/spanien/barcelona/forum/26464.aspx/spanien/barcelona/forum/26464.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2005-03-10 14:56
Känns som det är dags att gå vidare nu, vi förlorade en jämn match som kunde gått hur som helst. Tycker att vi ska vara stolta över vårat lag efter att de kämpade sig in i en match som såg körd ut. Finns inte någon poäng att klaga på Chelsea-fansen för den tråkiga fotboll de spelar, det är väl straff nog att behöva se den skiten varje vecka.
Atlético Smuts
2004-11-04 18:50
Ämne: Ämne: Killar,....Kabba Samuras mål kan vara svår att få tag i då det inte var någon nationell kanal som sände matchen (som jag kan missminna). En lokaltv-kanal sände en halvlek och fick sedan problem med utrustningen.

Alltså, det kanske är bäst att ge upp hoppet.

Om du nu ändå vill försöka så ber jag dig titta till länken, fråga i forumet.

Edit: Fast nu såg jag att forumet är stängt. Lycka till iaf. Hittar du den kan du väl skrika.
Länktips: www.assyria.se
BigBadOla
2005-03-10 08:10
Gio håller, fast inte som back, ska vara kantspringare
Väldigt nyttig i offensiven fast livsfarlig bakåt tyvärr
Barcelona Puyolinho
2004-11-04 16:11
Smuts asså allvarligt jag håller på o bli förbannad på dig !
Håll dig i ditt egna forum !!!
Du är mer inne på Vårat,Juventus,Inter,Roma !
Skit i oss o håll dig i Milans forum !
Vi bryr oss inte om vad du tyvker !!
Barcelona maximilliano_iniesta
2005-03-10 00:01
ni som snackar om nya spelare .. så fort barca forlorar så vill ni ha nya spelare .., sluta klaga o njut av när vi tar hem ligan
Barcelona Sonde
2005-03-10 13:19
Hristo: Det är helt orealistiskt att Barça ska kunna ersätta 3 spelare på samma positon men 3 st lika br spelare. Jag tycker att vi har lyckas ersätta de skadade på ett överraskande bra sätt.

Viktor Munoz: Jag har fortfarande svårt att tro att du har sett Maxi spela tillräckligt för att kunna avgöra hans framtid. Även ajg har sett han spela en del i River, men knappast tillräckligt för att förutspå framgång eller flopp. Du måste kunna ha en grund för ett sådant uttalande. Och vad har han i gjort i Barça som får dig att tvivla så starkt?
Barcelona Kickboxer
2005-03-10 15:45
Grattis Eto'o på din 24 års dag:)

Hoppas han firar med några mål mot Bilbao.

Visca el Barça!!!
Barcelona Barca forever
2004-05-18 14:39
el rey är 16 år gammal..står det när man trycker på "honom".
Barcelona Barca forever
2004-05-18 14:39
el rey är 16 år gammal..står det när man trycker på "honom".
Barcelona Puyol_21
2005-03-10 00:27
the dog:
Vi vet redan om att ologuer inte håller i europa,
marquez vart ju skadad han(oleguer) tog platsen så enkelt är det. Vi är inte chelsea som har en landslags spelare på varenda position,jag är inte bittre för det ja tror helt klart att match bilden varit annorlunda ifall marquez o motta lirat call me a dreamer but thats just me.
Gonatt bröder
Barcelona Hristo_Stojchkov
2005-03-10 12:28
En sådan kväll som i tisdags så skäms man över att vara Barcafan. Jag satt och tittade på matchen med mina kompisar som är SerieA-fanatiker och dom skrattade åt Barcas försvar. Jag kunde bara instämma åt förnedringen och det faktum att varken Oleguer, Gio eller världens sämsta brasse på högerkanten ens skulle platsa i ett mittenlag i SerieA.
I ett lag med total avsaknad av spelare med defensiva kvaliteter krävs minst tre mål framåt för att ta poäng i matcherna.
Jag efterlyser mer list och disciplin men å andra sidan var det kanske därför man började hålla på Barca från början.
Barcelona Puyol_21
2005-03-09 23:54
Kharles_Kubala:
Håller med dig till 100 %
Börjar själv tröttna på dessa medgångs supporters som smutsar ner forumet. I dags läget vill jag inte ha en ny spelare.

Ni som vill ha en massa nya spelare har ni glömt spelarna vi har på skadelistan,eventuellt en allround spelare skulle sitta fint men det tar vi när ligan är slut. Jag menar hur bra funkar inte samarbetet mellan marquez och puyol?

Jag tycker vi ska ge edmilson en chans innan han blir avvisad,motta skötte sig extremt bra innan skadan så tålamod nu.

Nu laddar vi om och tar 3 poäng mot bilbao!
Força Barça
Barcelona juanito
2004-05-10 14:05
Enligt Marca så är Beletti så gott som klar för Barça. Det som kan hindra en eventuell övergång är om Reiziger väljer att fortsätta ännu ett år (detta är dock inte särskilt troligt då holländaren måste gå med på en rejäl lönesäkning).

Beletti är brasse men har italienskt pass och är född -76. I år har han gjort tre mål och fyra assist. Vet i övrigt rätt lite om Beletti. Nån som vet mer får gärna uttala sig om honom. Övergången kostar Barça ungefär två miljoner Euro plus att man stryker Reinas utköps-klausul. Barça utesluter med andra ord möjligheten att köpa tillbaka Villareals målvakt för 1,8 miljoner Euro.
Barcelona hammabarça
2005-03-10 11:57
Det sista vi behöver är en mittback, kan alla fatta att vi har Marquez. Men jag skulle inte tacka nej till en ny vänsterback.
Barcelona Messí
2004-11-04 22:30
Ämne: Åker till Barcelona ....
Barça-muséet. :-)
Barcelona Daniel el magnific
2004-11-05 08:56
Jag läste en intressant sak på Milan forumet att Milan ska värva Ronaldinho. Då Barca enligt dom är kända för att sälja sina bästa stjärnor som tillexempel Maradona, Rivaldo och Ronaldo.
Barcelona Ham$inHo11
2004-05-10 16:18
Barca forever

aa det vare......nu spelar han i PSG...
Barcelona juanito
2004-05-25 14:54
Det verkar mer eller mindre klart (AS och Marca skriver om det).. vi kommer att få njuta av GVBs precisa inlägg och vattentäta försvarsspel tre år framåt. Tydligen räknar Wenger inte med honom inför nästa säsong. Undrar varför.
Valencia El Payaso
2004-05-10 14:37
Barca_91: Villarreal.
Barcelona juanito
2004-05-09 23:29
Andreas säger att många tycker att Kluivert är Hollands bäste målskytt genom tiderna. Har namnet Van Basten försvunnit från folks närminne?
Skriver *Guardiola*.

Ett skolexempel på ett idiotiskt inlägg. Diskussionen på detta forum blir väldigt mycket sämre när folk inte har koll på fakta utan bara antar saker. Van Basten gjorde bara 24 mål medan Kluivert har gjort fler än 40.

B_a_r_c_a: Nästa säsong får man endast ha två icke-européer på planen. Ska Luis Fabiano värvas innebär det att Marquez också måste säljas. I sådant fall måste man värva åtminstone en ny mittback. Näe, jag tror att det är smartare att satsa på en anfallare med EU-pass.
Barcelona polly
2004-05-10 13:42
Tänkte höra om någon vet var man kan köpa Barca videos...?? // Polly
Espanyol janne8
2004-05-25 14:51
Länk för er som inte fått nog, Katalonien mot Brasilien ni har ju lite spelare i båda lagen att titta på.

PS! Grattis till 2:a platsen nästa år får ni stryk i derbyt.
Espanyol janne8
2004-05-25 14:51
Länk för er som inte fått nog, Katalonien mot Brasilien ni har ju lite spelare i båda lagen att titta på.

PS! Grattis till 2:a platsen nästa år får ni stryk i derbyt.
Spanien kristian...
2004-11-05 08:09
B_a_r_c_a // måste ju hålla med om att det är också hur underbart som helst att real madrid har fått grus i maskineriet ;)
mw
2004-11-05 06:15
Smuts, SVT24 sände matchen.
Barcelona JAG
2004-11-04 22:29
Åker till Barcelona för att se Barça - Depor. Någon som har nåt att rekomendera som man måste se!?
Barcelona B_a_r_c_a
2004-05-10 10:56
Alltså om det skulle vara så att man får ha 3 spelare utan eu-pass så tycker jag ändå att man ska sälja Marquiz som inte får spela så mycket och köpa en annan mittback med EU-pass. Robinho borde köpas och lånas ut också och sen så har man en plats för honom. Det högsta budet som Santost har fått för Robinho är ca 100 miljoner från Inter och Barca lär få honom billigt.
Barcelona CruzitoZ
2004-11-04 19:35
jag önskar att motta kommer tillbaks snart för jag vill ha marquez brevid puyol....
För det känns osäker på oleguer
Forza barca=)
vi vinner på lördag=)
Barcelona CruzitoZ
2004-11-04 21:23
Det var så underbart när man van över milan för då har spanien ett lag som kan lyckas att ta hem cl=)
eftersom dom andra lagen bara floppar=(
Viva Barca=)
Barcelona Hadinho
2005-03-10 16:06
milito skulle inte va helt fel, offensiven är det inget fet på alls. Dags för Barça & Co att tänka på lite defensiva, ny mittback + en backup + en defensiv mittfältare, tveksam till en ny vänsterback. Tycker Silvinho gör det bra, han har ju inte fått så mycket speltid...
Annons: