/spanien/barcelona/forum/26349.aspx/spanien/barcelona/forum/26349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Majjo
2005-03-08 22:48
Nån som vet nån stream som visar matchen i eftersändning? Vore skoj å få se matchen...
Barcelona Maxi Lopez
2005-03-08 22:45
aja nu får vi håla tummarna för Madrid imorgon och ligan
Barcelona Marco
2005-03-09 12:01
Tja alla gnällspikar!! Vill bara börja med att be insändare som Ginger, Hinger och andra inloggade och försöka höja nivån på sina inlägg en aning, jag vet inte hur gamla ni är, men man skulle kunna gissa. Ni kan ju börja med att skriva inlägg utan att använda svordomar och annat tjafs. Det om det. Vad gäller matchen igår så måste jag säga att det var det mest underhållande jag sett på länge. Tänk om vi kunde få se en likadan kämparglöd på los cules när dom ligger under i ligan - som exempelvis i matchen mot atl.madrid. En tanke som slog mig var att resultatet från igår kan få två utgångar. Det ena att man håller humöret uppe och lägger ned mycket energi på ligan och presterar bra och slutligen vinner ligan. Det andra är att luften gått ut laget och det får fortsatta negativa effekter som resulterar i förlust i ligan. Vi har ju sett ett barca som, när det går bra på plan, spelar ett underbar fotboll - medans med motgång, spelar man med hängda huvuden och utan större spelar glädje. Nu ska jag gå och plåstra om mitt sargade barca härta. Que seguimos jugando con alegria y que pierden los malditos putos ingleses y que los blancos se mueren en el infierno.
Visca los nuestros!!
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 22:52
Eto'o är mycket duktig. Snabb, teknisk. Men han behöver lära sig lite av världsklass anfallarna som är bra på det här med avslut. Det är enormt viktigt i dagens fotboll. En halvchans kan vara matchavgörande.

Barcelona Ronaldiniho-Puyol
2005-03-08 23:02
Capello i morrn kör ut Real sen har dom inget:D:D
Barcelona Skarpheden
2004-04-25 21:31
Tack, stjärnorna. Fin sportmanship. Tycker för övrigt att eran Roborto Carlos är en föregångare i den sporten.
Barcelona Puyol
2005-03-09 13:00
själv är jag inte sur över chelseas spel utan på själva fotbollen (spelet)...... jag vet att det är inget och göra åt....jag kunde faktiskt inte sova igår kväll och jag fick huvudvärk.... men jag är säker på att det går över ....om en vecka har vi glömt allt detta .....

för mig är förlusten igår lättare och acceptera än när vi förlorade mot juventus på Camp nu för 2 år sen...då de spelade med 10 försvarare och satte ett mål på en kontring på andra förälngnings halvlek ...den där förlusten var värst......

nu får vi bara gratulera chelsea för att de vann och önska dem dålig forsättning.....

grattis chelsea..men "BARCA ÄR ÄNDÅ BÄST"........
Barcelona Puyol
själv är jag inte sur över chelseas spel utan på själva fotbollen (spelet)...... jag vet att det är inget och göra åt....jag kunde faktiskt inte sova igår kväll och jag fick huvudvärk.... men jag är säker på att det går över ....om en vecka har vi glömt allt detta .....

för mig är förlusten igår lättare och acceptera än när vi förlorade mot juventus på Camp nu för 2 år sen...då de spelade med 10 försvarare och satte ett mål på en kontring på andra förälngnings halvlek ...den där förlusten var värst......

nu får vi bara gratulera chelsea för att de vann och önska dem dålig forsättning.....

Barcelona Puyol

Nikedine
2005-03-08 22:50
Det känns tomt, det här skulle ju ha blivit Ronnies match, måste bara passa på att tacka O Fenômeno och rrr för deras stöd. (till skillnad mot övriga real supporters som bara vill strö salt i såren)
Barcelona Xaviola
2004-04-25 21:35
Rijkaard var bra idag. Hans byten fick fart på Barcelona.
Real Madrid USD
2005-03-08 23:02
Ämne: LaKeN:

Snacka int....
Puyol är INTE världens bästa mittback.

Han är väldigt bra. Men INGEN, i repeat, INGEN är bättre än John Terry. Han är bäst, har hög jämn standard och viker sig ALDRIG!

+ att han inte har en mopp på huvet ;)
Barcelona Klint
2005-03-08 23:00
Ligan är vår och Real åker ut imorgon!

Forza Juve!
Real Madrid finteknik
2005-03-09 12:14
Jag lider med er. Tycker att ni gjorde en stark match...Svinen hade sån flyt i början,,3 mål på 20 minuter. Riktigt starkt att komma tilbaks efter 0-3,,, sen var det så små marginaler att ni inte fick in kvitteringen.

Tycker att Oleguer är en risk därbak ! edmilson tillbaks efter skada kommer va en stro tillgång

Grekland, Chelsea,,,,,man kan tydligen inte stoppa skiten
Barcelona Der Afro
2005-03-09 12:39
Rijkard borde bytt in Maxi direkt efter 4-2. Tycker nog hans uppställning var lite fel från början med Gio istället för Sylvhinio. Vad var tanken med att sätta in Guily? Vilka luckor skulle han hitta?

Tycker det är konstigt att vi inte har/hade två spelare som vaktar stolparna vid hörnor, speciellt när en av motståndarna heter Terry.

Chelseas fans är dömda till att titta på tråkfotboll så vi får visa lite medlidande med dom :)
Barcelona Effet77
2005-03-09 11:44
Ämne: Effet77//
Är det nå....
Ginger//
Vi får väl se om det bara är Milan som är ett hot , Alla försvarsinriktade är väl ett hot mot Chelsea för det är ju tydligen så fotboll ska spelas nu för tiden.
Barcelona Der Afro
2005-03-09 12:39
Rijkard borde bytt in Maxi direkt efter 4-2. Tycker nog hans uppställning var lite fel från början med Gio istället för Sylvhinio. Vad var tanken med att sätta in Guily? Vilka luckor skulle han hitta?

Tycker det är konstigt att vi inte har/hade två spelare som vaktar stolparna vid hörnor, speciellt när en av motståndarna heter Terry.

Chelseas fans är dömda till att titta på tråkfotboll så vi får visa lite medlidande med dom :)
Real Madrid Butraguenjo
2005-03-09 12:00
Nattsvarta analyser. Men vinner som ett lag, man förlorar som ett lag. Ytterst sällan är den 1 spelare som förlorar matchen - laget är aldrig starkare än den svagaste länken. Individuella misstag sker naturligtvis, men då måste ni förstå hur otroligt små ytor det finns i den internationella toppfotboll som utövas i dag. Att det skapas målchanser överhuvudtaget - är i sig ett smärre mirakel.

Sedan det eviga gafflande om "rolig" fotboll. De arbetsgivare som uppskattar underhållande anställda - är mig veterligt - cirkus direktörer. Dessa bär röda näsor och stora skor. Andra vill att de skall vara effektiva och vinstdrivande. Maurinho kanske inte är en kärvänlig människa - med tilltalande personlighet - men han får jobbet gjort.
Barcelona Guily
2005-03-08 23:10
Enligt mig finns det två typer av mittbackar....
den spelkunnige och säkre och den snabbe tacklaren.
I den säkre är de bästa: Staam, Terry, Carvlho, Cannavaro
Ándra kategorin: Puyol, Nesta, Cordobá
Ginger
2005-03-09 11:30
Kanske dax att lägga ner diskussionen nu...
Det var den moraliska finalen igår enligt mitt sätt att se det.....synd bara att vi möttes så tidigt...nu är det bara Milan som känns som ett hot...
Barcelona Sóm més que un club
2005-03-09 14:29
Ämne: Läs och begrunda :
....
Ibra.
Läs och begrunda:
Florentino Pérez afirmó que en la eliminatoria que enfrentó al Chelsea y al Barça, el equipo azulgrana fue el que mereció pasar porque jugó mejor.

Barcelona Guily
2005-03-08 23:10
Enligt mig finns det två typer av mittbackar....
den spelkunnige och säkre och den snabbe tacklaren.
I den säkre är de bästa: Staam, Terry, Carvlho, Cannavaro
Ándra kategorin: Puyol, Nesta, Cordobá
Barcelona Will
2004-04-25 21:28
nu gäller det att Bilbao slår Valencia...om det händer är vi med på allvar igen...forca barca
Barcelona Frazzé
2004-04-25 21:31
Jag e nöjd me segern,Men vi ser idag att vi kan inte spela me de försvaret som vi spelar med idag!..Toltalt värdelöst..tänk då hur de ska gå i CL!..en ny mittback som e stark,bra på huvudet,För puyol och oleguer e inte bra på huvudet!..Forza barca!
Barcelona Skarpheden
2004-04-25 21:30
Ahh, vilken njutning. Tippade 1-3, men vad gör det en dag som denna. Bra moral, bra byten. Och obruten svit.
Atlético Mathias
2004-04-25 21:32
Valdes borde ni hylla mest, vilka räddningar! Han dök ju som en panter!
Atlético Mathias
2004-04-25 21:32
Valdes borde ni hylla mest, vilka räddningar! Han dök ju som en panter!
Spanien Edgware Road
2005-03-09 12:25
finteknik: Det är inget problem att kalla en match tråkig. Jag tycker bara att många härinne gnäller på chealse för att dom är tråkiga.

Som du själv säger är det ju riktigt kul att se taktiska lag som också kan visa upp en grym effektivitet. Chealse är taktiska men jävligt effektiva. Så att kalla dom tråkiga känns bara som dålig förlorar mentalitet.

Ok en sak i matchen nere i Barcelona, men man kan knappast anklaga någon för att tänka deffensivt på Nou Camp. Milan var ju nere och spelade lika deffensvit dom. kontra in en balja fast där vände ju Barca till 2-1 ändå.

Nej Chealse är ett grymt bra lag, dom är taktiskt överlägsna Barca. När dom sen har grymt försvar och även effektiva i anfallet så blir dom svår stoppade. Ska bli kul att se hur långt dom kan gå i år.
Barcelona Scorpius_Cx
2005-03-08 23:16
varför ska de vara på detta sättet...matchen blev precis som den inte skulle bli...men jag är stolt över barca ändå...när man leder och har en fot i kvarten att inte falla tillbax utan anfalla...redan nu längtar jag efter nästa års CL
Barcelona isik
2004-04-25 21:27
Fy faaaan va kul det ska bli att gå till skolan imorgon!!
Annons: