/spanien/barcelona/forum/26457.aspx/spanien/barcelona/forum/26457.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca
2004-06-30 14:27
är det nån som vet hur många matcher Saviola spelade den här säsongen och hur många mål han gjorde.........
Barcelona Barca
är det nån som vet hur många matcher Saviola spelade den här säsongen och hur många mål han gjorde.........
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barca
Barcelona Jocke
2004-06-23 17:20
En mycket god nyhet, hoppas nu att den bara är sann....
Barcelona Barca
Malaga Jocke
2004-06-23 17:20
En mycket god nyhet, hoppas nu att den bara är sann....
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona ZonD
2004-06-23 09:51
BARCA BLOD: Självklart går det inte att ha enbart katalnaer i startelvan men det jag menade var att jag inte gillade sättet Davids betedde sig på och att jag personligen gillar Motta väldigt mycket. Så i det fallet ligger Motta före Davids i min prioritering. Hade det dock varit för 3 månader sen hade davids varit given, men då kände jag inte till hans personlighet och visste inte vilken jävla idiot han var.

"du har nog barca hjärta, kommer du att tacka nej till real om du blev erbjuden en kontrakt imorgon (glömmde att tillägga du får massor av pengar)!?"

Det känns som om situationen är lite annorlunda för mig då jag inte tjänar 50miljoner om året redan och dessutom är svensk, inte katalan.
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-06-28 17:57
riCo///////okej men assa...jag gillar med ballack ja tycker me att han e bra...men ja vet faktist inte om davids stannar..men de vore bra.....men nu..så har ju barca värvat deco så ja vet inte om dom värvar ballack med !! men men.. de bara vänta och se ;)
Barcelona juanito
2004-06-28 20:58
Cryuff: Rotation? Är det bara det offensiva centrala mittfälet som ska roteras då eller? Köper Laporta Deco lär det ju inte bli några fler värvningar och då finns det bara Motta och Gerard att välja mellan som defensiva mittfältare..

Näe, jag blir inte klok på Deco-intresset..
2004-06-28 20:25
jonatán // det är lungt men ja skriver snabbt och det kan bli lite fel ibland
Barcelona Andresinho
2004-06-28 19:55
Stefan!
Billjetter kan man köpa vid stadion nou camp bar sit platser kostar mellan 450-600 kronor då sitter du ganska nära planen.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-06-28 13:34
Läste på flera sidor idag att Barca ska värva Ballack oxå så att han spelar som deffensiv mittfältare med Davids och Deco framför men hur fan kan Barca bänka Xavi för jag tror inte att de köper Deco för att bänka honom.
Enligt sport.es och elmundodeportivo så satsar Barca på att köpa Ballack nu och en målskytt. Personligen tycker jag att man ska skita i o köpa en anfallare till för att nu har man Larsson och Saviola. Men enligt rykterna nu så vill man köpa Luque oxå som kan agera som både anfallre och mittfältare men deportivo verkar inte vilja slippa honom så billigt. Men tycker att det är synd att man ska bänka Xavi om rijkard verkligen tänker bänka honom:(.
Men om Ballack kommer och att Davids stannar som själv har sagt att han vill ha Ballack i Barca då kommer vi att få ett skönt lag faktist. Tycker att det är bra att man ger Marquiz och Oleguer chansen och att man inte tänker så mycket på mittbacks platsen.
Barcelona Gio Style
2004-06-23 14:17
Själv skulle man ta Barca före real. Skulle jag bli erbjuden vad ska vi säga... 100 000 i veckan i barca medans real bjuder på 300 000 skulle jag nog endå välja barca
2004-06-28 19:06
jonathan va fan snackar du om ?
Real Madrid Rille...
2004-06-30 13:10
Henke kanske byter tröjnummer när Kluivert och Overmars försvinner.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-07-13 21:46
Alltså den ända positionen som vi behöver förstärka är deffensiva mittfältet för att jag är helt säker på att Marquiz skulle vara bästa backen i spanien om han fick speltid, såg hans match mot Argantina där han fick stå emot massa grymma spelare bla Saviola och han gjorde ett riktigt bra jobb och jag minns inte att han gjorde någon dålig match förra säsongen när han spela och när killen köptes var alla stora klubbarna efter honom men han valde Barcelona så man ska fan låta honom spela. Sen i anfallet har vi ju Saviola som borde vara första valet med Henke som backup och om Fabiano kommer på lån ett år så kan man ha honom oxå. förra säsongen klarade han av hela andra halvan av säsongen utmärkt. Egentligen så borde man bara köpa en riktigt grov arbetare på mitten som Viera, Makelele, Tiago, men helst av alla Viera som skulle täcka bakom alla med lite hjälp av Xavi.
Barcelona Frazzé
2004-06-30 12:37
Jaha nu har vi gjort klart me 3 nyförvärv på 1 vecka,vad sköönt men de saknas lite t.e.x en ny defensiv mittfältare,mittback och en 9a(dom kanske satsar på kluivert ändå)
Barcelona Kim
2004-06-30 11:47
Medlemskapet i Penyan börjar gälla från det datum du betalar in avgiften och ett år framåt. :)
Barcelona Tompa
2004-06-30 10:12
Har fortfarande svårt och se varför Laporta o CO är så intresserade av Deco. Hans spelstil ligger ju betydligt närmare Ronaldinhos än t.ex Davids...Om nu Davids sticker (vilket det mesta tyder på) så borde ju resurserna istället satsas på att hitta en ersättare. Och Deco är sannerligen ingen naturlig ersättare för "Pitbull".

Håller med alla som tycker att det kommer att vara för få inhemska spelare i laget säsongen som kommer. Det måste bli bättre åren som kommer.
Barcelona Puyolinho
2004-07-13 23:49
Jag Skulle nog vilja byta uy Alex (Santos-Brasilien) Istället för Deco.....någon som vet om han har flyttat från Santos?
Annons: