/spanien/barcelona/forum/26354.aspx/spanien/barcelona/forum/26354.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tru2da barca
2004-02-15 23:39
BARCA PÅ GÅNG
Det var en imponerande första halvlek av barca
Saviola var matchens lirare.
Men det finns vissa grejer RIJKAR borde jobba på
som Ronaldino och Saviolas sammanarbete som ej fungerar så bra kan bero på rivaltet mellan deras länder i fotboll. Sen borde Rijkard spela med två kantspelare men det kommer han snart att fatta när vi möter tuffare motstånd att det kommer ej funka i längden att köra med en kant
spelare. Och Motta istället för COCU vore bättre alternativ i mitten.
Barcelona Izquierda
2004-02-19 12:30
Barca_91 & Barca_BEST//

Tack så mycket för de snälla orden, men dels vet jag inte alls om redaktionen över huvud taget planerar att ta in nån mer, och dels är jag mycket tveksam till om jag kommer att ha tid till en sån uppgift framöver. Bättre att häcka här i forumet och skriva långa och svamlande inlägg klockan tjugo i fyra på morgonen :)
Barcelona Gaucho
2004-02-12 17:32
Jag blir verkligen ledsen varje gången jag hör eller läser nåt om att Barca vill sälja Saviola. Den där kille är bara för skön. Han är en av mina absolut favoriter och jag skulle inte vilja att han skulle flytta ifrån min älskade Barca.

Allt är Raijkaards fel, han satte Saviola på bänken nästa hela säsongen. Vem som helst blir dålig om man sätter den på bänken. Låt Zidane eller Ronaldo (som anses vara världen bästa spelare) sitta på bänken i ett par matcher så kommer man att se om de kommer att kunna spela 100%.

Hoppas att Saviola skaffar sig ett EU-Pass så snart som möjligt så att vi ska kunna behålla honom.

Det här är min dröm uppställning för nästa säsong:

-----------------------Valdes---------------------

Puyol---------Marquez------Ny Back--------O. Lopez

---------------Xavi---------Davids----------------

Quaresma/L. garcia------Ronnie---------V. D. Vaart

--------------Saviola--Treziguet/Torres-----------
Barcelona SportingC
2004-07-02 16:32
Nån som vet om Quaresma kommer kunna spela för Portugal i OS? tänkte på hans fotskada...
Barcelona pat-w
2004-02-12 17:36
gaucho du vet att man bara fåspela med elva man va....
Barcelona Tompa
2004-02-19 13:50
JAG:
Ser att du gärna skulle vilja ha Nedved. För egen del kan jag säga att han i mitt tycke är en av världens absolut bästa spelare, dessutom har han ett riktigt stort hjärta oavbsett om han representerar landslaget eller Juventus. Ett mittfält med både Ronnie och Nedved skulle vara nästan oslagbart. Dessutom blir det inga problem med EU-passet nu när Tjeckien blir medlem.

Det som talar mot honom är åldern. Tror Nedved är 31 år och sålunda ingen framtidsman. Och ag ser helst att de nya spelare som köps in under sommaren är högst 28 år. Främsta prioritet under sommaren måste ändå vara en ny center och en mittback, helst en vänsterback med.
Barcelona Tompa
2004-02-19 13:50
JAG:
Ser att du gärna skulle vilja ha Nedved. För egen del kan jag säga att han i mitt tycke är en av världens absolut bästa spelare, dessutom har han ett riktigt stort hjärta oavbsett om han representerar landslaget eller Juventus. Ett mittfält med både Ronnie och Nedved skulle vara nästan oslagbart. Dessutom blir det inga problem med EU-passet nu när Tjeckien blir medlem.

Det som talar mot honom är åldern. Tror Nedved är 31 år och sålunda ingen framtidsman. Och ag ser helst att de nya spelare som köps in under sommaren är högst 28 år. Främsta prioritet under sommaren måste ändå vara en ny center och en mittback, helst en vänsterback med.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-02-12 21:47
Izquierda:
Jag tycker att det va bra med Riise för han är bra och liverpool vill ha overmars så jag tror att vi kan byta honom mot overmars som vi inte har nån nytta av
Barcelona Izquierda
2004-02-12 14:27
Bopi//
Vi borde hellre satsa på Monacos andre yttermittfältare...där har vi en riktig lirare!
Tyvärr är det väl kört för Quaresma om han kommer..
Spanien RONALDINHO
2004-02-12 00:57
Mera top 5 dribblers ranking.skulle vara mycket tacksam då,TACKAR också Davids och camparn på nou för deras svar till mig
Barcelona Anders
2004-02-12 14:52
Juanito
jag kanske är helt fel ute men har för mig att Riquelme var i praktiken klar för athletico nån månad innan han skrev på för Barça! det va nått med hans personliga avtal som de inte kunde komma överens om (tror att det va nått med skatterna)
men som sagt detta är bara något jag fått för mig!
Barcelona Opartisk Ronaldinho Fan
2004-02-12 14:45

Izquierda // vem menar du?
Barcelona Bopi
2004-02-12 09:32
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder022004/11022004.htm
Barcelona Barca_91
2004-02-12 18:18
Koeman vet hur man utvecklar unga talanger...
Barcelona Izquierda
2004-02-12 09:03
Holländaren//

Ingen kan i alla fall komma och säga att de spelare du föreslår inte skulle passa in i dagens Barca.
Hasselbaink och van Hooijdonk har precis allt en genomsnittlig spelare i FC Barcelona ska ha:

* De har nåt 30-strecket
* De är medelmåttor
* De är från Holland
* De har sina bästa år bakom sig

Ta-daa!
Det enda problemet är att de kanske skulle känna sig lite ensamma om nu Barca gör allvar av sina planer att rensa ut holländarna ur truppen, men om Rijkaard stannar så stannar köps säkert både van Brockhorst och Davids loss, så det ska nog lösa sig.
Barcelona Davids
2004-02-11 23:52
Mina 5 bästa dribblers är..

1. Joaquin
2. Henry
3. Ronaldinho
4. Figo
5. C.Ronaldo
ShortRound
2004-02-12 18:00
Saviola är en grym spelare och talang han behöver bara en tränare som ger honom förtroende så kommer han blomma ut på riktigt ska ni se.
Barcelona ashkan
2004-02-12 01:48
Nä, nu blev de fel..var i mitten av mars. lite flummig, sorry.
Barcelona pat-w
2004-02-12 17:44
tycker du vi släpper in för mkt mål eller tycker du vi gör för lite mål...(gaucho)

Barcelona ashkan
2004-02-12 01:46
15 april släpps biljetterna till VÅRAN Uefacup-final.
För vi kommer att komma dit, Mm, så äre! ;)
Barcelona Laudrup
2004-02-15 19:45
3-1 Luis garcia, helt sjukt va bra vi spelar...
Real Madrid Joshua
2004-02-15 19:39
Det ser bra ut för er. Varför har ni inte spelat såhär förut?

Var är Kluivert?
Barcelona Patrik
2004-02-15 15:02
PUYOL=Hjärta

Han har börjat förstå vad det handlar om.

Rijkaard: "El objetivo del Barça es ganar siempre" ("Målet för Barca är att alltid vinna"), saxat från sport.es

Jag tror det vore bra att ha honom kvar i alla fall säsongen ut. Tycker det känns ganska bra just nu. Självförtroendet är större.

Barcelona Patrik
2004-02-15 15:02
PUYOL=Hjärta

Han har börjat förstå vad det handlar om.

Rijkaard: "El objetivo del Barça es ganar siempre" ("Målet för Barca är att alltid vinna"), saxat från sport.es

Jag tror det vore bra att ha honom kvar i alla fall säsongen ut. Tycker det känns ganska bra just nu. Självförtroendet är större.

Barcelona juanito
2004-02-15 11:33
Ord kan inte beskriva min besvikelse över att se Cocu istället för Motta (eller Iniesta även om det vore lite väl otroligt). Skulle kunna skriva en A4 om hur jävla less jag är på Rijkaard men jag antar att det inte är så intressant att läsa.

Satt och funderade och kom på att Barça (förutom mot Albacete och Puchov) inte gjort en riktigt bra match den här säsongen. Har jag fel?
Barcelona Johan Cruyff
2004-02-15 13:51
Värt att notera kring Real Madrid är att dom fortfarande är skyldiga 18 milj euro för Ronaldo.

Kanske får dom 'sälja' tillbaka honom?
Skulle va kul att se Ronaldo anhängarna i Madrid vad dom skulle säga......
Barcelona Barcaa
2004-02-19 10:19
tjena grabbar är det någon som vet om davids är avstängd mot valencia eftersom han blev utvisad senast mot atletico madrid?
Barcelona Barca_91
2004-02-14 13:22
Camparn på nou:
Det var några som hade spammat och skrivit lite olika saker men redaktionen har tagit bort det.
Barcelona Barca_91
2004-02-13 21:59
Kolla på Valencias forum...
Barcelona Barca_91
2004-02-19 10:52
Ja va kul äntligen kom det vi väntat på matchrapporten:D
Tog bara 4 dagar;)

Förresten "Izquierda" du är grym på att skriva!;)
Annons: