/spanien/barcelona/forum/26484.aspx/spanien/barcelona/forum/26484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Milario
2004-07-06 08:55
Va ska man säga DECO e klar, vet inte hur jag känner vid den frågan faktiskt. han e grym o så, men om vi behöver han e en annan fråga, tycker synd om xavi om han hamnar på bänken särskild efter hans underbara säsong. JAJA men vi måste vara posetiva!!!!!!!! forca barca
Barcelona Xaviola
2004-07-10 20:30
Ronaldinho_barca//
Silvinho presenteras på måndag och Fabiano är enligt hans agent klar för Barca. Antagligen lånar Barca Fabiano av Sao Paulo.
Barcelona ZonD
2004-07-05 22:55
Izquierda: ..och här kommer ännu en arg hund. För det första tvivlar jag starkt på att Luque faktiskt skulle ta en ordianrie plats. Vem skulle han peta, Larsson? Nej jag tror faktiskt inte det. Dessutom, Saviola har visat tillräckligt för att få vara kvar och om Rijkaard (eller eventuellt en ny träanare i framtiden) tar sitt förnuft till fånga och änvänder hans kvaliteter kommer vi att ha en spelare av världsklass i laget många år framöver. Till skillnad från Luque har Saviola spetskvaliteter vilket behövs i dagens fotboll och om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att Luque kan tillföra något nytt till Barca.

Det är depor som ska betala pengar (vid en eventuell övergång) emellan inte vi!!
Barcelona Alx
2004-07-05 23:17
BARCA BLOD skrev:"kan inte förstå mig på de som inte vill ha deco i barcelona. antingen är man okunnig eller real fans".

Man måste vara väldigt, väldigt självgod om man tycker att någon som inte håller med om ens åsikt är okunnig. (eller så är man real fans?) Då och då skriver någon en liknande kommentar här på forumet och det är lika ovälkommet varje gång. En sådan kommentar säger inget om den som har en avvikande åsikt, men en hel del om den som står för den.

P.S. Jag vill inte ha Deco i Barcelona. Jag anser att det finns andra positioner som måste förstärkas och att positionen som offensiv mittfältare täcks alldeles utmärkt av Xavi, Ronaldinho och Iniesta. Jag antar att det innebär att jag både är okunnig och real-fans!
Barcelona Xavi
2004-07-11 10:28
Då var det klart, Davids har skrivit på ett 3-års kontrakt enlingt Inters svenskafanssida och den offciella hemsidan.
Barcelona ZonD
2004-07-05 18:20
Puyol_20: Jag tänker säga emot mig själv i mitt förra inlägg och faktiskt medge att Rijkaard är OK. Att ta hand om talnger är inte hans starka sida men jag tycker at hans taktiskta kunnande verkar vara på hög nivå, och man kan itne ta ifrån honom hans framgångrika 433, eller att han satte Ronaldinho i fri roll til vänster, eller att han satsade på Oleguer (även om jag hellre hade sett Marquez). Han är värd en säsong till.
Barcelona Ham$inHo11
2005-03-13 13:47
Någon som vet när Motta och Edmilson kommer tillbaka? om det är samtidigt eller olika tider?

tack
Barcelona ZonD
2004-07-05 18:03
Izquierda:

"Tycker inte alls det du presenterar ser ut som ett "mycket slagkraftigt lag"

Tyckte du Grekland hade ett slagkraftigt lag innan EM. Med 7-8 katalaner i laget och en tränare som vet hur man ska få ut det bästa av varje spelare (en sån tränare som vi knappast har med andra ord) tror jag att teamwork och motivation visst kan göra det till ett slagkraftigt lag. Nu säger inte jag att jag vill ha den där startelvan för det vill jag inte. Det var bara ett sätt att visa att det faktiskt inte behövs så många nyförvärv trots allt.

Barcelona Bopi
2004-07-05 23:07
Portugisen Deco, eller Anderson Luis de Souza vilket han egentligen heter, som gjort ett strålande Europamästerskap, ska under tisdagen genomgå en läkarundersökning för att senare skriva på ett fyra-årskontrakt med Barcelona.

Barcelonas mittfält inför kommande säsong kan få vilken fotbollsälskare att sukta. Vad sägs om Ronaldinho, Deco, Guily och Xavi?
Barcelona the_dog
2005-03-13 19:49
hopas matchen slutar 1-0
Barcelona Gio Style
2004-07-08 21:45
Kasra//
vet inte riktigt... kanske chilöenska kanalen sänder chile-brasilien.. resten har jag ingen aning om. Kan på jumptv.com elr nåt
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-13 12:56
Förresten kul att jag fick till bytena.

Iniesta (2) por Deco (min. 65); Albertini (2) por Márquez (min. 65);

Så kan det gå.

- Xaviii -

Vi får hoppas på det in i det sista!

Força Barça!
Barcelona Messí
2005-03-13 19:39
Fy f-n vad skönt! Getafe spelar ut Real Madrid totalt, håll ut ny Getafe!

Btw, skönt att se Perez min efter målet, ovärderligt!
Barcelona the_dog
2005-03-13 19:31
hopppas real losaar
Barcelona maykel
2004-07-08 16:55
B_a_r_c_a:
vart såg du målen?

Barcelona ZonD
2004-07-08 21:22
Juanito: Vid en eventuell långtidsskada på Motta finns en klart fullgod ersättare, Gerard. Det är möjligt att killen inte är någon världsspelare och kanske aldrig kommer att bli, men han ger alltid sitt yttersta. Sånt är viktigt för en ersättare.
Barcelona Messí
2005-03-13 16:52
Ämne: Messí

Det kommer ....
För mig fungerar det bra. Man behöver inte ha något speciellt för att lyssna, vänta någon minut, det tar lite för den att buffra.
Barcelona Alx
2004-07-08 19:43
Ronnie skrev: "Skrämande att läsa att man vill betala 15 miljoner för Etoo, personligen ser jag hellre Baros eller FAbiano i Barca, helst då Fabiano."

Ja, det är skrämmande. För en världsspelare som Etoo skulle man vänta sig ett högre bud. Jag har svårt att se att detta bud inte förkastas. Varför vill du hellre se Fabiano än Etoo? Etoo har bevisat att han kan spela i den spanska ligan, och att han har lätt för att göra mål mot Real. Vad har Fabiano bevisat? Sedan så TROR jag (har bara sett Fabiano spela två matcher där han gick mållös) är ett dugligt alternativ om inte Etoo-affären är möjlig.
Barcelona Relay
2004-07-08 14:37
Angående köpet av Deco!
Tycker det var lite förhastat att sälja Quaresma för att få hit Deco. Samt att Kluivert borde lånats ut istället för att helt släppas.
Och hur blir det med Ballack??

Sedan blir jag alltid lika orolig när jag hör rykten om att Pouyl ska säljas han är Barcas MVP i dom flesta matcher.
Barcelona Messí
2005-03-13 12:48
Betyg från El Mundo Deportivo.

Barcelona, 2
Valdés (3), Belletti (2), Puyol (3), Oleguer (2), Sylvinho (2), Márquez (2), Xavi (2), Deco (3), Giuly (3), Eto'o (2) y Ronaldinho (3)
Sustituciones
Iniesta (2) por Deco (min. 65); Albertini (2) por Márquez (min. 65); Maxi López (2) por Eto'o (min. 78)
Entrenador
Frank Rijkaard (2)
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-13 15:41
Majsan

Att våra anfallare och mittfältare missar passningar får man leva med. Jag såg inte första halvlek, men från höjdpunkterna att döma så hade han en del fenomenala passningar, speciellt till Giuly. Sen är en Ronaldinho i form och på humör mycket viktig för laget.

Awinho

Kanske har Deco öga för pelare som ställer målvakterna..? Bra blick för spelet den där Luso ;-).
Barcelona Ronaldinho Jr.
2004-07-08 19:54
Haller med Alx om att Etoo skulle vara ett bra kop och att han ar vard pengarna.
Underbart att det ryktas om Chivu till Barca, en spelare i absolut varldsklass!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-07-08 18:27
Barca har faktist haft och har massa unga spelare så jag hoppas att man satsar på dem fan annars kommer dem att försvinna som några andra gjorde. Nu har dem Saviola, Iniesta, Messi, Motta mm.
Framför allt så läste jag att Messi är riktigt grym och riktigt het nu så man borde ge han chansen lite i A-laget nästa säsong lite och Iniesta och Saviola ska spela punk slut för annars kommer dem att försvinna.
Quaresma fick nummer 10 i porto vilket betyder att de tror på honom och jag hoppas att rijkard och ledningen kan lära sig av sina misstag nu när vi förlorat framför allt de bästa två 17 åringarna i europa och Quaresma.
Barcelona Puyolinho
2004-07-17 15:01
Hallå....Är det nån som vet vart Liga programmet finns????
Och jag tycker oxå Att Saviola ska stanna han är en SJÄLVKLAR spelare!
Spanien rober
2004-07-17 10:22
världens vackraste stad må vara barcelona, men världens vackraste flicka är sandra.
Barcelona Nemo
2004-07-08 19:08
Chivu hade varit ngt. släng dig i väggen, samuel.
Barcelona Xavi
2004-07-16 23:40
Jag gissade på den uppställningen.
Barcelona Xavi
2004-07-16 21:24
Ike//

Du måste ha sateliten ASTRA, med Viasat har man inte den utan SIRIUS och THOR.
Barcelona Puyol_20
2004-07-08 21:29
Chivu till barca??
vad har ni läst detta påhitt???
Barcelona Patrik Andersson
2004-07-16 18:36
VIll också veta vart kan man kolla på matcherna går det bara med parabol eller går det om man har digitalbox?
Annons: