/spanien/barcelona/forum/26357.aspx/spanien/barcelona/forum/26357.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hammabarça
2005-03-08 22:57
kan alla sluta tänka om vi hade honom eller honom, ja vi förlora idag! blicka framåt och koncentrera er på ligan. ta transfer snacket i sommar
Albacete Sir John Spencer
2005-03-09 13:24

så tog balettdansen slut för tjejerna då, internationella kvinnodagen till trots, det är ju inte direkt en överdrift att säga att vi formligen mosade er ...

Vet inte om ni har sett filmen " Plutonen ", men er enda stjärna ( Ronaldinho ) är ruskigt lik en flinande vietnames, de går ungefär samma öde tillmötes också :) .... tyckte mig se ett stort flin i Ronaldinhos nylle när han gick av plan igår
Valencia RZ
2004-04-25 21:33

Will, är du helt galen eller? Inte för att jag vill att folk ska hålla på oss, men du får välja mellan Real och oss, och jag har svårt att se varför ni skulle vilja se Madrid som mästare.

Vi behöver inte lita på andra lag för tillfället, ju bättre det går för oss, desto säkrare är det att vi tar hem titeln. Vinner Bilbao så kommer det bara att hjälpa Real Madrid. Det ökar era CHANSER till att vinna ligan, men vill du verkligen sitta inför risken att Real Madrid vinner?

Ja, jag vet inte... Hursomhelst, jag har redan sagt vad jag tycker om er seger.
Albacete Sir John Spencer
2005-03-09 13:24

så tog balettdansen slut för tjejerna då, internationella kvinnodagen till trots, det är ju inte direkt en överdrift att säga att vi formligen mosade er ...

Vet inte om ni har sett filmen " Plutonen ", men er enda stjärna ( Ronaldinho ) är ruskigt lik en flinande vietnames, de går ungefär samma öde tillmötes också :) .... tyckte mig se ett stort flin i Ronaldinhos nylle när han gick av plan igår
Real Madrid USD
2005-03-08 22:55
Hej!
För det första vill jag tacka alla barca fans för en underbar match :)

En av de bästa matcherna jag nånsin har sett :)

Jäkligt bra kämpainsats av båda lagen.

Synd att vi möttes redan. Anser att de två bästa lagen i världen just nu är barca och chelsea.

men sånt är livet. Lycka till i ligan. skulle dock uppskatta om ni tappade några poäng så real kan gå om ;)

väl mött
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 22:57
Aja. Ska dra mig till det vita forumet nu.

Bra spelat och bättre lycka nästa år. Ni förtjänade nog lite mer än vad ni fick idag.
Barcelona hammabarça
2005-03-08 23:05
Ämne: Käften ni fick faan ....
kul att du tycker så, personligen tror jag alla skiter i vad du tycker. måste jag påminna dig om el clasico. dessutom är inte eran match spelad än och tänk på vad som hände senast ni var på Delle alpi
Barcelona Barca Barca
2004-04-25 21:36
Vem bryr sig vad Ronaldinho gjorde eller om han gjorde en kass match. Det viktigaste är att Barca vannn.
Barcelona Barca Barca
Vem bryr sig vad Ronaldinho gjorde eller om han gjorde en kass match. Det viktigaste är att Barca vannn.
Barcelona Guily
2005-03-08 22:51
Ikväll var London världens mittpunkt.
Skämm inte ut er nu barca, ge fan i efterslängar. Vi tar ligan, men den här förlusten ger mig samtidigt känslan att vi är HÄR, i världens mittpunkt, och sorgen stärker oss. Jag är stolt över barcelona, och jag tror att de många nyvunna fansen kommer se förlusten som ett avstamp för deras vidare fan-skap. Som Nick Hornby säjer så blir glädjen vackrare efter motgång. Jag måste ge en eloge till Lampard och TERRY. Skönt att se att de dominerande spelarna i det enligt mig hemskt osympatsiska laget chelsea är äkta Chelseas. Jag kääner att vi har bjudit på oss själva och Ronaldinho har även visat varför han är överlägsen Henry som spelare, han vann nästan matchen åt oss.
Men nu ska jag gråta med Ronaldinho, även om hans tårar på något sätt glädjer mig.
Jag orkar inte se Mourinhos gräsliga mallighet imonn, men känslan består. Vi är tillbaka och inom ett år och två månader spöar vi skiten ur Milan i CL-finalen.

pz. ackish:
en hemskt löjlig och fientlig inställning du har. sorgen tillhör inte bara dig, om den ens gör det. Du verkar vara upptagen med din avundsjuka och ilska över andra barcelonafans att du glömmer att vi har något äkta att vara förbannade över.

ps. Vi behöver verkligen lite hårdingar i de bakre regionerna, men jag skulle föredra att vi inte går ut och skämmer ut oss på marknaden som Real Madrid gjorde i Woodgate-affären.

Men som sagt vi var för första gången på mycket länge i världens centrum.
Barcelona Guily
2005-03-08 22:51
Ikväll var London världens mittpunkt.
Skämm inte ut er nu barca, ge fan i efterslängar. Vi tar ligan, men den här förlusten ger mig samtidigt känslan att vi är HÄR, i världens mittpunkt, och sorgen stärker oss. Jag är stolt över barcelona, och jag tror att de många nyvunna fansen kommer se förlusten som ett avstamp för deras vidare fan-skap. Som Nick Hornby säjer så blir glädjen vackrare efter motgång. Jag måste ge en eloge till Lampard och TERRY. Skönt att se att de dominerande spelarna i det enligt mig hemskt osympatsiska laget chelsea är äkta Chelseas. Jag kääner att vi har bjudit på oss själva och Ronaldinho har även visat varför han är överlägsen Henry som spelare, han vann nästan matchen åt oss.
Men nu ska jag gråta med Ronaldinho, även om hans tårar på något sätt glädjer mig.
Jag orkar inte se Mourinhos gräsliga mallighet imonn, men känslan består. Vi är tillbaka och inom ett år och två månader spöar vi skiten ur Milan i CL-finalen.

pz. ackish:
en hemskt löjlig och fientlig inställning du har. sorgen tillhör inte bara dig, om den ens gör det. Du verkar vara upptagen med din avundsjuka och ilska över andra barcelonafans att du glömmer att vi har något äkta att vara förbannade över.

ps. Vi behöver verkligen lite hårdingar i de bakre regionerna, men jag skulle föredra att vi inte går ut och skämmer ut oss på marknaden som Real Madrid gjorde i Woodgate-affären.

Men som sagt vi var för första gången på mycket länge i världens centrum.
Barcelona Barca Lover
2005-03-08 23:06
barça behöver ingen mittback vi har ju barquez men däremot behöver vi en bra ersättare till marquez om han blir skadad men vi behöver en bättre pivote gerard håller värkligen inte barca klass albertini är bra för rotation en bra pivote är vad barca behöver
Barcelona Robinho
2005-03-09 10:59
kubala// Håller fullständigt med. Jag lvoar laget osm får mest titlar i England i år blir nog NEwcastle. Vi vinner både FA och Uefa och då kommer ni känna er rejält misslyckade.

Chelsea fansen går och ler i slutet av säsongen tänker jag skratta dem rakt upp i ansiktet!

Zizou// Hur hade du reagerat ifall man förlorat en mantch och sedan kommer säkerhetsvakterna och snackar skit och ger rasistiska kommentarer.

uefa får ta tag i detta och några böter hjälper inte. Tycker att de skall få förbud för att spela hemma i kvartfinalen utan på en neutral plan i typ Irak så Mourinho bli r ksjuten. Ne men ärligt Tycker neutral plan skulle vara bra typ Old Trafford!
'
Barcelona Guily
2005-03-08 23:13
Jag har inte heller mycket till övers för dessa reaktioner, men ser hellre att ilskan ska handla om fotboll än om människor, blandandet av känslor leder i förlängning till huliganism.
Spanien Robinho
2005-03-09 10:59
kubala// Håller fullständigt med. Jag lvoar laget osm får mest titlar i England i år blir nog NEwcastle. Vi vinner både FA och Uefa och då kommer ni känna er rejält misslyckade.

Chelsea fansen går och ler i slutet av säsongen tänker jag skratta dem rakt upp i ansiktet!

Zizou// Hur hade du reagerat ifall man förlorat en mantch och sedan kommer säkerhetsvakterna och snackar skit och ger rasistiska kommentarer.

uefa får ta tag i detta och några böter hjälper inte. Tycker att de skall få förbud för att spela hemma i kvartfinalen utan på en neutral plan i typ Irak så Mourinho bli r ksjuten. Ne men ärligt Tycker neutral plan skulle vara bra typ Old Trafford!
'
Barcelona Guily
2005-03-08 23:13
Jag har inte heller mycket till övers för dessa reaktioner, men ser hellre att ilskan ska handla om fotboll än om människor, blandandet av känslor leder i förlängning till huliganism.
Real Madrid Ike
2004-04-25 21:26
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÄR I EXTAS!!!!!!!!!!!
MITT TIPP GICK IN OCKSÅ 1-2 !!!!!!!!!!!
HAHAHA LIVET LEKER! xD
Barcelona Tompa
2005-03-08 23:02
Alla här inne på forumet vet säkert hur mycket jag ogillar Chelsea. Men vi måste ändå vara uppriktiga:
Gör man så många försvarstabbar som Barca gjorde idag så är det naturligt att man förlorar. Håller med de som tycker att nya mittbackar måste få hög prioritet till nästa säsong.

Är f.ö inte ett dugg överraskad av att Gerard inte höll måttet, tyvärr...
Barca_BEST
2004-04-25 21:20
YESSSS XAVIIIIIIIIIIII
Barcelona Xaviola
Jag skulle inte vilja byta plats med Raul Bravo nu. Snacka om syndabock
Barcelona ashkan
2004-04-25 21:30
skit i allt ronaldinho gjorde den här matchen, om det nu ens var så mycket han åstadkom.
TACK istället Valdés och Puyol.. kommer aldrig glömma deras insatser!

Visca el Barça!
Barcelona Tompa
2005-03-08 23:02
Alla här inne på forumet vet säkert hur mycket jag ogillar Chelsea. Men vi måste ändå vara uppriktiga:
Gör man så många försvarstabbar som Barca gjorde idag så är det naturligt att man förlorar. Håller med de som tycker att nya mittbackar måste få hög prioritet till nästa säsong.

Är f.ö inte ett dugg överraskad av att Gerard inte höll måttet, tyvärr...
Barcelona Klint
2005-03-08 22:56
Det känns bara tomt
Real Madrid USD
2005-03-08 23:12
giuly:

nesta, cannavaro och thuram har inte ens en halv chans mot Terry....

Puyol och Terry är de två bästa i världen.

PUNKT SLUT!
Aimar10
2004-04-25 21:35
Ert försvar var ju helt ute och cyklade men ni vann vilket är viktigast! Sen så är det bra att Kluivert gör ett mkt bra inhopp för att Saviola spelade ju inte alls bra.För övrigt var ju inte heller Reals försvar den bästa.. Säger bara Raul Bravo.Vilka jävla soppor dem har i backlinjen! Den positionen är klart lättast att platsa i Real..
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-03-08 22:47
JAG SÅG INTE MATCHEN SÅ JAG KANSKE FÅR ÄTA UPP MINA ORD EFTER JAG HAR SETT MATCHEN IMORGON PÅ EUROSPORT.

MEN OM CHELSEA VINNER ÖVER ER SÅ MÅSTE DE VARA BRA :)

HALA MADRID Y ESPANIA
Barcelona Sebbeee
2005-03-08 23:39
gulito å aimar#21//
Skönt att höra lite sympati å inte massa "haha rätt åt er fittor" osv :P
Barcelona abbe
2005-03-08 22:44
det vilar en förbannelse över Iniesta..han får bara inte in bollen övermållinjen.mer otur kan man inte ha :(
Barcelona PutaFranco
2004-04-25 20:45
Bra byte som tystade de vita supporterna
Barcelona Cryuff
2005-03-08 23:05
i och med förlusten blev listan av lag jag verkligen hatar längre

om det ör nått lag som ska vinna enligt mig nu efter förlusten är det Lyon
Annons: