/spanien/barcelona/forum/26318.aspx/spanien/barcelona/forum/26318.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Relay
2004-04-25 22:33
Ike vad var det Figo träffade då luft???
Enligt dig så är det gult kort men det är sannerligen gult kort på Pouyl för filmningen också. Jag vill att Pouyl ska vara den som sätter ribban för andra i Barcelona. han ska vara ett moraliskt föredöme, och inte springa runt och filma efter en dobbtackling som inte ens snuddade. Jag skäms faktiskt och tycker den käre Carles förtjänade en varning han med. Kolla reprisen igen.
Barcelona Barcelona evigt troget
2004-04-26 20:38
Fan vilken underbar match igår!!!!
Jag satt på o´learys och tittade på matchen.
När Barcelona gjorde båda sina mål, så utbröt ett stort jubel inne på puben:)
Alla Real fans därinne, gick ut med sina huvuden nere....hihi, skadeglädje när den är som bäst
Barcelona S.W.A.T
2004-04-25 22:53
varför är det inte någon här som hyllar Kluivert? för så fört Kluivert kom in så gjorde han och så ändrades hela matchen! saviola är bra men inte så bra, han var helt död idag! saviola o kluivert måste spela tillsammans! vi behöver saviola på marken, Kluivert på luften med sin huvuden! och ni som kritiserar kluivert titta på matchen igen hur matchen blev så fort han kom in!!!
Barcelona Relay
2004-04-25 22:58
S.W.A.T målet Kluivert gjorde var lite kontroversiellt var det offside eller inte?
Barcelona Bopi
2004-04-25 22:46
asså puyoil Filmar inte!!...det har man set innan...Om han inte hade blivigt träffad skulle han inte ligga ner!!+ om han hade missat så hande Puyol blivigt så ARG (Som vanligt) å skällt på Figo!
Barcelona Porre
2004-04-25 22:49
FY FAN VA LYCKLIG JAG ÄR!!!
Barcelona Relay
2004-04-25 22:48
anders
jag ger mig inte titta på reprisen igen och igen ju mer jag ser den spelas upp i mitt huvud desto säkrare blir jag att det var filmning. han slänger ju sig i bästa Rivaldo stil snälla titta noga igen nästa gång.
Barcelona Barca_91
2004-04-26 15:22
Nu borde väl Valdes få spela lite i landslaget,då menar jag inte u-21.
Han har under hela säsongen visat att han ska spela i landslaget snart,helst nu!
Barcelona Bopi
2004-04-26 00:00
Ni som säger att Pyuol "filmade" Skulle Barcelonas Hjärta (Pyuol) gå å bytta då!!!...nee!!!!det finns inte
Real Madrid Zlaze
2004-04-26 15:11
bra gjort av baraca ja trodde inte ni skulle ta det men grattis!....jaja vi ar endå tileln får ja hoppas
Barcelona Zardiac
2004-04-25 21:46
Hoppas nån kan ruska fram lite höjdpunkter från matchen och posta här!!

Är så jäla glaaa nu så att det inte är sant =)
Real Madrid REAL MCF
2004-04-25 23:37
Du- mikael_puma, om du träffar Puyol en gång kan du fråga honom vilken rambofilm han har varit med om? han verkar bra filmare... tyckte att han var grym spelare med bra moral men nu är han som vilken film-italienare som helst
Barcelona Tompa
2004-04-25 23:01
Relay:
Om Puyol haltade efteråt är det kanske inte så konstigt då det tidigare i veckan var ytterst tveksamt om han skulle kunna komma till start ens. Visst är Puyol väldigt viktig för laget och spelare som visar så mycket hjärta går aldrig att köpa för pengar.
Barcelona Bopi
2004-04-25 23:10
bilderna men ser backifrån ...ser det INTE ut som att Puyol blir träffad!,,...men det blir han!han blir träffad INNAN han slår iväg bollen!!..kolla på de !!!
Barcelona Tompa
2004-04-25 23:01
Relay:
Om Puyol haltade efteråt är det kanske inte så konstigt då det tidigare i veckan var ytterst tveksamt om han skulle kunna komma till start ens. Visst är Puyol väldigt viktig för laget och spelare som visar så mycket hjärta går aldrig att köpa för pengar.
Barcelona Izquierda
2004-04-25 23:25
Relay//
Det känns rätt ointressant om Figo träffar Poyul eller ej. Går man in med dobbarna före på det viset, så ska man ha minst gult kort, oavsett om man träffar eller missar motståndarens ben.

Blaugrana_1899//

*kramar tillbaka*
Det här är en vansinnigt skön känsla. Efter reals fantastiska anstormning trodde jag ärligt talat aldrig att vi skulle vända, men det gjorde vi! Jag är upprymd och uppfylld av lycka och vill krama er alla :)

Visca el Barca!!
Real Madrid JRC
2004-04-25 22:24
Grattis alla Barcafans!
Ronaldinho, "Rejkart" och Queiroz gav er vinst ikväll.
(Det var liiiite Hollywood på plan också, men inte matchavgörande)
Grattis och hoppas på att Valencia torskar.
Barcelona Binford
2004-04-25 21:42
Fan så gött!! valdez var klart duktig idag, tack!
Real Madrid Ronaldo_#1
2004-04-25 22:49
Bra killar jag gratulerar segern!! Även med lite tur så hade ni andra havlek.Det var en bra match och bryr mejj inte att ni van. Bara om rivalerna inte beter sig som fiender är det världens bästa match. Grattis och lycka till!
Barcelona Relay
2004-04-25 23:19
Izquerda
glöm inte Pouyls misstänkta filmning i Figo situationen.
Barcelona Will
2004-04-25 21:27
undrar om den där Rille kommer att visa sig här nu...han va ju hyfsat självsäker före matchen.
Real Madrid Ninhó .5.
2004-04-25 21:47
Grattis till segern Barca!

Ni gjorde en mycket fin match måste jag erkänna, jag kom inte hit för att skapa tjafs om t.ex. Figos utvisning.

Jag kom hit för att gratulera er till en seger som utfördes väl...
Barcelona Relay
2004-04-25 23:09
Porre på reprisen ser inte dobbarna ut att ens nudda Pouyls ben. sedan ser det teatraliskt ut.
Real Madrid Dani
2004-04-25 22:30
Jago!
Att det ska vara gult har vi redan konstaterat =) men nu diskuterar vi om Figo verkligen träffade Puyol... Jag tycker det, men har som sagt inte tillgång till någon repris...
OM Puyol filmar, är det olikt honom...

Luis Enrique har f.ö. mycket att tillföra en sådan här match...
Barcelona S.W.A.T
2004-04-25 22:58
måste hylla hela laget som gjordet ett strålande match! men vi vinner inte ligan tyvärr, Jag tror sten hårt på att Valencia grejar det! Barca förlorade chanserna till ligan, matcherna mot Viareall hemma och Betis borta, där förlorade vi 4 poäng! och försesten såg ni bara på Beckham fyfan falskt alltså
Barcelona Dani
2004-04-25 22:30
Jago!
Att det ska vara gult har vi redan konstaterat =) men nu diskuterar vi om Figo verkligen träffade Puyol... Jag tycker det, men har som sagt inte tillgång till någon repris...
OM Puyol filmar, är det olikt honom...

Luis Enrique har f.ö. mycket att tillföra en sådan här match...
Barcelona Blaugrana_1899
2004-04-25 23:23
Asså skärp er! För det första så är jag inte säker om han träffade eller inte, men.. MEN !

Man får inte satsa med dobbarna före i en närkamp!

Jag har flera gånger sätt att domaren ger personen gult fast dobbarna i träffar!

Så svikaren fick sitt andra gula helt riktigt så vad är det att diskutera??

Força Barça !
Real Madrid Dani
2004-04-25 22:15
Är du helt säker, Relay???
Jag har ingen repris att tillgå, men är helt övertygad att Figos sula träffar Puyol... (För den delen spelar det ingen roll, det ska vara varning ändå...)
Barcelona Relay
2004-04-25 23:05
Tompa sant det var Rivaldo klass på den filmingen Beckham gjorde sedan bvar det virrigt ribbträff och många målsituationer där Valdez kunde briljera. Vilken målvakt nu lär Rustu säljas till lägstbjudande i sommar vi har ju redan Valdez :)
Barcelona Dani
2004-04-25 22:15
Är du helt säker, Relay???
Jag har ingen repris att tillgå, men är helt övertygad att Figos sula träffar Puyol... (För den delen spelar det ingen roll, det ska vara varning ändå...)
Annons: