/spanien/barcelona/forum/26478.aspx/spanien/barcelona/forum/26478.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Izquierda
2004-07-18 21:11
GeRrInHo//

"vem säger att barça kommer att sälja marquez? o att han o rijkaard kommer inte överens me varann? va e de för snack? han kommer att stanna kvar i barça o han o rijkaard e juu polare me varann.."

Snälla, läs vad jag skrev i stället. Jag har inte påstått att Barca kommer att sälja Márquez. Däremot är jag intresserad av vad du har för belägg för att de är polare.
Förra säsongen kom Márquez och Rijkaard på kant med varann efter att Márquez varit kritisk mot Rijkaard. Dessutom var Márquez petad under långa perioder. Jag tycker inte att det finns något som tyder på att Rijkaard vill satsa på Márquez.

Majsan//

Två citat från dig:

"Måste säga att det är minst lika irriterande att läsa de många farsor-och-morsor-på-stan-inlägg som nu översvämmar forumet"

"...då flertalet av forumets mer frekventa besökare verkar lärt sig svenska på lunarstorm och kombinerar detta efter eget huvud med hederlig fjortis-svenska."

Jag häpnar över det förakt du visar för de som har sämre språk. Samtidigt angriper du de som trots allt försöker göra något åt problemet. Är det bättre att sitta och dissa folk i det tysta?

Slutligen: Då jag ser Håkan Mild som en av världens 2-3 bästa defensiva mittfältare och han dessutom troligtvis har 5-6 fina år kvar på sin karriär, så tror jag att ett köp av honom vore precis vad Barca behöver.
Barcelona ludovic giuly
2004-07-24 22:36
jaha, då verkar det som Djibril Cissé återigen verkar vara ett alternativ för Barca, denna gång på lån
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-07-17 12:38
sorry grabbar men det blir ingen milan baros..!!!

Kolla Länken...!!
Barcelona ludovic giuly
2004-07-25 12:34
Någon som kan översätta??
2004-07-18 15:06
Majsan..// så du påstår att barcelona kommer att köpa Cassano ? det tror jag inte på..! barcelona kommer att satsa på Baros eller Eto´o..! jag tror inte utan jag vet att dom kommer göra det dom kömmer sälja kluivert och behålla saviola och köpa eto´o tror jag jag tror inte det blir någon BAROS i barcelona nästa säsong.! eller vad tror du ...men det kommer inte bli nån cassano kan jag lova dej iaf..!!

NEMO ////// jag menar ju det..! haha ..kelgrisen kommer inte komma till Barça..! alldrig eller hur jag håller med dig Nemo!!!
Barcelona GeRrInHo
2004-07-18 12:57
vem säger att barça kommer att sälja marquez? o att han o rijkaard kommer inte överens me varann? va e de för snack? han kommer att stanna kvar i barça o han o rijkaard e juu polare me varann..

Om barça ska sälja marquez såå ge mej länken där de står om att dom kommer att sälja honom..
2004-07-18 12:40
Xavi /// Skojar du lr ? kan han ta en sån roll som pirlo ? tror du värklligen det..? och vad ska vi göra med en def mitt till då ?..okej va bra ..nu kan vi satsa på en mittback istället..!! och hur fick du reda på att han ska ta en sån roll ???
Real Madrid Ronnie
2004-07-17 22:35
Ronaldinho_barca, det har stått om dem på sport.es , dock inte lika ofta nu...
Angående Ballack har Laporta sagt att de inte slutar jobba på honom tills spelaren själv sakt att han inte vill komma till Barca! och det har inte Ballack gjort.
Barcelona frille
2004-07-18 12:37
juanito, belleti//
vet ni vad korta innehållslösa utrop betyder?..ex: barca är bäst! det är ett innehållslöst utrop. Fakta, egna tankar och frågor är en helt annan sak, sådana saker får man skriva i forumet utan att man ska klaga, tänkt på det!
Barcelona Barca_^^
2004-07-17 22:00
nån som vet nån bra sida med fotbolls mål o finter? tacksam för svar
Barcelona Ronnie
2004-07-17 22:35
Ronaldinho_barca, det har stått om dem på sport.es , dock inte lika ofta nu...
Angående Ballack har Laporta sagt att de inte slutar jobba på honom tills spelaren själv sakt att han inte vill komma till Barca! och det har inte Ballack gjort.
Barcelona BARCA BLOD
2004-07-17 20:26
kurd_84 eftersom puyol inte spelade fick ronaldinho vara kapten.
Barcelona Belletti_91
2004-07-17 21:46
Puyolinho//
Se länken!
Barcelona ludovic giuly
2004-07-18 12:51
glömde nämna att det är hans agent och inte spelaren ifråga som fört samtal, hans agent har försökt hitta en "storklubb" åt honom och tydlgen är barca ett av alternativen..
Barcelona Xavi
2004-07-18 12:22
Försvinner Marquez behövs verkligen en ny mittback, tänk om Puyol skulle långtidsskadad! Oleguer och Navarro/Rodri mot Milans Crespo och Scheva. Om bara Marquez får förtroendet ett par matcher så har vi nog ett bra mittbackspar.
Barcelona ludovic giuly
2004-07-18 12:45
enligt fransk media är Eduard Cisse, Paris-SG, i samtal med barca, han har varit en av de viktigaste kuggarna i PSG senaste säsongerna och spelar def.mittfältare, vad tror ni om det?
Barcelona Awinho
2004-07-25 14:20
Jompdinho: Ehh, nej det skulle jag inte kunna se. Det var tur att Diouf spelade som han gjorde mot Sverige, annars kanske Senegal vunnit tidigare. Han släppte typ inte bollen en enda gång i den matchen, om han gjort det hade det kanske blivit farligare men nu dribblade han ju bara bort sig till slut. Jag har inte sett honom särskilt mycket i Liverpool men jag tror INTE på honom i Barça - det finns tillräckligt med dribblingsstarka spelare (som dessutom vet när dom ska släppa bollen också) och det behövs inte en forward som stoppar upp spelet med onödiga dribblingar.

Även om han kan vara rätt kul att titta på ibland :)
Barcelona simao
2004-07-18 00:26
hur många "icke eu" spelare får man ha i truppen?, och hur många har barca?
Barcelona juanito
2004-07-18 05:08
Zzz.. förutom Bellettis inlägg 00.55 så har det på sistone varit riktigt låg nivå här på forumet. Längre upp på sidan står det att man i detta forum ska undvika korta innehållslösa utrop. Tänk på det i fortsättningen!

Awinho: För att få fram ç, håll Alt nertryck och knappa in 0,2,3 och 1 på numpad:en.
Barcelona simao
2004-07-17 11:58
21 november är det första "clasico", hemma
Señor Laporta
2005-03-13 20:21
Spelarbetyg från El Mundo Deportivo från Barça-Athletic. En match som kan innebära ett stort steg närmare ligatiteln. Skalan är som vanligt 1-4 där 4 är högst.

FC Barcelona ++
Frank Rijkaard ++

Victor Valdés +++

Belletti ++
Carles Puyol +++
Oleguer ++
Sylvinho ++

Marquez ++ (Albertini, ++)
Xavi ++
Deco +++ (Iniesta, ++)

Giuly +++
Eto'o ++ (Maxi Lopez, ++)
Ronaldinho +++
Barcelona simao
2004-07-18 00:31
saviola skulle fixa ett eu pass senare i sommar/höst va? tycker att man kan göra sig av med rustu, jorquera gjorde strålande insatser de få matcher han fick stå medans rustu sjablade i stort sett varje match han, stod, vem kommer inte ihåg celta matchen?
Barcelona Puyolinho
2004-07-18 20:48
------------Valdes-----------------
--Belletti-Puyol-Oleguer-Sylvinho--
---Giuly--Xavi-Motta-Ronaldinho----
-----------------Deco--------------
---------Saviola-------------------
Barcelona Awinho
2004-07-17 22:48
Jao, Barca (hur skriver man förresten c:et som i BarCa på svenskt tangentborg?) har en riktigt grym trupp i år.. Och Real Madrid blir väl inte så jävla tuffa, både Figo och t o m Zidane är på väg neråt (och det säger jag som ett stort Zidane-fan) och dom har ju fortfarande ingen vidare bredd.

Jag har också några frågor :) Är det nån som vet var man kan hitta texten till Barca-hymnen? (Den på katalanska dom spelar innan matcherna) Och vad har egentligen hänt med Riquelme? Jag tyckte det var synd som fan när han gick till Villarreal, men det var väl ett lån?? Har inte läst nåt om honom när dom snackat om statusen på truppen på Barca-hemsidan..

Och snälla, är det ingen som vet nån internetsida som sänder träningsmatcherna? :)
Spinbad
2004-07-25 21:14
ludovic giuly:
Okej, du tycker alltså att en ev. värvning av Edmilson är mycket bra, skönt!

Någon som har någon länk till en sida som streamer copa america finalen?
Spanien rober
2004-07-17 09:11
GVB - grodan vacklar bakåt
Barcelona Savjola
2004-07-18 00:28
simao//
Har för mig att det är 3 man får ha och barca har ... Saviola, Ronaldinho, Marquez, Riquelme, Rüstü(Eller har han spanskt pass?). Rochemback är väl halv tysk eller ngt sådant.
Barcelona Xavi
2004-07-17 23:21
Där har vi addresen.
Barcelona Puyolinho
2004-07-17 21:48
Funkar dte o kolla på Barcas tränings matcher om man har Nokia parabol???
Barcelona Awinho
2004-07-25 13:29
Jag håller med om dina betyg på förra årets nyförvärv. Och Davids var faktiskt inte bara ett plus defensivt utan hans djupledslöpningar var väldigt bra för det offensiva spelet.

Lite kul att nu går det från holländsk koloni till brasiliansk, kanske blir lättare om de andra spelarna lär sig portugisiska än spanska. Skämt åsido så hoppas jag verkligen på Edmilson också, speciellt eftersom han tydligen håller på att få EU-pass. Bra i luften, placeringssäker och mycket bra i speluppbyggnaden. Jag har sett Lyon spela en del under senaste säsongen och jag tycker Edmilson absolut är värdig en plats i Barça. Blir till att bevaka fcbarcelona.es, men det verkar ju onekligen nära om man ska tro elmundodeportivo...

Cissé: Har inte sett honom så mycket, mest på Eurogoals :) Men han är snabb, teknisk och har ett otroligt skott. Han har absolut potential att bli en riktigt stor målskytt!

Och det som står i artikeln om honom nedan är att det beror på om Benítez får Mista till Anfield som han vill ha, och om Barça hjälper Liverpool med det eftersom dom har nån slags option på Mista. Cissé är själv öppen för ett lån. Jaja, det hela verkade väldigt komplicerat och känns som om det mest är kvalificerade spekulationer/skitsnack, haha. Bara inte Mista kommer hit! :)
Annons: