/spanien/barcelona/forum/26337.aspx/spanien/barcelona/forum/26337.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Ronaldo_#1
2005-03-09 00:17
naae det är synd killar!!
så är livet.
men det går över.
men ni kan alltid satsa på Cl 05/06.
nää nu måste jag drömma sött om mitt Real!!
God natt och sov gott allihopa.

Hala Madrid
Barcelona the_dog
2005-03-09 00:14
faan asså kan inte sova
Barcelona Viktor Munoz
Ser nu på repriser på TV att Carvahlo håller/drar Valdes i armen. Med andra ord så var det frispark. Jag hade fel tidigare. Men dömt är dömt. Att skylla på domaren är svagt. Att gnälla är förstås en annan sak...
Real Sociedad Kemalinho
2004-05-03 10:05
Tjenare alla barca fans.. ja vill säga att ja nästan får orgasm när ja ser barca spela.. de ska ni vara glada för.. även om ja tycker att italienska ligan o roma e bäst i världen så ska spelarna i barca ha stor eloge för de det dem presterar. ciaoo
Barcelona Viktor Munoz
Ser nu på repriser på TV att Carvahlo håller/drar Valdes i armen. Med andra ord så var det frispark. Jag hade fel tidigare. Men dömt är dömt. Att skylla på domaren är svagt. Att gnälla är förstås en annan sak...
Barcelona Delindster
inte så troligt men ändå
Barcelona emma
2005-03-09 00:10
Tungt, tungt. Jag förstår verkligen inte vad försvaret hade för sig första halvleken, slarv och osäkerhet. Nervositet? Tror också att det var lite för mycket "säkra på avancemang" från spelarnas sida, Chelseas offensiv kom som en chock. Trist är det, men det är bara att bryta ihop och komma igen!

Nu tar vi ligan och hoppas att Chelskij åker ut i kvarten ;)
AAAAAA
2005-03-08 23:58
Sörjer med er Barca gubbar, Så mkt som jag hatar Chelsea, Ohh!

Ni borde fått minst 1 mål till. Lycka till i ligaspelet!

Forza Juveee!!!
Barcelona Gabriel
2004-04-28 13:52
Jag blir riktigt glad när jag läser att Porto tänker anmäla Abramovich till Uefa. Jag gillar bara Porto mer och mer. Han tror att han kan göra vad han vill bara för att han är så himla rik, men det finns faktiskt regler att följa, även för honom.
Hoppas bara nu att Uefa tar hand om saken och att även Porto får stöd från andra klubbar. Det bästa vore ifall de största klubbarna samlades föratt protestera emot Abramovich.
Barcelona Holländaren
2004-05-03 08:13
Måste också säga att Luis Fabiano verkligen inte är någon anfallare för Barcelona. Han är brutal, blir ofta utvisad och beter sig allmänt jävligt på planen.
Barcelona Viking
2005-03-09 09:20
Jag skrev nyss ett JÄTTE långt inlägg! men när jag klickade på sckika så står det bara att mitt nick är taget??? Kan ngn förklarar..

Iaf jag skrev ngt i still med att...

Vi vinner ligan

Vi förlitar oss alldeles för mkt på våran kapten......Och att vi fortfarande är bäst!

Visca el Barça
Barcelona Gabriel
2004-04-28 13:49
Camparn på Nou: Det är inte alls någon omöjlighet att köpa Emerson bara för att Chelski också är intresserade. Emerson har också något att säga till om, och han har redan lämkats samman med Barcelona under en längre tid. I höstas så pratade han även med Ronaldinho och Dinho förklarade att han skulle trivas utmärkt i Barcelona.

Dessutom så tror jag att Emerson skulle prioritera en historisk stor och framgånsrik klubb som satsar att bli bäst i europa, med typisk brasiliansk kultur istället fför ett kallt land med en hög lönesumma.

Tro det eller ej, men pengar är inte allt!
Barcelona Bopi
2004-04-28 00:39
Gabriel : tack!!
Barcelona Gabriel
2004-04-27 23:56
Bopi

En länk till vad?
Barcelona Gabriel
2004-04-29 23:41
Vad det spansak fotbollsförbundet håller på med kan inte ens jag svara på. Dom valde ju helt obegripligt att inte ens ta bort Ronaldinhos utvisning emot Valladolid, och nu såtar dom istället bort Figos utvisning emot oss.
Den enda "anledningen" till att dom tog bort hans kort enligt mig skulle vara att han är Real-spelare. Hade Figo gjort samma sak ifall han fortfarande spelade i Barcelona skulle dom bara skita i det. Oavsett om Figo rörde eller inte(båda Cocu och Puyol själv säger att han har kvar dobbmärkena) så ska det vara en solklar varning för farligt spel.

Det här är så löjligt. Skillnaden är stor mellan situationerna som figos emot barcelona med jämförelse emot Ronaldinhos emot Valladolid eller Davids emot At.Madrid.

En spelare kan idag göra den mest brutalaste kapningen i världen utan att ens få en varning medans en annan spelare kan bli utvisad för att diskuterat med domaren, spelförstörelse m.m.
Real Sociedad Kemalinho
2004-05-03 10:05
Tjenare alla barca fans.. ja vill säga att ja nästan får orgasm när ja ser barca spela.. de ska ni vara glada för.. även om ja tycker att italienska ligan o roma e bäst i världen så ska spelarna i barca ha stor eloge för de det dem presterar. ciaoo
Barcelona Holländaren
2004-05-03 10:41
Kom och tänka på en sak till...
MYCKET intelligent gjort av Rijkaard att låta Iniesta spela istället för Overmars och Quaresma. Bättre att ge chansen till en spelare som är mogen för startelvan istället för en spelare som är helt slut eller en som har en lång väg att vandra.
Barcelona Holländaren
2004-05-03 08:11
Därför man inte spelar unga spelare lika mycket. De är betydligt mer ömtåliga eftersom de inte alltid vet hur man ska göra i olika situationer som kan skada dem.
Barcelona _Ronaldinho_
2004-05-03 09:31
Fy fn vilken fotboll dom bjöd på igår ;) ... fn Ronaldinho var totalt Bländande och Barcelona spelade som inget annat lag gör ... helt underbart ... 100% ren underhållning och världsklass
Barcelona mikael_puma
2004-04-28 11:33
Undrar bar om någon vet nån sida där det finns bilder eller videoklipp från matchen mot Real??
Barcelona malique
2004-05-03 13:59
ronaldhino är fotbollens GUD.
Barcelona Camparn på nou
2004-05-03 21:43
ska stå hans spelsystem på nästsista raden.
Barcelona Andreas
2004-05-03 12:30
Förmodligen blir Quaresma borta mellan tre och fyra månader.
Barcelona Andreas
2004-05-03 12:30
Förmodligen blir Quaresma borta mellan tre och fyra månader.
Barcelona Camparn på nou
2004-04-28 06:59
Gabriel

Det är nog en omöjlighet för Barca att värva Emerson om han skulle bli till salu då Chelsea har visat stort intresse för honom under en längre tid.
Real Madrid El Merengue
2005-03-09 00:09
Livet e hårt!
D kommer en chans nästa år oxå!
D viktiga är inte att vinna,utan delta!
D finns inga dåliga förlorare,men man kan förlora på olika sätt.Det sättet ni förlorade på idag var av d tuffare slaget.2 mål borta men ändå förlora...d önskar ja mig inte ens er mina värsta fiender.
Kan bara säga att d blir svårare för oss å hinna ifatt er i ligan när ni bara har den att spela för.Hoppas vi tar den stora pokalen då.

Syns den 10:e april!
El Madridista.
Barcelona Der Afro
2004-05-03 11:52
Jag har aldrig varit så stolt över att vara Barca-fan som nu. Vi spelar den snyggate fotbollen. Som Billy Ohlsson sa igår, Jag hoppas hela fotbollssverige fick se den här matchen. Vi kunde faktiskt vunnit med det dubbla.

Synd om Quaresma, hoppas den där j*veln som skadade honom får en bestraffning i efterhand.
Barcelona Der Afro
2004-05-03 11:52
Jag har aldrig varit så stolt över att vara Barca-fan som nu. Vi spelar den snyggate fotbollen. Som Billy Ohlsson sa igår, Jag hoppas hela fotbollssverige fick se den här matchen. Vi kunde faktiskt vunnit med det dubbla.

Synd om Quaresma, hoppas den där j*veln som skadade honom får en bestraffning i efterhand.
Barcelona maykel
2004-05-03 16:29
QUARESMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The decision over the necessary treatment will be taken in the next few hours but the player will probably be out for 3 to 4 months.
Barcelona Adde
2004-05-03 16:52
Barcelona är bara för bra!
Nu tar vi gudlet!!
Annons: