/spanien/barcelona/forum/26333.aspx/spanien/barcelona/forum/26333.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kluivert no.1
2004-04-26 17:07
ÄNTLIGEN en target player i laget, de e de som har fattats i laget en längre tid nu när kluivert varit borta. Saviola har inte gjort mycke bra i år (egoistisk skitunge). Men nu e han äntligen tebax, kluivert! o de skulle vara ett misstag att sälja honom. Men dom behöver fortfarande en ny forward, nån som kan vara jämte kluivert, o ha ronaldinho bakom dom två.
Barcelona Majsan
2004-04-25 22:04
Vadå Puyols filmning? Bara för att han inte skadades av Figos fot betyder det ju knappast att det för den skull var en filmning. Jag tror han fick bollen för långt ut på foten vid själva motlägget och sträckte sig, och det fanns väl knappast något som senare skulle visa att det var en filmning? Så ser jag på saken!
Real Madrid JRC
2004-04-25 23:04
S.W.A.T
Det är en förlust för spanska ligan om valencia vinner ligan med sitt otroligt tråkiga spel!
Madrid, Barca (eller Depor) är mera värda ligaguld!
Barcelona Bopi
2004-04-25 23:03
asså det kan ju inte vara filmning på Puyol...asså om han kommer i full fart ...hur slänger man sig rätt UPP då!!!..humm....nee det går inte!
Barcelona Bopi
2004-04-26 02:30
R9 : här han du läsa varför Puyol blev skadad...det va när Salgado glitaklade !
Barcelona Blaugrana_1899
2004-04-26 00:02
ashkan: jag avslutar den här kvällen med att läsa ditt underbara inlägg som bara innehåller sanning.

God Natt Barça bröder och gör som ashkan sa NJUT ! För det är vi värkligen värda.

Visca el Barça

Barcelona S.W.A.T
2004-04-25 22:59
Relay vad pratar du om? så klart att det inte var offside
Barcelona Der Afro
2004-04-26 00:32
Pyoul var guld värd idag. Rött kort var rättvist och en skönare seger är svår att tänka sig!
Barcelona Izquierda
2004-04-25 23:26
Blaugrana_1899//

Nu var det du som tog orden ur min mun :)
Barcelona Der Afro
2004-04-26 00:32
Pyoul var guld värd idag. Rött kort var rättvist och en skönare seger är svår att tänka sig!
Barcelona mikael_puma
2004-04-25 23:26
Alla ni som gnäller om Puyols "filmningar" kan inte ha sett matchen, Figo träffar honom på utsidan av benet med sulan,inte så hårt(tror jag) men ändå han träffade i alla fall, och vad gäller den Solari gjorde så var det ju knappast filmning.
Däremot är Beckham en stor pajas som höll på att dö när Van Bronckhorst rörde honom på axeln. Då hoppade han och tog sig för knäet, DET ÄR FILMNING! Sen att Solari flyger lite hit och dit varje match det får han stå för själv.
Och ni andra kan vara det själv!!
FORZA BARCA!!!!!!!!!!!!!!
Real Madrid Ronaldo_#1
2004-04-25 22:57
sluta tjafsa om puyol eller beckham. Fira istället för er seger!!
Barcelona Relay
2004-04-25 23:01
S.W.A.T i första läget innan Kluivert får bollen så är det misstänkt offisde.
Valencia RZ
2004-04-25 21:48

OK,

De säger ju att kärleken till det egna laget borde vara större än hatet till rivalerna.

Jag menar bara att i er situation skulle jag inte se det som särskilt troligt att ta in ett fyra poängs försprång för Real Madrid med fyra omgångar kvar, så jag skulle hellre börja tänka på att DE INTE SKA VINNA, snarare än att vilja öppna för en RISK, så att något av ett mirakel inträffar däri.

Ja,ja...Vi leder med 1-0, står det sig så... Nej, jag ska inte säga nåt. Men det är väldigt bekvämt att ha råd med en förlust under slutspurten.
Barcelona Relay
2004-04-25 22:22
Majsan det kvittar luftfärden han tar är arrangerad och inte alls så farligt som det ser ut. sedan kvider han lite för att sedan som pånyttfödd spela igen. halta lite för syns skull fy fan jag skäms.
Barcelona S.W.A.T
2004-04-25 23:01
Relay det spelar ingen roll om Puyol filmade eller inte så får man vekligen inte gå in som SVIKAREN figo gjorde mot Puyol
Barcelona Valdés
2004-04-25 21:47
Precis som Ronnie skriver så är Ronaldinhos geni direkt avgörande trots att han i övrigt står för en mindre stark match. Puyol är helt otrolig och likadant Valdés som gör sin klart bästa match för året. På mittfältet var det bara Xavi som var riktigt bra. En härlig seger och nu hoppas man att vi kan nå upp till andraplatsen och direktkvalificering till CL.
Barcelona B_a_r_c_a
2004-04-26 00:39
Asså jag är sååååååååå glad, Barca va så grymma i andra halvleken och mitt hjärta höll på att stanna fler gånger under första halvleken.

Men asså jag jag så glad men glädjen blev mindra när jag hörde att Barca är beredda att betala ca 450 miljoner för Owen( På tribalfootball och de har en bra källa).

Men nu kommer men vara glad ett tag för segern.
Barcelona Porre
2004-04-25 23:13
han blir träffade, om han filmade nån gång så var det när solari fick gult, det var ju mer filmning...
Barcelona Barca_^^
2004-04-25 21:55
jag vill tacka real madrids försvar samt barca för segern idag. vi var illa ute i första halvlek men kom tillbaka i matchen.lite tråkigt att få se overmars från start bara, och quaresma är inte ens fjärde alternativ. men men vi vinner ju och det är ju huvudsaken!!! Forza BARCA!!!!!!!
Barcelona Tompa
2004-04-25 21:42
2-1 seger, jag är så glad!!!! Utan tvivel den skönaste segern på mycket länge. Roligt att Xavi fick göra segermålet.
Real Madrid R9
2004-04-28 15:03
Gabriel varför ska porto anmäla ryssen. vad har han gjort nu
Barcelona Tompa
2004-04-25 21:42
2-1 seger, jag är så glad!!!! Utan tvivel den skönaste segern på mycket länge. Roligt att Xavi fick göra segermålet.
Barcelona Ronaldinhiofan
2004-04-26 01:13
Barcelona slår tillbaka facistlaget!Leve Barca..ner med francos "superstjärnor".
Barcelona Barca_91
2004-04-25 21:54
Rille vad säger du nu?
Barcelona Der Afro
2004-04-25 21:50
Valdez, GVB, Ronnie, Rijkard, Xavi, Pyoul, Oleguer och Raul Bravo var sköna att se!

Jag har inte varit så stolt över att vara Barca-supporter på väldigt länge!

Fan att TV4+ inte lyckades synka ljud och bild till fullo, men vad gör det när matchen blev så underbar!
Barcelona Der Afro
2004-04-25 21:50
Valdez, GVB, Ronnie, Rijkard, Xavi, Pyoul, Oleguer och Raul Bravo var sköna att se!

Jag har inte varit så stolt över att vara Barca-supporter på väldigt länge!

Fan att TV4+ inte lyckades synka ljud och bild till fullo, men vad gör det när matchen blev så underbar!
Barcelona Quaresma
2004-04-26 09:16
Fyfaaaannn vaa glad jag blev igår grabbar .. jag gjorde kaosss i the plays .. det är så här jag vill se barcelona spela .. denna andra delen av sesongen har varit helt underbar .. med några förändringar såå kan ingen slå oss ..
Barcelona Quaresma
2004-04-26 09:16
Fyfaaaannn vaa glad jag blev igår grabbar .. jag gjorde kaosss i the plays .. det är så här jag vill se barcelona spela .. denna andra delen av sesongen har varit helt underbar .. med några förändringar såå kan ingen slå oss ..
Barcelona Bopi
2004-04-26 01:54
R9: hur kan du jämföra äns!!...ni PUNKTADE på ronaldinho...å det gjorde inte vi på Zidane...det e skillnaden mellan dom å klubbarna!!...+ att Ronaldinho fick sin assist!!!...
Annons: