/spanien/barcelona/forum/26363.aspx/spanien/barcelona/forum/26363.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas
2004-02-15 17:28
Skönt att Bilbao bara fick oavgjort igår. Nu gäller det att Barça vinner idag. Det känns som om vi behöver ett litet försprång inför de riktigt tuffa matcherna mot Valencia och Deportivo.
Barcelona Andreas
2004-02-16 14:59
Enligt länken så säger Rijkaard att Barcelona kanske ska överklaga Davids avstäning, men att han ännu inte har sett bilderna.

Hur är det egentligen med Fabio Rochemback? Är han utlånand eller såld? Om han bara är utlånad tycker jag man verkligen ska undersöka hans möjligheter att få EU-pass då han har varit mycket bra den här säsongen, i alla fall det jag har sett och hört om honom.

Torres var inget vidare igår. Alltför ofta var han ute på kanten när han ska vara i straffområdet, men man får tänka på att han precis kommit tillbaka från en skada och han var förmodligen inte riktigt 100 % (oavsett vad han själv säger). Jag tycker ändå att Torres skulle vara den absolut bästa värvningen Laporta & co kan göra till sommaren.

El Niño till Barça!!!!!!!!!!
Barcelona Andreas
2004-02-16 14:59
Enligt länken så säger Rijkaard att Barcelona kanske ska överklaga Davids avstäning, men att han ännu inte har sett bilderna.

Hur är det egentligen med Fabio Rochemback? Är han utlånand eller såld? Om han bara är utlånad tycker jag man verkligen ska undersöka hans möjligheter att få EU-pass då han har varit mycket bra den här säsongen, i alla fall det jag har sett och hört om honom.

Torres var inget vidare igår. Alltför ofta var han ute på kanten när han ska vara i straffområdet, men man får tänka på att han precis kommit tillbaka från en skada och han var förmodligen inte riktigt 100 % (oavsett vad han själv säger). Jag tycker ändå att Torres skulle vara den absolut bästa värvningen Laporta & co kan göra till sommaren.

El Niño till Barça!!!!!!!!!!
Barcelona ashkan
2004-02-18 22:53
Nån som kan bekräfta uppgifterna angående Oliver/Olivier?
Barcelona mishinio
2004-02-18 22:50
vilket lag spelar oliver i o vilket land kommer han i från
Barcelona Gabriel
2004-02-15 20:59
3-1 och en strålande första halvlek. Hinner inte skriva så mycket eftersom jag ska förlja den andra matchen nu men helt klart så var Barcelona i första halvleken också bra spelmässigt så jag skulle bli ganska förvånad om jag får läsa något annat efter denna matchen, även om andra halvlek var långt ifrån den första.

Mitt råd till Laporta är att överklaga Davids första gula kort så han kan vara med på Mestalla, för där kommer han att behövas.
Barca_BEST
2004-02-15 20:46
har inte tv4+ kan e se matchen =) därför plz kan nån skriva
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 20:50
Jag tycker att det är dumt av Rikjaard att inte byta ut Ronnie, en sak som gör Rikjaard till en orutinerad tränare.
P.S. Kolla in denna Barca_BEST!
Barca_BEST
2004-02-15 20:25
håller med puyol hjärta
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 20:50
Jag tycker att det är dumt av Rikjaard att inte byta ut Ronnie, en sak som gör Rikjaard till en orutinerad tränare.
P.S. Kolla in denna Barca_BEST!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 20:38
Huvudlöst av davids o bli utvisad.
Nu kommer det bli mycket svårt att ta Deportivo om han e avstängd.
AJAJAJ, det var ju han som skulle plocka bort valeron.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 20:38
Huvudlöst av davids o bli utvisad.
Nu kommer det bli mycket svårt att ta Deportivo om han e avstängd.
AJAJAJ, det var ju han som skulle plocka bort valeron.
Barcelona carlos_18
2004-02-15 19:28
mååååååååååååållllll 2-1 ronaldinho
Barcelona Xavi
2004-02-14 22:38
Bra sagt RC_3.

Morgondagens match verkar bli tuff, Mottas comeback tycker jag han förtjänar, han var ju riktigt bra andra halvan av förra säsongen. Hoppas Saviolas,Ronnies och L.Garcias sammarbete visar sig vara bra, det måste vi ha! Sen får vi hoppas att Jouqaera (Stavning?!) visar samma standard som mot Celta.
Real Madrid RC_3
2004-02-14 21:48
rete
Så här ligger det till i italien.
Gör en spelare en bra match är han kung resten av karriären. I spanien finns det spelare som alla är ute efter men ändå är kvar i sitt "moderklubb". KOlla på Juaqin T.ex. I spanien räknas historier, legender och rivaler men i italien räcker det att vinna en match mot en storklubb för att bli favoriter till ligatiteln. Malaga vann över Barca med 5-1, sevilla vann över Real Madrid med 4-1 men det räknas som dåligt match av favoriterna.

Italiens små klubbar är som sllsvenskans storlubbar. De hinner inte utveckla en spelare och få nytta av han innan storklubbarna i italien har ryckt i honoom tillräckligt för att få honom över.

I spanien räknar man mål efter matchen i Italien räknar man pengar.
Barcelona Izquierda
2004-02-14 11:21
Atlético kommer nog inte att göra någon jättematch i morgon. Med tanke på innevarande form och bortaplan, så utgår jag ifrån att de kommer att krypa tillbaka och slå ifrån sig. Jag tror att det kommer att stå 0-0 en bra bit in i andra halvlek, och att tröttkörda Atléticospelare till slut får ge sig mot ett starkare Barca. 2-0 till slut.

Trolig startelva?

-----------Jorquera------------
Reiziger-Puyol-Márquez-Broncken
---------Xavi-----Davids-------
Quaresma---Iniesta---Ronaldinho
-----------Saviola-------------

Xavi uttagen i landslagstruppen förresten. Trevligt.
Barcelona ashkan
2004-02-15 22:54
De kán inte va sant, Real får på något underligt sätt med sig en konstig straff i sista minuten.

har inget me detta forum att göra, men men..

vi lekte för övrigt idag, lite nonchalant av Ronaldinho. Men han måste få utrymme för sånt med tanke på sin viktiga roll i laget!
Barcelona Barca_91
2004-02-14 19:35
Kan tilläggas Barca är Spaniens bästa lag i Roller Hockey heter det på engelska men vet inte vad det heter på svenksa.
Barcelona Barca_91
2004-02-14 19:32
Viking:
1.Barca är skuldsatta men dom är inte panka isåfall skulle dom inte satsa så mycket pengar på nyförvärv till sommaren.

2.Ja Barca är världens största klubb enligt mig och många andra icke Barca fans.
Varför?
Därför att Barca är ett av världens bästa fotbollslag även om dom inte visar det nu.
Barca ÄR världens bästa handbollslag enligt många experter.
Barca är Europas bästa handbollslag.
Barca är ett av Europas bästa lag på amerikansk fotboll.
Jag tycker det räcker som bevis för att Barca är världens största klubb plus att dom har mest medlemmar i hela världen runt 120000 st.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 20:16
Jorquera är 2-3 år äldre än Valdes.
Hoppas att vi plocka upp honom i a-laget o ut med ruste, som är en bra målvakt men tar upp en icke-Eu plats
Real Madrid Ike
2004-02-15 19:53
Fotboll kan inte spelas mycket bättre, va lite självförtroende kan göra.. helt sjukt.

Forza Barcelona
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 20:16
Jorquera är 2-3 år äldre än Valdes.
Hoppas att vi plocka upp honom i a-laget o ut med ruste, som är en bra målvakt men tar upp en icke-Eu plats
Barcelona fc_2002
2004-02-15 19:58
Vilken räddning av Jorquera.
Hur gammal är han??
Vilken målvakt. Har varit grym de matcher han spelat denna säsongen!!
Real Madrid Joshua
2004-02-15 19:51
Jag har aldrig förstått varför inte Saviola var uttagen till VM. Han är hur säker som helst.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 19:30
Hur fungerar lagdelarna?
hade vi lett med 2-0 om vi haft Valdés?
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-15 19:30
Hur fungerar lagdelarna?
hade vi lett med 2-0 om vi haft Valdés?
Barcelona Barca_91
2004-02-16 19:22
Glömde bort att han var ung då kan han glömma en plats i startelvan för Rijkard vågar inte spela med unga spelare t.ex Quaresma,Iniesta,Oleguer(okej han hoppa in när Reiziger blev skadad) och många fler.Han kommer sätta honom på bänken.
Om vi byter tränare kanske han skulle vara ett bra köp.
Barcelona juanito
2004-02-16 11:50
Barça sägs vara intresserde av Lecces bulgariske talang Bojinov (17 år gammal). Han kommer att säljas efter säsongens slut. Tydligen är hans stora idol Stoichkov och denne ska försöka locka över honom till Barça. Får hoppas att han har EU-pass för annars är det en konstig satsning.

Är det någon mer än jag som missat att Barça har gjort klart med Mario. Trots att han inte fått spela många minuter så har man redan valt att utnyttja köpklausulen på (ungefär) 30 miljoner kr. Om jag inte minns helt fel så kan han även spela vänsterback. Kanske ses han som en backup-plan då man missade Del Horno.
Barcelona Opartisk Ronaldinho Fan
2004-02-16 13:17

Hossi/// du måste skämta va liga guld e praktiskt taget omöjligt.
Barcelona teknik
2004-02-16 11:10
fan vad vi spelade bra i går!!
Det var ju långt bäter än madrids match mot valecia!!!

Men ronaldinho har typ bäst teknik i värden eller vad tycker ni !!!!!
Annons: