/spanien/barcelona/forum/26397.aspx/spanien/barcelona/forum/26397.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Camparn på nou
2004-04-21 20:36
Ike

Om man ska gemföra Saviola och Torres så måste man också tänka på att Saviola i Barca har bättre framspelare än Torres i Atletico.
Sen så är Torres fortfarande mycket ung och oerfaren.
Barcelona Barca
2004-03-04 11:46
Barca Barca!!!!
du sa att den här adressen (www.soccerstreams.com/link_view.asp?)file=GDTV.ram) sända matchen... kommer de att sända matchen mot majorca också????
Real Madrid Real_4ever
2005-03-07 19:16
Effet77/
Nej tror mig skulle inte ändra min uppfattning. Kanske respekterat honom som Real spelare men inget mer. Ronnie har själv sagt att han vill gå i Ronaldos fotspår. Hoppas det inte innebär att han hamnar hos oss. Ingen risk efter sin livstidskontrakt. :) Real tror jag inte lägger sådan summa.
Barcelona Tompa
2004-04-21 20:18
Gaspart ja, vad vull han bevisa ja? Istället för att prata om att han "nästan" köpte Henry som 19-åring borde han istället åtalas för att förskingrat klubbens pengar. Det är fullständigt sanslöst hur han öste ut pengar på spelare utan någon baktanke med köpen. Gaspart , håll tyst!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
du sa att den här adressen (www.soccerstreams.com/link_view.asp?)file=GDTV.ram) sända matchen... kommer de att sända matchen mot majorca också????
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Tompa
2004-04-21 20:18
Gaspart ja, vad vull han bevisa ja? Istället för att prata om att han "nästan" köpte Henry som 19-åring borde han istället åtalas för att förskingrat klubbens pengar. Det är fullständigt sanslöst hur han öste ut pengar på spelare utan någon baktanke med köpen. Gaspart , håll tyst!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Kickboxer
2005-03-07 18:24
Real_4ever

Truppen som är uttagen till matchen är följande: Valdés, Belletti, Puyol, Xavi, Giuly, Eto'o, Ronaldinho, Maxi, Van Bronckhorst, Gerard, Sylvinho, Navarro, Deco, Albertini, Oleguer, Iniesta, Jorquera och Damià.

Troligtvis så startar: Valdés, Belletti, Puyol, Oleguer, Gio, Gerard (Albertini), Xavi, Deco, Giuly, Eto'o och Ronaldinho. Så det största avbräcket är att Marquez är borta, men annars så mönstrar vi med det bästa laget vi har för tillfället.

Det där med att du tror Chelsea vinner för att de har hemmaplan och är starka hemma, får du självklart tro som du vill om. Men majoriteten här på forumet liksom jag, är ganska säkra på att vi tar oss vidare.

Chelsea tvingas till att anfalla och då skapas ytor. Som Sonde skrev i sin senaste artikel, så vann Barça med 4-0 senast ett lag lämnade ytor bakom sig. Självklart tror inte jag på en 4-0 seger, men jag tror starkt på att vi tar oss vidare. Har svårt att se framför mig att Chelsea nu ska börja spela fotboll helt plötsligt.

Angående Ronaldinho, så är har kanske inte lika bra som han var förra året p g a:
- Han drar på sig 2-3 spelare varje gång han får bollen och det blir svårt att skapa något då.
- Han har dragits med en skada i ankeln sedan försäsongen.
- Han har spelat många matcher där han i varje match får sparkar på sina hälar, ben mm. Så han är lite småsliten hela tiden.
- Finns säker fler anledningar men jag kommer inte på fler.

Sen tycker jag att du överdriver lite i din kritik mot honom. Han har kanske inte spelat lika bra som han gjorde förra året, men han har ändå varit vitig för laget. Som jag nämnde tidigare så drar han på sig 2-3 spelare och på så sätt skapas mer yta åt de andra i laget. Tycker att han bidragit med fina passningar, dribblingar, mm under hela säsongen. Du kanske fortfarande är lite avundsjuk för att ni fick "barbie, trosmodellen" (Beckham), istället för Ronaldinho. Vad vet jag?

Angående valdés så överdriver du. Du får en liten incident att låta som att hela världen gått under.

Visca el Barça!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Tompa
2004-03-06 12:47
Izquierda:
Tanken att Barca ska försöka "sno" Raul Bravo från Real har faktiskt inte slagit mig. Men visst - det skulle vara kul att ta en spelare från marängerna. R. Bravo är i mina ögon en spelare som gått framåt mycket den här säsongen och han är (även om han just nu spelar som mittback) rn naturlig vänsterback. Tror han skulle tillföra Barca en hel del. Men att övertyga honom att lämna Real när han faktiskt är ordinarie är knappast realistiskt
Real Madrid Dani
2004-03-06 15:49
Stort TACK till redaktionen som nu hela tiden uppdaterar med nyheter, något nytt varje gång man kikar på sidan. Kanonbra jobbat, fortsätt bara i samma stil, nu är det ett nöje att kika in =)

Bra att canteraspelarna erbjuds nya kontrakt, alltför många har skickats iväg på senare år... Nu behövs "bara" en tränare som ger dem förtroende. Sergio skickas till B-laget för att spela när både Kluivert och Saviola saknas mot Mallorca. Det betyder väl att Sergio får nöja sig med att se matchen från bänken - i bästa fall... Blir man trött på Rijkaard???

Vad ser Henke Larsson i Reiziger och GvB, och hur i hela ******* kan han nämna dem före Puyol?
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona Tompa
2004-03-06 12:47
Izquierda:
Tanken att Barca ska försöka "sno" Raul Bravo från Real har faktiskt inte slagit mig. Men visst - det skulle vara kul att ta en spelare från marängerna. R. Bravo är i mina ögon en spelare som gått framåt mycket den här säsongen och han är (även om han just nu spelar som mittback) rn naturlig vänsterback. Tror han skulle tillföra Barca en hel del. Men att övertyga honom att lämna Real när han faktiskt är ordinarie är knappast realistiskt
Barcelona Dani
2004-03-06 15:49
Stort TACK till redaktionen som nu hela tiden uppdaterar med nyheter, något nytt varje gång man kikar på sidan. Kanonbra jobbat, fortsätt bara i samma stil, nu är det ett nöje att kika in =)

Bra att canteraspelarna erbjuds nya kontrakt, alltför många har skickats iväg på senare år... Nu behövs "bara" en tränare som ger dem förtroende. Sergio skickas till B-laget för att spela när både Kluivert och Saviola saknas mot Mallorca. Det betyder väl att Sergio får nöja sig med att se matchen från bänken - i bästa fall... Blir man trött på Rijkaard???

Vad ser Henke Larsson i Reiziger och GvB, och hur i hela ******* kan han nämna dem före Puyol?
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Barcelona juanito
2004-03-06 19:04
Suck... glöm Juanfran eller nån annan vänsterback. Barças övervägar att köpa loss den ständigt usla van Bronchshit då man är mycket nöjd med honom. Fy fan säger jag bara!
Barcelona Barca
Barca Barca!!!!
Annons: