/spanien/barcelona/forum/26360.aspx/spanien/barcelona/forum/26360.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_91
2004-05-02 10:46
Gabriel:
Vart har du läst att Overmars kommer starta istället för Quaresma?
Barcelona juanito
2004-05-02 10:56
Enligt EMD kommer Lucho att starta på Luis Garcias plats..

Enligt Sport så har Baraja erbjudits till Barça för ung 100 miljoner. Skulle inte tacka nej till ett mittfält bestående av Baraja, Davids och Xavi.
Barcelona Gabriel
2004-05-02 17:42
Overmars-Quaresma-Luis Enrique. Vad som än händer så hoppas jag att vi åtminstånde får se Quaresma spela i en halvtimma.
Barcelona Porre
2004-04-30 00:49
snacka om skandal att figo får sin avstängning upphävd, skulle det hänt tex oss, depor eller valencia skulle förbundet inte gjort ett skit. Jag blir bara så jävla arg att Real får sånna fördelar!
Barcelona Bopi
2004-04-30 02:02
PUYOL=Hjärta: sant...
Barcelona Izquierda
2004-05-02 11:09
Baraja skulle jag verkligen vilja se i Barca, och innermittfältet är inte helt tokigt att förstärka med tanke på framtiden. Det stora problemet är väl att Baraja inte direkt är en framtidsspelare, även om han lär ha några år kvar på elitnivå. Frågan är om det är värt att lägga så mycket pengar på en spelare i hans ålder, jag är lite kluven här.
En helgrym spelare är han, hur som helst.
Barcelona Camparn på nou
2004-05-02 10:26
Gabriel

HATAR RIJKAARD...
Real Sociedad cengis
2004-05-02 08:39
yes real förlura
Barcelona juanito
2004-05-02 11:37
Andreas: Enligt artikeln så ingår inte Baraja i Rafel Benitez planer och därför kan presidenten Orti tänka sig att sälja.

** Håller med dig Izquierda om att han inte är någon framtidsspelare men vad fan, en spelare av så pass hög klass som Baraja tackar man bara inte nej till. Vet få spelare som är så pass kompletta som Baraja. Ser honom som en idealisk ersättare för Cocu. Han skulle klara den uppgiften med bravur. Det är jag säker på. Han har allt som Cocu har och lite till.
Barcelona Camparn på nou
2004-04-29 23:37
Puyol Hjärta

Du verkar ha missuppfattat vad diskussionen mellan mig Barca 91 och Polisen gick ut på.
Det började med att Barca 91 sa att Chelsea och Real Madrid överdrev sina värvningar.
Chelsea höll jag med honom om fast inte Real Madrid som utvecklade sina egna talanger och bara köpte in spelare som behövdes för startelvan och enligt mig så kvittar det då hur mycket dom värvningar som man gör kostar bara man har användning av dom.
Du verkar ha trott att diskussionen handlade om hur vida Barca skulle ha som mall att inhandla färdigutvecklade storstjärnor eller spelare med stor potensial som Barca bli storstjärnor i Barca.
För Barca så tycker jag inte något av sätten är fel så länge det inte handlar om för mycket pengar eller för vågade chansningar
Barcelona Andreas
2004-05-02 11:05
Juanito//
Skulle du vilja berätta lite mer om den artiklen. Min spanska är inte riktigt vad den borde vara. Men hur som helst är Baraja en ruskigt bra spelare. Han är stark, uthållig, en bra bollvinnare, har en riktigt bra vänster och dessutom har han en riktig vinnarskalle. Även om 100 miljoner är mycket pengar är det värt det. Som sagt, Baraja-Xavi-Davids kan inte många klubbar matcha.
Real Madrid Zizou_90
2005-03-09 20:32
Real_4ever//
Fan va bra sagt broder!!

HALA MADRID & ZIDANE!!!
Barcelona Andreas
2004-05-02 11:05
Juanito//
Skulle du vilja berätta lite mer om den artiklen. Min spanska är inte riktigt vad den borde vara. Men hur som helst är Baraja en ruskigt bra spelare. Han är stark, uthållig, en bra bollvinnare, har en riktigt bra vänster och dessutom har han en riktig vinnarskalle. Även om 100 miljoner är mycket pengar är det värt det. Som sagt, Baraja-Xavi-Davids kan inte många klubbar matcha.
Barcelona Barca_91
2004-04-29 22:51
Figos röda kort har blivit upphävt och Figo kommer att spela mot Depor...
Barcelona S.W.A.T
2004-04-29 23:29
vad i helvet håller spanskafotbollförbundet på med??? hur fan kan dom säga att figo får spela, och att figo borde alldrig få detta gula kort som Han fick o blev utvisad!!! det värkar som att spanskaförbundet har sett att real madrid inte kommer att vinna ligan i år, så dom hjälper istället real madrid att vinna ligan! SKANDAL SKANDAL SKANDAL SÄGER JAG BARA
Barcelona juanito
2004-05-02 13:17
Hala Madrid(!): Tack för upplysningen men i fortsättningen kan du väl för säkerhets skull också kolla om det är många som just skrivit det du själv tänker skriva tidigare.
Barcelona Hala Madrid(!)
2004-05-02 13:09
Vinner Barca idag så ligger dom bara ett poäng bakom oss
Barcelona Super-Barca
2004-04-30 12:13
Roman Abramovic e en tokig Ryss som inte kan ETT skit om fotboll jag skulle inte vilja att han hade köpt Barca visst han har mkt pengar men han har ingen kunskap han köper bara för skojjs skull hellre än kunnig president som vet vad hans ska göra med pengarna än en tokig Ryss
Barcelona Gustaf
2004-05-02 11:16
Hur kan Rijkaard blivit imponerad av Overmars mot Real Madrid?

Baraja är en fantastisk mittfältare och jag skulle verkligen inte tacka nej till honom men det finns andra positionsförstärkningar som borde prioriteras före. Davds-Xavi-Baraja känns lite obalanserat, samtliga tre tar gärna löpningar framåt. Det behövs en som alltid stannar kvar. Vi har Cocu, Valencia har Albelda.
Real Madrid JRC
2004-04-30 01:37
Kom igen nu, alla vet att domaren kände pressen av att bli anklagad för att dömma till Real madrids fördel, och att det ledde till att han var lite hårdare än vad han kunde ha varit.
(Real Madrid fick 5/6 gula medan Barca fick 0= lite konstig)
Domarna kan ju också göra misstag.
Det är bara rättvis att han slipper röda kortet för det var riktigt onödigt hårt dömd.

Ni förtjänade ändå vinsten på sätt och viss efersom ni också spelar vacker fotboll(1-1 eller 2-2 hade varit bäst). Hade Figos orättvisa utvisning hänt mot Valencia så hade jag blivit tokig. De spelar så j..la trist fotboll(pinsamt för La Liga).

Lycka till!
Barcelona Camparn på nou
2004-04-29 23:39
Felstavning det skulle stå

som kan bli storstjärnor i Barca.

på trejde raden från slutet.
Barcelona Andresinho
2004-04-30 13:04
SKANDAL!
Figo den där jävla pesetero och real har säkert mutat spanskaförbundet, det här börjar synas för mycket med all hjälp dom har fått på matcherna av vissa domare,och dom säger att Valencia bara klgar.Det är säkert däeför att real spelar så coola när dom för hjälp av domare.
Skandal.
Barcelona Bopi
2004-04-30 02:10
hahahahaha,,,det e bara att skratta åt att dom tog bort Figos andra kort!!!..*asg* det gör la liga så mycket sämre!!...bara för att domarna av gör vilka som ska villa la liga!!!..aj aj aj men men
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-09 21:59
Spur On Bender

Look what the cat dragged in...
Deco_Barça
2005-03-09 20:19
grabbar inte undra på varför vi släppte in så många mål Marquez fattades.Man såg hur mycket vi saknade honom i försvaret.
Barcelona Davidsito
2004-04-29 23:43
Ang. Chelski så kan jag visst förstå varför spelarna väljer att gå dit. London är en trevlig stad, Chelsea har många fans, de har en av europas allra finaste anläggning +plus detta så får de mycket pengar!! inte så svårt att förstå... Att ryssen skulle paya 100 euro för Gaucho är otänkbart, det finns inte helt enkelt..

Väldigt osäker på om det är bra att köpa in fler unga oprövade latinamerikaner... face it Rochemback, Riquelme, Geovanni ja till och med Saviola har alla mer eller mindre floppat.. Just Saviola har ju lyckats bäst men jag ser honom som en besvikelse... Nej till Robinho nej till Luís fabiano.... Ja till Trezeguet Ja till Dimitar Berbatov!

y Figo, puta tú madre! eller va man nu säger..

Tack
Barcelona Gaucho-10
2004-05-02 12:36
Barca Barca.. va menar du me grabbar ? de finns tjejer här också =D
em1l
2005-03-09 19:51
gabriel vad står Visca El Barça snälla sbvara:)
Barcelona Damia
2005-03-09 20:46
Rivaldinho9 //

Alltå bara för att dessa spelare (inte alla dock, som du säger) var dåliga igår så betyder detta inte att de inte håller CL-Klass. Men vissa spelare kan jag dock förstå. Men att du säger "Hade vi slått Chelsea igår så hade vi nog åkt mot Milan till slut ändå som är kompletta på alla positioner" kan jag inte förstå. Vi vann mot Milan och dem vann mot oss. Iof så skulle dem gå vidare med ett bortamål mer, men det spelar ingen roll eftersom att vi ändå har vunnit mot dem, och spelat ut dem totalt två matcher irad. Varför inte vinna med 2-1 i en final? Då spelar det inte ens roll om Milan gjort ett mål eller inte. Så just det här med Milan tycker jag var lite konstigt av dig. Sen till spelarna. Alla tjatade om hur kass Gio var förra säsongen , även jag, men om han kan få upp formen och hålla i den som han gjorde ett litet tag i början av säsongen så håller han hög klass, men jag tror att hans tid är förbi nu? Jag skulle iaf inte vilja säga det direkt just nu, isånnafall efter säsongen. Annars roligt att läsa det du skrev.

Visça El Barça!!
em1l
2005-03-09 19:57
gabriel tack så mkt:)
Annons: