/spanien/barcelona/forum/26499.aspx/spanien/barcelona/forum/26499.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona GeRrInHo
2004-07-23 14:59
enligt elmundodeportivo.es så skrivs det i franska media att edmilson e gott som klar till barça o att txiki åker idag till frankrike för att reda ut de små bitarna.. grymt va? äntligen en def. mittf. hoppas verkligen att de att detta e sant :D
Barcelona Guily
2004-07-25 22:22
Jag fick blå ruta, men ljudet kom.
Barcelona Guily
2004-07-25 22:22
Jag fick blå ruta, men ljudet kom.
Barcelona ludovic giuly
2004-07-18 22:08
Barca har idag lagt ett nytt bud på Eto´o
Det första budet på Eto´o på 75 miljoner nekades av Real. Nu har barca lagt ett nytt bud på
110 miljoner kronor.

Det nya budet sätter Real Madrid under press. De har nu 7 dagar på sig att matcha Barca's bud, Madrid har redan de 3 tillåtna icke-EU spelarna i truppen och har därför ingen använding av Eto'o. det har tidigare ryktats om en utlåning till atletico men verkar nu avblåst
Barcelona Ostholm
2004-07-22 02:28
Visst är Saviola för kort för att spela traditionell 9:a men glöm inte bort att under den fantastiska vårsäsongen spelade Saviola ensam på topp. Han kan även spela som höger- eller vänster-forward enligt vårat spelsystem, han gjorde precis så för Argentina i en match nyligen.

Jag är säker på att en till forward kommer rekryteras, vi har bara två renodlade forwards i truppen om nu inte någon cantrera spelare får chansen. Mitt tips är att vi får se Mista i barca...
Barcelona ZonD
2004-07-25 23:48
Haha. Precis när jag fick upp ljudet hörde jg det längsta "Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!!" jag nånsin hört.

Någon som vet vem som gjorde det målet? Spelar Saviola från start?
Barcelona Izquierda
2004-07-21 22:39
_BARCA_//

Finnen är 30 år gammal.
Barcelona ludovic giuly
2004-07-25 22:10
Kan lägga till att när man kommer in på sidan ska man klicka på "en vivo" längst upp i rutan, då kommer det fram ytterligare en ruta, klicka där på alternativet längst till vänster uppe i rutan..står typ canal 13..windows media player
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-07-24 20:56
Xavi // det är för det första inte vi som bästämmer hur barça ska spela..! jaja men det är iaf bara vad vi tror och jag tror så som jag lägger upp!
om inte Edu kommer så kommer Xavi spela självklart men igentligen vill jag att xavi ska spela..! jag tycker att han är jätte duktig ....men jag tänkte lite mer på defensiven..! det var därför jag la edu där..! för att vi har redan bra offensiva i den taktikenn som jag gjorde..! så det var därför =)
-------------------Valdes-------------------
-----------Puyol-----------Edmilson---------
-Belletti--------------------------Sylvinho-
----------------------Motta------------------
---------------Xavi-----------Deco----------
--Giuly------------------------------Dinho--
---------------------Saviola----------------

men jag är fortfarande lite osäker om Motta kommer att få spela..! jag tror det är många här på forumet som tror de..! men jag hoppas ju värkligen att hna kommer få spela

Barcelona Barca forever
2004-07-21 22:59
Tycker nästan att Barca börjar rota runt med lite för många anfallare. Vi har ju redan Saviola och vi har även fått Larsson, två mycket bra spelare. Barca har även visat stort intresse för Luis Fabiano och nu även Samuel Eto'o. Samtidigt har vi ju även unge Sergio Garcia som gjorde några inhopp förra säsongen, även han duktig. Fast han kan ju kommas att lånas ut men ändå, han finns ju i klubben. Så, jag tycker det är lite onödigt med alla anfallare.
Barcelona _BARCA_
2004-07-21 22:27
Hoppas barca får Hyppiä nu..
han kommer och behövas i cl..

men jag undrar bara hut gamal han e också. 28eller nåt?
e d nån som vet:

FORZA BARCA
Barcelona Barca forever
2004-07-21 22:59
Tycker nästan att Barca börjar rota runt med lite för många anfallare. Vi har ju redan Saviola och vi har även fått Larsson, två mycket bra spelare. Barca har även visat stort intresse för Luis Fabiano och nu även Samuel Eto'o. Samtidigt har vi ju även unge Sergio Garcia som gjorde några inhopp förra säsongen, även han duktig. Fast han kan ju kommas att lånas ut men ändå, han finns ju i klubben. Så, jag tycker det är lite onödigt med alla anfallare.
Barcelona Xavi
2004-07-21 21:27
Javisst! på Barcas hemsida står det att Barca först bröt kontraktet med Kluivert för att sedan låta honom skriva på för Newcastle som free transfer. FY FAN!
Barcelona Patrik Andersson
2004-07-23 06:30
Izquierda// Håller med om att pengarna känns klara till ett köp av forwars vilket är synd eftersom offensiva spelare har vi i överflöd. Det är Luque kanske som ligger närmast, ända bra med han är väl att han är gammal barca spelare.
Frågan är bara om man ska ligga lågt med inköp av en deffensiv spelare och inte köpa första bästa?
Barcelona Patrik Andersson
2004-07-23 06:26
Nästan alla här inne är överens om anfall och ytter positionerna. Men när det kommer till den defensiva biten på mttfältet och backlinjen är det mer förslag.

----guly----------dinho--
---------saviola---------

Därför känns det som om man inte får in en stabil start elva kan det bli jobbigt för spelare och inte veta vilka som är givna. Alltså som så många gånger förut, de vi behöver är en deffensiv mittfältare som ska gå rakt in i startuppställningen.
BARCA BLOD // Hade gärna sett Emre i truppen, troligen bilr han svår att locka hit. Sedan känns ham lite klen, 170 lång 68 kg lätt.
Puyol_20// hade gärna sett Mexes men Roma tog han, sedan Chivu i Roma känns inte allt för orealistiskt.
Barcelona BARCA BLOD
2004-07-21 19:46
izquerda: jag håller med dig om att det finns andra positioner att förstärka, men vem vet troligen komer reijkard låta de två spela samtidigt det är inte omöjligt.
sen att konkurrensen är högre i portugal än i spanien var kanske inte riktigt menat.
att baraja och albelda lyckats i valencia behöver inte betyda att det är bästa paret när det gäller i landslagsammanhang.
angående att jag hade tackat nej, vill jag säga att nästan alla byttes in och mitfälltet funkade inte alls ändå så sitter spaniens passings säkraste spelare på bänken.
om deco behöver jag inte nämna något angående rollen han hade i portugal, iaf de som kan något om fotboll vet.
Barcelona GeRrInHo
2004-07-25 15:36
Kolla på eftertexterna.. dem brukar lägga vilka låtar som de har använt
Barcelona ludovic giuly
2004-07-18 21:24
All star team Barcelona:

------------Zubizaretta------------
-----------------------------------
------Puyol----Koeman----Nadal-----
-------------Guardiola-------------
---Maradona---------------Rivaldo--
-------------Stoichkov-------------
------Romario--Ronaldo--Cryuff-----

kommentar: cryuff kan nog även vara den hetaste kandidaten till tränare för laget, puyol är enda spelaren i dagsläget som är i närheten till en plats i denna elva, förhoppningsvis kommer ronaldinho komma med här om några säsonger. endast fyra spanjorer med, och då ska påpekas att zubizzaretas postion var tveksam

nationaliteter:
spanien: 4
brasilen: 3
holland: 2
bulgarien: 1
argentina: 1
Barcelona Mackahan
2004-07-21 23:35
Barca forever

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Det Barca ska satsa på är:

1. Stark defensiv mittfältare
2. Stabil mittback

Och därmed basta =).
Barcelona Belletti
2004-07-21 22:31
Men läste på nån sida där de frågat Newcastles president typ.
- Hur mycket kostade Kluivert?

-Inte lite.

Men om vi släppt honom gratis är det katastrof!
Barcelona BARCA BLOD
2004-07-23 02:24
Jag skulle vilja se Emre i barcelona. han var en av de bästa föra året om inte den bästa i inter. han är en förstörare och det är just en sån spelare vi behöver som ställer till för motståndarna, han är en slitvarg, slutar aldrigspringa på miner mycket om davids, fast bättre med boll . Det skulle inte vara omöjligt att få honom eftersom det är nu andra klubbar som förhandlar med honom.
Barcelona Patrik
2004-07-23 08:41
Patrik Andersson: Chivu kan vi nog glömma. Jag tycker det låter orealistiskt att få honom till Barça. Roma har sålt två backar (Samuel och Zebina) och har nog inte några önskemål om att bli av med ännu en. Dessutom är han relativt ny i klubben (en säsong).

Synd att det inte gick att få Eto´o. Det hade varit något.

Jag börjar bli orolig för att den defensiva mittfältaren aldrig kommer att komma. Det måste ändå vara prio ett eftersom vi iaf har två forwards på en plats. En annan lösning är ju att slänga upp Ronnie på topp om det krisar. Deco kan nog ta hans plats på mitten. Men det ska nog inte vara nödvändigt, jag tror mycket på Henke.

Mittbacksplatsen är inte heller någon fara med. I CL får vi använda hur många icke Eu-spelare vi vill. Marquez kan alltså spela med Puyol i CL. Oleguer är även han stabil.

Nu tömmer vi bankkontot och skramlar på stan för att få över Ballack.
Barcelona Patrik
2004-07-23 08:41
Patrik Andersson: Chivu kan vi nog glömma. Jag tycker det låter orealistiskt att få honom till Barça. Roma har sålt två backar (Samuel och Zebina) och har nog inte några önskemål om att bli av med ännu en. Dessutom är han relativt ny i klubben (en säsong).

Synd att det inte gick att få Eto´o. Det hade varit något.

Jag börjar bli orolig för att den defensiva mittfältaren aldrig kommer att komma. Det måste ändå vara prio ett eftersom vi iaf har två forwards på en plats. En annan lösning är ju att slänga upp Ronnie på topp om det krisar. Deco kan nog ta hans plats på mitten. Men det ska nog inte vara nödvändigt, jag tror mycket på Henke.

Mittbacksplatsen är inte heller någon fara med. I CL får vi använda hur många icke Eu-spelare vi vill. Marquez kan alltså spela med Puyol i CL. Oleguer är även han stabil.

Nu tömmer vi bankkontot och skramlar på stan för att få över Ballack.
Barcelona Juan Román Riquelme
2004-07-21 20:38
Även jag anser att Deco är strået vassare än Xavi men Deco är väldigt ojämn, kan komma bort ur matcherna totalt.
Barcelona E!
2004-07-22 23:56
ja börjar bli orolig som real fan ,truppen håller bara en säsong tilll känns det som,men tillräkligt för att slå er ,ni måste skaffa en grym anfallare om ni ska kunna drömma om titlar ,det känns som ni går i samma fälla som vi gjorde med zidanes och pavones,och plus tycker inte alls om luis garcia ,ni skulle inte heller ha slösat pengar på guily ,ni skulle ha gett grabben ricardo en chans att mogna han har trots allt sina bästa år framför sig
Barcelona Daymo
2004-07-21 20:24
Man får komma ihåg att Xavi har ett Barcelona hjärta av guld.
Barcelona Daymo
2004-07-21 21:33
Vad tycker ni om Hyypiä? Tror ni han skulle ha en framtid i klubben?
Barcelona Der Afro
2004-07-21 21:24
Beletti:

Hämtat från Newcastles sida (se länk):

"Kluivert kommer att tjäna 80 000 pund i veckan, vilket kan ses som väldigt mycket pengar, men å andra sidan så kostade han ju inget."

Betyder det att vi inte fick ett öre? Låter ju illa.
Barcelona Der Afro
2004-07-21 21:24
Beletti:

Hämtat från Newcastles sida (se länk):

"Kluivert kommer att tjäna 80 000 pund i veckan, vilket kan ses som väldigt mycket pengar, men å andra sidan så kostade han ju inget."

Betyder det att vi inte fick ett öre? Låter ju illa.
Barcelona Belletti
2004-07-21 18:11
Jag har skickat ett mail till Björn Byström om vart han lästa att Luis Fabiano är klar. Han skrev: www.marca.es

Om Luis Fabiano nu är klar varför står det då inte på svenskafans.com? fcbarcelona.com? fcbarcelona.dk?
Väntar på ett nytt svar av honom...
Annons: