/spanien/barcelona/forum/26429.aspx/spanien/barcelona/forum/26429.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronnie
2004-01-25 21:04
Nån som såg sporten på 1an? Jävlar va Robinho ser grym ut. Har tvivlat på honom förut men efter detta skulle jag bli glad om han gick till Barca!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-25 21:36
Svt-sporten gjorde ett ganska långt inslag om killen.
Villarreal IzoStoichkov
2004-01-25 20:58
Skönt me tre poäng men att tappa matchen så oerhörd i slutet de ska inte få ske, så onöödigt men denna gång hade vi turen på vår sida
Barcelona Zoran
2004-01-25 20:51
Puuuuh...svettigt!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-25 21:14
Två glada nyheter!
Barca vann utan att spela bra vilket är en styrka. Men det mest fantastiska är sportens repotage om Robinho. Han erkände öppet i interjuven att hans dröm vore att spela för barca.... ryys

tänka vilket anfall vi kan få av detta gäng med prestationshungriga anfallare som alla kan göra vad som helsty för o få spela i Barca

Robinho Van der Vaart Ronaldinho

Mutu

Real skulle kunna kyssa sitt "fina spel" adjö om dessa fick komma till barca
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-25 21:14
Två glada nyheter!
Barca vann utan att spela bra vilket är en styrka. Men det mest fantastiska är sportens repotage om Robinho. Han erkände öppet i interjuven att hans dröm vore att spela för barca.... ryys

tänka vilket anfall vi kan få av detta gäng med prestationshungriga anfallare som alla kan göra vad som helsty för o få spela i Barca

Robinho Van der Vaart Ronaldinho

Mutu

Real skulle kunna kyssa sitt "fina spel" adjö om dessa fick komma till barca
Barcelona Barca_91
2004-01-25 21:08
Jag tycker hela laget spelade riktigt bra särskilt i defensiven synd att Garcia inte satte bollen i början av matchen:(
Van Bronckhorst var riktigt grym för en gångs skull!

Rena tröjor!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-25 20:34
Jag vet att redaktionen ogilar detta, men jag skulle uppskatta ett litet matchreferat om vilka som sköter sig......
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-01-25 20:34
Jag vet att redaktionen ogilar detta, men jag skulle uppskatta ett litet matchreferat om vilka som sköter sig......
Barcelona Viktor Munoz
2004-02-01 23:38
Vad var det jag sa om Davids. Vilken j-la förstärkning. Hoppas nu bara han köps loss och skriver på ett 2 års kontrakt, minst.
Skönt med visst förresten och kul att de yngre får göra mål också.
Barcelona Viktor Munoz
2004-02-01 23:38
Vad var det jag sa om Davids. Vilken j-la förstärkning. Hoppas nu bara han köps loss och skriver på ett 2 års kontrakt, minst.
Skönt med visst förresten och kul att de yngre får göra mål också.
Barcelona Gabriel
2004-01-28 17:06
Alx

Håller defenitivt med dig om att man inte bör kalla andra folk för okunniga bara för att man har andra åsikter en den andra.

Men jag förstår vad Jairzinho vill säga, och jag måste säga att jag håller med honom. Varken Kluivert eller Saviola passar för att spela som ensamma anfallare. Det må inte ha fungerat särskilt bra mot just Zaragoza men samtidigt har de inte fått spela tillsammans så mycket i år heller och det kanske kan vara en bra anledning också. Eller?
Barcelona Gabriel
2004-01-28 17:55
Zardiac

Hej!

Nej det stämmer inte att Robinho är klar för Barca.
Robinho är väldigt tekniskt bra men också väldigt fysiskt dåligt, icke-euspelare och vi borde satsa på Quaresma!
Barcelona Anders
2004-02-01 21:43
Dani!
jag håller med dig om att båda helst bör spela samtidigt. tycker även att det är lite synd att det är tre st. defensiva innermittfältare nu, hoppas iniesta får spela när han kommer tilbaka, han tillför offensiven en hel del tycker jag!
Barcelona Izquierda
2004-01-27 22:50
Jocke//

Intressanta artiklar även om mycket av det kanske bara är löst skvaller.
Om det stämmer att Barca är nära att signa Del Horno, så är jag riktigt glad. Han är bra, han är relativt ung och han spelar på en position vi behöver förstärka.
Jordi verkar f.ö. ha mer i huvudet än i benen. Han inser Rijkaards otillräcklighet och han förordar Wenger. Klok kille.
Barcelona Bopi
2004-01-28 17:32
ronni..vad står det på länken..jag kan inte kolla på den!!säg?
Barcelona kluivert
2004-01-27 21:58
Robinho`s favorit klubb är Barca... Varför inte hämta honom och skicka hem saviola?
Real Madrid Dani
2004-02-01 21:51
Bopi!
Håller med! Men hellre det än problemet att ha för få man vill se spela =))
Real Madrid Ike
2004-01-28 15:16
puyol marquez olguera O.Lopez/del horno

ser ut som ett duglig backlinje för mig iaf.

mot:
reiziger puyol marquez V.Bronckhorst
som reijkard kör.

Jag skulle ha satsat all nödvändiga pengar för att hämta in 1 anfaller. om så krävs bara 1 anfallare och inget annat. och ny Manager då.

vi har backar som klarar av sitt jobb. Rätt spelare ska spelas då också!
vi har bra defensiva mittfältare, och ett par av världens bästa offensiva mittfältare.
En världsklass anfallare är vad vi behöver.
Givetvis en Manager som har erfarenhet och lite kännsla för taktik också.
Ny manager och ny anfallare i sommar.
Real Madrid Ronnie
2004-01-28 16:32
Skrämande läsning för en Barca supporter.
Barcelona Dani
2004-02-01 21:51
Bopi!
Håller med! Men hellre det än problemet att ha för få man vill se spela =))
Barcelona Alx
2004-01-28 14:46
Jairzinho: Det är underligt hur vissa snabbt tar till ord som "okunniga" när andra har åsikter som inte övrensstämmer med deras egna. DET om något är okunnigt! Du får tycka vad du vill om Kluivert och Saviola (och alla andra för den delen), men du har ingen rätt att kalla folk som inte delar dina åsikter för okunniga. Du som inte är okunnig, uppfattade du ens att Barcelona spelade med tre anfallare mot Zaragoza och att Kluivert OCH Saviola spelade tillsammans? Påminn oss igen, vad blev slutresultatet? Sen är det väl inte många som tycker att Rijkaard är en bra tränare.
Barcelona Ronnie
2004-01-28 16:32
Skrämande läsning för en Barca supporter.
Barcelona Farhanio11
2004-02-02 11:51
Först och främst så är jag oerhört glad över segern igår, och att vi gjorde hela 5 mål på hemmaplan. Kantspelet var strålande stundtals och det var kul att få se Oscar lopez spela 90 minuter. Vill självklart som de flesta här på forumet se Ronaldinho komma tillbaks och ta en plats från Cocu. Men det kommer säkerligen inte hända så vi får väl se Quaresma på bänken mot Osasuna. Iniesta tycker jag ska spelas in i barca. En otrolig talang med bollsinne liknande Xavi´s. Iaf Härlig seger!

En sak jag undrar om här på forumet är att (jag kanske har fel men) det är nåra här som ofta klagar på Luis Garcia. Jag kan medge att jag var lite skeptisk när han först kom till barca men sen när jag såg honom spela ett par matcher var jag helt övertygad att han ska ha en av platserna på kanten. Han har spelat bra fotboll nästan varje match och bara för att han är 26 så ska man ju inte bara köpa in en spelare som är 5 år yngre för ungdomens skull. Real Madrid har Figo Zidane Carlos som alla passerat 30-gränsen, och varenda en av de håller yppersta världsklass. Meningen med det här : Luis Garcia är en av barcas bästa spelare den här säsongen och hoppas han spelar lika underbart 2-3 år framåt.

Hoppas på ännu en härlig seger mot Osasuna och ett steg närmare Champions League, med de andra europeiska topplagen där Fc BARCELONA skall vara!
Barcelona Valdés
2004-02-02 10:50
Trots en feg laguttagning där 8 spelare i huvudsak är defensivt inriktade, detta på hemmaplan mot ett Albacete som har 11 på försvar, vinner vi med 5-0. Hade vi inte fått det där slumpmålet i första halvlek kunde matchen ha slutat hur som helst.

Ett av Rijkaards större misstag gjordes annars i matchen mot Malaga då han plockade ut Quaresma i halvlek efter det att denna spelat stor fotboll och bla låg bakom 1-0 målet genom en soloraid från egen planhalva. Det borde nu vara omöjligt att peta spelare som; Oscar, Quaresma, L. Garcia och Saviola.

Ronaldinho övertar förhoppningsvis Cocus plats i nästa match. Vi har ett lag som nästan är självspelande så länge antalet holländare på plan är så litet som möjligt.

Framtiden ser riktigt ljus ut med alla dessa talanger. Vi kommer att nå den där så viktiga fjärdeplatsen om talangerna får fortsatt förtroende och även tillåts att misslyckas enstaka gånger, för att till nästa år och året därefter på allvar utmana om ligatiteln och champions leaguetiteln.
Barcelona Barca
2004-02-02 12:38
grabbar tycker ni inte att de som skriver här i Barca:s sida är för lata...
i andra lags sidor skriver de direkt efter matchen och de visar målen också för varje match....
vi vill ha personal som är pigga och vill jobba
Barcelona Barca
i andra lags sidor skriver de direkt efter matchen och de visar målen också för varje match....
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Annons: