/spanien/barcelona/forum/26490.aspx/spanien/barcelona/forum/26490.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Betis Denilson-fans
2004-07-04 19:17
ni gör ju tvärt emot real madrid, ni köper dem som kommer och är bra, medan real köper spelare som har VARIT bra. håll er på denna linjen, köp en back och gravem så vinner ni champions leuge!!!
Barcelona Frazzé
2004-07-07 13:47
Intressant läsning.
Cissé e aktuell men de e inte troligt att han kommer men de står också att barca e intresserade av owen och baros i samma länk ovan
Barcelona Cryuff
2004-07-04 22:31
såg ni killen som sprang in på planen och slängde en barcaflagga på figo....forza barca!!!
Barcelona Izquierda
2004-07-04 19:44
ZonD//
Kim nämner två mål han låg bakom på det viset, och så här rent spontant kommer jag att tänka på hans mål mot Turkiet i VM-kvalet, såväl hemma som borta. Båda var nickmål. Det ena ett spelmål, men det han gjorde på hemmaplan var en nick på en frispark slagen från kanten, påminde mycket om en hörna. Dessutom har han gjort flera mål på hörnor i Skottland, även om du nu inte ville höra talas om dem.

Alx//
Jag tycker också det är oerhört viktigt att slå vakt om Iniesta. Får han förtroende kommer han att vara en ny Totti (minus spottloskorna då...) om några år. Det stora problemet är att jag ser Deco som en likvärdig talang och jag kan inte förstå hur de båda ska få plats i en och samma startelva, vare sig idag eller om tre år. Med tanke på att vi har både Xavi och Iniesta är och förblir Deco-köpet en gåta för mig.
Barcelona Frazzé
2004-07-04 19:39
ZonD// Va snackar du om!?...Henke e Gyrm på huvudet för hans längd!..han har ett härligt häng,han t.e.x vann flera nickdueller mot jaap stam i Em!
Barcelona MrStubbs
2004-07-04 18:42
kan inte påstå att jag har varit så aktiv här då jag mest intresserar mig för serie a och lazio samt sampdoria där de förstnämnda går en tveksam existens till mötes, men jag trodde inte jag hade missat så mycket. För några månader sen var vi ju i vår värsta kris någonsin och skulle ju absolut sälja puyol. Nu har vi istället lagt ut multum på offensiva spelare, men har lika svag backlinje som vanligt (om inte svagare då reiziger i mitt tycke har gjort en fin säsong). Kan någon förklara?
Real Betis Denilson-fans
2004-07-04 19:45
deco.. bäst i em bäst i porto
Barcelona Barca_91
2004-07-07 15:23
Nu tänker jag en riktigt tråkig tanke. Tänk om. Gör ett strålande OS. Quaresma får också får spela nästa varje match i Porto, och han gör det hur bra som helst.
Sen nästa sommar eller i vinteruppehållet kommer lag som Milan,Chelsea,Man Utd,Real Madrid osv rada upp bud runt en miljar kr. Och Barca ledningen står där och tänker: "Varför sålde vi honom".

Hoppas det inte blir så.
Barcelona Patrik Andersson
2004-07-07 13:48
Nemo// om vi ska köra på den taktiken är väl behovet av en defensiv mittfältare än viktigare, köpet av en "nia" kan väntas med. En nickstark mittback skulle också behövas mot det annars framtunga laget.
2004-07-07 13:51
Owen nej tack
Barcelona Viktor Munoz
2004-07-07 12:01
Ok då att köpa Emerson är väl nästan lika bra.
2004-07-07 12:26
Ser gärna båda på plan samtidigt.
Barcelona Viktor Munoz
2004-07-07 12:01
Ok då att köpa Emerson är väl nästan lika bra.
Barcelona Izquierda
2004-07-07 14:07
"Goal: What do you think about some of the other talented Barca youngsters? Like Leonel Messi for example.

Pique: He is a great player, with a great future but perhaps not with Barcelona. He plays in the same area of the park as Ronaldinho and Iniesta and now with the purchase of Deco, Messi's future at the club is looking a little uncertain. I just hope they don't treat him as badly as they treated me."

Det här är deprimerande läsning. Pique avslöjar dessutom tidigare i artikeln att han lämnar pga att han blivit illa behandlad av Barcas ledning. Så här får det inte gå till! Jag blir riktigt upprörd över att man spenderar så mycket tid och pengar på att scouta mediokra nyförvärv när man inte tycks ha ork att ge sina egna canteranos goda förutsättningar.

I övrigt är jag inne på samma linje som juanito när det gäller den defensiva mittfältaren som vi förhoppningsvis kommer att värva; Gattuso skulle sitta jättefint (en av få italienare jag verkligen gillar), men Milan släpper aldrig honom. I valet mellan portugiserna ser jag det som självklart att Costinha går före Maniche.
Barcelona Gaucho
2004-07-07 11:50
Sir Ronaldinho//

Emerson har EU-pass, hans fru är från Italien...
Barcelona Nemo
2004-07-07 13:34
gattuso skulle vara en underbar spelare. där hittar vi en fotbollsspelare. det han gör, älskar han. underbart att se honom spela.
Barcelona juanito
2004-07-07 12:54
Ronnie: Men det är bra att spelare som Pique går ut i intervjuer och berättar hur usla klubben är på att hantera sina canteranos. Förhoppningsvis kan detta bli en väckarklocka för Laporta och hans polare. Jag blir inte det minsta förvånad om nästa spelare som försvinner är Messi.
Barcelona Frazzé
2004-07-07 00:18
De har snackats om Maniche som kanske ska gå till Barca som ersättare för davids eller cocu.
Jag ser inte han som en bollvinnare
Vill hellre ha costinha isället
Real Madrid Ronnie
2004-07-07 12:39
Ingen kul läsning...
Barcelona Ham$inHo11
2004-07-07 12:49
Om vi nu ska köpa en top striker......så tycker jag att CISSE vore perfaaaaaaa.....läste de på tribal-football...men men då äre säkert många som tänker "men asså han e juh redan klar för Liverpool"...men man har lagett but till liverpool (ett jättebud) tror han skulle va PERFEEEEEEEEEEEEEEKT 9...va sägs?
Barcelona Ronnie
2004-07-07 12:39
Ingen kul läsning...
Barcelona Hadilicious
2004-07-07 13:02
borde stärka mittfältet defensivt, me gattuso lr maniche? pga att davids ska lämna
Spanien El Klebs
2004-07-07 15:15
Vem är den där Belleti som ni köpt?
ålder,position?

Tack på förhand!
Spinbad
2004-07-07 12:02
Apropå Fabregas och Pique så är ju den här länken intressant.

Arsenal och United gör exakt samma sak med de italienska spelarna: ger dem en betydlgigt fetare lön och lockar med a-lagsspel snart.
Barcelona Sir Ronaldinho
2004-07-07 10:03
Spinbad//
Lol, gött det, du har ingen aning om vad Quaresmas ligger på?
Barcelona Barca_91
2004-07-07 15:16
Belletti spelar högerback. Han är 28 år gammal. Kom från Villareal till Barca. Född i Brasilien, men har ett Italienskt pass, så han tar ingen icke-eu plats.
Barcelona Frazzé
2004-07-07 14:15
Jag läste ngn stanns att en ny 9a ska vara klar inom 15 dagar,ska bli spännande!
2004-07-07 08:56
//Sir Ronaldinho
Helt rätt med max 4 spelare men Rustu lär de dumpa(100 miljoner i sjön) och Riquelme är väl utlånad, eller räknas han med ändå?
Barcelona Sir Ronaldinho
2004-07-07 02:56
Håller med Alx om att man borde värva Evra, Barcelona och Monaco bör vara hydsade "kompisklubbar" nu så varför inte försöka få Evra för en relativt billig peng?
Barcelona Xavi
2004-07-09 19:38
Davids//

Henke är tyvärr för dålig för startelvan.
Annons: