/spanien/barcelona/forum/26356.aspx/spanien/barcelona/forum/26356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-21 21:31
Jmac;
Kaka spelar inte i Barcelona.
Han spelar i ett för tillfälligt mer harmoniskt lag än Barca.
Dessutom stämmer inte mallen in på alla spelare men i de flesta fall stämmer det.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-21 21:31
Jmac;
Kaka spelar inte i Barcelona.
Han spelar i ett för tillfälligt mer harmoniskt lag än Barca.
Dessutom stämmer inte mallen in på alla spelare men i de flesta fall stämmer det.
Barcelona Jmac
2004-02-21 21:07
Gabriel:
Nej, osmart är jag inte.
Jag blir bara så irriterad över att folk är så fixerade över fotbollsspelares utseende.
Ronaldo sägs vara fet! Han leder skytteligan!?
Ang. aklimatiserings problem. Se på Kaka i Milan. Där ser jag inga som helst problem med aklimatiseringen, kommer direkt frå São Paulo FC.
Barcelona Jmac
2004-02-21 21:07
Gabriel:
Nej, osmart är jag inte.
Jag blir bara så irriterad över att folk är så fixerade över fotbollsspelares utseende.
Ronaldo sägs vara fet! Han leder skytteligan!?
Ang. aklimatiserings problem. Se på Kaka i Milan. Där ser jag inga som helst problem med aklimatiseringen, kommer direkt frå São Paulo FC.
Real Madrid RC_3
2004-11-02 18:38
Jag hoppas på 4 spanska lag i semin!

//Gabriel
Alla har sina tankar.
Barcelona Tomasz
2004-02-24 21:40
PUYOL=Hjärta...

Nope, Davids spelade matcher med Juve i Champions League, därför kan han inte registreras för Europacupspel med Barça. T.ex. Reyes kan spela för Arsenal i Champions League eftersom Sevilla inte spelat i Europa.
Barcelona Gaucho
2004-02-21 20:06
Håller med PUYOL=Hjärta ! det blir 2-0 till oss, fast jag tror att Ronnie och Luis Garcia gör målen.
Barcelona Gabriel
2004-02-21 19:44
5raka vinsetn blir det!
Real Madrid Dani
2004-02-24 21:12
Angående Italiens "icke EU"-spelareregler beror de på att det var så pass mycket fusk med falska eu-pass. Med andra ord hade väldigt många sydamerikaner en släktingar lååångt tillbaka i tiden som var från Portugal, Spanien och Italien.. Så man bestämde sig för att slopa systemet och inte ha någon gräns för hur många icke EU-spelare som får spela, däremot för hur många som får inhandlas från icke EU-land per säsong (en har jag för mig). Hoppas att det klargjorde systemet =))
Barcelona Dani
2004-02-24 21:12
Angående Italiens "icke EU"-spelareregler beror de på att det var så pass mycket fusk med falska eu-pass. Med andra ord hade väldigt många sydamerikaner en släktingar lååångt tillbaka i tiden som var från Portugal, Spanien och Italien.. Så man bestämde sig för att slopa systemet och inte ha någon gräns för hur många icke EU-spelare som får spela, däremot för hur många som får inhandlas från icke EU-land per säsong (en har jag för mig). Hoppas att det klargjorde systemet =))
Spanien BOBAN_10
2004-11-02 15:57
Om ni inte har tillgång till ztv men har canal digital så går det att se Barca mot mäktiga MILAN på en slovakiska kanalen JOJ.Finns i program listan runt nr 860 eller något.
Barca-Milan 0-1
Barcelona Rod
2004-11-02 16:02
Barça-Milan.
Vi kommer att vara ett gäng från Penya Barcelonista de Suecia(F.C Barcelonas officiella supporterförening ("penya") i Sverige)som kommer att kolla på matchen tillsammans på restaurang Capital. Läs mer här.
http://www.cml.nu/penyasuecia/intro.php
För de som är sugna är det bara att droppa in.
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-02 14:07
Ämne: ja tor att milan kom....
Ät upp.
Real Madrid Emadinho
2004-11-02 13:57
ja tor att milan kommer påminna er om CL finalen 94 då dom vann mot Barcelona med hela 4-0.
Atlético barca in my heart
2004-11-02 11:48
Come on! krossa italiensk fjollerna!!!!!!!! Anti milan! Forza Barca!
Barcelona Forza
2004-11-02 15:23
vad tycker betandwin.com som sponsor?bättre än TOYOTA iallafall. jag var ute på betandwin.com och tyckte att märket såg okey ut.
Barcelona FORZA BARCA!!!
2004-11-01 23:58
På ZTV kl 20.30, matchstart 20.45
Spanien Kujovic
2004-11-01 23:55
vilken kanal vissas matchen på?
Barcelona Puyolinho
2004-11-02 12:25
jag tror inte Milan kommer gå för fullt idag !
Dom har en MYCKET viktigare match i Seria A några dagar efter och jag tror att dom är medvetna om att om dom vill hänga med i Serie A så måste dom vinna den ! Och dom skulle endå ta 3 poäng mot Celtic och mot det tredje laget i våran grupp !
Jag tror att dom ställer upp med inte helt ordinarie !
Men vi får väll hoppas att båda lagen går för fullt och sen får vi se vilka som är bäst (Barcelona) !!!
Barcelona Sonde
2004-11-02 13:10
Barca_Best: Du kan nog lita på den uppställningen som Tompa skrivit i införrapporten.
Barcelona juanito
2004-02-28 15:44
B_A_R_C_A: Du kanske tänker på vad du skriver men var har du fått dina fakta ifrån? Rafael Marquez fru är så vitt jag vet mexikanska. Adriana Lavat, som hon heter, är nämligen född i Chilpancingo, Mexiko (se länk).

Vad gäller Rochemback så får du gärna ange en källa till hur det går för han. Vet själv att han undersökt om att få tyskt medborgarskap men har inte hört något mer om det (och det borde ju åtmistone inte vara så lätt om man inte ens bor i landet..).
Blasi
2004-11-02 22:49
Notera att Smuts är Milan-fan ;)

Grattis till segern grabbar och brudar!

Mvh en Juventino.

Ps. Eto'o är fan för bra asso. Likaså Ronaldinho
Barca_BEST
2004-02-24 20:18
jag menar fyller år,presenten.......
Barcelona Barca_91
2004-02-28 18:16
Jag menade inte att Iniesta och S.Garcia skulle spela ihop imorgon men kanske mot något "lättare" motstånd.
Barcelona Barca_91
2004-02-28 18:15
Hoppas Iniesta och S.Garcia får spela ihop igen dem var mycket bra i den matchen mot Zaragoza tror jag det var.

Om vi vinner mot Depor imorgon har vi ett bra grepp om 4:e platsen eftersom vi möter inte de bästa lagen efter den här.

Efter den här matchen kommer några ganska säkra 3 poängare:
Barca-Mallorca...3 p
Murcia-Barca...3 p
Barca-Sociedad...3 p
Betis-Barca...svår match men 3 p
Barca-Villareal...3 p
Valladolid-Barca...vi vinner nog den om vi spelar som vi gör nu 3 p
Barca-Malaga...3 p

Efter den kommer nog den svåraste matchen som är kvar Real-Barca.
Om vi tar 3 p i nästan alla de matcher som är kvar ska vi kanske ta 3:e platsen t.om.
Vi borde vinna nästan alla matcher som är kvar om vi håller självförtroendet uppe!

Inför matchen imorgon så är oddset imot oss igen men vi vinner nog så om jag skulle tippa skulle det bli en 2:a!

Imorgon vinner vi med 0-1 eller 0-2!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-24 21:14
Davids är inte registrerad för spel i Europa då han värvades sent på säsongen.
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-24 21:14
Davids är inte registrerad för spel i Europa då han värvades sent på säsongen.
Barcelona Rod
2004-11-02 08:58
Ämne: På ZTV kl 20.30, mat....
Vi kommer att vara ett gäng som kommer att kolla på matchen tillsammans på restaurang Capital. Läs mer här.
http://www.cml.nu/penyasuecia/intro.php
För de som är sugna är det bara att droppa in.
Barcelona Barca_91
2004-02-24 20:32
Davids ska inte spela mot Bröndby se länken det är ett ord på engelska jag inte förstår vad dom menar med.
Se länken!
Barcelona PUYOL=Hjärta
2004-02-21 19:59
2-0 till barca.
Marquez o Ronaldinho
Annons: