/spanien/barcelona/forum/26437.aspx/spanien/barcelona/forum/26437.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Betis Lelleplong
2004-07-14 11:37
Bra Ashinho! Någon som läser spelet lika bra som jag! Precis så är det, det är riktigt effektivt med en sån tillbakadragen playmaker som Xavi, då lyckas man hålla boll både långt ner i banan(Xavi) och högt upp i banan (Ronaldinho). Dessutom startas anfallen mkt tidigare med en tillbakadragen Xavi.

Vem var det som föredrog Saviola i startelvan före Henke? Det blir vår undergång! Saviola är för liten och tunn för att vara ensam anfallare, det såg vi förra säsongen när han inte hade någon med sig så gick det inte för honom. Henke däremot är en spelare som kan skapa sina egna chanser, gör fler mål än Saviola, arbetar defensivt, bygger alltså även upp anfall. Saviola är bara en liten måltjuv, medan Henke har samma spelstil som Henry, hmmm....vem väljer man?

Sedan Izquerda, eller vad du heter, Tror du inte att jag tänkt på det? Med ytterbackarna, det är därför det finns två defensiva mittfältare som drar sig hemåt och arbetar defensivt när det behövs, jag menar om ytterbackarna drar på räder, då får vi ändå en stabil 3a där back i form av Puyol, Bronck och Xavi.....

Detta skitsnack med Vieira får lägga av! Gunners säljer honom inte, och barca har inte de resurserna som krävs för att värva han.....
Barcelona ronnie10
2005-05-15 15:47
GRÁCIES CAPITAN, TU ÉS EL MÉS GRAN! (Kharles)

testa den här nu..?

http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=0I89ZEZP76N222EUIDRNMOMX6Y
Barcelona Little Messi
2005-05-15 15:49
bättre blire inte
Barcelona pat-w
2004-07-14 15:42
ngn som kan säga vad det är för adress till EMD

Barcelona ronnie10
2005-05-15 15:46
GRÁCIES CAPITAN, TU ÉS EL MÉS GRAN! (Kharles)

testa den här nu..?

Barcelona Messí
2005-05-15 18:40
Dani//
Visst, Lopez var bra när han fick spela, men jag har inte haft någon vidare koll på honom i Lazio. Har hört att han inte fått spela så mycket i Lazio, inte säker dock.
Barcelona Messí
2005-05-15 18:29
Håll ögonen öppna ikväll kl 21.00 när Espanyol tar emot Valencia. Vi kanske kan få en glimt av fyrverkeriet på Camp Nou... :-P

Förresten, kommer det ingen matchrapport? Eller är ni i redaktionen fortfarande bakfulla från igår? ;-)
Barcelona Jimmy Jump
2005-05-15 16:36
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Jag är fortfarande bakfull från firandet igår! VI ÄR LA LIGA MÄSTARE!!! En seger för fotbollen!

GRACIES CAPITAN, TU ÉS EL MÉS GRAN! (Kharles):

Du är bäst brorsan! Du bidrar till så mycket bra i forumet.

Till alla madrid anhängare:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Synd att ni inte tog er trippel i år!

Visca el Barça!!!
Barcelona Patrik
2005-05-15 18:26
Jag förstår mig inte på vissa motståndarfans (el rey) som dyker upp på vårt forum och fortfarande hävdar att deras lag (real madrid) är bättre, har bättre spelare etc. Hur patetiskt är inte det?

Underbart att äntligen vinna ligan, nu är det CL som är nästa stora mål!
Länktips: www.fcb.dk
Barcelona Sonde
2005-05-15 20:32
Senor L: Matchrapporten dröjer för att samtliga i redaktionen har otroligt mycket att göra, studier som jobb. En rapport kommer dock, det lovar jag. Troligtvis kommer också en krönika någon gång.
Barcelona Patrik
2005-05-15 18:26
Jag förstår mig inte på vissa motståndarfans (el rey) som dyker upp på vårt forum och fortfarande hävdar att deras lag (real madrid) är bättre, har bättre spelare etc. Hur patetiskt är inte det?

Underbart att äntligen vinna ligan, nu är det CL som är nästa stora mål!
Länktips: www.fcb.dk
Barcelona Puyol=Hjärtat
2004-06-04 16:49
enligt SKY vill United byta Forlan mot Xavi.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Jo Forlan är ju både bättre och passar mer in vårt spelsystem än Xavi, efter som är SÅÅÅ stor o stark.
Barcelona Puyol=Hjärtat
2004-06-04 16:49
enligt SKY vill United byta Forlan mot Xavi.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Jo Forlan är ju både bättre och passar mer in vårt spelsystem än Xavi, efter som är SÅÅÅ stor o stark.
Barcelona GRÁCIES CAPITAN, TU ÉS EL MÉS GRAN! (Kharles)
2005-05-15 15:33
livoz

Tack för bilderna! Speciellt buss-bilderna som jag ej sett innan.. Hehe Valdes ser lite åksjuk ut ;-)

Kolla spelarnas kommentarer på länken. Eto'o vill fortsätta göra mål för att vinna pichichi och kanske guldskon.. Visca Samuel Eto'o Fils! Visca Pichichi i Visca Zamora Valdés! ;-)

Spelarbetyg från MD, bara jag som tycker att de är i underkant..? ;-P
4-3-3 Oleguer *** Iniesta ***
Valdés *** Gio *** Giuly ***
Belletti *** Deco *** Etóo ****
Puyol **** Xavi *** Ronaldinho ****
Motta *** Sylvinho ***

Força els Campion!
Barcelona P.I.M.Peroti
2004-06-04 16:18
nån som vet va som händer me Riquelme nästa säsong??? har han redan lämnat barca?
D3 Garcia, Gerrard, Alonso
2005-05-16 15:14
Mrs Marquez /

Tack, ska kolla
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-16 15:08
D3 Garcia, Gerrard, Alonso : Jag har mailat dig privat här.
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-15 19:39
little_x: Jag kan maila den till dig. Maila mig på webmaster@fcbarcelona.se
Real Madrid Dani
2005-05-15 18:33
Messí!

Varför har du inte med Oscar Lopez i "ditt" lag?
Han kommer väl tillbaka från lån i sommar? Han imponerade i alla fall på mig när han vikarierade för Reiziger och Gio ifjol...

Håller fö med dig om att Giuly ska få ytterligare chanser från start, skulle tro att han kan göra "en Marquez" (enligt mig en darrig förstasäsong, för att sedan bli en stöttepelare säsong två...), samma gäller för Belletti även om jag inte skulle gråta om en ny högerback köptes in, men det för inte vara första prioritet... Gio ut - del Horno in!!!
2005-05-15 14:49
ronnie10

Första filmen (Greatest hits) såg jag, den var grym!

Men den andra länken fungerar inte..

Den;

el rey

Så desillusionerad. Bevis framkom och han fick sparken från jobbet.

Ja, då får ni väl vara nöjda med att vara sämre än oss om ni vill ha sämre presidenter och spelare.. ;-P

Acaba la liga, una era nueva comienza!
Barcelona Dani
2005-05-15 18:33
Messí!

Varför har du inte med Oscar Lopez i "ditt" lag?
Han kommer väl tillbaka från lån i sommar? Han imponerade i alla fall på mig när han vikarierade för Reiziger och Gio ifjol...

Håller fö med dig om att Giuly ska få ytterligare chanser från start, skulle tro att han kan göra "en Marquez" (enligt mig en darrig förstasäsong, för att sedan bli en stöttepelare säsong två...), samma gäller för Belletti även om jag inte skulle gråta om en ny högerback köptes in, men det för inte vara första prioritet... Gio ut - del Horno in!!!
Barcelona el diablo
2005-05-15 17:07
Suveränt Grabbar och grattis Samuel Etoo till årets Pichichi.Las Ramblas kommer att koka de närmaste dagarna, fick en titt i går på Tv-espanol och där var det bara om Barca och glädjescener i stan. Äntligen efter sex jävla år är det vi som är Campeones de Espana Salut alla Barcaanhängare!
Barcelona el diablo
2005-05-15 17:07
Suveränt Grabbar och grattis Samuel Etoo till årets Pichichi.Las Ramblas kommer att koka de närmaste dagarna, fick en titt i går på Tv-espanol och där var det bara om Barca och glädjescener i stan. Äntligen efter sex jävla år är det vi som är Campeones de Espana Salut alla Barcaanhängare!
Real Betis Herbsman
2005-05-15 14:21
Ett grattis är på sin plats, en applåd & tre starka hej. Bästa laget vann ligan. Inget snack. Hoppas nu såklart att ni vill avsluta med några storstilade vinster å inte bara ställer in skorna, dricker skumpa å jönsar som segeryra rapphöns. Detta är ju av stor vikt för alla oss andra som fortfarande har något att spela för. Men återigen grattis. Betis-Barca = garanterad spänning, så även nästa år får man hoppas.
2005-05-15 15:09
Länken; Samma filmklipp som innan (firandet på Levantes hemmaarena) fast i en lite mindre klippt och längre version.

el reys profil;

Min favoritspelare är Raùl Gonzalez Blanco som jag anser är i säklass den bästa i världen just nu och i en framtid. Den ende som kan mäta sig med honom är Zizou

Dags att uppdatera lite va?! ;-P

Måste kännas bra att "en trasa och bollkalle" överglänser era s.k. galacticos..

Ronaldo fick inte liga.. Säg till han att han inte kommer få pichichi heller..! ;-)

Hala Barça, la perla de Espanya y el Campeon mas Grande!
Barcelona Mrs Marquez
2005-05-15 16:14
ronnie10: Jag fick dom att funka! Suveräna!

Finns det någon här som har privata Barca-foton?

:-)

Åsa
Barcelona Barca_91
2004-06-04 13:27
Varför har inte Spanska klubbar någon klack?
I Italien så har nästan alla lag en klack på minst 10000 pers.
Kolla bara på Milans matcher säkert 30000 i klacken.

Men Barca har ingenting, Boixos Nois är ingen klack plus så är dom avstängda tror jag.
2005-05-15 15:40
Ha! Om inte magsäcken utvidgas.. ;-P

Eto'o har framtiden för sig, han kommer bara bli effektivare.

Tack och hej, marängpastej ;-P
2005-05-15 14:43
el rey

Ok, vi fattar, ni är bäst och kommer alltid att vara det.. NOT ;-D

Förresten, tack för Eto'o ;-)

Adios a la liga, llorones!
Real Madrid el rey
2005-05-15 14:40
kubala//

Ni fick ju inte uppleva nån stor glädje på 6 långa och tragiska år fyllda av tårar. Nu helt plöstligt tror ni att ni är kungar ( ett namn som bara mitt kära Madrid har rätt att kallas för:D
Sen att det blir fler "vita säsonger" som du kallar det för tror ja´g inte ett dugg på. Vi har i vår klubb många välkunniga herrar som inte kommer att tillåta det. Inte nog med det vi har flera värlstjärnnor som vet vad som krävs för att vinna tunga titlar och självklart Madrid, en klubb som föddes för att vara och förbli en vinnare.

Hala Madrid!
Annons: