/spanien/barcelona/forum/26407.aspx/spanien/barcelona/forum/26407.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-06 13:56
Ämne: Ämne: Gustaf:....
Det där fick mig att tänka..
Barcelona B_a_r_c_a
2004-05-22 17:43
Vet någon om Luisao har Eu pass? killen är verkligen va Barca behöver....Han är 1,92 lång, 22år, skit snabb och hur stark som helst. tänk han och Puyol i mitten;)
Real Madrid Ike
2004-05-26 10:20
Så varför är man ute efter Fabiano, då?
Ronaldinho,Marquez,Fabiano..
Åkte ju folk ner till brasilien idag/igår?
För att prata om en övergång till barca.
När bara 2 av dom kan vara på plan.
Ronaldinho kommer spela, och det verkar lite skumt om dom lägger 15M euro på en spelare för att bänka honom.
Och om dom vill behålle Marquez så antar jag att dom har planerat att använda honom? :)
Barcelona exxet
2004-05-21 00:06
Samuel klar för Real Madrid enl. Marca och AS, det hade man på känn.....Hoppas Barca kan knyta till sig Mexés. Såg förresten Drogba igår, har inte sett honom så mycket och man kan väl säga så här...med tanke på att han hade kanske europas bästa försvar emot sig och inte lyckades med såg mycket så ser man att när han har bollen så händer det ofta någonting, skulle nog passa bra in i Barca.....
Barcelona Izquierda
2004-05-22 16:24
Patrik//
Jag håller inte med dig. Jag tar först ställning till om jag tycker att en handling är rätt eller fel. Sen huruvida domaren upptäcker den eller ej, är inte relevant för mitt ställningstagande.
Men det är väl där vi skiljer oss, du och jag.
Är en hands som inte domaren upptäcker också okej?
För övrigt tycker jag att du och jag haft en intressant diskussion, och förstår inte dem som vill avbryta den. Är ni inte intresserade så kan ni väl låta bli att läsa? Diskussionen om huruvida vi ska köpa Trezeguet eller inte har pågått i flera månader utan att någon försökt avbryta den. Låt folk diskutera vad de vill!
Barcelona (Barça)
2004-11-06 12:25
Här har jag två rigtigt bra spelare Barça borde värva för framtiden Freddy Adu född -89 riktigt grym är han och lecce Valeri Bojinov -86.
Barcelona Sonde
2004-11-05 22:57
Holländaren: Antagligen har du rätt. Aldrig hänt forut dock. Har i alla fall ändrat texten nu. ingress och rubrik får ändras senare.

Rivald0: Nja, han sa snarare att han villle trppa ner karriären i Gremio.
Pep Guardiola
2004-11-06 09:10
Ludovic Giuly stortrivs mot Deportivo la Coruna. Matchen med Monaco i Champions League förra året mot Deportivo glömmer han nog inte i första taget. Monaco vann ju som bekant med 8-3.

Just nu visas Barca-Milan från i tisdags på Eurosport, sammandraget började 9.00.
Barcelona Deco_äger
2004-11-06 15:43
Shena Shena..alla Barca Fans...Match Mot Depor Ikväll 3-0 Vinst ,,tar vi med oss...

Men läste nått om febrages eller han unge spelaren,,,??

Forza BarcElOnA
Real Madrid BraziL
2004-11-06 13:45
Hej-
Jag vill diskutera om en present jag ska ge till min kompis.
Han älskar Arsenal, han avgudar alla i laget, mest Vieira Och Bergkamp.
Jag tänkte att jag skulle ge honom en Manchester UTD Tröja där det står hans namn på där bak, eller en Real Madrid tröja där det står Vieira där bak.
Barcelona Puyolinho
2004-11-06 00:05
Asså jag är lite orolig för att Barca ska göra en Real Madrid !
Spelar med samma elva hela första delen av säsongen, Spelarna blir slitna !
Och sen den andra delen av säsongen blir det skit av ! Spelarna kommer bli slitna !
MEN jag hoppas verkligen att det inte blir så !
Jag har nog aldrig vart lyckligare när det gäller "fotbolls livet" Barcelona i Toppform !Assyriska mot Allsvenskan !
Barcelona yaya
2004-11-06 00:54
Måste bara erkänna detta även om jag älskar våran Sheva så måste jag säga att eran Ronaldinho Gaucho e världens bästa spelare, vilken blick snabbhet me o utan boll passningar. Det ända man kan göra är att hylla honom som den bästa.
Barcelona Izquierda
2004-05-21 00:07
chieto_guacho//
Jag tolkar ditt inlägg som att du inte kom på något annat sätt att bemöta våra inlägg. Det du skriver är inte bara drygt, utan dessutom irrelevant för diskussionen.

Men okej, om det är den nivån du vill ha, så here we go:
Ta och fråga de engelska backarna som fick se Maradonas handbollsskott segla i mål om de tycker att det var "det lilla extra" som gör fotbollen rolig. Då kan du dessutom inte insinuera att de inte spelat på tillräckligt hög nivå (vad det nu har med saken att göra...)
Barcelona G.Pazzino
2004-11-05 23:31
Det finns ingen större spelfördelare än Xavi han är absolut en av världens bästa mittfältare!

Xavi var djävulskt bra mot Milan..
Barcelona kubala
2004-11-06 01:09
Ämne: Måste bara erkänna d....
Fast skulle du kunna tänka dig Sheva bredvid Dinho, eller Puyol, Nesta och Maldini i samma backlinje, eller Xavi, Pirlo och den gode Gatusso kampera ihop på mittfältet. Fast det kanske är bra som det är så att vi kan få se en bra match då och då... :-)
Barcelona Izquierda
2004-05-22 16:21
Majsan//
Nu blandar du väl ändå ihop valutorna va?
Du säger att Fabiano skulle kosta 20 miljoner dollar, och att det är billigare än vad Trez skulle kosta. Men du nämner 100 miljoner som lägsta tänkbara summa för Trez. Jag tog först för givet att du menade kronor, men du verkar mena att Juve inte släpper honom för mindre än 100 miljoner DOLLAR. Har jag missuppfattat dig?
L FIGO
2004-05-22 14:56
Jag ser att ni är rädd för maränger haha
L FIGO
2004-05-22 14:35
Vem får bäst försvar nästa år
Barcelona Camparn på nou
2004-05-22 14:51
Barca 91

Jag vet inte vad du har fått att Davids har varit dålig dom senaste åren ifrån.
Han var underbar i champoinsleague och ligan förra säsongen. Det här året har han dock fått begränsat med speltid i Juve för att han har varit skadad och kontraktsförhandlingarna med dom har gått i lås.
L FIGO
2004-05-22 14:41
Vem vill ha Van Bronckorst?Han är inte bra nog för en DIV 2 klubb
Real Madrid Ike
2004-05-22 15:15
L FIGO:
va mummlar du om?

Vart har ni sett att barca ska köpa en mittback.
Många som skriver att det är mellan milito och mexes, inte sett nånting om det där, nånstans. :)
L FIGO
2004-05-22 14:37
Jag tror det blir vi
Barcelona Andreas
2004-05-22 14:15
Gaucho//
Tack! Jag har inte heller sett honom men han har tydligen gjort stor succé i Sao Paulo iår och även spelat bra i landslaget. Vore synd att missa honom om han kanske är en ny Adriano men han kan lika gärna bli en flopp. Jag är kluven.
Barcelona Andreas
2004-05-22 14:15
Gaucho//
Tack! Jag har inte heller sett honom men han har tydligen gjort stor succé i Sao Paulo iår och även spelat bra i landslaget. Vore synd att missa honom om han kanske är en ny Adriano men han kan lika gärna bli en flopp. Jag är kluven.
Barcelona Rivald0
2004-11-05 22:23
Men Ronalinho har själv sagt att han vill avsluta karriären i GREMIO :D..
Barcelona Blaugrana_1899
2004-11-05 18:26
Det får kosta vad det vill att ha Ronaldinho, han ska spela i Barça.
Axl
2004-05-22 14:39
Ska ni köpa vår Van Brockhorst. Jag hoppas verkligen ni ger bra för honom, annars blir jag sur. Runt 100-miljonersstrecket och han är er...;)
Barcelona Andreas
2004-05-22 13:59
Enligt SPORT så säger Sao Paulo att dom inte släpper Fabiano för mindre än 20 miljoner dollar. Lite väl mycket med tanke på att Trezeguet skulle kosta någonstans mellan 12-15 miljoner.
Barcelona Andreas
2004-05-22 13:59
Enligt SPORT så säger Sao Paulo att dom inte släpper Fabiano för mindre än 20 miljoner dollar. Lite väl mycket med tanke på att Trezeguet skulle kosta någonstans mellan 12-15 miljoner.
Barcelona cheito_guacho
2004-05-20 23:15
en enkel fråga till izquierda och juanito har ni spelat fotboll i en bra nivå?
Annons: