/spanien/barcelona/forum/26472.aspx/spanien/barcelona/forum/26472.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kamelen
8/15/2005 13:09
Mr_Dinho//
Marquéz är bättre än klumpige Lúcio, han (Lúcio) går bort sig allt för ofta.
Barcelona Mr_Dinho
8/15/2005 13:07
Till Camparn på nou; Vad snackar du om? Det är väl klart att Dedé lätt skulle ta Sylvinhos plats i startelvan! Och tror du verkligen att Marquez är bättre än Lucío? Sluta snacka skit.
Barcelona Daninho_7
8/15/2005 12:55
Hehe Victor Valdez kommer stå å vakta spanska målet i träningsmatchen mot Uruguay!

På tiden elr vad säger ni? ;)

Visca el Barca!
Barcelona Maxi Lopez
8/15/2005 12:46
jag tror på Edmilson han verkar vara bra han har spelat ganska bra de senaste matcherna något som jag gillar med honom är hans krosspassningar och brytningarna.

Visca El Barca,Visca catalunya
Barcelona Marcos
8/15/2005 12:07
Camparn på nou

Marquez är inte längre en mittback, iaf inte i Barcelona så Lucio skulle nog ta en plats i startelvan, även om jag är nöjd med mittbacken Rijkaard verkar satsa på denna säsong, Edmilson.
Real Madrid robinho_ronaldo_babptista
8/15/2005 12:01
Daniel el magnifiç
om du läser noga så säger jag att jag vet inte om det blir Real men jag har skrivit att det e bara så när var det senaste ni var ligan två år i rad om ni har gjort det nån gång ....
Barcelona Camparn på nou
8/15/2005 11:47
Beautiful_Barca

Vem är Dedé som du vill har på vänsterbacken spelar han i dortmund? isf vad vet du om honom som gör att han borde peta Sylvinho.

Sen Lucio är ingen superback, han skulle inte peta Marquez
Barcelona Daniel el magnifiç
8/15/2005 11:43
robinho_ronaldo_babptista

Det där låter som ett klassikst Pajkastnings inlägg.
Som det ser ut just nu så lär FC Barcelona ta hem La Liga då vi har förstärkt våran trupp medans Real Madrid har gjort sitt försvar ännu sämre.
Visst ni har Baptista men det krävs så mycket mer än en bra offensiv att ta hem La liga det krävs ett kompetent försvar också.
Barcelona Camparn på nou
8/15/2005 11:42

Barcelona Camparn på nou
8/15/2005 11:41
Kamelen de behöver värva en back eftersom de sålde sin ordinarie och mest prestigefulle back Samuel, även fast han inte gjorde succé första året.
Men med deras uppfuckade president så vet man inte. Det är smart att värva både Baptista och Robinho när man redan har Owen, Ronaldo, Raul och Portillo som alla har 50 mil per år minst.
De kommer förhoppningsvis att sälja av Portillo och Owen två mycket bra anfallare

Alves i Barcelona? Ja tack! han är en oerhört bra spelare och kan både spela som högerback och vikariera för Giuly/Messí. En riktigt kämpe som har målsinne och är snabb. Belletti tycker jag lämnar en del i defensiven att önska.
Real Madrid robinho_ronaldo_babptista
8/15/2005 11:39
vänta bara och se ........jag kan lova att det inte blir er som vinner La Liga iår jag vet inte för CL eller Cupen men jag e 10000000% säker att det inte blir er so vinner la liga och jag säger inte att det blir real madrid men det kommer inte att bli er......så e det bara när real vann 2002/2003 då var vi regera vi fotbollen vi kom ända till semifinalen i CL och året där efter var vi 1 i ligan ända till slutet och se va hände....
Barcelona Aubri
8/15/2005 01:03
Säg vad man vill om förra året, men thats the pass. Det känns positivt inför 05/06. VM på gång
många som lyfter sig ett sneg, Ett mera samspelt barca, en tränare med lite bättre självförtroende
och arbetsro, En mogen Eto'o (tror att förlora pichi gynnat han 'tyvärr dock'), en frisk Ronaldihno, Iniesta och Messi som lurar i ett hörn, Guily i form från start med pigga ben
Deco som faller lika ofta som förr,

Ja, listan kan fortsätta, men positivt känns det

Mittfältet ser väldigt starkt ut, hoppas bara att
spelarna behåller glädjen och inte tjurar

Utan att detta va nån bedragande inlägg,
så önskar jag er som är vakna, Go natt

det är glädjens timme som får en att skriva
av sig för att smitta vidare till barca runt om
Barcelona FcB_Yeah
8/15/2005 00:54
Edmilson har imponerat stort på mig både som mittback och som pivote. Jag skulle vilja se honom som mittback tillsammans med puyol och Marquez som pivote där han var kung förra säsongen. Det verkar som Giuly har kvar formen som han hade dem sista matcherna. Vad ljust ut det ser ut just nu med en bred trupp. Hoppas d blir trippeln iår. Eller vad tror ni?!?!?

Visca el Barça !!
Barcelona Kamelen
8/15/2005 00:15
Visst.. Alves är duktigt men han behövs inte, vi har tre högerbackar som håller.. Belletti, Gabri & Damía, enough!

Rawinho
Rädda? Knappast, Luxe har sagt ett antal gånger att Madrid inte kommer att värva någon back, jag är lugn.
Barcelona Beautiful_ Barça
8/14/2005 23:54
Angående Alves så har Del Nido redan förnekat att något sådant avtal skulle ha gjorts.

EDIT
glömde länken
http://www.elbarca.dk/nyhedaug39.htm
Barcelona R10
8/14/2005 23:53
Verkar som Alves stannar i Sevilla.
Barcelona Beautiful_ Barça
8/14/2005 23:50
tänk er

ciccinho - puyol - lúcio - Dedé

ja jag vet, för många brassar :p
Barcelona R10
8/14/2005 23:49
Ramos hade verkligen varit en drömvärvning. Bäst o nappa på han innan nån annan gör det.
Real Madrid Rawinho
8/14/2005 23:35
haha är ni rädda för att ramos ska till real madrid hahaha !
Barcelona Forza
8/14/2005 23:28
Barca_nr1

Tänk om vi kunde värva både Ramos och Alves, dem två plus Puyol och kanske Dedé skulle bilda en grym backlinje.
Barcelona Barca_nr1
8/14/2005 23:16
Forza //

om det stämmer då e det klockrent. alves e bättre hoger back än sergio ramos.. vi behöver verkligen alves.. grym spelare
Barcelona Forza
8/14/2005 23:12
Enligt en artikel på planetfootball.com har Barcelona ett muntligt avtal med Sevillas president Del Nido som ger oss förtur vid ett eventuellt köp av Daniel Alves. Visst är han en bra spelare men jag tycker att vi borde värva Sergio Ramos istället, för inte kan vi väll låta en sådan stor talang skriva på för Real Madrid.
Barcelona RiZzo
8/14/2005 23:10
Kimmpa lägg till mig så kan vi fixa de min mail e dastayeto@hotmail.com
Barcelona Underbarn_N1
8/14/2005 23:01
Läste tidigare att det var någon som hade en video där Barca spelarna är i omklädningsrummet, stämmer det?
Isåfall, kan någon lägga upp den?

Tacksam för svar
Barcelona Gabriel
8/14/2005 22:46
Jag kan knappt vänta tills säsongen börjar nu. Det är så att jag kan lukta doften av vår bästa säsong på många år.
Gårdagens match var helt strålande, det kunde knappats bli bättre. Vi spelar som ett memorycard. Alla spelarna vet precis vart dom ska springa, vart dom ska passa och när dom ska skjuta, allt är perfekt memorerat och intränat och tom backlinjen ser stabil ut. Det verkar som att Sylvinho håller på att komma igång rejält, dock vill jag inte vara allt för tidig med att ge ros än så länge.

Allt ser strålande bra ut, men jag ser ändå att en back köps in.
Valdes 1#
8/14/2005 22:07
vet nån varför real tv e gratis för? e det samma sak med barca tv lr?
Atlético rawkus
8/14/2005 22:06
Hallå.

Grattis till seger i första finalmatchen!! Ni har ett grymt j*vla lag !!

Syns i höst :)

Peace
Barcelona Frodo
8/14/2005 22:01
Det var så lite.
Barcelona Sersari
8/14/2005 21:57
tack
Barcelona Frodo
8/14/2005 21:57
De leder med 3-1 just nu, först missade Zidane en straff,sen fick de enstraff till, Zidane gjorde mål den gången,Ronaldo och Owen övriga målskyttar.
Annons: