/spanien/barcelona/forum/26332.aspx/spanien/barcelona/forum/26332.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona polly
2004-04-26 13:40
Bopi//
Får faktiskt säga att visst var figo på bollen... men d det gula kortet var han ändå värd pga att han går in med dubbarna före och satsar lite väll mycket.. sen var det ingen solklar träff på Pyols ben utan antagligen var det motlägget som gjorde att han flög...
Real Madrid Ike
2004-04-26 12:19
RC_3.
Hur känns det att torska den viktigaste matchen iår mot oss???
Hur kännas det att det finns spelare i ditt lag som inte kan träffa öppet mål från 5m avstånd.
Hur känns det att ni har en tränare som tar in guti när laget ligger under, i årets viktigaste match.
Sånt divigt spel av vissa i real, så oförvånande liksom :)
beckham få en tap på axeln å våltar nästan bakåt och håller sig för knät... jisses..
Vilket patatiskt l.....
Barcelona Lampan
2004-04-26 13:23
R9//

Vem var det som slog ut england i kvartsfinalen av VM -02?. Jo, det var Ronaldinho! Ett mål och en assist. Så kom inte och säg att Ronaldinho var dålig då.
Barcelona Skarpheden
2004-04-25 20:21
Oh, vilken nervpärs. Började ganska bra. Men spelet föll ihop den sista kvarten. Test på Rijkaard förmåga att coacha. Ohälsosamt spännande.
Valencia Cañi
2004-04-25 21:23
Gracias Barcelona!
Barca_BEST
2004-04-25 19:28
IKE:
http://www.soccerstreams.com
Real Madrid Ike
2004-04-25 19:27
Kan man se matchen på näten nånstans???
Barcelona Puyol_21
2005-03-08 23:11
Jätte tråkigt med förlust men så här kan det ibland hända med lag som enbart spelar offensivt. Visa nu upp att ni inte är medgångs supporter,chelsea vann så enkelt är det med stora siffrer okej. Jag tycker det e svagt att nåra spelare e skadade och bara tappa spelet helt. I ligan kanske de räcker till men inte fan när man ställs mot topp lag ifrån europa.

Nya tag mina Barca bröder låt er inte knäckas
Barcelona Xaviola
2004-04-26 11:44
Fan vad gött att Kluivert fick spela igår och göra mål! Han bevisar att han fortfarande har mer att ge och är ett namn för Barca nästa år.

Inget mer skitsnack till van Bronckhorst. Han gjorde en kanon match igår.

Hoppas Kluivert får förtroende nästa match. Saviola är bra men lite för liten och klen för att vara ensam forward.

Visca El Barca
Real Madrid La Belleza Blanca
2004-04-28 20:02
Varför så kritiska mot Ambromovich... Ni hade knappast klagat om han hade köpt Barca istället?

Eller har jag fel?
Valencia _Ché_
2005-03-08 23:16
kaxiga uttalanden av Barca innan matchen. Trodde Ronnie att Barca, *laget med världens bästa spel* bara kunde ställa in skorna och vinna lätt mot miljardbygget?? fy fan va jobbigt för er. ni spelade bättre men bollen e rund.

men ni tar ligan i år iaf och vi gör det nästa:)

AMUNT VALENCIA!
Ginger
2005-03-09 10:00
Börje//
Pajaslag.....??
Är det nått lag som består av pajasar så ere Barca...
Tur ni har *Hästgnägget* ..annars hade det blitt 4-0..

Come On Chelsea...come on Chelsea.....
Barcelona Tompa
2004-04-25 21:42
2-1 seger, jag är så glad!!!! Utan tvivel den skönaste segern på mycket länge. Roligt att Xavi fick göra segermålet.
Barcelona Delindster
2005-03-08 23:35
ibra//

vad är det som gör dig illamående. det enda som gör mig illamående är chelseas äckligt effektiva spel
Barcelona Tompa
2004-04-25 21:42
2-1 seger, jag är så glad!!!! Utan tvivel den skönaste segern på mycket länge. Roligt att Xavi fick göra segermålet.
Barcelona Izquierda
2004-04-28 16:05
Gabriel//

Det var ju synd. Det är verkligen märkligt att Chelsea kan locka till sig så många stjärnor. Jag trodde att det var fler som skulle ha ryggrad nog att säga nej, men det är tydligen fler än jag anat som bara spelar för pengarna.
För nåt annat skäl kan väl knappast finnas för att välja Chelski framför spanska och italienska storklubbar?
Barcelona Valdés
2005-03-09 14:34
Kong1; Du pratar om två olika saker. Chelsea vann och det kan ingen ta ifrån dem men rättvisa är något helt annat.... kan/vill Du påstå att Chelsea har haft fler målchanser och presterat ett "bättre" spel än Barcelona över dessa två matcher?
Espanyol Ibra
2005-03-09 12:31
Som chelseafan sedan 30 år var jag nyfiket här igår före matchen och hade givande samtal med flera trevliga barcafans.
Jag tycker de flesta sura s.k. barcafans skulle skämmas rejält över nivån på sina inlägg idag.

För övrigt anser jag att de lag som vinner har spelat bäst.......
Den som springer snabbast vinner i löpning.....
osv.
De som ser till "stilpoäng" tycker jag borde ägna sig åt konståkning, simhopp eller dans istället så slipper vi den eviga visan när det gäller fotboll.

WE ARE BLUE, FOREVER
Barcelona Valdés
2005-03-09 14:26
Kong1; på vilket sätt var matchresultatet rättvist? Det är meningslöst att skriva åsikter om man inte motiverar varför.
Barcelona Håkansson
2005-03-09 14:19
vad jobbigt allt blev...när det stod 3-2 trodde jag att det va klart, typiskt att dom skulle göra mål på hörna...
Barcelona Viking
2005-03-09 14:20
Med lite bättre skärpa i avsluten från vår sida, så hade matchen slutat 4-3 till oss..

Hoppas ni åker ut ur CL! fort ska det gå, skulle vara trevligt om ni fick Milan nästa omgång.

Sist ni vann ngt av betydelse så var TVn svartvitt.
Ni vinner ligan i år, men inte CL.
Det kommer Milan göra, kanske Madrid.. dom lagen har rutin från CL, det har inte ni..

Visca el Barça

Barcelona ackish
2005-03-08 23:10
Ämne: Ikväll var London vä....
Guily //
Så du menar att inlägg där vissa Barça-"fans" menar att laget kan suga deras ***, eller att spelarna som de dagen innan förlust kallar för världens bästa och gudar, dagen efter är ett gäng sopor som inte borde få spela kvar bara pga. en förlust. Tycker du att det är ett sätt att visa sorg?

Knappast min vän, detta är ett starkt tecken på ynkliga medgångsfans som inte har ett riktigt hjärta för klubben och det är jag tro det eller ej inte ett dugg avundsjuka för, snarare känner jag mig illamående pga. dem.

Kärlek till Barça, VISCA!

Nu ska jag sova och drömma att Puyol nickade in den där bollen istället......
Kong1
2005-03-09 14:23
Viking jag hoppas inte du är dum i huvudet för det du säger nu är korkat. Skärpa i avsluten? Båda lagen hade stolpträffar och båda målvakter spelade mycket bra... Rutin från Champions League det har ni/vi men ändå åkte Barca mot ett "orutinerat" lag, varför isf? Tänk innan du skriver Viking
Real Madrid CC
2005-03-09 12:45
Vill tacka för en underbar match. Det var nog den värsta under hela min livstid. Denna matchen hade allt och det känns sorgligt om det fortfarande finns folk som gnäller på att vi är tråkiga.

Tack igen för denna upplevelse!

Carefree
CC
Valencia CC
2005-03-09 12:45
Vill tacka för en underbar match. Det var nog den värsta under hela min livstid. Denna matchen hade allt och det känns sorgligt om det fortfarande finns folk som gnäller på att vi är tråkiga.

Tack igen för denna upplevelse!

Carefree
CC
Kid Congo Powers
2005-03-08 23:01
Viktor Munoz:

Och vem menar du ska hota dem? Lyon? Bayern München? Skulle inte tro det...

Det är bara att inse att inget lag i Europa är så komplett som Chelsea just nu.
Barcelona Relay
2005-03-08 23:14
Jag vill tacka alla Barcelonafans i Växjö för att ni stöttade laget trots motgång på oLearys i Växjö. Synd att dom blåe vann.
Barcelona Frazzé
2004-04-25 21:44
Valencia leder me 1-0!..Synd vill att dom ska tappa poäng så vi kan komma ikapp:D!
Barcelona Will
2004-04-25 21:41
RZ//

Klart jag väljer Valencia före Real Madrid hundra gånger av hundra...men som jag sa så är vi med igen om ni förlorar, och jag lever hellre med ett litet hopp om Barca som ligasegrare än att sitta och hoppas på att madrid förlorar.

fattar för övrigt inte hur folk kan klaga på laget och prata om att vissa spelare ska säljas en dag som denna. Slappna av och njut av stundens sötma istället och gläds med läget som vi älskar
Abu Garcia
2004-04-25 21:40
Grattis till segern!!

Ronaldinho är förmodligen världens bäste spelare.
Annons: