/spanien/barcelona/forum/26350.aspx/spanien/barcelona/forum/26350.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Delindster
2005-03-08 23:46
juve_no1

barcaspelarna är inte mer värdiga än chelseaspeöarna däremot är barca som lag mer värdigt , de spelar vacker fotboll, att chelseas spel är mycket effektivare är en annan sak
Barca_BEST
2004-04-28 07:14
Jag tycker att barca ska spela 2 anfallare de ska vara saviola o Kluivert sen ronnie bakom de han ska spela fram till de vad tycker ni?

.----Saviola------Kluivert

---Ronnie---
Makedon_JUVENTUS
2005-03-08 23:46
Kan inte göra något annat än att tycka synd om er! Iaf, la liga guldet är ert! Ni föll med flaggan i topp!

P.S Värst vad alla Real Madrid fans som skriver här inne, tror att Real redan är vidare!
Barcelona Scorpius_Cx
2005-03-08 23:50
Jag har aldrig varit så stolt över en konstig förlust som dena...konstigt nog så är jag stolt...Vi är FC BARCELONA och vi visade varför...tycker att spelarna är värda mer...vi kommer...detta laget kommer byggas på år efter år.
Barcelona Viktor Munoz
2005-03-08 23:28
BarcaBarca:
Man har inte alltid en spelare på båda stolparna. Det är väldigt olika från målvakt till målvakt och tränare till tränare.
Tvärtom är det ofta vanligare att bara ha en spelare på främre. Har man ingen spelare på bortre så är det beslutet fattat i samråd med målvakten och med hänsyn till det är Valdes pos helt fel. Gjorde knappast bra ingripanden på 2:a och 3:e målet heller. Dock ska inte han lastas för förlusten. Hela laget gjorde en sämre match med få undantag.
Barcelona little_x
2005-03-08 23:44
barca får värva nån bra mittback jämte puyol istället för mesen oleguer.. vad ska man me honom till?? kanske duger i korpenligan..
Real Madrid Dani
2005-03-08 23:21
Ämne: Fy fan.

Har aldri....
Majsan!
Det var ingen offside på målskytten, jag är helt hundra på att det var en perfekt tajmad löpning - helt klart på rätt sida (efter att ha sett flera repriser).

Däremot stod en (eller två) andra spelare i offsideposition, men de medverkade inte i spelet.
Spanien gulito
2005-03-08 23:33
Grabbar jag lider med er!! Ni förtjänade inte detta öde. Chelski och Maurinho kan springa iväg o köpa en lott en sån här kväll. Jävla skit lag är dom. Fan vad jag hatar dom
Barcelona Viktor Munoz
2005-03-08 23:28
BarcaBarca:
Man har inte alltid en spelare på båda stolparna. Det är väldigt olika från målvakt till målvakt och tränare till tränare.
Tvärtom är det ofta vanligare att bara ha en spelare på främre. Har man ingen spelare på bortre så är det beslutet fattat i samråd med målvakten och med hänsyn till det är Valdes pos helt fel. Gjorde knappast bra ingripanden på 2:a och 3:e målet heller. Dock ska inte han lastas för förlusten. Hela laget gjorde en sämre match med få undantag.
Barcelona Dani
2005-03-08 23:21
Ämne: Fy fan.

Har aldri....
Majsan!
Det var ingen offside på målskytten, jag är helt hundra på att det var en perfekt tajmad löpning - helt klart på rätt sida (efter att ha sett flera repriser).

Däremot stod en (eller två) andra spelare i offsideposition, men de medverkade inte i spelet.
Real Madrid RilleReal
2005-03-08 23:45
Ämne: Mach1
hade vi haft ....
Vilket moget och vuxet språkbruk di använder..
Vilken akademisk utbildning läser du på?
Barcelona Delindster
2005-03-08 23:44
IBRA SVARA

vad gör dig illamående vad gör mig till en dålig förlorare? att chelsea spelar träkig fotboll ser väl vem som helst att den sen är betydligt effektivare än barcas visar ju resultatet.
Barcelona Robinho
2005-03-08 23:25
FY FAAAAN säger jag bara. Kunde inte killarna hållit käften innan mathcen gått ut på plan o krossat skiten hur Mourinhos miljardär bygge.

Men lita på mig Chelsea kommer få njuta av denna seger lite till sedan skall de ner och grina i sängs. Det blir svårt i nästa runda troligtvis Real eller Milan och utslagan och sedan i ligan så liger de o manchester med samma poäng med en match kvar manchester vinner och mitt KÄRA Newcastel kör över Mourinho!

Barca behöver Alan Shearer jaja....

Jag vill se Rbinho eller C.Ronaldo i laget nästa år.
Spanien Robinho
2005-03-08 23:25
FY FAAAAN säger jag bara. Kunde inte killarna hållit käften innan mathcen gått ut på plan o krossat skiten hur Mourinhos miljardär bygge.

Men lita på mig Chelsea kommer få njuta av denna seger lite till sedan skall de ner och grina i sängs. Det blir svårt i nästa runda troligtvis Real eller Milan och utslagan och sedan i ligan så liger de o manchester med samma poäng med en match kvar manchester vinner och mitt KÄRA Newcastel kör över Mourinho!

Barca behöver Alan Shearer jaja....

Jag vill se Rbinho eller C.Ronaldo i laget nästa år.
Espanyol Ibra
2005-03-08 23:41
Mach1//
Vi i Chelsea vill INTE byta med Er.....tränare

Fråga Brommapojkarna eller GAIS...
em1l
2005-03-08 23:51
det känns så jävla tungt och veta att vi var så jävla nära:( allt känns åt helvete mår riktigt skit nu kul och se att ronnie på g iaf och nutar vi hem denna här j**vla ligatiteln grabbar :D och så tar vi hem cl nästa år;) FORCA BARCA FÖR EVIGTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.
Barcelona Barçafan_Nr1
2005-03-08 23:20
Sorgligt att andra lags "fans" kommer in och strör salt i såren. Tyvärr finns det även "fans" från vår sida som gör likadant.

Nu blev det som det blev. Har gråtit en skvätt (sant). Nu biter vi ihop och tar ligan. Vi får hålla huvudet högt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, får en klump i halsen. Barça är kärlek, och kärlek är stort.

FORÇA BARÇA!!!
Barcelona Barca_^^
Det var en jävligt bra match att titta på om man älskar fotboll... det råder ingen tvekan om att Barca spelar världens bästa och roligaste anfalls-fotboll.
Sen att vi får stryk mot ett kanske mer defensivt och mindre roligt lag, det suger... men en eloge till chelsea som dock är ett mycket bra forbolls lag!!!
Och till alla icke barca fans som kommer hit och skriver om att Barca fick stryk... Har ni inget eget lag som spelar bra och väcker känslor, bör ni kanske istället knipa käft?????

Allt som allt gör vi en bra turnering. Och nu ser vi till att ta hem ligan!!
Spanien WOW
2005-03-09 15:13
HAHAHHAHAHAHHAHAH NI E BRA!!
Mach1
2005-03-08 23:39
Vi förlorade en match där vi inte borde ha förlorat!! Har man 2-1 i bagaget och ska spela på borta plan så spelar man förfan inte offensivt, iaf inte dom första 20 min då dom gjorde 3 mål(flyt och tur) på kontring eller snabba omställningar!!!! reijkaard förlorade matchen, allt är ju hans fel, jag fattar fortfarande inte hur detta gick till?!! Jag menar har man behov av att göra mål så ska man anfalla, men har man inget behov av det så ska man bara lugna ner spelet och försöka rolla bollen på mitten än att anfalla.....
Hade vi haft en annan tränare så hade vi aldrig förlorat matchen, aldrig aldrig!!!
Espanyol Ibra
2005-03-08 23:38
Aimar#21
//
21 ? är det din ålder eller ditt skonummer ??
Jaså....din IQ ....det förklarar en del....
och du , du tryckte fel nånstans
Du vet , det finns STORA och små..människor
OCH
Såg vi samma match ??
Jag blir faktiskt något illamående, dock ej äcklad, av dina kommentarer............
Du gav dålig förlorare ett ansikte !!!
Barcelona DaniLopez
Jag kommer inte på sist jag va så ledsen. Allt känns tomt och det kommer ta ett tag innan det känns bra igen. Nu måste vi sammla oss och ta ligan. Ska sova nu, kanske mår lite bättre imon.

Grattis Chelsea.
Barca_BEST
2004-04-27 20:51
Adde:
hahaha xD vilkar hejar du på i sverige o englnad?

Just nu är BArca lätt ett av de bästa lagen i världen varför?jo,kolla in deras form o kolla in resultaten mot de bra lagen.....vann deportvio borta valencia borta madrid borta mcyket bra av Barca men OM vi får kvala till CL och OM vi förlorar kvalet ajajajaja då blir det inte så roligt det kan jag lova er men det e mycket kvar...fixar vi en 2:a plats blir jag fett glad
em1l
2005-03-09 15:14
http://www.fcbarcelona.com/eng/noticias/noticias/n05030817.shtml

WOW vad vill du igentligen?
Barcelona Barçafan_Nr1
Ibra//

Illamående eller äcklad, SITSAMMA!!! En jämn match som slutade helt åt h-te (ur barçaögon).
Gå och kritisera inlääg någon annanstans. Fattar du inte att vi sörjer!
Barcelona Ridvaldo
2004-04-27 17:33
det blev långt igen, men så är det när man brinner för sitt BARCA!

det som oroar mig nu är att real har fortvarande fördel!om vi hade förlurat så skulle jag säga att real har vunnit men jag vill hävda att de kan göra det ändå!
tänk på detta:
La Coruna är nyckeln (möter real hemma nästa)!
LC hade inte bästa manskap i senaste matchen och kommer, även om de spelar med bästa laget, inte att kämpa ihjäll sig för redan på tisdag så spelar de CL semin mot porto!Mycket tala för en motiverad real vinner och då är ligan vunnen för de!
Valencia ska spela uefa-cupen och även om de kanske inte satsar max på den så sliter de men framför allt är laget inte i form på sistonen!
Barca ska vinna alla återstående matcher men det som kan hända är att vi kommer tvåa efter real!
Jag vet att jag är pesimistisk nu men jag försöker se saker klart!
Som jag sagt innan är jag jätte nöjd med en andra plats efter valencia men vi får se hur det ser ut om en månad!
Spanien Juve_no1
2005-03-08 23:36
Förstår mig inte på "småbarn" som här i efterhand kommer in och skriver att chelsea är ett köpelag, och att de köpt sig titalr, i fall det var möjligt skulle inte alla lag göra det?
Chelsea HAR köpt spelarna och tränaren för att vinna titlarna, inte TITELN i säg!
Varför kan ni inte bara konstatera att Chelsea VAR det bättr laget, vilket lag är så ruskigt effektiva som de, att de göra 3-0 efter 20 min?
Kom igen, svälj stoltheten grabbar, Barca är och förblir ett bra lag, JA de vinner med klass, det gör chelsea också, vad gör barca spelarna mer värdiga människor än de i chelsea, det är trots allt människor vi pratar om.
Jag tycker att Barcas insats var OK, stundtals bra, och borde ha satt sina chanser.
Men chelsea var effektivast och vann, helt rättvist i mina ögon, önska bara att fler människor väljer hedern framför att blunda med ögon och konstatera sånt som inte är sant.

Kom igen nu grabbar, ni är bättre än så!
Dessutom andra som säger att chelsea åker ut nästa, ja kanske, men med robben OCH drogba tillbaks blir det inte utan strid!

Tackar för mig:)
Gonatt!
Spanien Aimar#21
2005-03-08 23:33
HEJSAN GRABBAR JAG VILL BARA SÄGA EN SAK: OCH DET ÄR ATT JAG HAR 100% MEDKÄNSLA FÖR BARCA...FÖRRA ÅRET NÄR MITT FAVORITLAG DEPORTIVO LA CORUNA ÅKTE UT CHAMPIONS LEAGUE MOT FITT-MOURINHO (HATAR HAN) SÅ SVED DET VERKLIGEN I HJÄRTAT MED TANKE PÅ ATT DET DÄR VAR DEPORS CHANS ATT BEVISA ATT VI KUNDE TA DEM RIKTIGT STORA TITLARNA! VI SPELADE 0-0 BORTA MOT PORTO OCH ALLA INKL. JAG TRODDE ATT DEPOR VERKLIGEN VAR I FINALEN..JAG TRODDE ALDRIG DEPOR SKULLE KASTA BORT EN SÅDAN CHANS MED TANKE PÅ ATT VI OXO VAR I TOPPFORM DET ÅRET...MEN DET ÄR BARA O RYCKA UPP SIG GRABBAR...NI TAR LIGATITELN I ÅR UTAN PROBLEM...TÄNK PÅ ALLA DEPOR FANS SOM VISSTE ATT CL-TITELN VAR DET ENDA VI SKULLE KUNNA TA FÖRRA ÅRET, LIGAN VA HELT BORTA...MEN JAG RYCKTE UPP MIG EFTER ETT TAG COH VISSTE ATT DEPOR ÄR ETT TOPPLAG SOM KANSKE TAR SIG DIT IGEN...OCH JAG ÄR SÄKER PÅ ATT BARCA TAR CL INOM DEM NÄRMASTE 2-3 ÅREN...EN SAK SKA NI ALDRIG GLÖMMA...HUR MYCKET ÄN CHELSEA VINNER SÅ KOMMER DEM ALDRIG KOMMA UPP I BARCA-KLASS...NI VINNER MED KLASS DOM VINNER MED PENGAR...DET E SYND ATT ETT LAG SOM CHELSEA ENS FÅR VARA MED O SPELA FOTBOLL...DOM KÖPER TILL SEJ TITLAR...MEN DET ALLRA VIKTIGASTE ÄR ATT NI INTE KÖPER TILL ER TITLAR UTAN VINNER MED KLASS SOM ETT RIKTIGT FOTBOLLSLAG...KOM IGEN NU BARCA RYCK UPP ER OCH TA LIGATITELN NU!!!....VIVA DEPOR OCH SPANSK FOTBOLL!!!
Espanyol Ibra
2005-03-08 23:29
Delindster//
Såg vi samma match ??
Jag blir faktiskt något illamående, dock ej äcklad, av dina kommentarer............
Du gav dålig förlorare ett ansikte !!!

Barcelona Gabriel
2004-04-27 23:21
Angående om det var Figos tackling eller ej så är jag så himla trött på att ta upp det här igen men Puyol sa idag att han fortfarande har kvar dobbmärken på foten ifrån figos tackling. Puyol är knappast någon som går ut offentligt för att dra ner sin förre detta lagkamrat. Tro mig då hade han inte skyddat Figo från alla pengar, flaskor och grishuvuden av barcapubliken från förra säsongen.
Annons: