/spanien/barcelona/forum/26368.aspx/spanien/barcelona/forum/26368.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien WOW
2005-03-09 17:18
FAn va bra Barca var igår/ ALAN vi ägde spelet
Barcelona Valdés
2005-03-09 16:50
danne.e; själv gör jag en skillnad på vad spelare, media och fans anser. Jag tror tex inte att Ert lag är "helt slut" som man får höra av de sk experkommentatorerna. Ser istället fram emot vårt möte om två veckor då det alltid är fartfyllda och underhållande drabbningar.

Angående Puyol, Eto´o och Ronaldinhos uttalanden inför gårdagens match så var dessa lite barnsliga och troligtvis var avsikten att provocera/locka fram ett mer anfallsinriktat motståndarlag.

Att vi skulle vara världens BÄSTA klubblag är det få som skriver härinne men att vi (precis som Ni) står för en underhållande och positiv anfallsfotboll är det många som tycker och detta får väl anses svårt att ifrågasätta eller.....?
Deportivo danne.e
2005-03-09 14:55
puyol: "chelseas anfall är inte bättre än barcelonas försvar".

jag tror att vi alla vet svaret. chelseas anfall är inte lite bättre utan helt överlägset barcas försvar.

problemet med många av er barca supportrar är att ni helt tappat ödmjukheten. därför är skadeglädjen desto större nu när ni är ute.
Barcelona Valdés
2005-03-09 16:32
psvep03; först påstår Du...."Att Chelsea bara spelade på Barcas misstag är ju ett skämt" och det helt utan att motivera varför det skulle vara ett skämt. Därefter ägnar Du hela Ditt inlägg åt att argumentera FÖR att Ni faktiskt spelade på våra misstag...logiskt?

Din sista fråga får Du nog ställa till Dig själv och återkom gärna med ett svar.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-29 21:53
Bopi, Jag är medveten om detta men vad jag har för mig så gjorde han under sin tid i Inter ingen glad, och var absolut ingen "stjärnvärvning"
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-04-29 21:53
Bopi, Jag är medveten om detta men vad jag har för mig så gjorde han under sin tid i Inter ingen glad, och var absolut ingen "stjärnvärvning"
Deportivo danne.e
2005-03-09 16:31
ni trodde verkligen på att ni var oslagbara, läs bara puyol och ronaldinhos citat. ni dras med i myten bl.a av tv4 att ni är världens bästa klubblag. tillslut börjar ni tro på lögnen samtidigt som ödmjukheten försvinner.

på det sättet är vi mer ödmjuka inför uppgiften, mer realistiska än vad ni är
Barcelona Valdés
2005-03-09 17:12
Ibra; det står att - Vi är mer än en klubb. FC Barcelona har en historia att vara stolt över . Klubben står för och har alltid stått för grundläggande humanistiska värden vilket skapar en positiv identitet.

Ditt citat betyder att Ni är tuffa vilket är bra - Grattis!
Deportivo danne.e
2005-03-09 16:02
valdés: jag vill klargöra att jag inte håller på chelsea, absolut inte. jag är ett deportivo fan så det med domaren kan du stryka direkt. däremot håller jag med dig engelska landslaget skyller alltid på domaren, dessutom är de världens mest överskattade landslag.

angående ödmjukheten du får väl gå in och läsa till exempel de spanska lagens forum.
Barcelona Hadinho
2005-03-09 15:31
nån som vet hur det funkar me BarcaTV? måste man bo i spanien?

Visca el Barça!
Barcelona Klint
2005-03-09 16:10
Det har inte varit någon rolig dag idag, men det är bara att ta nya tag och besegre svårspelade Bilbao till helgen

Forza Barca!
Barcelona Sóm més que un club
2005-03-09 16:56
Ämne: Sóm més que un club/....
Ibra:
Du citerade en engelsk tidning och jag en spansk.
Självklart hade de olika vinklar. Du presenterade ditt som en sanning som skulle begrundas och jag tror inte att vi är så intresserade av vad engelska tidningar skriver idag. Vi slickar såren.
Barcelona Valdés
2005-03-09 16:23
danne.e; Du svarar fortfarande inte på frågan, eftersom Du påstått att vi är mindre ödmjuka så ange på vilket sätt Deportivofansen (med flera andra spanska klubblags supperters) är mer ödmuka än oss.
Barcelona Valdés
2005-03-09 16:14
Kong1; till skillnad ifrån Dig är jag intresserad av diskussion eftersom jag motiverar mina ställningstaganden.

Att Du skulle vara nyanserad ser jag som ett dåligt skämt då Du bara påstår saker utan att förankra dem i egna motiveringar.

Återgå gärna till en fotbollsdiskussion där Du på ett hållbart sätt försöker argumentera för Dina egna åsikter så att man kan ta Dig på allvar.
Barcelona Barca_91
2004-04-29 20:04
Laporta har ännu en gång sagt att Dinho inte är för salu!
Kolla länken...
Spanien H_L
2005-03-09 13:50
Jag tyckte det var så grymt skönt att Chelsea piskade er igår. Det är nog lagom pinsamt för Puyol efter att ha gått ut och snackat så i media. Haha!
Nej, ert försvar var en hönsgård! Ni har EN(1) försvarare som håller topp 10 mittbackar i världen, resten har inget att göra i ett topplag!
Milan komemr ta hem Champions LEague i år, Oj oj oj! jag är fortf k*t över deras spel igår :)
Kong1
2005-03-09 14:19
Chelsea vann helt klart rättvist och vad hjälper det att klaga? Det är väl roligare att kolla på ett "tråkigt" (enligt er) lag som vinner än ett "roligt" som förlorar... Dessutom spelar Chelsea underhållande och gjorde 3-4 riktigt snygga mål igår!!!
Barcelona Gabriel
2004-05-01 15:48
inte trilla, utan frilla.
Barcelona Andreas
2004-05-01 11:17
Att Cocu tar Puyols plats i försvaret är ju ett skämt. Hoppas verkligen Rijkaard tar sitt förnuft till fånga och sätter in Marquéz istället. Däremot så verkar det som om Quaresma kommer få chansen på söndag och det ser jag som positivt.
Barcelona Barcaängel
2005-03-09 15:23
Snälla kan någon förklara för mig varför??? Först VM 2002 stolpe ut.. EM 2004 åker på straffar.. Igår stolpe ut.. VM 2006 i tyskland asså vill fan inte ens veta kan ju fan inte bli annat än att man åker ut i en skit jämn match som så många gånger förr...Guda har aldrig varit på min sida och kommer aldrig att vara heller.. vill fan inte han han hos mej heller jag vill ha RONALDINHO hos mej...
Barcelona Andreas
2004-05-01 11:17
Att Cocu tar Puyols plats i försvaret är ju ett skämt. Hoppas verkligen Rijkaard tar sitt förnuft till fånga och sätter in Marquéz istället. Däremot så verkar det som om Quaresma kommer få chansen på söndag och det ser jag som positivt.
Barcelona Andreas
2004-04-30 20:44
Adde//
Inte i morgon, men på söndag är det dags!
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-03-09 14:10
Lugn, vi tar SPANIENS revansch.

Hala Madrid y Espania
Barcelona Andreas
2004-04-30 20:44
Adde//
Inte i morgon, men på söndag är det dags!
Barcelona Barcelona_4Life
2004-04-30 22:58
Valdes
reziger marquez oleguer van bronckhorst
iniesta xavi davids
saviola ronaldinho
Kluivert

så ska vi spela i derbyyyt så vinner vi!

ja tror 5-0

Kluivert Dinho Saviola Quaresama (om han spelar)

annrs gör kluivert 3 st
Barcelona Gustaf
2004-05-01 12:08
Tar tillbaka lite av det jag skrev, sähär verkar det som att det kommer se ut mot Espanyol.

Ronaldinho-Saviola-Quaresma
Davids-Motta-Xavi
GvB-Cocu-Oleguer-Reiziger
Valdés

Som sagt, ska bli kul o se Motta och Quaresma även om jag hellre hade sätt Cocu på mitten och Márquez i försvaret.
Barcelona Gabriel
2004-05-01 15:48
Jag ser verkligen fram emot att få se Quaresma spela imorgon. Jag hoppas verkligen att han inte kommer att vara rädd för att ta för sig så som han gjorde i somras, för då var han riktigt grym.

Det ska bli skoj att se, nu får han verkligen bevisa varför jag så många gånger försvarat honom.
För er som inte sett honom på senare tid så kan jag säga att Ricardo ändrad trilla. Han har numera som Kluviert hade för några veckor sedan. Killen ser ut som en gangster;)
Barcelona Bopi
2005-03-09 15:25
asså jag e så besviken på vår barca!!! släpper man in 4 mål på borta plan, då ska man inte gå vidare!! asså vilken tung dag de här har blivigt!!! =(. men men , Hoppas att La Liga går vägen!!!
Barcelona Valdés
2005-03-09 15:17
Kong1; lägg av nu "bäbis" Du fortsätter att uttrycka åsikter utan att motivera dem och håller Dig därför under en normalbegåvad 12-åring. Din egen ödmjukhet är verkligen oändlig och likaså Din analytiska förmåga.
Barcelona Valdés
2005-03-09 15:05
danne.e; motivera gärna Dina åsikter annars är det helt meningslöst att läsa dem - på vilket sätt har vi tappat ödmjukheten och vilka andra lags supportrar är mer ödmjuka i jämförelse.

Själv skyller jag ex inte förlusten på domaren.
Annons: