/spanien/barcelona/forum/2641.aspx/spanien/barcelona/forum/2641.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Baha - Tres Amigos
2015-04-29 01:26
Fyfan Madrid forumet har inte varit smutsigare än på länge. De har verkligen nått grunden om det finns någon grund eller slut i universum. 95 procent av alla inlägg handlar om Barca och hur arrogant och dåliga våra äckliga spelare är. Det måste koka de att Barca spelar drömfotboll som bara Barca kan göra på den yttersta nivån. Messi är 100 gånger bättre än crARROGANT, peta och spring Bale och tjockBenzema. Det måste koka de att dem jagar oss i ligan, att vi är i Copa finalen och i semifinalen. Med rätt inställning även i CL finalen där deras överskattade backlinje väntar vår trio som skar igenom likt smör i senaste El Clasico. De kommer ha betydligt svårare mot Juventus än vad vi kommer ha emot Bayern. VISCA BARCA.
Postat via SvenskaFans-appen
2015-04-29 00:45
Jag älskar Pep. Eterno som man säger på katalanska tror jag. haha. Bayern? Not that much. Kan inte unna den klubben mycket. Inte efter deras spydiga vinst mot Tito och en skadad Barca känslomässigt, mentalt och fysiskt. Om Pep möter Madrid eller Chelsea med Bayern. Då är det Pep all the way.
2015-04-29 00:33
Ingen ska säga att Barca vann på grund av skador, om vi nu vinner vilket man aldrig vet eller ska ta ut i förskott. Glöm inte att när vi möte Bayern var Messi skadad, Tito stackaren kom i sista sekunden när han borde ha tänkt på sin familj och hälsa. Men minnena och att stå på gräset och känna atmosfären av spelet och sitt kära Barca var nog en av hans sista önskningar. Man vill leva och inte dö på en sjukhussäng. Pique, mittfältet och anfallet var alla yra och utan direktiv. Vi hade redan förlorat den matchen innan vi ens hade spelat den. Titos påverkan på laget och Messis skada med en Pedro ur form tillsammans med Alexis var inget att jubla över. Man kan inte säga direkt att Bayern är i samma sits som oss då de täcker sina skador mycket bättre än oss och är fortfarande en slagkraftigt lag trots några avbräck. Våra skador och känslomässiga skador va på en helt annan nivå.
Barcelona Gio Style
2015-04-29 00:16
Xavi är förjävla fin alltså!
Fan vad nyttig och säker han är, förläng hans kontrakt ASAP!

Lyckas inte ledningen övertala en klubbikon att stanna så har man misslyckats big time. FIXA!

PS. Gråter lite varje gång jag ser Thiago vara på spelhumör.
Barcelona Barcelona 1899
2015-04-29 00:15
@Maestro Xavi:

Haha, tror du på det själv? Vi pratar Perez nu. Han fixar.
Barcelona Barcelona 1899
2015-04-29 00:12
Jag tror Bayern vinner över oss tyvärr. Vi kommer släppa för mycket i luftrummet. :( Hppas vi vinner såklart men känslan inför matchen är sådär hos mig.
Barcelona Maestro Xavi
2015-04-29 00:10
FIFA plan to give Real Madrid and Atletico Madrid a similar transfer ban as Barcelona because of youth transfers. [cope ser] ESP federation has already been informed by FIFA that Madrid and Atletico will get same ban as Barcelona. Clubs to be informed shortly. Om detta är sant. RIP
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2015-04-29 00:08
Missade andra halvlek på grund av jobb..Vilka byten och när skedde dom?
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2015-04-28 23:57
[QUOTE=Maestro Xavi]Kul att real madrid "fans" säger att barca är en klubb som samlar sig på arroganta med tanke på hur givmilda i spelet samtliga har varit. Ironin är hög med tanke på att en spelare med namnet ronaldo existerar. [/QUOTE]ironin som uppstår när real fans snackar om att Barca och Bayern har arroganta spelare. Hela föreningen RM är arrogant, ledda av Mr. Arrogant (Ronaldo).
Barcelona Liunil Masse
2015-04-28 23:54
@Neymarred: If we take any points off Córdoba this weekend (preferably all three) then they will be officially relegated to the Segunda. Cordoba kommer kämpa för sitt liv. Blir tufft!
Barcelona Maestro Xavi
2015-04-28 23:51
Highlights på engelska, inte Ray dock.
Barcelona DM1982
2015-04-28 23:46
Robben: calf muscle tear, according to @MOpdenhoevel Han är nog borta båda semifinalerna.
Barcelona Júnior.
2015-04-28 23:45
@RafaelH117: CONFIRMED: Arjen Robben won’t play both semifinals vs Barcelona due to injury.

Stort avbräck för Bayern.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-04-28 23:43
Andreas-

Köra över tolkar jag som 4,5-0 per match :-)

Jag förstår din poäng. Men det är fan Pep's lag vi möter. Han kan in och ut hela Barca. Om vi kan undvika deras press har vi stor chans.
Vill minnas att när de körde över oss vann pressade de sönder hela laget. Har vi högre intensitet, vilja och hunger än dem kommer det gå bra..
Barcelona Maestro Xavi
2015-04-28 23:41
Kul att real madrid "fans" säger att barca är en klubb som samlar sig på arroganta med tanke på hur givmilda i spelet samtliga har varit. Ironin är hög med tanke på att en spelare med namnet ronaldo existerar.
Barcelona Andreas-
2015-04-28 23:35
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Är inte det o köra över? :) Jag menar, vi ska föra spelet o skapa målchanser o få med oss ett resultat vi är väldigt nöjda med.
Barcelona A good coach is everything!
2015-04-28 23:34
Hahaha hej då Bayern !! Så jävla gött !!
2015-04-28 23:31
@KiNg-PuYi:

Det får du fråga Rosell, Zubi och gänget. Jag hänger gärna på säg till när du ska åka ditt..
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-04-28 23:28
Jag älskar Pep men det är kul att se Bayern förlora. Rätt så ocharmigt lag samtidigt som Klopp förtjänar en titel som avslutning i Dortmund. Rättvis seger.

Just nu är jag hoppfull inför dubbelmötet men det går som vanligt upp och ner. Jag gillar verkligen inte att vi börjar hemma, vare sig det är att vända eller hålla ett resultat så kommer det bli ett helvete på Allianz. Gäller att på något sätt gå på offensiven hemma på CN samtidigt som man förhoppningsvis håller nollan. Blir svårt men är som sagt positiv. Vi är i bra form och visar vi samma effektivitet som idag så spelar vi förmodligen final.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-04-28 23:28
hur kunde vi släppa dig min favorit spelare huuuur=(
Barcelona neymar JR
2015-04-28 23:24
Dortmund är ett lag som har charmat en och fått passion för. Allt från deras spelare, tränare och fans Bayern spelarna däremot vill jag sänka rejält. Dryga både i med/motgång
2015-04-28 23:23
@Andreas-:

Köra över???

Ok, vinna med 2-0 eller 3-1 skulle jag säga hoppas.

Men köra över??? Nu får vi ta det lilla lunga va :-)....
Barcelona DM1982
[QUOTE=Stoichkov90]Barca lyckades tyvärr med detta i Europacupen år 1986. [/QUOTE] Det hade man ju förträngt, tack för att du påminde mig. ; )
Barcelona Leo y Cesc

Bayern möter ett riktigt dåligt Dortmund och får spela mot 10 man i över 20 min dessutom.

Bayern är överskattade och jag hoppas Neymar-Suarez-Messi visar noll respekt på Camp Nou likt ikväll.
Barcelona papillon
Man ser Guardiolas kroppsspråk och kan inte komma fram till nåt annat än att gubben har fått hybris, synd.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2015-04-28 23:22
Trodde att de flesta här inne skulle heja på Pep.
Men nej!!! Så fel jag hade :-).....

Jag hajade på Bayen bara p.g.a Pep. Ville att de skulle ta den här titeln så att de nöjer sig med 2/3 alltså. Nu kommer de komma ännu mer hungriga..

Stoichkov90
2015-04-28 23:21
@Rambla~:

Hans namn väcker mardrömmar för mig :-( kan ännu inte fatta hur Barca lyckades förlora mot Steaua Bukarest den kvällen.
Barcelona Barc6
2015-04-28 23:20
Hahahaha Bayern! Satsa på straffar kanske? Haha
Barcelona Andreas-
Ni som surrade om att "vi är nöjda med 0-0" på Camp Nou borde fan ta o rannsaka er själva. Oavsett utgången av dagens matcher så ska vi köra över Bayern på Camp Nou. Allt annat o vi har underpresterat.
Barcelona Rambla~
Spöket Ducadam tog fan fyra straffar den där kvällen i Sevilla.
Annons: