/spanien/barcelona/forum/26351.aspx/spanien/barcelona/forum/26351.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Havaldinho
2005-08-19 13:47
Snälla ni som ska skriva Barça utan tecknet under boskatvet C gör inte de för de betyder nåt helt annat...
Visa respekt för de riktiga namnet annars skriver ni båt som barca betyder...
Alltså två helt olika namn på Barça och Barca...
Barcelona Kharles
2005-08-19 13:36
Blaugrana_1899

Jag såg Recreativo-Sevilla igår och jag kan säga att det skedde minst 3-4 sådana incidenter utan att någon spelare ens fick en varning. Sanningen är den att Messi inte ens borde fått en varning, för han försöker bara slita sig loss och han har inte koll på var Vanczak är. Nu blir det så att Messis handled snuddade vid teaterkillens haka, men den tyske tandläkaren ville väl leka stordomare..

Havaldinho, välkommen och tack för tipset ;-)
Barcelona R10
2005-08-19 13:29
baarca /

Såg Barcas nya tröja igår i Stadium. Så de säljs i Sverige också.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-08-19 13:28
Såg nyss sammandrag från Ungern-Argentina, ärligt hur fan kan han ge rött för det där? gult kort visst men fan inte rött!
Barcelona Havaldinho
2005-08-19 12:54
Ojojoj en viss Raul fanns inte med i real killens uppställning tror du inte på eran egen kapten???

Tröjtips så är www.kitbag.com en skit bra sida!
Köpte den vackra blåa borta tröjan på rea med namn o frakt gick de bara på 450kr!!!
Tröjan 200
Namn 130
Frakt 120
Den snyggaste fotbollströjan som nånsin skådats var den...

De var synd att Real tog sig till förnuft och tar nu och köper sig en back ny för de hade vart intressant att se hur de skulle formera laget med sina få backar...
S.Ramos hade jag hoppats på att han hamnar hos oss, men ligan blir väldigt intressant i år...
Viscá Catalynia, Visca Barcelona!!!
Barcelona baarca
2005-08-19 12:16
OKI TACK =)....Har fått barcas nya tröja=)ifrån spanien det sant att tröjan kommer inte att säljas här i svergie?
Barcelona Marcos
2005-08-19 12:13
Real Madrid verkar riktigt desperata på att värva nya spelare. Nu verkar man ha bestämt sig för att tillslut sälja Owen för ca 17miljoner och investera dessa pengar på en mittback. Det roliga är att deras president sa att de inte skulle värva mer.

Backarna det snackas mest om är Sergio Ramos och Carvalho. Aja det är bara roligare med starkare lag, de fallar ännu hårdare. Vi ska visa att vi fortfarande är bäst när det gäller. Alltså på att spela fotboll och inte på att värva fotbollsspelare.
Barcelona Hinchada
2005-08-19 11:49
Brukar hålla mig borta från detta forum då jag anser att diskussionen allt som oftast tenderar att vara undermålig. Tyvärr besannas farhågorna när jag för ögonblicket frångår tidigare nämnda princip och återvänder för att läsa dom senaste i raden av inlägg...

Sin embargo:
Tv4 visar Calcio
Tv4+ visar la liga

Punto y final.
(--MadriEntes--)
2005-08-19 11:48
Vad står på våra spanska bröder, tänkte bara kika förbi och visa er hur fantastisk El Classico kommer att bli med våra och era fantastiska offensiva spelare, se bara på det här och njut!

---------Bommel----------
--Deco------------Xavi---
-------Ronaldinho--------
---Guily---------Eto'o---

*VS*

---Ronaldo-----Robinho---
---------Zidane----------
--Baptista------Beckham--
---------Gravesen--------

VILKEN MATCH!

Vi ses på Santiago Bernabeu, kan knappt vänta....!

:-)
Barcelona Havaldinho
2005-08-19 11:44
Verkar som de komme inte bli nåt mer rykte angående Luque för oss han är på väg att skriva på för Newcastle...

Tror de vart mycket orättvist kritik mot Giuly, visst tappade han totalt formen som han hade i försäsongen förra äsongen men de hade ju ed att göra tt han ahde otur att bli skadad varje gång han kom tillbaks och tappade mycket i tempo och träning...
När han väl fick till slut vara skadefri i slutet av säsongen såg vi ju hur han bara blev bättre o bättre för varje match...
Starkt av Riijkaard att låta han spela och inte tvivla på spelaren trots hans form för kapaciteten finns där han behövde bara få upp match träningen...
Tycker Messi ska stå på tillväxt fortfarande, Giuly ska vara ordinarie än så länge för killen är en klass spelar och i år kommer han visa de...

Vill också ha ner Marquez på mittbacken nu när alla mittfältare är tillbaks..
Sen måste Oleguer hyllas för sin lojalitet mot Barca att varken kräva plats i laget eller högre lön utan han nöjer sig vara en av de klart sämre betalda i truppen bara han får spela för klubben i sitt hjärta som han uttryckt sig...
Barcelona Barca_nr1
2005-08-19 11:44
kan nån hjälpa mig??
hur får man andalucia tv för att jag har parabol?
Barcelona Havaldinho
2005-08-19 11:36
Äntligen funkar de att skriva på detta forum...
Barcelona R10
2005-08-19 11:29
baarca /

Seria A spelas 15.00 på dagen 20.30 på kvällen. Så att dags matcherna kommer inte att krocka med La Liga sen vet jag inte hur det blir med kvällsmatcherna. Tv4 visar ju bara 4 lag tror jag, och det spelas en kvällsmatch på lördag och en på söndag. Så att det kommer väl förmodligen inte bli nåra problem. Men jag vet inte ens om dom tänkt sända kvällsmatcherna...
Barcelona La_Rambla
2005-08-19 11:25
baarca// I Serie A så går huvudelen av matcherna på söndagar kl 15.00. Sen har de som regel alltid omgångens "toppmatch" på kvällen på bästa tv-tid (20.30, tror jag).

Edit: Och vad det gäller Tv4 så har de skrivit kontrakt med 4 klubbars hemmamatcher, där bla Lazio är en.
Barcelona Woods
2005-08-19 11:25
TV 4 visar enbart Serie A matcher av karaktären "mindre viktiga" antar att de kommer sända typ på eftermiddagarna endast och med matcher som Livorno - Brescia, alltså matcher som i vanliga fall inte lockar nåt jätte intresse.
Barcelona hombre
2005-08-19 11:24
Serie A har väl bara en kvällsmatch på lörda, respektive Söndag. Medan la liga spelar på sen eftermiddag. Och tv4 visar ju inge större matcher i SerieA. Så det ska nog inte krocka.
Barcelona nr.12
2005-08-19 11:24
La liga är på TV4+ och Serie A på TV4.

Och sen snälla skriv som vanligt folk...
Barcelona hombre
2005-08-19 11:23
Tack viking och majsan! En liten fråga till, hur mycket ska en biljett få kosta för att det ska vara bra pris? typ andra ring? Ska ner till barcelona v.37, är det smartare att beställa biljett på plats? Billigast men osäkrast? det kan ju inte vara såå svårt att få tag i biljetter till Mallorca matchen.. eller?
Barcelona baarca
2005-08-19 11:16
e det nån som vet hur det kommer att gå till med att ha serie a o la liga samtidigt serie a brukar väl oxo spela på helger eller?
SVARA PLZZZZZZZZZZZZ
Barcelona Sersari
2005-08-19 10:50
Viasat Sport 2 visar klassikern Bröndby-Barcelona klockan 12 idag om det är någon som vill se den..
Barcelona Woods
2005-08-19 10:41
På tv 4:s text tv sid 312 står det att matchen Barcelona - Alaves visas från kl. 19:55.. thats it!:)
Barcelona Maxi Lopez
2005-08-19 10:36
Kolla de som vill se macthen mellan Barca och Juve gör så här man ringer 0771-55 00 00 och frågar ifall man kan få sportexpressen över en dag för att se Barca mot Juve så kanske fixar arbetaren det för dig över en dag.

Om man har fått kanalen så gör man så att man sätter på en kanal och låter tv:en vara på i en eller 2 timmar för att få in kanalen.

OBS nummret är endast för de som har Comhem.
Barcelona Kim
2005-08-19 10:16
Jag citerar TV4:s programtablå från lördagen. Observera att Barcelonas match börjar 20:00.
19:05 Dr Phil
20:00 Klassträffen - 15 år senare
21:00 Svart och rent
21:55 Fotboll: La liga
22:50 Höjdpunkter från La Liga
23:00 Fotboll: La liga
23:50 Resurrection Boulevard
01:00 Soul Food
Barcelona Goodnight
2005-08-19 10:14
Det var någon som för några dagar sen här visste hur man fick tag på sportexpressen gratis, vore väldigt snällt om man kunde få veta hur :)
Barcelona Majsan
2005-08-19 10:12
Hombre/ Jag köpte biljetter till Barca-Villareal genom penyan, och det fungerade kanonbra. Du får då ett papper undertecknat av någon från någon i Penyan, och sedan hämtar du bara ut dina biljetter vid Camp Nou.

Vi satt på första ring, alltså allra närmast planen. Jag tänker välja långsida på andra ring nästa gång jag ska ned, för att där vi satt såg man inte hela arenan och upplevde inte heller riktigt storleken. Detta kan dock bero på att vi satt ganska långt upp på första ring, så andra ring skymde all sikt uppåt som ett tak. Det skiljer också kanske 200kr på första och andra ring.
Barcelona DINHO_10
2005-08-19 09:38
länktips till matchen imorgon, någon?
Barcelona Viking
2005-08-19 09:03
hombre//

Jag beställde biljetter två ggr från dom den gångna säsongen, och det gick jätte bra båda gångerna!
Barcelona möter Juventus ons den 24 augsti, matchen direktsänds på sportexpressen.

Se länk för spelschema..

Barcelona Maxi Lopez
2005-08-19 08:50
Tycker att THOMAS JOHANSSON startelva var riktigt bra.
Barcelona hombre
2005-08-19 08:43
Ämne: La Liga-matcher på T....
Om man ska boka biljetter, vart är det bra och sitta. Man vill ju inte sitta med kikare. Nån som rekommenderar någon sektion?
Barcelona hombre
2005-08-19 08:29
hej! behöver lite hjälp.. var kan man se spelprogrammet för säsongen 05-06? Är det hemmamatch antingen v.36 eller 37? Spelar barcelona mot juventus i en träningsmatch nästa vecka? Rekommenderar någon att köpa biljett genom "penyan"? tack för svar!!
Annons: