/spanien/barcelona/forum/26399.aspx/spanien/barcelona/forum/26399.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andresinho
2004-05-18 05:14
Samuel Etoo förhandlar med barca och om han kommer så avstår barca om att köpa trezeguet.
Länktips: www.as.com
Barcelona juanito
2004-05-20 14:21
Ike: I och med att det sker på en så pass hög nivå så kan man sätta likhetstecken tycker jag. Att en spelare fuskar till sig en straff i en VM-final är inte mer acceptabelt än att en spelare pga doping höjer sin prestationsförmånga under en VM-final.
Barcelona juanito
2004-05-20 11:07
Mexes vore ett intressant köp. Men när värvade Barça sensat en lyckad back från franska ligan?
Barcelona juanito
2004-05-18 14:55
Holländaren: Jag vet inte varför jag ens ägnar mig tid att kommentera dina inlägg men ärligt talat hur kan du kalla Bouma världsback?! En till fråga.. varför är alla ni holländare så enögda? Cruyff, Van Gaal, Rijkaard och dessutom du (om du nu är holländare). Den förstnämnda vill jag visserligen inte klaga på allt för mycket men att han gormar över att klubben värvas sydamerikanskt men samtidigt inte har något som helst problem med att Barça agerar sista anhalt för gamla och motivationslösa holländare irriterar mig. Ingen tvekan om att hans blod är blårött men ibland verkar det vara väldigt brandgult..
Barcelona Dinho
2004-05-18 14:54
Är Bouma en världsback??? Knappast. Ska vi börja värva såna spelare så ser d inte bra ut. Antingen köper vi en riktigt bra back lr så behåller vi Oleguer,Puyol och Marquez som våra mittbackar
Barcelona Andreas
2004-05-18 14:43
Är det någon som vet om Bouma är tänkt som vänsterback eller som mittback?
Barcelona Gaucho
2004-05-20 14:13
Är det nån som vet om TV4+ visar matchen mellan Barca och Zaragoza.
Barcelona Andreas
2004-05-18 14:43
Är det någon som vet om Bouma är tänkt som vänsterback eller som mittback?
Barcelona Rivald0
2004-11-06 23:51
Hadinho tjena...remeber mee ??..om det är rätt person ja tänker på :D..från LUnby :D..vi möttes i SM spelade i västgötalaget å du Gbgstatslag ?..lr ?...Mako heter ja :D
Barcelona SportingC
2004-05-21 10:15
Tror han känner sig tvingad att ta med Basker för att dom inte ska bli sura......
Barcelona Camparn på nou
2004-05-18 09:01
I för sig har jag aldrig sett Luis Fabiano spela men om han är så bra som alla säger så skulle jag mycket hellre se honom i Barca än den pengakåte Etoo.
Fabiano har också sagt flera gånger att hans dröm är att spela i barca och en sådan spelare vill man alltid ha i sitt lag.
Valencia Shagi
2004-05-18 12:19
el rey: Ditt uppträdande skall kosta dig din inloggning. Fy fasen vad man blir besviken.....
Kan bara skratta åt dig... aja hoppas nån moderator ser till att du blir avstängd.

BARCA FANS: tack till en välgenomförd säsong och hoppas det går bra i Champions Legaue nästa säsong.

Valencia
Barcelona Andreas
2004-05-20 12:58
Är någon som vet någon bra länk där man kan läsa lite om Barça "B" och Barça "C"?

Tack på förhand!
Barcelona Andreas
2004-05-20 12:58
Är någon som vet någon bra länk där man kan läsa lite om Barça "B" och Barça "C"?

Tack på förhand!
Barcelona Tompa
2004-05-18 10:44
Gabriel:
Instämmer till fullo angående El Reys "inlägg" i debatten. Man får väl hoppas att det typ är en 10-åring som försöker få utlopp för sin besvikelse....
Barcelona B_a_r_c_a
2004-05-18 02:39
Hoppas att vi slår Milan på kampen om Fabiano, jag är helt säker på att han gör succe i Barca. Treziguet har varit riktigt dålig sista tiden och han skulle inte passa in i barcas spel som reijkard säger. Vi behöver snabba och tekniska spelare som Fabiano och Luque.
Jag är nu helt säker på att Marquiz försvinner snart speciellt om man får Fabiano som inte har EU pass, inter är ju intreserade så han kommer nog att byta och istället hoppas jag på Mexes.
Sen ersättaren till Cocu skulle Xabi Alonso vara absolut bästa altenativet för att han är ung, spanior och spelar i landslaget och har sina rötter i Barca. Med Luque och Xabi så har man minst 15 spanska Barca spelare:) och många kommer att delta i landslaget de närmaste åren.
Barcelona Tompa
2004-05-18 10:44
Gabriel:
Instämmer till fullo angående El Reys "inlägg" i debatten. Man får väl hoppas att det typ är en 10-åring som försöker få utlopp för sin besvikelse....
Barcelona Camparn på nou
2004-05-18 08:57
Någon som vet om Xabi Alonso är katalan eller baskier?
Barcelona kubala
2004-05-18 09:19
Camparn på nou:
Xabi är från Baskien, men hans far Perico Alonso gick från R.Sociedad till FCB där han spelade flera säsonger för att avsluta sin fotbollskarriär i Sabadell, utanför Barcelona. Så Xabi växte upp och bodde i Barcelona tills han fyllde åtta år, då familjen återvände till Baskien.
arman
2004-05-20 01:41
Kluivert är riktigt bra... tycke att han helt klart borde spela istället för saviola... (gillar saviola) men gillar kluivert mera.. om han kommer in i formen igen så behöver barca inte någon ny forward!!! det skulle räcka med en ny back!! typ samuel elelr varför inte mexes!!!!???
Barcelona JAG
2004-05-18 01:45
I mina ögon var Ronaldinhos filmning grövre än Rauls fall mot Valencia. Ronaldinho lurar domaren till att göra fel, mendans i Rauls fall så gör domaren av sig själv fel. Raul söker inte straffen lika tydligt och hans situation ser man mycket tydligare än Ronaldinhos, sett ur domarens synpunkt. Men tanke på var domaren befann sig när Ronaldinho blev fälld hade de flesta domarna blåst för straff. Hur som helst finns det så mycket sportsligt, fair play i den mannen så någon fuskare är han defenitivt inte! Tvärt om , som de flesta brasilianare.

Den som säger att Van Bronkshit är bra borde ha en smäll på käften! Att bli av med en boll till motståndaren, att slå en 5 meters "kompispass" till Ronaldinho rakt upp på bröstet, slå bort ännu en passning på 5 meter till R som går ut över sidlinjen, vänta ut bollen till inkast istället för att helt omarkerad slå in den i motståndarens straffområde. Allt detta lyckades han åstadkomma under de första 12 minuter, och mot ett lag som R.Santander. Lägg till alla inlägg som han slår bakom målet, försvarsmissar mm, vad får man då kvar av honom? Killen kan inte ens med vänstern för fan. Fy fan vad jag är sugen på en riktig vänsterback istället!
Barcelona Izquierda
2004-05-17 19:00
Först och främst: Att säga att alla spelare filmar är en ren lögn.
Sen: Även om alla spelare hade filmat betyder det inte att filmningar är bra. Det handlar om att ta ställning för eller emot fusk. Hade det varit Raúl som slängt sig hade alla fördömt det. Att man håller på Barca behöver inte betyda att man måste vara inkonsekvent och enögd.

PUYOL=Hjärta//
Är det inte just därför vi har ett diskussionsforum? För att diskutera saker vi tycker olika om?
Vi ska vinna för att vi klarar av att spela oss till målchanser och sätta dem, inte för att vi fuskar oss till straffar. Vad andra lag gör bryr jag mig mindre om. Det är Barca jag är stolt över att hålla på, inte de andra lagen.
Barcelona Patrik
2004-05-18 00:02
Juanito
"Måste vara trist att hålla på Barça där fotbollsfilosofin är den motsatta."

Jag tror nog du förstod vad jag menade, lustigkurre.. Jag är mycket väl medveten om fobollsfilosofin i Barcelona.

För övrigt har jag aldrig spytt galla över en spelare som filmar till sig en straff, däremot mot domaren som inte ser det uppenbara.
Real Madrid el rey
2004-05-18 09:47
El rey har blivit avstängd i en månad på grund av oacceptabelt beteende

/Redaktionen
Barcelona Andreas
2004-05-20 12:20
SPORT skriver idag att både Kluiverts och Overmars dagar i klubben nu är räknade. Barça kommer hjälpa de båda att hitta nya klubbar under sommaren. Jag tror det är bäst för båda parterna att bryta upp.

Juanito//
Nä, Christanval var inte speciellt lyckad i Barça men Mexés är också en väldigt mycket bättre fotbollspelare än honom. Men Mexés har ändå inte spelat i La Liga så det är väl inte givet att han lyckas trots att hans talang ser mycket stor ut.
Barcelona Patrik
2004-05-18 00:02
Juanito
"Måste vara trist att hålla på Barça där fotbollsfilosofin är den motsatta."

Jag tror nog du förstod vad jag menade, lustigkurre.. Jag är mycket väl medveten om fobollsfilosofin i Barcelona.

För övrigt har jag aldrig spytt galla över en spelare som filmar till sig en straff, däremot mot domaren som inte ser det uppenbara.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-05-17 22:20
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Fotbollskväll tar verkligen priset.
Dom ska ha ett seriöst reportage om Fernando Torres, ung och superstjärna.
Reportaget är det inget fel på men när det introduceras i studion dyker det upp en bild på allas vår Curro Torres i Valencia-dräkt, trixandes med en boll och med häftig röd bakgrund för att vi ska veta vem det är reportaget handlar om.
Väldigt dålig research på Redaktionen!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-05-17 22:20
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Fotbollskväll tar verkligen priset.
Dom ska ha ett seriöst reportage om Fernando Torres, ung och superstjärna.
Reportaget är det inget fel på men när det introduceras i studion dyker det upp en bild på allas vår Curro Torres i Valencia-dräkt, trixandes med en boll och med häftig röd bakgrund för att vi ska veta vem det är reportaget handlar om.
Väldigt dålig research på Redaktionen!
Barcelona Andreas
2004-05-20 12:20
SPORT skriver idag att både Kluiverts och Overmars dagar i klubben nu är räknade. Barça kommer hjälpa de båda att hitta nya klubbar under sommaren. Jag tror det är bäst för båda parterna att bryta upp.

Juanito//
Nä, Christanval var inte speciellt lyckad i Barça men Mexés är också en väldigt mycket bättre fotbollspelare än honom. Men Mexés har ändå inte spelat i La Liga så det är väl inte givet att han lyckas trots att hans talang ser mycket stor ut.
Barcelona Barca_91
2004-05-17 22:02
ZonD:
Jag säger att han kommer lära sig under tiden han växer.
Jag sa inte att han skulle lära sig efter en dag.
Annons: