/spanien/barcelona/forum/26352.aspx/spanien/barcelona/forum/26352.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Der Afro
2004-04-25 22:07
Ser ut som en filmning.
Real Madrid Dani
2004-04-25 22:08
Det är inte ett motlägg (om man med det menar att båda sparkar på bollen samtidigt), utan Puyol skjuter bollen på Figos vänsterben, medan hans högersula kapar Puyol...

Snackar vi filmningar säger jag bara: David Beckham - värre än Rivaldo...
Barcelona Dani
Det är inte ett motlägg (om man med det menar att båda sparkar på bollen samtidigt), utan Puyol skjuter bollen på Figos vänsterben, medan hans högersula kapar Puyol...

Snackar vi filmningar säger jag bara: David Beckham - värre än Rivaldo...
Barcelona Delindster
2005-03-09 00:11
el merengue

det viktiga är inte att delta utan att vinna!
Barcelona Barca_91
2004-04-26 15:58
Gottwald:
När man skulle bygga Camp Nou var det meningen att man skulle bygga 150000 platser men så blev det inte.
Tror det var p.g.a säkerhetskäl.

Så dom minskade ner det till 120000 ,men så fick dom minska ner ännu mer till just 98000 platser p.g.a säkerhetskäl.

Men för några år sen så tror jag det var 110000 åskådare på plats på en El Clásico match.

Ni får gärna rätta mej om jag har fel;)

Ca 98000 tror det är lite mer.

Barcelona Relay
2004-04-25 21:55
Barcelona vann med 2-1 mot Real Madrid på Bernabeu. Mirakel inträffar även idag. Vilek match real tar ledningen och själv sitter man och deppar plötsligt så gör Barcelona 1-1 på ett kontroversiell offiside situation. Sedan händer det onäntkbara mot dom vita hororna gör Barcelona 2-1 och jag kramar om alla jag ser i puben i Jämshög. Så jävla underbart Beckham gör en riktigt Rivaldo och slänger sig utan att nån nuddar honom. Däremot är jag besviken på Pouyl efter hans filmning. Men återigen är han MVP i en match som var så viktigt för Barcelona.
Figo förtjänade sin utvisning och Barcelona ligger nu trea. Barcelonas målvakt Valdez var het idag är säkert en av spelarna när den spanska EM truppen plockas ut. Vilken bragdmatch han gör

Pouyl fyra plus
Valdez fyra plus
Barcelona Hawksley
2004-04-26 17:22
Yes!
när man är Milan-fan som jag, så är det alltid extra skönt när Real får pisk...
Grattis till en välförtjänt(?) seger!
Reals "era" är över, och kommer förhoppningsvis inte tillbaka på många, många år.
Barcelona Cheno
2004-04-26 16:04
FAN VA UNDERBAR MATCH IGÅR!!BÄSTA FOTBOLLSUPPLEVELSEN PÅ HELA ÅRET!! BÄTTRE ÄN SE X FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Gottwald
2004-04-26 14:32
Hur kunde Valde´s bara få 3 i betyg efter den insatsen han gjorde igår på santiago barnabeu. Han va ju näst intill lika bra som Puyol var.
Jag tycker han var värt minst en 4 iallafall.
Barcelona Andresinho
2004-04-26 18:00
Grande barca !
Grymt av ronaldinho att knäcka real försvar genom att loba över till Xavi.
HAHAHA... och figo skit dålig förlorare, han sparkar ner puyol och säger att inte gjorde det,till och med Solari borde ha blivit utvisad efter hans spark men domaren "förlåter" honom med ett gult kort istället,3 veckor blir Puyol borta och idioten klagar att det var inte Foul.
Måste beröma Luis Enrique för när kom in och gav spelarna mod och peprade upp dom ordenligt så insåg många att matchen inte var förlorad.
Bra att se Kluivert göra mål,barcelona får inte göra sig av med honom,han skulle pasa bättre med saviola på topp en vad dom andra gör.
Valdez va fan grym och Puyol vissar stort hjärta.
Barcelona behöver inte göra sig av en masa spelare behöver bara förstärka vissa områden med en forward en mittfätare och en eller två ytter backar.
Vill också säga med all respekt till alla fansen att ni gnäller för mycket på vissa spelare som gör det bra ,laget har spelat bra den sista tiden och har hittat varandra med ett starkt självförtroende och jätte bra gemenskap.Dags och stödja och inte klaga.
Viva el Barca!
Barcelona ashkan
2004-04-25 23:47
Jag kan inte sluta le, kan ni de?
Var längesen jag kände den här sortens lycka.

Och alla som försöker förstöra våran vinst med att anklaga vårat hjärta PUYOL för filmning borde nog ta ett par djupa andetag och tänka efter ifall det är smart att satsa i full fart framifrån med dobbarna före på någon som kutar för allt han kan.

Däremot tror jag nog inte att Beckham ska satsa alltför mycket på någon annan karriär innehållande film, för det där var tom sämre skådespeleri än Rivaldo, 2 ggr om!!

Så mina vänner och Barça-bröder, låt oss fortsätta le och njut av denna seger så länge ni kan, för den kommer jag inte glömma på länge.

Visca el Barça...Adeu
Barcelona Relay
2004-04-26 07:22
Till och med Gustav som skrev matchrapporten hyser betänkligheter på Pouyls flygtur.
"Kort därefter kände han för att visa dobbarna för Puyol i en vild glidtacklig, på köpet ingick tydligen en lufttur som Puyol fick smaka på. Det var kanske inte så farligt som det låter och det är svårt att avgöra om han träffade eller ej men en sådan satsning förtjänar ett gult kort som han också fick."

Själv håller jag fast vid att det var attd et var klart misstänkt filmning.
Barcelona pat-w
2004-04-28 14:02
skillnaden är ju att luis fabiano e stor o stark
som kaka (till skillnad från robinho)och så ska han tydligen vara snabb också
+ att han spottar in mål...men det garanterar ju inget
Barca_BEST
2004-04-26 07:34
Asså det där svinet FIGO vill bara skada BARCA spelarna asså han e så ful!!!! HATA FIGO!!!!!!

*LER* hela tiden kommer aldrig att glömma det här ALDRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGG
Barcelona Relay
Barca-91 nä Ronaldinho kommer aldrig bli lika viktig för mig som Pouyl. Han hindrade en givet mål jobbade bra i försvaret ovärderlig. Men som sagt hans aktier har sjunkit en aning efter denna matchen. trots det är hans Barcelonas MVP i denna matchen med.
Barcelona Tompa
2004-04-26 17:12
Nu tycker jag det är hög tid att vi lägger ner snacket om att Puyol filmade. Det gjorde han inte och det faktum att han nu kommer vara borta flera veckor är väl det yttersta beviset på att han verkligen hade ont när han gick av planen?
Barcelona Tompa
2004-04-26 17:12
Nu tycker jag det är hög tid att vi lägger ner snacket om att Puyol filmade. Det gjorde han inte och det faktum att han nu kommer vara borta flera veckor är väl det yttersta beviset på att han verkligen hade ont när han gick av planen?
Barcelona BARCA BLOD
2004-04-26 14:24
Roschalbout håller med dig helt, man kan fan inte stå stilla när någon rusar mot dig och glidtackalar, de har spelat eller spelar fotboll vet.
sköönt att vi vann vi förtjänade det. vi har kämpat bra under hela vår säsongen. för mig var vinsten igår som en titel. det gör inget om vi inte vinner ligan, bara om vi avslutar ligan före madrid.
Barcelona Relay
2004-04-25 22:05
ashkan jepp titta igen med kritiska ögon Pouyl slänger sig långt efter touchen som inte ens träffar knäet. Jag är besviken på vår gode Carles att sänka sig så lågt. Men Beckham gör en vidrig Rivaldo och borde fått gult kort.
Barca_BEST
2004-04-26 07:30
shoooooo

här kan ni ladda ner målen:

Kluiverts:
http://hjem.wanadoo.dk/~wai10066/MadridBarca1.mpg

Xavis:
http://hjem.wanadoo.dk/~wai10066/MadridBarca2.mpg

man kan ladda ner barcas mål varje vecka på fcbarcelona.dk så ni vet tror de flesta vet

Izquierda
*kram på dig själv* :) xD!!!!

KRAM TILL ALLA BARCA-SUPPORTERS!!!!

Visca el Barca
Real Madrid R9
2004-04-26 02:23
kubala jag har matchen inspelad och har kollat på filmningen flera gånger om, skadan pouyol fick var i en luftduel där han landade snett det ser jag nu, det som snuddade pouyols ben var figos vänstra dobbe och då vare snuddning bara, det leder knappast till en skada på 3 veckor o ine heller den Matrix flygningen, visst vare gult kort men kom inte med skador nu va
Barcelona Bopi
2004-04-26 02:31
sorry Solari menar jag!
Real Madrid Dani
2004-04-25 21:43
Idag älskar jag t.o.m. Rijkaard och van Bronckhorst!!!!!!!

Integralerna får vänta, nu ska segern smälta!!!!!
Barcelona Dani
2004-04-25 21:43
Idag älskar jag t.o.m. Rijkaard och van Bronckhorst!!!!!!!

Integralerna får vänta, nu ska segern smälta!!!!!
Barcelona Barca_91
2004-04-25 22:06
Nu kommer Saviola bänkas igen=(
Grattis Kluivert du gör en bra sak på hela säsongen och din framtid i startelvan är säkrad för nån månad!
Sorry Saviola men Reijkard vill väl ha sin gamla klubbkamrat på plan...
Barcelona kluivert no.1
2004-04-26 17:07
ÄNTLIGEN en target player i laget, de e de som har fattats i laget en längre tid nu när kluivert varit borta. Saviola har inte gjort mycke bra i år (egoistisk skitunge). Men nu e han äntligen tebax, kluivert! o de skulle vara ett misstag att sälja honom. Men dom behöver fortfarande en ny forward, nån som kan vara jämte kluivert, o ha ronaldinho bakom dom två.
Barcelona Majsan
2004-04-25 22:04
Vadå Puyols filmning? Bara för att han inte skadades av Figos fot betyder det ju knappast att det för den skull var en filmning. Jag tror han fick bollen för långt ut på foten vid själva motlägget och sträckte sig, och det fanns väl knappast något som senare skulle visa att det var en filmning? Så ser jag på saken!
Real Madrid JRC
2004-04-25 23:04
S.W.A.T
Det är en förlust för spanska ligan om valencia vinner ligan med sitt otroligt tråkiga spel!
Madrid, Barca (eller Depor) är mera värda ligaguld!
Barcelona Bopi
2004-04-25 23:03
asså det kan ju inte vara filmning på Puyol...asså om han kommer i full fart ...hur slänger man sig rätt UPP då!!!..humm....nee det går inte!
Barcelona Bopi
2004-04-26 02:30
R9 : här han du läsa varför Puyol blev skadad...det va när Salgado glitaklade !
Annons: