/spanien/barcelona/forum/26488.aspx/spanien/barcelona/forum/26488.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fabiano
2004-07-12 18:19
Luis Garcia bättre än Guily? Snälla, har du någonsin sett Guily spela?
Barcelona Patrik Andersson
2004-07-12 17:44
Belletti_91// Kluivert har inget kontrakt med barcelona de har löst honom från det. Han är väl påväg till Newcastle eller Boro
Barcelona ZonD
2004-07-12 16:11
Alx: Precis det mittfältet jag velat ha ändå sedan Deco kom. Ojojoj vad kul det ska bli att se Barca i år.

Kolla länken! Aldrig i hela mitt liv sett en skönare snubbe än Dinho! :D
Vad säger ni, dags att börja kalla han "pimpen" eller? :)

För övrigt tycker jag att Rijkaard återigen gjorde ett mycket gott intryck i Media och hans ideer låter inte dumma alls. Det flödar optimism i min del av Stockholm, det kan jag garantera!
Barcelona Messí
2005-03-13 14:06
Holländaren//
Hans obefintliga rotation i startelvan, det klagar jag på iaf.

Younies//
Han spelade ju på vänsterkanten förra säsongen då han var som bäst. Personligen så vill jag se honom få bollen på vänserkanten och kunna bryta in i banan.
2004-07-12 16:23
Eftersom de överallt skrivs att Fabiano är klar för Barcelona på lån och enligt detta forum är de inte så. Tror mer på detta forum än aftonbladet och andra tidningar. Men vart kommer det ifrån att han ska vara klar då om alla tycks tro det?
Barcelona Holländaren
2005-03-13 14:03
Förstår verkligen inte varför alla börjat klaga på Rijkaard.
Barcelona Gaucho_90_11
2004-07-16 21:38
nej Garcia spelar fortfarande i barca hoppas att han inte lämnar barca han e Grymt bra
2004-07-12 13:55
Håller med perry och juanito det är en defsiv spelare som verkligen behövs till barcelona!
Vet inte hur mycket det skrivits om vilken spelare som passar bäst i den rollen. Huvudsaken är spelaren på den positonen verkligen vill spela för barcelona och att jobbar för laget. Ser Gattusto som en utmärkt spelare på den positionen även om jag inte tror han lämnar milan i första taget.
Barcelona Ronaldinho of Barca
2004-07-16 21:36
Leder Barca med 1-0!!!!! Mot vilka!!
Barcelona juanito
2004-07-12 13:40
Jompdinho: Marängerna saknade ju absolut inte Makelele förra säsongen, eller hur. Och det var ju absolut inte det defensiva mittfältet som var deras stora problem..
Real Madrid Ike
2004-07-12 17:55
------------Valdes------------
Belletti-Puyol-Marquez-Sylvinho
------------Motta-------------
--------Xavi-----Deco---------
Giuly---------------------Dinho
-----------Saviola-------------

Vadå tungt ansvar på Motta?

Elias_Barcelona
2004-07-12 17:54
Vem kommer va viktigast i Barcelona nästa säsong? Själv tror jag Puyol Blir den viktigaste spelaren!
Barcelona Izquierda
2004-07-12 17:22
En som efterlyser en ny vänsterback och en som vill se Belletti på vänsterbacken. Det var inget vidare mottagande Sylvinho fick här på forumet...
perry
2004-07-12 16:39
Det blir samba nästa säsong, en grym offensive igen =)
Barcelona Savjola
2004-07-12 17:20
Belletti_91//
Belletti är högerback, kan även spela mittback.
Barcelona Puyol_20
2004-07-12 18:59
Elias_barcelona:
Jemförelsen mellan luis garcia o giuly va ett skämt va?? ettt mycket roligt skämt va det iallfall...l.garcia är en lovande talang,,giuly är en världstjärna det har han visatr nu gäller det o brilljera med Barcelona´o visa sitt värde!!!!

Barcelona Belletti_91
2004-07-12 16:42
Belletti klarade läkarundersökningen idag. Ska bli kul att se om han kan peta Gio från vänsterbacksplatsen. Har nån hört några rykten om Rustu,Kluivert och Overmars? Tänk om de inte försvinner!
Barcelona Alx
2004-07-12 16:03
Barcelona evigt troget: Läs under "NYHETER" och läs första notisen, eller klicka på mitt länktips.
Barcelona Kakke
2004-07-16 12:59
Ronnie//
Tjeckien har ju gått med i EU så han borde ha EU-pass men att spela EM är ändå inte samma sak som att ha EU-pass. Alla länder i Europa kan ju kvala in till EM men alla dessa länder är inte med i EU.
perry
2004-07-12 13:40
Jompdinho sedan GICK det ju åt skogen för Real utan en riktig defensiv mittfältare också..
Barcelona Alx
2004-07-12 15:58
En glimt av hopp! Rijkaard har till EMD sagt att han anser att Deco kan spela tillsammans med Ronaldinho och Xavi! Jag undrar hur Rijkaard har tänkt att innermittfältet ska se ut, men det är hur som helst en god nyhet. Det vore ett tragiskt misstag att sätta Xavi på bänken. Kan Rjkaard vilja spela med Motta-Xavi-Deco på innermittfältet?
Barcelona Gaucho_90_11
2004-07-16 15:11
Barcelona kommer att vi vinner över real madrid vi har ju värvat mycket bättre spelare de har värvat endast en spelare och det e Walter samuel vad kan han göra mot en sådant bra lag inget
Jompdinho
2004-07-12 13:17
Varför använda ballack som defensiv han kan väl spela mitten mitten men tänker lite mer bakåt än dom andra!!! Real körde ju med beckham som "defensiv" förra säsongen och han var ju enligt mig en av dom bästa i Real förra säsongen.... För beckham är väl knappast någon defensiv spelare?? I den rollen skulle ballack göra mkt bra i från sig för han minst lika hög arbetskapacitet som beckham... ...ANFALL ÄR BÄSTA FÖRSVAR!!!!! Till ZonD: Ballack är tvungen till att vara i boxen vare sig han vill eller inte när han spelar i Tyskland eftersom dom inte har ¨några andra offensiva spelare och bara en anfallare. I Bayern så har Ballack stått precis utanför straffområdet och samlat och sedan skjutit med sina underbara höger och dessutom gjort många mål så jag tycker han är en kanonvärvning...
Real Madrid Ike
2004-07-16 12:23
Barca har kommit fram till ett kontrakt med Baros MEN inget kontrakts erbjudande har gets till liverpool än. Så Baros har INTE skrivit på för barca än.
Barcelona Izquierda
2004-07-12 07:06
marcus//
Då är det hög tid att du drar lärdom av det här och slutar lita på ****blaskan sydsvenskan. Jag tvingas läsa den varje morgon (eftersom jag blir nerröstad varje gång jag vill byta) och jag har tappat förtroendet fullständigt för den. Spana efter nyheter på nätet som har lite tydligare internationell förankring (och bara för att jag skrev det här så bekräftar väl Barca vilken sekund som helst att det är sant...)

Bopi//
Word! Det känns som om det där skottet höjde Maniches marknadsvärde med sisådär 50-60 miljoner. Costinha, tack!
Barcelona Belletti
2004-07-25 13:05
Izquierda//
Mycket bra sammanfattning av de spelarn, men du glömde ju Rustu. Eller ska du skriva den nu?
Spanien rober
2004-07-17 08:46
- bollkära, JA.
- ronaldinho har sin roll lite ut åt vänsterkanten. det är lungt
- ingen vinner bollar. ni har alldeles för klent innermittfält.
Barcelona Gaucho_90_11
2004-07-16 14:05
Ärligt talat skulle ni inte se Baros än eto'o,Fabiano i Barcelona Baros gjorde ingen jätte succe i liverpool men e han inte bättre än eto'o,Fabiano
Barcelona Xavi
2004-07-16 23:40
Jag gissade på den uppställningen.
Barcelona Gaucho
2004-07-16 12:14
Om vi får Baros så skulle jag bli väldigt väldigt glad. Hoppas att de uppgifter stämmer nu! Det här kommer betyda att vi kommer inte att bli tvungna att sälja Saviola, Baros har ju EU-Pass om jag inte har fel. Baros skulle vara mer än välkommen om han kom.

Nu läser jag på planetfootball.com att Celtic är intresserade av Marquez, Riquelme, Overmars, Xavi och Iniesta, och att Barca skulle tänka sig att sälja Marquez. Jag skulle bli väldigt besviken om vi förlorade Marquez, han är väldigt bra och kan bli mycket bättre. Jag han kan bli våran Ayala.

Nu om Baros är klar så vill jag att vi ska ta och satsa på Costinha, jag skulle helst vilja se Makelele i den rollen men jag tror inte att Chelski släpper honom, även om de släppte honom så tror jag inte att vi kommer att kunna matcha lönen som Chelsea ger honom.
Annons: