/spanien/barcelona/forum/26340.aspx/spanien/barcelona/forum/26340.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia M.D
2004-05-02 22:22
Underbart spel av Barcelona! Hoppas man värvar bra till nästa år och rensar bort "skiten", då kan Barca bli att räkna med i Europa igen.. De är helt klart på rätt väg.

La Liga (fotboll är konst)
Barcelona Gabriel
2004-05-02 22:20
Super_Barca

Tips: Jag tror att alla är inne på barcachatten;)
Barcelona Barca__fan
2004-05-03 09:18
Fan vad gött! 1p till real! krosssa!!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-03-09 17:07
I s'ha demostrat, s'ha demostrat
Que mai ningú no ens pot tòrcer;

Ekholm

Håller i stort sett med dig.

Valdés

Det är ingen idé att försöka resonera med vissa pajaser här inne.

Viking

Ibland när man skriver ett långt inlägg och skrivit ett tag, dvs. varit inloggad ett bra tag så loggas klienten ut, och det är nog varför inlägget försvinner. Så om du skriver ett långt inlägg och varit inloggad ett tag, kopiera texten och uppdatera sidan för att veta om du är inloggad eller ej.

Força les Penyes!
Barcelona Hadinho
2005-03-09 19:44
Nu får vi hoppas på avancemang för Real. Skönt också att Mourinho inte snackade så mycket blaj, förutom slängkyssarna han slängde till barçafansen igår.

Mourinho "We´ve beaten the best team in the world"
Barcelona Gabriel
2005-03-09 17:42
Tompa

You tell me what I already now !

Det det är inte som att jag jag sa att man vinner matcher pga av hur man spelar, ville bara säga att jag var stolt över lagets insats och varför.

Dessutom nämnde jag att Chelsea var mer effektiva än oss.
jag vet inte men det känns som att dit svar var onödigt eftersom jag redan hade nämnt det.
Barcelona Gabriel
2004-05-02 21:14
Jag misstänker ett nytt äktenskap mellan Beckham och Ronaldo. Ronaldo och Beutiboy verkar ha hittat varandra otroligt bra. Ronaldo"jag följer Beckham vart än än går".

Alla sexskvallerier om Beckhams privatliv kan inte ha påverkat hans spel på ett bra sätt. Hahah jag kan redan nu se rubriken på News of the world om en månad.
En bild på Ronaldo följs av texten: "Im Becks lover number 4".
hahahahaha.
Barcelona Bopi
2005-03-09 17:25
Kharles_Kubala: bra sagt, asså bara för att vi förlorar tycker ni alla att vi ska värva! de funkar inte så! ja tycker att Oleguer Presas va helt oki igår,han va inte sämre än någon annan!,

men men , La Liga e ett MÅSTE nu!!

Puss, livet går vidare! men de e svår å smälta
Barcelona Gabriel
2005-03-09 19:46
Real_4ever

Ursäkta mig om jag inte verkar förstå. Men vad var det som var omoget med mitt inlägg ?

Det enda jag gjorde var att skriva ren fakta, sen tror jag knappast att någon här inne bryr sig om varken Real Madrid eller Zidane för den delen ?!

Visca El Barça !!!
Barcelona Ozito
2004-05-03 01:38
Den första prognosen säger att Quaresma är borta i två till tre månader.
Barcelona Gabriel
2004-05-02 22:27
Alltså man bara NJUUTER:D::D:D:D
Barcelona cheito_guacho
2004-05-02 19:49
alltså valdes skojar du eller vad, du kritiserar riijkard, är dum på¨nåt sett när sist hade barcelona så bra resultater,och inte bara det nu känns det verkligen att allt börjar fungera igen, snälla snacka inte skit om ni inte kan nåt, och om du vill snacka skit gå snacka skit nån annas stanns för man pallar inte med som mycket skit snack om barca när laget bara blir bättre och bättre,jag skulle bara vilja se dig snacka skit framför dom riktiga barac suportrarna i barceloan dom skulle kikaupp dig,visa kärlek för laget sluta va som himla negativa
Barcelona Ronigol
2004-05-01 23:59
Deportivo vann. Nu går vi om och vinner hela skiten =)
Barcelona Lampan
2004-05-01 23:59
//Kurd_84

Använd lite mer förkortningar!. Blir lättare då =P=D
Barcelona Super-Barca
2004-05-02 22:48
4-1 Saviola
Barcelona Bopi
2005-04-10 23:23
Barçafan_Nr1 : JA, för de andra domarena håller samma nivå hela matchen igenom!!! i spanien så finns de inget sånt!!
Barcelona Amazing
2005-03-09 19:10
Är fortfarande rätt nere efter förlusten igår...

Men tänkte bara fråga om det är någon som vet någon länk där man kan lyssna på intervjuer med spelarna?
Om inte, så kanske någon vet en bra sida med intervjuer som man kan läsa?
Tacksam för svar!
Barcelona Super-Barca
2004-05-02 22:17
E de bara jag som kollar matchen lr?
Barcelona Blaugrana_1899
2004-05-02 22:24
oj oj oj det är bara att njuta !

hoppas vi fortsätter så här och spelar hem 3 poäng

Força Barça !
Barcelona Barca_91
2004-05-02 22:21
Super-Barca:
Nej, jag kollar också, men jag kunde inte slita mig ifrån tv och skriva lite.

Fan va snyggt mål!

4-1 tippar jag!
Barcelona Super-Barca
2004-05-02 22:16
Saviola 2-1 j*vligt snyggt!!!
Barcelona Super-Barca
2004-05-02 21:50
Straff Espanyol 0-1 till Espanyol
Barcelona Barca Barca
2005-03-09 17:13
Nu glömmer vi matchen.

Som alla har märkt så behöver Barca en ny mittback. Frågan är vilken sorts mittback vi behöver, en snabb eller stor och stark. Själv så tycker jag att Barca behöver en som Mexes. Han är stark, stor, snabb, teknisk, han har allt en mittback behöver. Och tror knappast att han skulle vara så svår att lösa från Roma. Perea är också ett alternativ fast han är 178/179 cm lång så skulle han och Puyol få det jobbigt om man möter stora och tunga anfallare. Men Mexes eller Perea är nåt för Barca nästa säsong.
Barcelona Valdés
2004-05-02 19:39
Förra veckans eufori börjar att lägga sig och det är med spänd förväntan man ser fram emot kvällens match.

Angående laguttagningar tycker jag Rikjaard genom hela säsongen visat att det är jasägande rövslickare som har företräde - ett flertal av spelarna har gått ut och kritiserat hans kvalitéer som tränare och likadant hans ledarskap - medan de som står och håller i honom när han går på toaletten ( dvs rättar in sig i ledet ) får spela.

Jag blev positivt överraskad av Rijkaard när han i förra veckan visade lite stake ( för första gången ) och spelade med tre offensiva spelare och därför tycker jag att han förtjänade beröm, långsiktigt kan jag inte se något positivt med att behålla en tränare som inte bara är en dålig tränare och lagledare ( låter underpresterande holländare få hur många chanser som helst och likadant spelar utan forwards i matcher av helt avgörande karaktär ) utan också en dålig människa ( använder sig av offentliga bestraffningar och likadant mobbing och utfrysning av spelare ). Van Gaal såg till att Barcelona vann ligan men i ett längre perspektiv har han förstört otroligt mycket och jag är rädd för att samma sak kommer att upprepas med nuvarande tränare.

Även Van Bronch gjorde en godkänd insats förra veckan vilket gjorde mig glad. I Arsenal var han fjärdeval som vänsterback/mittfälltare, inte ens i Glasgow övertygade han och i Barcelona tycker jag bara att han stått för 4;a godkända insatser under hela året att han gjorde två av dessa mot ärkerivalen är som sagt glädjande men inte tillräckligt ( utan han bör ersättas och helst redan ikväll vilket tyvärr aldrig kommer att hända ).

En annan spelare jag hoppas slippa få se ikväll är Cocu. Han var sämst på plan förra veckan och visade återigen att han har svårt när tempot höjs, att Davids tar ett så stort defensivt ansvar har räddat Cocus säsong från ett totalt fiasko.

Kampen om ligasegern går vidare och ikväll tar vi inte bara tre poäng utan laget visar återigen upp en härlig spelglädje med världens bästa fotbollspelare som tremålsskytt.
Barcelona Barca Barca
2005-03-09 17:13
Nu glömmer vi matchen.

Som alla har märkt så behöver Barca en ny mittback. Frågan är vilken sorts mittback vi behöver, en snabb eller stor och stark. Själv så tycker jag att Barca behöver en som Mexes. Han är stark, stor, snabb, teknisk, han har allt en mittback behöver. Och tror knappast att han skulle vara så svår att lösa från Roma. Perea är också ett alternativ fast han är 178/179 cm lång så skulle han och Puyol få det jobbigt om man möter stora och tunga anfallare. Men Mexes eller Perea är nåt för Barca nästa säsong.
Espanyol Ibra
2005-03-09 16:29
Sóm més que un club//

Tyvärr, jag förstår inte spanska, men översätt gärna så har vi något att prata om.
Var din poäng att jag INTE borde lagt in ett citat på engelska ?? Säg det då !
Jag trodde faktiskt i min enfald att alla vuxna människor skulle begripa dessa få rader på engelska.

Om du förstod mitt citat, kanske Du vill kommentera DET istället. Men jag får väl tolka tystnaden som att Du håller med.

WE ARE BLUE FOREVER
Barcelona Barca Barca
Kharles_Kubala//
"KAN NI SLUTA SNACKA VÄRVNINGAR..?"
Det betyder att du höjjer rösten. För det första om du inte tycker om mitt inlägg så behöver du inte spela saddam hussain. För det andra, när ska vi snacka om värvningar? är det du som bestämmer om vad VI eller JAG ska snacka om, ja tror faktis svaret är NEJ. Jag vill inte vara tyken eller kaxig men tyvär du tvingade mig att vara det.
Barcelona Gabriel
2005-03-09 17:47
Måste även säga att jag tycker synd om folk som david ronaldinho ! tack för mig för idag, jag ska försöka smälta detta så snabbt det går...
Barcelona Barca Barca
Kharles_Kubala//
"KAN NI SLUTA SNACKA VÄRVNINGAR..?"
Det betyder att du höjjer rösten. För det första om du inte tycker om mitt inlägg så behöver du inte spela saddam hussain. För det andra, när ska vi snacka om värvningar? är det du som bestämmer om vad VI eller JAG ska snacka om, ja tror faktis svaret är NEJ. Jag vill inte vara tyken eller kaxig men tyvär du tvingade mig att vara det.
Spanien crocodilen
2005-03-09 16:38
chelseas anfall är inte bättre än barcas försvar,jo jo såg ut som de sprang igenom ett korpförsvar emellanåt.
Annons: