcelona hade GVB förra säsongen, som troligen är La Ligas sämsta ytterback. Han följde också med upp på anfallen och borde enligt dig räknas som en "nästan mittfältare" han också. Reizeger (stavning!) hade ni också förra året som inte är största säkerheten han heller.
Mallorca zebra
2005-03-13 20:08
grattis till ligan den e ni värda, real e pinsamma!!!

forza juve
Barcelona Puyolinho
2004-07-18 23:33
Är det nån som vet nåt om Eto'o...är han närmare Barca nu eller e det fortfarande så att man förhandlar med Madrid!?!?!?!
Barcelona AliiKemal
2005-03-13 20:05
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.. Ligan är VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! 11poäng
Barcelona Davids
2004-07-20 11:28
"#¤"% va konstiga dom e på aftonbladet här står det att Luis Fabiano e klar för barcelona???inte mycket jag tror på visserligen.......
Barcelona juanito
2004-07-19 00:55
xaviola: Kommer t ex ihåg matchen mellan Barça och Mallorca för något år sedan då Eto'o blev utvisad efter att ha sparkat ner Motta.

... enligt Eto'o för att Motta kallat honom svartskalle. Stämmer det kommer dom nog inte att vara bästa polare ;-)
Barcelona Gaucho_90_11
2004-07-18 23:06
men vilka är det som inte har eu-passs i Barca för jag vill inte att barca förlorar sin nyckelspelare Saviola
Barcelona Awinho
2004-07-25 15:04
Som Alx säger så är det katalanska, men man fattar rätt mycket av det om man kan spanska... Men jag hittar ingenting om kommande matcher genom internet, förut hittade jag en sida på elsesports.net där det stod att man skulle visa träningsmatcher med Barça och Espanyol, men det var för de tidigare träningsmatcherna och jag hittar inte den sidan nu.. Men det kanske kommer upp något senare, om man nu visar asien-matcherna
Spinbad
2004-07-18 22:55
Om man ska tro Sport är Etoo alltså lite närmare nu igen precis som 'ludovic giuly' skriver. Det lär ju betyda att Saviola försvinner om han inte får eu-pass, eller? Isåfall får man hoppas på en utlåning, jag vill ha kvar Saviola!

På sport stod det också att Manchester United var intresserade av Saviola, hur trovärdigt det nu är.
Barcelona ludovic giuly
2004-07-18 22:25
Izquierda//
Eto´o är född 81-03-10 med andra ord är han 23
Barcelona Puyolinho
2004-07-18 20:00
Jag håller med Ike....
Och snälla säg att Milan Baros INTE är på väg till Barca...
Han lyckades bra i EM Slutspelet men jag tror nog inte att han kan tillföra Barca med mykket...
Jag hoppas ni såg Semifinalen Tjeckien-Grekland...Fyssas plockade bort Baros LÄTT....
Jag tror inte att Baros håller!!!
Jag hoppas på Eto'o Eller L.Fabiano!!!!
Barcelona Belletti
2004-07-18 21:36
Ajaj, Motta har skadad sitt vänstra knä enligt EMD. Han beräknas vara borta 1-2 veckor...
Barcelona ludovic giuly
2004-07-18 23:39
Puyolinho//
se mitt inlägg klockan 22.08 för senaste nytt om Eto'o
Barcelona Alx
2004-07-25 14:52
Izquierda: Mycket bra betygsättning! Jag kan nog inte göra annat än att hålla med om samtliga betyg.

Giuly: elsesports.net är inte en spansk sida. Det är en katalansk sida som hämtar det mesta materialet från TV3 (katalansk tv) och Televisió de catalunya. Det som är så trevligt med den sidan är att man kan ladda ner video-clip med intervjuer, korta reportage mm. Ett bra exempel är målsammandraget från matchen Villarreal-Spartak i intertoto-cupen (taget från TV3).
Barcelona rico
2004-07-25 15:04
Tycker verkligen inte att du kan jämnföra d inlägg jag skrev me den här. D inlägg jag skrev var mckt seriösare än den du jämnför me + att jag skrev en liten inlägg som inte e så svårt att förstå + att d e många som skriver likadant som mig, små korta inlägg där man inte bryr sig så mckt om grammatiken bara man förstår. Jag kan förstå dig med oseriösa inlägg men mannen hacka inte på andra som skriver seriöst. Så när du chattar me andra personer hur allvarligt skriver du, går hela världen under om du skriver mckt istället för mycket?? + att d verkar bara du som har problem me hur jag skriver.
Barcelona juanito
2004-07-18 20:09
BARCA BLOD: Idag i El Mundo Deportivo så meddelar Laporta att Milan Baros inte är aktuell då man inte har råd med honom..
Barcelona Nemo
2004-07-18 20:23
detta kom till mig, som en blixt från en klar himmel. vi lägger pengar på en mittback. tex... ayala från skuldtyngda valencia. okey, dom kanske inte säljer honom, men det är värt ett försök. annars finns det ju flera andra mittbackar. plus att dom flesta mittbackarna inte brukar kosta så väldans mkt. kanske någon mittback från guldlaget grekland ? iaf... sedan kommer frågan; vem ska vi ha som en defensivmittfältare ? - jo, varför inte Puyol! han är bäst som back. men han är snabb, stark, slitstark, och villig!

kom med era synpunkter!

Barcelona Bopi
2004-07-26 00:11
BRAZIL!!!
Barcelona Awinho
2004-07-18 16:36
Jag måste bara säga att jag hoppas att Motta INTE får spela. Jag stör mig såå mycket på honom. Alltid att han ska skälla, bråka och på alla möjliga sätt fixa gula och röda kort. Plus att han inte är någon bra fotbollsspelare heller, slår bara bort en massa bollar. Det är i alla fall synen jag har fått på honom, han är den enda Barça-spelaren jag inte tycker om.

Vad tror ni Barça behöver för spelare för det defensiva mittfältsspelet? Det gick ju onekligen väldigt bra med Davids förra säsongen men nu har man ju en massa nya spelare och det kan vara annorlunda, eller vad för typ tror ni behövs?
Barcelona Belletti
2004-07-18 18:08
Okej, soodan. Så, vem tycker du vi ska spela med på defensiva mittfältsplatsen?

Gerard? Då kan vi ju lika gärna spela med 10 man.

Gio? Han klarar inte vänsterbacken, så varför skulle han klara def. mittfältspositionen?

Marquez? Nää, han har inget Eu-pass, om han skulle spela betyder det att Saviola eller Ronaldinho får sitta på¨bänken och det vill vi ju inte.

Xavi? Nej, han klarar inte det så bra defensivt. Är det nån spelare jag glömt som kan spela defensivt?
Barcelona BARCA BLOD
2004-07-18 19:45
Rustu vill trotts allt stanna i barcelona. ledningen har sagt att han inte kommer att få spela men han envisas med att stanna. lag från tyskland, fenerbahce, besiktas vill köpa loss honom men han vill stanna i barcelona.
han har ansökt om eu pass men får vänta i sex månader för svar. dessutom är valdes starkaste kandidaten till lag kapten, många anser honom som framtida kaptenen.
-
barcelona har kommit överens med milan baros, det är nu bara att liverpol går med på det. barcelona har erbjudit 100- 120 milj.
Barcelona juanito
2004-07-18 18:26
Majsan: Angripa folks syn på lingvistik? Jag förstår inte riktigt vad du menar men jag ser mitt tidigare inlägg som en anmärkning på folks slarvighet. Folk må ha läs- och skrivsvårigheter men man kan faktiskt kosta på sig att kolla igenom sitt inlägg en gång innan det skickas. Jag kräver inte att man ska gå igenom texten i minsta detalj men vissa tycks inte bry sig om dom haft CAPS LOCK nertryckt medan dom skrev eller om man har sjutton utropstecken efter varandra i en mening. Ser jag ett inlägg som ser slarvigt ut så undviker jag att läsa det och jag tror inte att jag är ensam om det. Det finns ju väldigt få bra svenska hemsidor där FC Barcelona diskuteras och just därför tycker jag att det är extra viktigt att detta ställe håller hög standard.

Detta kanske är Off Topic men jag tycker att det angår alla.
Barcelona ludovic giuly
2004-07-19 17:19
Håller me juanito, man ska ha stor respekt för en sådan stor fotbollsprofil men det är Stoichkov vi pratar om, samma man som sa att Bulgarien lätt skulle klå Sverige i EM
Real Madrid Ike
2004-07-18 19:49
Verkar inte vara många av oss som vill se Motta på plan, tror han kan bli riktigt grym, om allting börjar klicka för han.
Alla gnäller på röda korten från förra säsongen.
Dom som följde den borde också veta att han fick en hel del kort som var felaktiga, och hade väldig otur med domsluten.
Jag för en litar på Motta iaf!
Men det gör inte att jag inte vill ha en defensiv mittfältare till, ser det som prioritering 1 iaf..
Då ja inte tycker Gerard platsar.
Och med 1 defensiv mittfältare kommer man inte långt under 1 år.
Señor Laporta
2005-03-13 20:04
Japp då var 2-0 ett faktum. 11 poäng just nu och ligatiteln känns så mycket närmare just nu.

Visca el Barça
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-03-13 20:16
Grattis, ligatiteln är ers :(
Barcelona Klint
2005-03-13 19:45
KOM IGEN GETAFE!!!
Barcelona Relay
2005-03-13 20:52
Nu är det klart :)
Barcelona BARCA BLOD
2004-07-18 16:29
baros uppgifterna läste jag på en turkisk barcelona fanclubb.

C.R det är ingen tränings match utan det är juan gamper cupen och milan står för motståndet, samma kväll ska barcelona presentera alla sina nyförvärv.
matchen spelas 25 agusti på campnou.
Annons: