/spanien/barcelona/forum/26334.aspx/spanien/barcelona/forum/26334.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tompa
2004-04-25 21:42
2-1 seger, jag är så glad!!!! Utan tvivel den skönaste segern på mycket länge. Roligt att Xavi fick göra segermålet.
Real Madrid R9
2004-04-28 15:03
Gabriel varför ska porto anmäla ryssen. vad har han gjort nu
Barcelona Tompa
2004-04-25 21:42
2-1 seger, jag är så glad!!!! Utan tvivel den skönaste segern på mycket länge. Roligt att Xavi fick göra segermålet.
Barcelona Ronaldinhiofan
2004-04-26 01:13
Barcelona slår tillbaka facistlaget!Leve Barca..ner med francos "superstjärnor".
Barcelona Barca_91
2004-04-25 21:54
Rille vad säger du nu?
Barcelona Der Afro
2004-04-25 21:50
Valdez, GVB, Ronnie, Rijkard, Xavi, Pyoul, Oleguer och Raul Bravo var sköna att se!

Jag har inte varit så stolt över att vara Barca-supporter på väldigt länge!

Fan att TV4+ inte lyckades synka ljud och bild till fullo, men vad gör det när matchen blev så underbar!
Barcelona Der Afro
2004-04-25 21:50
Valdez, GVB, Ronnie, Rijkard, Xavi, Pyoul, Oleguer och Raul Bravo var sköna att se!

Jag har inte varit så stolt över att vara Barca-supporter på väldigt länge!

Fan att TV4+ inte lyckades synka ljud och bild till fullo, men vad gör det när matchen blev så underbar!
Barcelona Quaresma
2004-04-26 09:16
Fyfaaaannn vaa glad jag blev igår grabbar .. jag gjorde kaosss i the plays .. det är så här jag vill se barcelona spela .. denna andra delen av sesongen har varit helt underbar .. med några förändringar såå kan ingen slå oss ..
Barcelona Quaresma
2004-04-26 09:16
Fyfaaaannn vaa glad jag blev igår grabbar .. jag gjorde kaosss i the plays .. det är så här jag vill se barcelona spela .. denna andra delen av sesongen har varit helt underbar .. med några förändringar såå kan ingen slå oss ..
Barcelona Bopi
2004-04-26 01:54
R9: hur kan du jämföra äns!!...ni PUNKTADE på ronaldinho...å det gjorde inte vi på Zidane...det e skillnaden mellan dom å klubbarna!!...+ att Ronaldinho fick sin assist!!!...
Barcelona Tompa
2004-04-25 23:02
Bechamfilmningen ar däremot verkligen B - sådant hör inte hemma på en fotbollsplan.
Barcelona Izquierda
2004-04-25 23:15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Seger borta mot real är bland det största som går att uppleva! Jag satt med mina vänner & culés och njöt, slets mellan hopp och förtvivlan, skrek, jublade, dansade och kramades. Det här var en fantastisk kväll, och matchen hade ta mig f*n precis allt!

Skoj att se att två spelare som jag sågat många gånger visar sig från sina allra bästa sidor:

* Giovanni van Bronckhorst visar att han är en briljant yttermittfältare. Han gjorde precis allt rätt i offensiven idag, och har en magisk vänsterfot när han får till det. Hans bästa match i Barca-tröjan!

* Patrick Kluivert kommer in och kvitterar direkt, och tillför därefter vårt anfall en helt annan tyngd än vad vi hade haft dittills. Såg stark och hungrig ut.

Sen kan man klaga på att vårt försvar stundtals är rena hönsgården, med obefintlig markering och organisation, att Overmars och Lucho har sett sina bästa dar, och att Phillip Cocu förmodligen är det här forumets mest överskattade spelare. Han tillför inte någonting alls i spelet med boll, och går bort sig flera gånger i spelet utan boll. Inte alls den grovjobbare som t.ex. Davids är.

Men det här är inte en kväll att klaga, utan en kväll att glädjas!
Kamp, skönlir, räddningar på mållinjen, spänning, stormatch av Valdés, succéinhopp av Kluivert, ett fantastiskt avgörande mål av Ronaldinho & Xavi, SEGER mot marängerna och Judas Figos utvisning som pricken över i:et.
Vilken kväll, gott folk, vilken kväll!
Barcelona Bopi
2004-04-26 02:14
hahaha
menar du att det bara va Salgado ???..om det nu e så!!..så tror jag inte att vi såg samma match!!
Barcelona Tompa
2004-04-25 23:02
Bechamfilmningen ar däremot verkligen B - sådant hör inte hemma på en fotbollsplan.
Barcelona Gottwald
2004-04-26 15:37
Hur många kommer in på camp nou??
Har hört att det är 98000, men även att det kommer in övet 100000 också:S

Forza barça
Espanyol janne8
2004-04-26 16:23
Nu har ni klarat av Madrid men till helgen blir det andra bullar "ett riktigt derby". Skämt åsido hjälp en katalansk vän och lägg er vi behöver poängen.
Deportivo Fredrik
2004-04-26 14:53
Grattis till segern! Kul att ni kunde tvåla dit Real Madrid, trots att jag skulle vilja se Deportivo som trea i ligan istället för Barca.
Espanyol janne8
2004-04-26 16:23
Nu har ni klarat av Madrid men till helgen blir det andra bullar "ett riktigt derby". Skämt åsido hjälp en katalansk vän och lägg er vi behöver poängen.
Barcelona Rivald0
2004-04-26 00:00
alla pratar om Puyol filmade..NEJ det gjorde han inte..för de första så såg man att fittans dubb tog på sidan av smalbenet, för de 2:a så skulle han inte bytts ute om nu han filma..
Barcelona polly
2004-04-26 13:59
Skulle vilja att man höjde Valdez betyg.. Han var brutal igår gjorde visserligen ett misstag men det blev det inget mål på sen är ju ingen fel fri..=0) Synd att man inte fick se mer av Dhino.. visserligen räckte gott å väll me lobben.. Kan ju inte säg annat änn att jag älskar det här laget//Forca Barca
Barcelona Tompa
2004-04-26 16:16
Känner mig fortfarande minst sagt upprymd efter gårdagens underbara seger. Kanske var denna seger början på något riktigt stort åren som kommer och slutet på Reals storhetstid för den här gången.

Utan tvivel Barcas härligaste vinst på många år. Inte nog med att killarna slog Real, man gjorde det på bortaplan och efter att ha hamnat i underläge!
Barcelona Tompa
2004-04-26 16:16
Känner mig fortfarande minst sagt upprymd efter gårdagens underbara seger. Kanske var denna seger början på något riktigt stort åren som kommer och slutet på Reals storhetstid för den här gången.

Utan tvivel Barcas härligaste vinst på många år. Inte nog med att killarna slog Real, man gjorde det på bortaplan och efter att ha hamnat i underläge!
Barcelona kubala
2004-04-26 00:21
Puyol blir borta i tre veckor p.g.a skadan han ådrog sig i närkampen mot Judas och här snackas om filmning
Barcelona Tomasz
2004-04-26 16:02

Zeimar...

Betygen som publiceras är satta av El Mundo och inte redaktionen.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-04-25 23:19
*kramar Izquierda*

bröder ditt inlägg är taget ur min munn, exakt så känner jag, exakt så har jag upplevt kvällen.. ååå sån lycka och sån stolthet jag känner.
Barcelona Relay
2004-04-25 22:33
Ike vad var det Figo träffade då luft???
Enligt dig så är det gult kort men det är sannerligen gult kort på Pouyl för filmningen också. Jag vill att Pouyl ska vara den som sätter ribban för andra i Barcelona. han ska vara ett moraliskt föredöme, och inte springa runt och filma efter en dobbtackling som inte ens snuddade. Jag skäms faktiskt och tycker den käre Carles förtjänade en varning han med. Kolla reprisen igen.
Barcelona Barcelona evigt troget
2004-04-26 20:38
Fan vilken underbar match igår!!!!
Jag satt på o´learys och tittade på matchen.
När Barcelona gjorde båda sina mål, så utbröt ett stort jubel inne på puben:)
Alla Real fans därinne, gick ut med sina huvuden nere....hihi, skadeglädje när den är som bäst
Barcelona S.W.A.T
2004-04-25 22:53
varför är det inte någon här som hyllar Kluivert? för så fört Kluivert kom in så gjorde han och så ändrades hela matchen! saviola är bra men inte så bra, han var helt död idag! saviola o kluivert måste spela tillsammans! vi behöver saviola på marken, Kluivert på luften med sin huvuden! och ni som kritiserar kluivert titta på matchen igen hur matchen blev så fort han kom in!!!
Barcelona Relay
2004-04-25 22:58
S.W.A.T målet Kluivert gjorde var lite kontroversiellt var det offside eller inte?
Barcelona Bopi
2004-04-25 22:46
asså puyoil Filmar inte!!...det har man set innan...Om han inte hade blivigt träffad skulle han inte ligga ner!!+ om han hade missat så hande Puyol blivigt så ARG (Som vanligt) å skällt på Figo!
Annons: