/spanien/barcelona/forum/26501.aspx/spanien/barcelona/forum/26501.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messí
2004-12-20 17:47
Ämne: har inte Balon d'....
Ja, det sägs att Balon d'or är mer värt för spelarna.

-

Vi har näst högst publiksnitt i hela Europa denna säsong. Bara Borussia Dortmund har fler. Se länken!
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-12-20 17:00
JA, hit med Anelka. Han är hjärtligt välkommen. Anelka var ett problembarn förr. Nu har killen mognat.

I kväll är det stor Barça/Ronnie- show på Eurosport. Världens bästa ska koras. Finns bara en gissa vem.......?

Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2005-01-03 17:25
Det är lite skrämmande hur nivån på inläggen här kan sjunka så snabbt..

(-$ MadriEntes $-)
Ditt huvudlösa inlägg är skrattretande. Ronaldinho, 24 år, ruttnar i en gungstol? Jag har lite svårt att se hur man kan jämföra Zidane och Ronaldinho åldersmässigt, men jag är inte förvånad. Real Madrid har fått Iker Casillas (24 år) att framstå som avdankad och "ruttnar i den vita rullstolen". Hoppas inte samma sak händer Robinhos talang.
Barcelona Underbarn_N1
2004-12-21 13:15
^ här är några bra filmer om ronaldinho..

sen kommer det ifrån matchen Barca-Real och de andra matcherna ifrån höstsäsongen:

http://www.ronaldinho10.com/lematchvideo20042005.htm
Barcelona Tompa
2004-12-20 21:59
MadriEntes--):
Tack för gratulationen!
Barcelona Tompa
2004-12-20 21:59
MadriEntes--):
Tack för gratulationen!
Barcelona Relay
2004-12-21 12:59
Vad var detta FIFA galan hara drabbats av Elefantisis. Vad har opera och klassisk musik att göra förutom att sega upp galan. En gala som hade klarat sig med en halvtimme 20 minuter.
Detta var det värsta skit Eurosport har sänt detta år. Ronnie fick priset och alla Gunnersuportrar lär tugga fradga över detta.
Inför nästa år tycker jag att galan bör kortas med minst 30 minuter eller mer.
Barcelona Relay
2004-12-20 17:45
har inte Balon d'or. mer status än Fifapriset?
Barcelona ackish
2004-12-20 13:33
Klausen som Ronaldinho har är enorm, ligger på 150milj ? första året sen sjunker det, till 75milj?(tror jag?) efter 5 år!

Så vill Abrahamovic (stavning?) lägga ut så sjukt mycket pengarpå Dinho så är han galnare än vad jag tidigare trott.

Vilka offensiva spelare har vi på önskelistan som ersättare för Henke??

Visca el Barça !

Barcelona Puyolinho
2004-12-20 15:11
Självklart kommer våran Ronaldinho vinna Guldbollen !
Och sen ska det bli spännande och se hur han ser ut i Kostym =)

Och sen ser jag in´gen anledning till att vi ska slösa energi på el diablo låt han vara..
Tycker presic som hammabarça ta och byt tröjja !
Barcelona hammabarça
2004-12-20 14:26
el diablo var snäll och ta bort tröjan vid ditt namn. Ronaldinho vinner ikväll!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-20 13:20
el diablo
är inte du det där trollet som folk stör sig på..?

Tänk Nedved, lille vän.
Barcelona Viking
2004-12-21 09:20
LÄNGE LEVE RONNNNNALDINHO!
Barcelona Relay
2004-12-20 18:02
Ämne: Om några dagar är de....
Om det är någon som verkar vara en medgångssupporter så är det du. Och Ronaldinho förtjänar priset lika mycket som Sheva och Henry. men bara en kan få det.
Laban
2004-12-20 17:31
Räkna med ramaskrik från Arsenallägret
om inte Henry får FIFAS pris i kväll...
Barcelona hammabarça
2005-02-12 13:45
kan bara inte släppa att ja kommer missa en såhär viktig Barça match. förra säsongen visade de ju 2 matcher på lördagar och söndagar. nu är de oftast en match på lördag, sen studio la liga bara på söndag.
Barcelona hammabarça
2004-12-20 16:47
Nån som vet vart man kan hitta nya bakrundsbilder av Barça truppen?
Barcelona Messí
2004-12-20 17:41
Ämne: Räkna med ramaskrik ....
Japp, Arsenal fansen ser ju sin Henry som "Guden av fotboll"... Pinsamt det som hände när "Sheva" vann Balon d'or.

Tror "Sheva" vinner idag också, Ronaldinho kommer tvåa och Henry trea.
Señor Laporta
2005-01-03 17:54
Ämne: Ämne: Det är ....
Jag håller helt och hållet med...Det börjar bli lite jobbigt...
Namn som syftar på Ronaldinho och Deco börjar jag tröttna på. Samma sak med alla namn med Barça, Barçafan nummer 1, Absolut Barça, Barça hela tiden, Barça här och nu med mera...
Barcelona Relay
2004-12-20 15:32
Ämne: Det verkar som att A....
Jag vill inte ha Anelka kommer han hit blir det Davids gånger två. Efter ett tag börjar han tjafsa om högre lön. Hade inte real stora problem med denna strulputten tidigare??
Real Madrid nr9 magic
2005-02-12 12:55
När du saatt du bortsåg från Espanyolmatchen i samma mening som du sa att vi spelade dåligt med lag från undre halvan av tabellen så är det lätt att få för sig att du tror att Espanyol är ett lag från den undre halvan vilket inte är fallet!

Vinner vi på mirakulösa sätt, det enda mirakulösa den här säsongen har varit att Casillas hållit en så bra form hela tiden, domarna har verkligen itne döm till fördel för Real Madrid den här säsongen, jag betvivar att du ens ser matcherna, du är ta mig fan tragisk, aldrig har jag sett någon uttala sig om något utan att veta vafan du talar om!

Har vi det svårt när vi spelar nu?

Jag tycker snarare att det går bra för oss nu, spelarna har självförtroende och vågar spela sitt eget spel vilket man inte gjort innan nyår!
Barcelona Barça-fan
2004-12-20 14:33
Vilken tid ikväll avgörs FIFAs player of the year ?
Barcelona Relay
2004-12-20 15:26
Ämne: Det här med Ronaldin....
Vilken tidning var det som satte igång detta hemska rykte??
The sun?
News of the world?
Barcelona Xaviii
2004-12-20 14:56
19.45 på eurosport börjar Fifa galan !
(-$ MadriEntes $-)
2005-01-03 16:08
min kompis som bor i spanien hade ringt mig och sagt det. han hade läst det i flera spanska sporttidningar.
(-$ MadriEntes $-)
min kompis som bor i spanien hade ringt mig och sagt det. han hade läst det i flera spanska sporttidningar.
(-$ MadriEntes $-)
Barcelona Sonde
2005-01-03 18:13
Señor Laporta: Du har en poäng med namnen där ;)

Forumet kommer för övrigt inte att bli bättre av att förnuftiga lämnar. Alla får ta sitt ansvar för att bidra. Nivån gårupp och ner och det vet ni. Tyvärr innebär framgång inte bara lycka.
Barcelona Xavidinho
2005-01-03 18:10
Vad leder till det här?
Jo, jag tror det finns folk här som inte gör något annat än sitter framför svenskafans.De blir uttråkade och skriver då helt meningslösa inlägg.Säger inte att det är fel att vara inne på sidan hela tiden men då bör man uppföra sig ordentligt och följa forumets regler.
Barcelona Lucho
2005-01-03 15:12
Såg att någon nämnde Rivers Maxi Lopez och att han inte skulle ha EU-pass. Det stämmer dock inte. Läste för någon dag sedan att han har italienskt medborgarskap.
Annons: