/spanien/barcelona/forum/26322.aspx/spanien/barcelona/forum/26322.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Espanyol Ibra
2005-03-08 18:27
Kid Congo Powers //
Som jag sa, försök hålla stilen.....
Jag ställde en fråga , som Kickboxer för övrigt svarade med ungefär samma innehåll som du, men på ett artigt och belevat sätt.
Jag förstår att Du kallar dig "Kid" .....

Kickboxer // Tack, jag VISSTE verkilgen inte detta , strålande.
Jag kan dock berätta att saker är på gång, många pund ( rubel? :-) )har nu satsats på en tidigare förlamad ungdomssektion, men sånt tar ju tid innan det ger spelare.
I väntan på det förstärks det från när och fjärran......
Vad tror Du om mina tips ?
Jag förstår om 3) 1-1 känns bäst.
Ärligt, finns det NÅGON chans för oss stackars Chelseafans ??
Spanien Juve_no1
2005-03-08 17:55
Trevlig införrapport:)
bra skrivet:)!
Barcelona Emilzon
2005-03-08 18:55
nån som vet om matchen visas på internet??? ZTV har ju valt Milan-Man U istället... :(
Real Madrid Santiago
2004-04-22 23:21
Ronaldo är med på söndag.
Barcelona Klint
2005-03-08 18:22
Är det bara jag som sitter här och är nervös som fan?
Real Madrid Ike
2004-04-23 12:32
VIKTIGAST!
köp: Zambrotta!,treseguet(Torres om möjligt).
Förstår inte riktigt varför dom vill ha en högerback. Vi har Puyol, Gabri, Reiziger, O.lopez som kan spela på den positionen.
Heldre att vi köper Mexes så vi har 3 mittbackar av klass och garanterar Puyol högerkanten.
Nytt kontrakt med davids också tack :)
Barcelona P.I.M.Peroti
2004-04-22 23:17
hoppas verkligen barca visar de där "varumärket" real madrid var skåpet ska stå på söndag! ja e rätt ny på den här sidan, men har alltid hållit på barca! ja e faktiskt släkt me både Kluivert å Rijkaard... förmodligen skrattar ni åt mig just nu men så e de... ja vet inte hur men ja e också släkt me ruud gullit å aaron winter... HOLLAND TAR EM-GULD!
Barcelona juanito
2004-04-22 23:38
En glädjande nyhet.. Puyol har återhämtas sig och kan delta i El Clásico!
Barcelona Bopi
2004-04-22 23:22
P.I.M.Peroti: Säg att du skojjar???
Barcelona Kickboxer
2005-03-08 18:18
Ibra

Kul att du har varit Chelseafan sådär länge, det är längre än vad jag levt. Så du måste ha upplevt massor med motgångar och framgångar genom åren.

Angående våra egna produkter så kan jag nämna att följande spelare spelat för klubbens "pojklag":

Puyol
Valdés
Gerard
Xavi
Fernando Navarro
Gabri
Iniesta
Jorquera
Messi
Motta
Oleguer
m fl

Detta är bara spelare i A-laget. Sedan så finns det massor med egna produkter i B-laget som fått chansen i a-laget. Har svårt att tänka mig att Chelsea har lika många "egnaprodukter" som vi har.

Hoppas på en bra och välspelad match.

Visca el Barça!!!
Barcelona P.I.M.Peroti
2004-04-22 23:29
Ja talar sanning... tro de eller ej! nej, ja e inte sjäkt me cruyff...
Barcelona Håkansson
2005-03-08 18:02
saknar Tiago Motta, visst har Marquez fyllt luckan men han är bättre som mittback...
Blir stabilare helt enkelt...
Kid Congo Powers
2005-03-08 18:19
Barcelona Kickboxer
2005-03-08 17:57
larson power

Ingen aning du får prova. Men jag är ändå ganska säker på att man inte behöver betala.

Barcelona Kickboxer
2005-03-08 17:44
Som sagt Kharles_Kubala med fler, "the shed" är ett forum för blåbär. De tål inte att höra sanningen, och förstår inte heller att man är beredd att försvara sig när de snackar goja.

Hur som helst, låt Chelski köpa vilken spelare de vill i hela världen, låt dem köpa ett helt nytt lag till nästa säsong, Men men, de kan ALDRIG köpa sig en historia!

Senast Chelsea vann ligan var när TV:n var svart vit.

Visca el Barça!!!
Aimar10
2004-04-22 22:04
Forza Barca på söndag! Laget måste ju vara riktigt revansch sugna efter förra matchen i Nou camp då ni torskade (tror det var i nou camp).Men ni är i bättre form på länge så jag kan nästan inte ens föreställa mej er ens kryssa mot Real.Hoppas ni krossar dem!!!!!!!!!
Real Madrid Ronnie
2005-03-08 22:22
O Fenômeno

Ok, men det var ju hörna, menar du innan Belletie slog ut den?
Barcelona Ronnie
O Fenômeno

Ok, men det var ju hörna, menar du innan Belletie slog ut den?
Real Madrid Real_4ever
2005-03-08 21:16
:) Gött att chelski leker med eran kära Barca. Jag sa ju barca skulle bita engelsk gräs. Bäst att matchen slutar efter första halvlek för er bästa. Slipper ni lida.
Barcelona Cryuff
1mål
Barcelona Dinho
2004-04-22 20:52
För att Barca ska kunna utmana de allra största i längden måste vi ha en mer striker typ ädr framme, inget ont om Saviola men jag vill ha en riktigt killer. Sen måste även "mindre viktiga" positioner förstärkas med toppnamn som höger o vänsterbackarna får inte glömmas bort. EVra hade ju varit guld, jävligt imponerad av honom.
Barcelona Cryuff
kom igen
Barcelona Skarpheden
2004-04-25 17:51
Drygt en timme kvar, spänningen börjar äta mig. Men jag har ganska bra vibbar. Tror på klar och rättvis seger. Klämmer till med Real Madrid-FC Barcelona 1-3.
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 21:59
Chelsea verkar ha fått order om att vara försiktiga i defensiven. I den första halvleken anföll dom väldigt glatt.
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 21:14
Nu är det match igen!
Barcelona Gabriel
2004-04-28 19:44
Jag rankar Emerson som en av de bästa mittfältarna i Europa för tillfället. Även Samuel i Roma tillhör bland de bästa i världen på sin position, så jag skulle bli överlycklig oavsett vem som kom(dvs ifall någon ens kommer).

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Roman Abramovic är det värsta som har hänt fotbollen bortsätt från rasismen på läktarna. Han förstör sporten med sina smutsiga pengar och det är bara att hoppas till att vissa spelare inser att det finns så mycket mer än pengar att föredra.
Att nu Mutu,Crespo,Makelele m.m. har valt att ingå i dennes smutsmaskin är inget bra tecken. Och jag tror faktiskt att båda av dom ångrar att dom gick till chelsea ifall man ska återblicka igenom hela säsongen.
Att sedan Abramovic visar en sån otrolig fräckhet vid sina värvningar är också oerhört irreterande eftersom man får inställningen av att det inte går att övervinna hans pengamakt. Därför tycker jag att det är så jä*la bra av Porto att anmäla honom för när en ingriper så hänger dom andra på(hoppasjag)
Det är bara att hoppas att fler och fler spelare med tiden också väljer att rädda fotbollen istället.

Nu är absolut inget klart med Samuel till Chelsea även om det lutar åt det hållet. Chansen finns ju faktiskt att Samuel väljer att gå till Spanien istället då han vid ett flertal gånger sagt att han gärna prövar på den spanska ligan innan han slutar sin karriär. Även Emerson har sagt detta.
Barcelona O Fenômeno
2005-03-08 21:09
Dinho nära att nicka in den.
Barcelona O Fenômeno
Ronaldinho utmanar men kapas.
Real Madrid Ronnie
2005-03-08 20:58
Amazing,mms://vod-pt.cnctv.cn/"V'ÃOÜ
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-03-08 22:02
LÅngskott av Belleti som Cech fumlar lite med. Blir till hörna. En hörna som inte resulterar i nåt!
Annons: