/spanien/barcelona/forum/26353.aspx/spanien/barcelona/forum/26353.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hammabarça
2005-03-08 22:41
lägg av
Mallorca realhatare
2005-03-08 22:38
FY FAN VA SORGLIGT
Barcelona Tompa
2005-03-09 10:29
Rijkaard spelar med Gio p g a nationaliteten tror jag, tyvärr... Han var verkligen inte bra, sant till 100 %, blev mycket bättre när Silvinho kom in. Tyvärr måste jag säga gjorde även vår kapten den blekaste insatsen på mycket, mycket länge. Hoppas verkligen inte Puyol gick och tänkte på ett fett anbud från ryssen...

Angående Deco begriper jag inte varför han får så mycket skit. Han är en mittfältare i världsklass och var absolut inte sämre än någon annan igår (t.ex Gerard)
Real Madrid Dani
2005-03-08 22:44
Ämne: Hela backlinjen behö....
Hoppas du skojar...
Dock känns det som om defensiven blev bättre med Sylvinho istället för Gio på vänsterbacken...

Målen tycker jag föregås av nonchalans och klantighet från mittfält, målvakt och backlinje...

Om Xavi - vid 4-2 - hållit bortre stolpen hade han räddat. För visst hade han bortre som utgångsposition?

Det gjordes alldeles för många enkla misstag, exempelvis Eto'os miss vid öppet mål. Sen hade jag velat se byten lite tidigare.

Men som sagt, det är lätt att vara efterklok...
Barcelona LaKeN
2005-03-08 22:52
Eran kelgris Puyol är för ojämn och syns på tok för mycket för att vara mittback. Alla hans brytningar blir spektakulära i princip. Dessa spektakulära brytningar föregår allt som oftast av ett misstag av antingen Puyol eller någon annan i backlinjen. Visst Puyol har gjort fantastiska matcher, men skall Barcelona på allvar bli ett riktigt storlag behöver försvarare köpas in. Frågan är om Puyol växer ut till den RIKTIGA försvarsstjärnan om han får en bättre back brevid sig? Eller behöver ni även byta ut honom? Barcelona behöver två snabba, passningsskickliga, nickstarka backar för att kunna fortsätta spela det spelet dom gör mot bra lag på bortaplan. Och det är inte det lättaste att finna den spelartypen, Rio Ferdinand i Manchester United kanske? Barcelona får hur som helst öppna plånboken i sommar och köpa in en back!
Barcelona Cryuff
2005-03-08 22:35
fett besviken horunge
Sevilla Simpa
2005-03-09 12:40
jag fattar inte hur ni kan säga att Chelsea spelar dåligt, dom gör ju mer mål, sen är ju matchen grym också
Barcelona Dani
Ämne: Hela backlinjen behö....
Hoppas du skojar...
Dock känns det som om defensiven blev bättre med Sylvinho istället för Gio på vänsterbacken...

Målen tycker jag föregås av nonchalans och klantighet från mittfält, målvakt och backlinje...

Om Xavi - vid 4-2 - hållit bortre stolpen hade han räddat. För visst hade han bortre som utgångsposition?

Det gjordes alldeles för många enkla misstag, exempelvis Eto'os miss vid öppet mål. Sen hade jag velat se byten lite tidigare.

Men som sagt, det är lätt att vara efterklok...
Real Madrid rrr
Såg någon bråket mellan Ronaldinho och Rijkard såg det ut som..ngn som såg den situationen?
Barcelona Damia
2005-03-08 22:43
Fighters_Curva_Nord

Du är sinnes sjuk.
Real Madrid rrr
Såg någon bråket mellan Ronaldinho och Rijkard såg det ut som..ngn som såg den situationen?
Barcelona the_dog
2005-03-09 17:44
nu hoppas jag på att spelarna inte börjar deppa o tappar ligan.....jag blir glad bara dem vinner ligan det här året
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-03-08 22:40
Hatar Chelsea så mycket så att det inte kan beskrivas med ord! Hoppas fan mycket hellre att Real vinner CL än att tråkchelsea gör det!! Man borde hitta på nån ny regel där man förbjuder att ha mer än 8 spelare på egen planhalva elelr nt sånt :) OOOhhhh fan va jobbigt.
Real Madrid Mohammed
Synd att ni rök, men ni åker ut med huvudet högt i alla fall. Vilken show lagen bjöd med! Bättre lycka nästa gång.
Barcelona ackish
2005-03-08 22:39
Ämne: hela laget kan suga ....
Sug din egen.

Barça är våran kärlek, visa respekt i dåliga tider också!
Real Madrid R.Carlos #3
2005-03-08 22:45
Tråkigt att ni inte kom vidare men som sagt har ni väntat så länge på titlar så spelar väll inte ett extra år så stor roll.........
Barcelona Damia
2005-03-08 22:38
Jag tycker att belletti var bra efter deras 3-0 mål, eller har jag misupfattat allt?
Fighters_Curva_Nord
Chi non salta é un....
Barcelona the_dog
assååå tyst på er!! barca ute!! och???? nu blickar vi frammåt o tänker på ligan, nästa år vinner vi Cl, inget mer me d
Fighters_Curva_Nord
Barcelona Damia
2005-03-08 22:33
börjar sörja snart!
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-03-08 22:39
the_dog

Du menar real madrids!!

HALA MADRID!!!!!!!!
Barcelona Ronaldiniho-Puyol
2005-03-08 22:49
Fenemeno jävla fjolla
när barca spela bra
ja njuter av ert spel sen a ni borde köpt han bla bla bla stiick ti madrid forum La Liga kompis 8 p juve i morrn 3-0
Fighters_Curva_Nord
2005-03-08 22:41
Chi non salta?...
Spanien Edgware Road
2005-03-09 12:12
Jag fattar inte hur folk kan kalla det för tråkig fotboll när man gör 4 mål.

Hur ofta gör ett lag 4 mål och hur fan kan det va tråkigt???

Nej acceptera att ni åkte ut på grund av att chealse är ett bättre lag än er. Dom spelade smartast och bäst. Dessutom gjorde dom flest mål och släppte in minst. Solklart enligt mig. Ni hade två matcher på er och trotts en man mer under ganska lång tid i den första lyckades ni inte göra mer en 2 mål. Igår kunde ni om ni vart lit taktiskta spelat på resultatet och kontrat ut chealse.

Men ni har bara en nivå och det är framåt. VIsst ni kan snacka om att det är det enda rätta och att det inte är kul att göra på annat sätt och bla bla bla men då får ni också acceptera att ni får stryk i CL. På den här nivån kan man inte bara trampa gasen i botten, så är det bara.
Barcelona Ronaldiniho-Puyol
2005-03-08 22:48
Vi måste vinna en tittttel vinner vi La Liga så får barca penger sen en mittback och ja tycker faktist en målvakt Valdes är lite ojämn
Barcelona Puyol
2005-03-09 12:07
det som irriterar mig i barca är att laget tänker för mycket på "fint och roligt fotboll" ...

det känns som att vi inte vill vinna en match om vi inte spelar en rolig fotboll...medan andra lag skiter i om de spelar bra eller dåligt fotboll ,bara de vinner ..och det tror jag är klokast.....

tycker dessutom att vi skulle kunna ha gjort mer än 2-1 på hemma plan då skulle vi gå vidare.......

men nu glömmer vi det här och satsar på ligan ....kom igen barca........
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 22:33
Har inte sett något än.
Barcelona ackish
2005-03-08 22:46
O Fenômeno //

Tack för att du rapporterade matchen för oss stackars Barça-fans som inte kunde se den på tv.
Respekt till dig.
Barcelona Puyol
2005-03-09 12:07
det som irriterar mig i barca är att laget tänker för mycket på "fint och roligt fotboll" ...

det känns som att vi inte vill vinna en match om vi inte spelar en rolig fotboll...medan andra lag skiter i om de spelar bra eller dåligt fotboll ,bara de vinner ..och det tror jag är klokast.....

tycker dessutom att vi skulle kunna ha gjort mer än 2-1 på hemma plan då skulle vi gå vidare.......

men nu glömmer vi det här och satsar på ligan ....kom igen barca........
Annons: