/spanien/barcelona/forum/26358.aspx/spanien/barcelona/forum/26358.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ham$inHo11
2004-05-10 22:56
då meanr jag Icke eu spelare
Barca_BEST
2004-05-10 21:33
den där j*vla ryss jävlen tror attt han kan få Dinho asså han KAN dröma fy fan vad jag hatar han abouuuuuuu

Ronaldo 9:
asså vafan vet du tror du att Ronie lämnar oss elr? tror inte det......KONSTIGT om han skulle göra det.
Barcelona The Heart That Beats Barca
2004-05-08 22:20
Jag såg hela matchen. och det är inget man kan säga.
det var som celtavigo hade titta på varenda match vi hade spelat,och det växte till en stor mur. barca försökte spelar runt den ,det gick inte,igenom den,över den,(davids försökte att spränga sig in t.o.m).inget funkade. Xavi,davids , Ronaldiniho hade varsin två spelar på sig(den sistnämnde tre).hela vårt mittfält var punktmarkerad.helt enkelt får man gratulera Celta för att ha knäckt vårt spel.
helt änkelt får man gratulera
Barcelona Super-Barca
2004-05-09 13:44
sälj Kluivert han behöver en nytändnig o Värva Berbatov o Drogba
Atlético Smuts
2004-11-05 11:20
Ämne: Daniel el magnific:
....Ryktena var igång innan CL-matchen.

mw, ärligt? Vet du någon som har rörliga bilder från matchen då?
Barcelona Barca_91
2004-05-08 20:54
Barca måste göra ett tidigt mål.
Jag känner på mig att det här kanske kan gå åt h*lvete.
Men jag tror vi vänder och vinner.
Barca_BEST
2004-05-08 20:56
men barca har vunnit skit många matcher så tror KANSKE att det blir en förlust men vi ska inte vara arg elr ledsna ändo för barca har gjort en jätte bra andra halva av säsongen :D
Barcelona Forza_Xavi
2004-11-05 11:12
vikken människa säger att ho laget milan vill köpa ronaldinho !!!! dom förstör alla stor spelare !!!! aldrig att dom får honom ja skulle sluta med att kolla på fotboll då o med allt som har med fotboll att göra
Spanien _Mikael_
2005-03-10 08:45
Trist att rivaliteten är så extrem att man kan glädja sig åt ett annat lags förlust. Jag tycker illa om det oavsett vilket lag supporters det är som gör detta. Trist att båda våra lag åkte ut men det är sånt som händer. Man uppskattar aldrig vinsterna lika väl om man aldrig förlorar några viktiga matcher.
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-05 00:30
Varför blev min text fet..?
Barcelona Nemo
2005-03-10 08:30
Jag älskar verkligen dom här "dagen-efter-tankarna", för då finns det alltid något att "skylla" på, som minskar pinsamheterna (för övrigt så är det ingen pinsamhet att förlora mot chelsea, men ni fattar vad jag menar).

Detta var nog det bästa som kunde hända FC Barcelona. Åka ut mot ett av världens bästa lag, för vad hade hänt om Barca hade vunnit?

Dom hade gått vidare, antingen vunnit hela (inte särskilt trovärdigt) eller åkt ut, pga slitna spelare, och tappat i ligan, pga slitna spelare.

Det hade innebärt en katastrof. Så därför...

Var det bra att vi åkte ut, men vi gav dom en jävla match och vi är tillbaka nästa säsong, var så säker...

Snälla Gud, kan du inte ge oss en rak backlinje?

Fridens liljor.
Barcelona giovani
2005-03-10 00:43
Jag tycker inte Barca behöver nya spelare. Jag har sagt hela säsongen vi missar för mycket sol klara chanser och det är Barcelonas särklass största problem. Men jag tror inte att det är ett problem som inte går att lösa med nuvarnade trupp. Vi har Edmilson i truppen glömmer alla det ? Han är en av världes bästa försvarare.

***** Det finns en position som jag tycker borde ändras och det är Decos. Antingen så flyttar Rijkard upp honom så han får visa att han är en världens bästa offensiva mittfältare eller så köper vi in nån som passar bättre in på hans position. Efter att ha sett Ballack idag är jag än mer övertygad att han passar in där bättre än Deco. Stark defensiv, bra passningsspelare, bra på huvudet skuter med båda benen. Men som jag sa flyttar vi upp Deco så vill ha defenetivt hällre ha Deco än nån annan.

Saviola är en spelare som jag defenetivt vill se i Barca. Vi gör inte mycket mål på huvudet eftersom Barca spelar inte på det sättet. Saviola har gjort många mål för Barca när han fått chansen och är defenetivt ingen spelare som mssar lägen det har han bevisat i Barca många gånger.

Den enda försvare som imponerat på mig i år är Van Boyten eller vad han heter i Hamburg. Bra på huvudet bra med fötterna. Men som sagt vi har redan försvare.

Det stämmer att linjedommaren hade flaggan uppe men Colina valde att inte prata med han, det var det spelarna sa till Colina. Men det är sak samma nu.
Barcelona Fanatic
2005-03-10 10:52
Oleguer,Gio,Guily Ut
Mexes,Evra,Saviola tebax men tror inte att Kaninen kommer tebax.......är så trött på vårat försvar spel....vi behöver en mittback av högsta klass visserligen har vi puyol men tycker synd om han som han springer för andra på plan
Barcelona Rivaldinho9
2005-03-10 00:42
Kharles_Kubala, Puyol 21:

Jag förstår inte varför ni har så mycket emot att vi tycker det är roligt att spekulera i hur Barca kan förbättras. Om ni såg matchen igår så måste ju ni själva inse att ett bra försvar släpper inte 3 bollar på 19 minuter i en match som är säsongens viktigaste. Det är väl bara att inse att vissa spelare inte håller i sånna matcher.

Och jag är så trött på det där snacket om medgångssupportrar hit och dit.
Jag tror att det är ni själva som är så osäkra på om ni är riktiga fans så ni hela tiden behöver hävda att ni är det.
Jag själv tex. vet att jag är ett äkta Barca fan som har vart nere ett flertal gånger och sett matcher på Camp Nou.
Och därför känner jag inget behov av att skylta med det som om jag skulle vara beroende av bekräftelse.

Så luta snacka om det där.
Låt alla som vi skriva här skriva, för ni vill väl inte ha ett tomt forum där ni kan sitta några gubbar och tala om för varandra "vilka äkta motgångssupporters ni är".

En äkta supporter för mig är en som kan klaga på sitt lag och tycka att dom är skit efter en match.
Då visar man att man är engagerad och lever sig in i sporten.

Spöa Bilbao.

Visca el barca
Barcelona juanito
2004-05-10 21:05
ZonD: Har nu hittat sidan..
Den är från tionde maj 2004. Väldigt färsk med andra ord. I notisen står följande:
!--TEMP_I--!Para la próxima temporada el cupo de extracomunitarios se reduce a tres en plantilla y dos en el terreno de juego.!--TEMP_/I--!

..vilket betyder att det nästa säsong endsat kommer att vara tillåtet med tre icke-européer i laget och två på planen.

(för att läsa artikeln, klicka på länken och klicka sedan på artikeln vEl problema de los cracks no comunitarios!--TEMP_/B--!)
Barcelona Barca forever
2004-05-10 21:39
man stavar så här va, RIJKAARD??
Barcelona Barca forever
2004-05-10 21:39
man stavar så här va, RIJKAARD??
Barcelona Barca forever
2004-05-11 15:06
ronnie kallas för gaucho va för att där han är född så kallades man för gaucho. lr hette stället där han var född gaucho?
Barcelona Tompa
2005-03-10 15:55
Kharles_Kubala:
Fråga 1:
Jag tycker man under försäsongen borde testa det spelsystem som signaturen Maxi Lopez förslår. Funkar inte det får vi satsa på det nuvarande kommande säsong.

Fråga 2:
Finns ingen anledning att sparka Rijkaard. Vi är på god väg att vinna ligan och i ett sådant läge är det bara en idiot som sparkar tränaren.

Missförstå mig inte. Etóo är en kanonspelare, en av världens allra bästa anfallsspelare. Får han bara vara frisk kommer säkert att vara den bäste inom några år. Sett till spelregistret är han överlägsen t.ex Crespo. Däremot tror jag att man skulle få ut ännu mer av honom om han fick en renodlad straffområdesspelare jämte sig. Gärna en som är riktigt bra på huvudet. Det är möjligt att Maxi Lopez så småningom skulle kunna fylla den platsen men jag har sett honom alldeles för lite för att bedömma om han är en framtida världsspelare.
Barcelona Barca forever
2004-05-11 15:06
ronnie kallas för gaucho va för att där han är född så kallades man för gaucho. lr hette stället där han var född gaucho?
Barcelona Tompa
2005-03-10 15:55
Kharles_Kubala:
Fråga 1:
Jag tycker man under försäsongen borde testa det spelsystem som signaturen Maxi Lopez förslår. Funkar inte det får vi satsa på det nuvarande kommande säsong.

Fråga 2:
Finns ingen anledning att sparka Rijkaard. Vi är på god väg att vinna ligan och i ett sådant läge är det bara en idiot som sparkar tränaren.

Missförstå mig inte. Etóo är en kanonspelare, en av världens allra bästa anfallsspelare. Får han bara vara frisk kommer säkert att vara den bäste inom några år. Sett till spelregistret är han överlägsen t.ex Crespo. Däremot tror jag att man skulle få ut ännu mer av honom om han fick en renodlad straffområdesspelare jämte sig. Gärna en som är riktigt bra på huvudet. Det är möjligt att Maxi Lopez så småningom skulle kunna fylla den platsen men jag har sett honom alldeles för lite för att bedömma om han är en framtida världsspelare.
Spanien Romano Africano
2005-03-10 14:49
Så typiskt att barce försvaret måste bli skit i den viktigaste matchen av alla och att förlora en match dominerade är så dåligt
Jag visste Marques skulle saknas men visste inte han var så viktigt för försvaret.

Håller med Sonde att Oleguer måste bänkas för gudskull så dåligt som han är!

Vad tråkigt att chelsea eller juve kan vinna CL nu:P hoppas milan stoppar de skiten.
Barcelona tarrak
2005-03-10 14:56
Känns som det är dags att gå vidare nu, vi förlorade en jämn match som kunde gått hur som helst. Tycker att vi ska vara stolta över vårat lag efter att de kämpade sig in i en match som såg körd ut. Finns inte någon poäng att klaga på Chelsea-fansen för den tråkiga fotboll de spelar, det är väl straff nog att behöva se den skiten varje vecka.
Atlético Smuts
2004-11-04 18:50
Ämne: Ämne: Killar,....Kabba Samuras mål kan vara svår att få tag i då det inte var någon nationell kanal som sände matchen (som jag kan missminna). En lokaltv-kanal sände en halvlek och fick sedan problem med utrustningen.

Alltså, det kanske är bäst att ge upp hoppet.

Om du nu ändå vill försöka så ber jag dig titta till länken, fråga i forumet.

Edit: Fast nu såg jag att forumet är stängt. Lycka till iaf. Hittar du den kan du väl skrika.
Länktips: www.assyria.se
BigBadOla
2005-03-10 08:10
Gio håller, fast inte som back, ska vara kantspringare
Väldigt nyttig i offensiven fast livsfarlig bakåt tyvärr
Barcelona Puyolinho
2004-11-04 16:11
Smuts asså allvarligt jag håller på o bli förbannad på dig !
Håll dig i ditt egna forum !!!
Du är mer inne på Vårat,Juventus,Inter,Roma !
Skit i oss o håll dig i Milans forum !
Vi bryr oss inte om vad du tyvker !!
Barcelona maximilliano_iniesta
2005-03-10 00:01
ni som snackar om nya spelare .. så fort barca forlorar så vill ni ha nya spelare .., sluta klaga o njut av när vi tar hem ligan
Barcelona Sonde
2005-03-10 13:19
Hristo: Det är helt orealistiskt att Barça ska kunna ersätta 3 spelare på samma positon men 3 st lika br spelare. Jag tycker att vi har lyckas ersätta de skadade på ett överraskande bra sätt.

Viktor Munoz: Jag har fortfarande svårt att tro att du har sett Maxi spela tillräckligt för att kunna avgöra hans framtid. Även ajg har sett han spela en del i River, men knappast tillräckligt för att förutspå framgång eller flopp. Du måste kunna ha en grund för ett sådant uttalande. Och vad har han i gjort i Barça som får dig att tvivla så starkt?
Barcelona Kickboxer
2005-03-10 15:45
Grattis Eto'o på din 24 års dag:)

Hoppas han firar med några mål mot Bilbao.

Visca el Barça!!!
Barcelona Barca forever
2004-05-18 14:39
el rey är 16 år gammal..står det när man trycker på "honom".
Annons: