/spanien/barcelona/forum/26331.aspx/spanien/barcelona/forum/26331.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Camparn på nou
2004-04-26 21:58
R9 för det första vet du om att Puyol och Figo är kompisar?
För det andra så tror jag inte Figo tänkte på något annat än att ta bollen i den aktuella situationen.
Barcelona Barca
2004-04-26 09:42
hej på alla Barca fans!!!!!!
jag vill bara säga GRATTIS på alla vi för den här segern!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Tompa
2004-04-26 16:24
Tycker också det är dags att sluta skälla på Van Bronckhost. Haan är visserligen inte min favorit men han har fått (i mitt tycke) oförtjänt mycket skit här på forumet. I går gjorde han en riktigt bra match.

Valdés har utvecklats väldigt mycket under säsongen. Jag vet att jag för förbannad när Rüstü inte fick chansen från starten av säsongen men det finns ingen anledning nu till att leta efter en ny målvakt utifrån nu. Valdés kommer att vara en mycket säker sista utpost många år framöver
Barcelona Barca
blgegnagare
2004-04-26 12:08
Härlig seger mot divorna......
Barcelona Tompa
2004-04-26 16:24
Tycker också det är dags att sluta skälla på Van Bronckhost. Haan är visserligen inte min favorit men han har fått (i mitt tycke) oförtjänt mycket skit här på forumet. I går gjorde han en riktigt bra match.

Valdés har utvecklats väldigt mycket under säsongen. Jag vet att jag för förbannad när Rüstü inte fick chansen från starten av säsongen men det finns ingen anledning nu till att leta efter en ny målvakt utifrån nu. Valdés kommer att vara en mycket säker sista utpost många år framöver
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Frank Lampard
2004-04-26 09:18
Haha! Skrattar fortfarande åt Becks filmning, haha!
Barca
Espanyol janne8
2004-04-26 17:06
Gabriel nu var du inte snäll. Men vi får väl leva med detta och hoppas att vi åtminstone tar en pinne. Min förhoppning var faktiskt att ni inte precis som du sa skulle ha något att spela för. Det hade gjort det lättare.

De baskiska lagen har en tradition av att hjälpas åt när det kniper om de kan. Därför trodde jag att ni kanske kunde starta en namninsamling eller något.
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Espanyol janne8
2004-04-26 17:06
Gabriel nu var du inte snäll. Men vi får väl leva med detta och hoppas att vi åtminstone tar en pinne. Min förhoppning var faktiskt att ni inte precis som du sa skulle ha något att spela för. Det hade gjort det lättare.

De baskiska lagen har en tradition av att hjälpas åt när det kniper om de kan. Därför trodde jag att ni kanske kunde starta en namninsamling eller något.
Barcelona Relay
2004-04-25 22:11
Dani titta på reprisen igen spola den fram och tillbaka jag kan inte få det till annat än att Pouyl filmar gör en riktigt fint slanga sig i luften nummer. Figo ser ut att kapa honom med det är alltså en filmning från Pouyls sida.
Barcelona Barca
Barcelona Relay
2004-04-25 22:09
Sitter och undrar vilket lag Van Gaal skulle tagit ut idag??? om han hade tränat Barcelona.
Barcelona Barca
Barcelona Barca
Barcelona Skarpheden
2004-04-25 22:20
Japp, Dani har rätt. Beckham filmning ligger mil framför alla andra i matchen. Har svårt att bedöma Puyol/Figo. Men bara tanken att gå med dobbarna först i det läget ska bestraffas.
Barcelona Majsan
2004-04-25 22:18
Förresten är det så att en satsning av den karaktär Figo bjöd på alltid ska rendera i gult kort, oavsett skada. Först och främst dobbarna före, bara det är ett gult kort, men han satsar dessutom oerhört tufft utan möjlighet att avbryta tacklingen. Hade han träffat rent på Puyol hade det varit ett rött kort direkt, utan tvekan. Jag tror att Puyol får ont i sin fotled när bollen träffar långt ut på hans fot..
Barcelona Majsan
2004-04-25 22:10
Vem bryr sig?
Barcelona P.I.M.Peroti
2004-04-26 09:36
FAN VA GÖTT! där satte vi dom på plats! gött att kluivert fick göra mål... men trots att de e min släkting tycker ja fortgarande att han ska säljas... inte för att han e dålig, men eftersom barca fömodligen kommer att köpa anfallare i sommar ommer inte kluivert få mycket speltid, därför ser ja honom hellre spela i ett annat lag...
Barcelona Der Afro
2004-04-25 22:07
Ser ut som en filmning.
Barcelona Der Afro
2004-04-25 22:07
Ser ut som en filmning.
Real Madrid Dani
2004-04-25 22:08
Det är inte ett motlägg (om man med det menar att båda sparkar på bollen samtidigt), utan Puyol skjuter bollen på Figos vänsterben, medan hans högersula kapar Puyol...

Snackar vi filmningar säger jag bara: David Beckham - värre än Rivaldo...
Annons: