/spanien/barcelona/forum/26479.aspx/spanien/barcelona/forum/26479.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca
2004-07-07 22:38
Hej alla barca-fan, här är barcelonas drömelva(asså av dom spelare som dom har nu)
Målvakt:Victor Valdes
Backlinje:Marquez,Puyol,Beletti och van Bronckhorst
Mittfält:Ronaldinho,Deco,Davids och Giuly
Anfall:Saviola och "Henke"
Barcelona Cantona
2004-07-04 23:46
JRC--- Man skulle nästan kunna tro att du är lite bitter.

Ingen buckla till Figo nu heller!
Barcelona Rivald0
2004-07-05 00:27
haha...Barca fanen som hoppa in å kasta barca flaggen på idioten figo haha
Barcelona Barca
Hej alla barca-fan, här är barcelonas drömelva(asså av dom spelare som dom har nu)
Real Betis Cantona

Atlético Saravakos
2004-07-04 23:38
Är Deco klar för Barca eller?? Idag var han inte bra i alla fall, hade mest problem med balansen tycker jag.
Cantona

Barcelona Barca
Real Madrid Ronnie
2004-07-08 03:11
juanito, Jag tror att man kommer ersätta Cocu med Deco vilket enligt mig inte är helt fel om man hittar en bra defensiv mittfältare, Deco har under Em och CL visat att han kan jobbat hemmåt också...
Barcelona Barca
Barcelona Ronnie
2004-07-08 03:11
juanito, Jag tror att man kommer ersätta Cocu med Deco vilket enligt mig inte är helt fel om man hittar en bra defensiv mittfältare, Deco har under Em och CL visat att han kan jobbat hemmåt också...
Barca
Barcelona Barca
Barcelona BARCA BLOD
2004-07-08 00:59
asså jag kan inte förstå mig på de som inte vill se deco i barcelona. jag har alltid sagt att jag föredrar spanjorer och katalaner men i det här läget bryr jag mig inte om xavi blir bänkad, det är fan sjukt alla borde fira, deco är klar för oss.
spelprogramet släps i mitten av agusti nångång.

1:Baraja
2:Gerard
3:maniche
gatusu blir nog omöjligt att värva
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Izquierda
2004-07-05 00:00
JRC//

Det är stor skillnad på att förespråka sevärd, teknisk anfallsfotboll och att, som du, försöka ta ifrån ett litet fotbollsland den bragd de faktiskt utfört genom att påstå att de bara hade tur.
Barcelona barcelona_10
2004-07-07 23:27
Porto vill tydligen inte sälja Carvalho och Costinha till Real. Hoppas Barca Sattsar på Carvalho.
Barcelona Hadilicious
2004-07-07 22:09
tror ni att Michael Ballack lämnar Bayern Munchen för Barcelona?
Hur tror ni att barca ställer upp i år? och vem ska ta davids plats?
När börjar la liga egentligen?
Barcelona Alx
2004-07-07 16:54
Deco skrev: "Vilket lag vi kan få".

Yepp, helt obalanserat =(
Real Madrid JRC
2004-07-04 23:39
Jag ber er alla, snälla glöm inte vad fotboll handlar om.

Det handlar om viljan att vinna över det andra laget med så många mål som möligt och så vackert spel som möligt.

Vi som fotbollsälskare ska inte uppmuntra sånt som minskar fotbollens popularitet och passion.

Idag borde vi alla stå enade och markera att en match inte enbart handlar om att vinna, utan det handlar om att vinna med stil.
Och det misslyckades grekland totalt med.

Kärleken till fotboll ska vara större än viljan att följa strömmen/vända kappan efter vinden.

Säg inte att ni tyckte grekerna var bra, utan visa era känslor och säg att fotbollen sög!
Celta Vigo DIEXEL
2004-07-07 19:38
S.W.A.T: Trevlig supporter du är till Barca när du vill att era blodsrivaler Real ska vinna ligan...
Celta Vigo DIEXEL
2004-07-07 19:17
Ni har en återköps klausul i Quaresmas kontrakt med Porto.
Barcelona Izquierda
2004-07-07 21:58
Nu börjar det här bli riktigt tröttsamt.
S.W.A.T., läs nu noga vad jag skriver här. Om du inte förstår texten, så läs om den igen:

Ludovic Giuly är en av världens bästa yttrar. Det är en riktig världsstjärna som kommer att tillföra vårt spel mycket, och som hade tillfört vilket lag som helst mycket. Han var en av huvudanledningarna till att pisslaget Monaco gick till final i Champions League. Vi fick honom riktigt billigt. Det var ett kanonköp och ledningen ska ha mycket beröm för det.

Det här är inget man kan ha olika åsikter om, det är bara att läsa och hålla med ;)
Barcelona Izquierda
2004-07-10 04:43
juanito//
Var inte för säker på att van Bronckshit flyttas till innermittfältet. Det är Rijkaard som bestämmer, och jag skulle inte ens bli lite grann förvånad om holländaren startar säsongen som vänsterback, med brassen som backup på bänken. Navarro då? Tja, han är ju en relativt ung katalan, så han lär väl inte ens komma med i truppen.
Vad beträffar brassekolonin blir jag inte orolig förrän vi får en brasiliansk tränare. Jag kan se flera problem med att ha många spelare från ett och samma land (bortsett från Spanien då förstås) men det allt överskuggande problemet med Hollandskolonin tyckte jag var att de tycktes ha företräde till startelvan pga tränarens nationalitet.

ZonD//
Min poäng var inte att vi skulle spela med två pivotes pga att alla andra gör det, utan jag menade att det faktum att nästan alla världslag spelar så tyder på att det kanske är nödvändigt i dagens fotboll. Hur som helst är jag rätt övertygad om att Rijkaard kommer att spela med två pivotes även kommande säsong. Han är ju själv en gammal defensiv spelare.
Mitt nick? Izquierda betyder vänster på spanska, men att jag valde det namnet beror på att mina spanska vänner kallar mig så. Det kommer sig i sin tur av ett internskämt som jag nog helst inte vill skriva här, men det är helt lugnt att du frågade.
Jag vill faktiskt ge dig en eloge för den här diskussionen vi har haft. Du och jag har ofta skilda åsikter om saker som rör Barca, men vi tycks kunna ha diskussioner utan att det urartar i dålig stämning eller pajkastning. Det uppskattas!
Real Madrid Ike
2004-07-07 15:45
Barca har buyout clause på Quaresma, så vore perfekt om det blev så Barca_91. =)

Vilka tycker ni kvalar in som top3 bästa defensiva mittfältare i världen?
Real Madrid JRC
2004-07-04 23:22
Jag har alldrig varit med om att ett skitlag har haft lika mycket tur!!
Tur mot spanien (turmål)
Tur mot Tjeckien (bla att Nedved fick en mystiskt skada)
Tur i finalen(Miguel skadar sig också mystiskt = att postiga i slutändan inte kan bytas in)
Domaren var allmänt på deras sida och blåste av matchen nästan en hel minut för tidigt innan Portugal får en sista chans att anfalla!
Barcelona Der Afro
2004-07-04 23:22
Jag skrattade också gott först men tilltaget tände Figo så effekten blev väl inte den tilltänkta.
Annons: